quote:Op maandag 20 juli 2009 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
Waar is die echo voor dan, die bult?
Wel fijn dat die moedervlek weggehaald wordtis zo gepiept heb ik laatst gemerkt
Je kunt wel vragen om een kopietje van die echo tochmoet je het vantevoren stilhouden en dan die echo laten zien
quote:
Aha, de welbekende vetbultquote:Op maandag 20 juli 2009 16:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
De echo is inderdaad voor die bult. Waarschijnlijk is het dit:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lipoom
![]()
Dus eng is het niet.
Voor mij was het helemaal niet welbekend. Had er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Aha, de welbekende vetbultwel vervelend als ie pijnlijk is
Ik kende het ook als eerste van de hond van mn moeder inderdaadquote:Op maandag 20 juli 2009 16:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor mij was het helemaal niet welbekend. Had er nog nooit van gehoord.![]()
En hij drukt misschien op een zenuw ofzo, maar dat gaan ze dus bekijken. Ze wilde eerst zeker weten dat het een vetbult is.
Ik zag alleen maar operatieplaatjes op google van een honden met vetbulten.![]()
Of je komt 5 kilo lichter uit je narcosequote:Op maandag 20 juli 2009 16:27 schreef Soempie het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me. Zeggen dat ik voor liposuctie naar het ziekenhuis moet en dan de volgende dag dat alle mensen zo kijken van: 'ik zie er niks van'![]()
'Dokter, als u toch bezig bent....'quote:Op maandag 20 juli 2009 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of je komt 5 kilo lichter uit je narcose
quote:
Ik vind die nieuwsberichten veel freakier van meiden die "opeens" bevallen en niet wisten dat ze zwanger waren. Pas nog ééntje, die was bevallen onder de douchequote:Op maandag 20 juli 2009 16:27 schreef MaJo het volgende:
Heb ook een echo laten maken omdat ze wilden kijken of alles in mijn buik goed zat. En ook een keer bij de gyneacoloog, dat was wel raar
de internist vertelde dat mensen wel eens een echo laten maken omdat ze buikpijnklachten hebben en dan opeens zwanger blijken te zijndat lijkt me wel freaky
Daar heb ik laatst 2 verhalen van gehoordquote:Op maandag 20 juli 2009 16:27 schreef MaJo het volgende:
Heb ook een echo laten maken omdat ze wilden kijken of alles in mijn buik goed zat. En ook een keer bij de gyneacoloog, dat was wel raar
de internist vertelde dat mensen wel eens een echo laten maken omdat ze buikpijnklachten hebben en dan opeens zwanger blijken te zijndat lijkt me wel freaky
M'n moeder had ook niet door dat ze zwanger was. Haar moeder heeft haar van de wc gehaald, anders was ik misschien wel in de wc geplonst.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind die nieuwsberichten veel freakier van meiden die "opeens" bevallen en niet wisten dat ze zwanger waren. Pas nog ééntje, die was bevallen onder de douche
Nou kijk, dat soort verhalen dusquote:Op maandag 20 juli 2009 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst 2 verhalen van gehoorden dan niet van internet, maar van 2 mensen in mijn omgeving:
Een was er na 8 maanden pas achtergekomen dat ze zwanger was, wel in een relatie gelukkig, maar de ander was pas echt raar, die had zich ziekgemeld met buikkrampen en toen haar moeder binnenkwam zei ze 'jij bent zwanger!' , dus halsoverkop naar het ziekenhuis, meteen met de voeten in de beugels
Zonde ook, mis je je hele zwangerschap
En dat soortquote:Op maandag 20 juli 2009 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n moeder had ook niet door dat ze zwanger was. Haar moeder heeft haar van de wc gehaald, anders was ik misschien wel in de wc geplonst.
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n moeder had ook niet door dat ze zwanger was. Haar moeder heeft haar van de wc gehaald, anders was ik misschien wel in de wc geplonst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |