Pics?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik speel 4 x per jaar tegen een meidenteam met mijn team. Ik vind het shirtje wisselen dan het leukst.
Ik denk dat een stel fanatieke dames met een team van sluwe advocaten de MLB wel op de knieën kan krijgen.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik snap de scheiding ook niet.![]()
Kan idd een mooie gemende sport worden.
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Honkbal is sowieso een sport die mannen en vrouwen door elkaar kunnen beoefenen lijkt me. Je hebt geen fysiek contact etc. Mannen slaan misschien harder maar vrouwen zijn leniger:
Helemaal niet..quote:Op maandag 13 juli 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vrouwen voetbal is leuker om naar te kijken dan mannen voetbal.
Ik ken toevallig wat dames die best hoog voetballen... maar (behalve pure kracht) is er toch nog wel een belangrijke reden dat vrouwenvoetbal nooit vergelijkbaar zal zijn met mannen voetbal.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat de dames steeds meer sporten gaan doen die voorheen alleen als mannensporten te boek stonden. Was laatst op de straatvoetbaldag. Een team van meiden won daar van allemaal jongens. Fantastische voetbalsters waren het.
Ik zal kijken volgend jaar.... misschien een paar van het gemengd douchen.....quote:
quote:
Het schijnt te mogen. Zie de MLB tijdens WW2.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat een stel fanatieke dames met een team van sluwe advocaten de MLB wel op de knieën kan krijgen.
Welles!quote:
Klopt ja. A League of their own is een mooie film daar over. Jammer dat die malemacho American men toen weer home kwamen.... de klok ging direct weer 100 jaar terug......quote:Op maandag 13 juli 2009 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het schijnt te mogen. Zie de MLB tijdens WW2.
Gedeeltelijk mee eens. Die dames moeten net als de hockeymeiden of de tennismeiden in een rokje spelen. Dan koop ik direct een seizoenkaart voor dames voetbal!quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal kijken volgend jaar.... misschien een paar van het gemengd douchen.....
Ik heb het gezien.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:55 schreef Etcetera het volgende:
Iets met awards in het awards topic enzo
Mompelt ook hier iets van bedankt....genie.....quote:Op maandag 13 juli 2009 20:55 schreef Etcetera het volgende:
Iets met awards in het awards topic enzo
Fakequote:Op maandag 13 juli 2009 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Honkbal is sowieso een sport die mannen en vrouwen door elkaar kunnen beoefenen lijkt me. Je hebt geen fysiek contact etc. Mannen slaan misschien harder maar vrouwen zijn leniger:
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mompelt ook hier iets van bedankt....genie.....
Die speler's reactie ook....quote:
Tuurlijk.quote:
Ik hoop dat ze iets met honkbal gaan doen.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Cobra het schijnt dat jouw werkgever weer op zoek is naar een nieuw sportief uithangbord?
Mehehequote:Op maandag 13 juli 2009 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Cobra het schijnt dat jouw werkgever weer op zoek is naar een nieuw sportief uithangbord?
Daar moeten ze ook lijnen volgen tochquote:Op maandag 13 juli 2009 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze iets met honkbal gaan doen.
Dat ongeloof op hun gezichten: Priceless.quote:
Die lijnen blijven liggen. Die worden niet opgesnoven.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar moeten ze ook lijnen volgen toch
Hij mag, met een oneervol ontslag ( nooit meer een baan als ambtenaar en een eeuwig slechte cv) het hek over geschopt worden.quote:
Of iemand is echt heel wanhopig toe aan een fixquote:Op maandag 13 juli 2009 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die lijnen blijven liggen. Die worden niet opgesnoven.
Mjah ik snap echt niet dat hij het gedaan heeftquote:Op maandag 13 juli 2009 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij mag, met een oneervol ontslag ( nooit meer een baan als ambtenaar en een eeuwig slechte cv) het hek over geschopt worden.
Hij breng jullie inderdaad wel erg in diskrediet zo. Kan defensie hem ook nog aanklagen wegens imagoschade?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij mag, met een oneervol ontslag ( nooit meer een baan als ambtenaar en een eeuwig slechte cv) het hek over geschopt worden.
Maradona?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
Of iemand is echt heel wanhopig toe aan een fix
Ik begrijp het ook echt niet.quote:Mjah ik snap echt niet dat hij het gedaan heeftHoe dom kun je zijn
Een oneervol ontslag bekend bij de pers doet genoeg.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij breng jullie inderdaad wel erg in diskrediet zo. Kan defensie hem ook nog aanklagen wegens imagoschade?
Nu hebben jullie alleen nog Huizinga toch? Maar die is ex-sporter inmiddels....quote:Op maandag 13 juli 2009 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een oneervol ontslag bekend bij de pers doet genoeg.
snap nu wel dat witte spul wat ie altijd op zn handen doetquote:Op maandag 13 juli 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
Mjah ik snap echt niet dat hij het gedaan heeftHoe dom kun je zijn
En ik maar denken dat dat magnesium wasquote:Op maandag 13 juli 2009 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
snap nu wel dat witte spul wat ie altijd op zn handen doet
Wow mensen Yuri van Gelder is hier!quote:Op maandag 13 juli 2009 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
snap nu wel dat witte spul wat ie altijd op zn handen doet
Te laat.quote:
Ongeloveloos.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yes way
http://www.modelmayhem.com/591951
Die doet veel clinics. Goede zaak dus.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu hebben jullie alleen nog Huizinga toch? Maar die is ex-sporter inmiddels....
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |