Mogguh!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:38 schreef Soempie het volgende:
De vrijstelling voor toetsende statistiek is ondertekend.
WhoooDat is makkelijk punten verdienen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:38 schreef Soempie het volgende:
De vrijstelling voor toetsende statistiek is ondertekend.
WhoooDat is makkelijk punten verdienen.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:09 schreef iamredleader het volgende:mogguh
* komen naar de bbq-meet: iamredleader, Tinuviel en Jair!
Even een paar seconden donder en toen was het voorbij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:30 schreef Nembrionic het volgende:
Meuh...
Het heeft hier weer aardig gespookt vannacht.
Welke kermis? Toch niet de polderse kermis he?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, dan 3 weken vakantie, dan een week werken en dan weer 3 dagen vrij ivm kermis
En nu heb ik nog 1 mail te beantwoorden waarvoor ik het archief in moet duiken en voor 2 werken nog een bestelling plaatsen, dan ben ik in principe klaar
Ik denk dat 't maar deels met studie te maken heeft.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:49 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, hoe gaat het nu met je stress voor volgend schooljaar dan? Is die al minder?
Ik heb net opgezocht dat de polderse kermis veel eerder is.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:57 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zou zeggen zoek eens op waar het dat weekend kermis is en trek je conclusies
Als zij ook naar de polderse kermis gaan weet je het nooit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:06 schreef TradeMarkie het volgende:
de polderse kermis is ook wel een beetje ver fietsen voor me en ik mag vast niet bij m'n ex blijven slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |