Nu ga ik met een kutgevoel m'n weekend inquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nu ga ik met een kutgevoel m'n weekend in
ik skip de BBQ maar denk ikquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoor net dat iedereen bij de TNT zich direct bij zijn teamleider moet melden indien er ook maar iets op lijkt.
Op dit moment zit ik met spierpijn, leupneus, verhoging, hoesten/keelpijn(die had ik al VOOR Werchter maar dat zegt niet zoveel). Hoofdpijn weet ik nog niet want ik heb een ibu genomen
Als ik over een paar uur nog last heb/meer last heb, dan bel ik even naar de huisartsenpost
quote:
Dat heeft niet zozeer temperatuurschommelingen te maken maar met de gedaalde weerstandquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:38 schreef MaJo het volgende:
Griep verspreidt zich juist minder snel met warm weer, het is niet voor niets dat griepepidemien zich in de winter openbaren.
Ja de beroepsbevolking zo'n beetje. Maar het feit blijft dat zolang je van mij niets hoort, je je geen zorgen hoeft te maken hoorquote:Het enge van de mexicaanse griep is dat het ongeacht de temperatuur zich snel verspreidt en dat vooral jonge mensen er vatbaar voor zijn
Zou me niets verbazen? Dat is een slecht teken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem heb je nu een topic-open-hattrick gemaakt?
Zal ik dat eens doen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:40 schreef MaJo het volgende:
Misschien leuk om in de OP te zetten wie er naar de BBQ komen?
Laat maar komen hoor, na de bouwvak is er bij ons op het werk toch een dipje in de werkzaamhedenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja de beroepsbevolking zo'n beetje. Maar het feit blijft dat zolang je van mij niets hoort, je je geen zorgen hoeft te maken hoor
quote:
Dus de BBQ-meet is weer 'veilig'quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
Keelontsteking:
http://www.gezondheidsple(...)/Keelontsteking.html
Nou, ik voldoe aan alle voorwaarden. Dus toedeloe mexicaanse griep
Als het écht mex. griep was dan hadden ik en MaJo niet komen opdraven dus die was sowieso veiligquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus de BBQ-meet is weer 'veilig'
Ik had voordat we naar Werchter gingen al een slechte stem/keelpijn. Dat was bijna over tot Werchter begon.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:57 schreef LadyBlack het volgende:
Keelpijn kan ook nog komen van al die stofwolken op Werchter... ik heb nou niet heel hard mee lopen brullen maar mn stem is toch aardig naar de kloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |