een woord dat zelfs Google niet kentquote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef Tanjaa het volgende:
Joehoelaloeka
Ik hoop het. Ik heb het de laatste keer erg naar mijn zin gehad.quote:
Pics?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef Tanjaa het volgende:
Joehoelaloeka
Originele hoi jaquote:Op maandag 13 juli 2009 21:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een woord dat zelfs Google niet kent
Ik ga de woorden tellen:quote:
Yabbadadoe!quote:
Google kent het woord wel!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wanneer open jij het nieuwe AKQ SC topic eens. Je kent de regel toch wel; de laatste poster opent het nieuwe topic.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wie?quote:
Schorsing sergeant der eerste klasse Yuri van Gelderquote:Op maandag 13 juli 2009 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
Een oneervol ontslag bekend bij de pers doet genoeg.
C4quote:
Ik ga nu echt slapen. Ga je mee?quote:
Turnkabouterquote:Op maandag 13 juli 2009 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schorsing sergeant der eerste klasse Yuri van Gelder
13 juli 2009, 15.51 uur
Defensie Topsporter sergeant der eerste klasse Yuri van Gelder is enige weken geleden tijdens een dopingcontrole betrapt op het gebruik van harddrugs. Dit heeft Van Gelder vanmiddag bekend gemaakt tijdens een persconferentie op Nationaal Congrescentrum Papendal in Arnhem, waar hij nadere toelichting heeft gegeven aan de Nederlandse sportpers. Los van de sportieve gevolgen die Van Gelder zal ondervinden, heeft dit feit ook gevolgen voor zijn arbeidsrelatie met Defensie.
Het gebruik van harddrugs is niet verenigbaar met het uitoefenen van een militaire functie en de verantwoordelijkheden die het militaire beroep meebrengen. Defensie is daar zeer duidelijk in en hanteert een zero-tolerance beleid, dat op iedere militair, van hoog tot laag, van kracht is.
Dit betekent dat sergeant der eerste klasse van Gelder door zijn commandant is geschorst in afwachting van zijn ontslag wegens het gebruik en bezit van harddrugs.
www.mindef.nl
Ik vind semtex leuker.....quote:
Nope sorry, ben nog niet moequote:
Nog even SC'en met de Terminator?quote:
quote:
Truste Cobraquote:
Slaap lekkerquote:
Ben jij dat?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nog even SC'en met de Terminator?
Dat klinkt echt heel foutquote:
Vroeger wel! In een ver verleden toen ik nog jong,snel en sterk was wel.....quote:
Dat doet hij ook met Puntenslijpsel.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:33 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik ga de woorden tellen:
Hoeveel keer dat C4 vandaag pics? heeft gezegd:
4
Nou dan, ja ik wil nog wel even met je sc'en ^^quote:Op maandag 13 juli 2009 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vroeger wel! In een ver verleden toen ik nog jong,snel en sterk was wel.....
Dat heb ik gemist?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Net zo fout als mijn rol als liefdesmakelaar, paar dagen terug.
Ah leuk! Misschien ben ik dan niet meer zo jong, snel en sterk maar wel gezellig dus!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:04 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou dan, ja ik wil nog wel even met je sc'en ^^
Hij wou mij aan andy koppelen.quote:
Oh ja, dat heb ik toch niet gemistquote:
Je zegt het bijna alsof het een straf is....quote:
Niet de bedoelingquote:Op maandag 13 juli 2009 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je zegt het bijna alsof het een straf is....
Zat je maar te plagen hoor meis.quote:
Okee danquote:Op maandag 13 juli 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zat je maar te plagen hoor meis.
Eigenlijk ik ook.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zat je maar te plagen hoor meis.
Ja hoor. Maar dat kan nooit iets worden vrees ik. Haar familie is er denk ik niet zo happig op dat ze met een 10 jaar oudere kerel met grote mond thuis komt. Die niet aan ramadan doet maar wel van rammen dan houdt.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:13 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Okee danHet kassameisje nog gesproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |