Vertel ze maar dat een 486DX niet echt meer van deze tijd is.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
Net weer bij de buren geweest voor de computer. Ding is GRUWELIJK traag, steeds 100% CPU belasting. Dacht dat het door Norton kwam. Die eraf gegooid en toen ging het beter maar nog steeds niet helemaal je-van-het. Ze moeten er maar even mee langs de computerwinkel
Een 1.8GHZ Single Core...maar dat is ook niet van deze tijd. En toch zou dat ding veel beter moeten werken. Is echt iets van de laatste dagen zeggen ze.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vertel ze maar dat een 486DX niet echt meer van deze tijd is.
Tot kotsens toe lamzuipen? Opzich mag dat best een keerquote:Op maandag 13 juli 2009 16:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja
ik ga zo naar de parade met mijn huisgenoot die hetzelfde tentamen hadik denk dat we dronken gaan worden
Al een goede virusscanner gebruikt?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een 1.8GHZ Single Core...maar dat is ook niet van deze tijd. En toch zou dat ding veel beter moeten werken. Is echt iets van de laatste dagen zeggen ze.
Dus ik gok stiekem een beetje op een hardware probleem.
Wie raapt haar op?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tot kotsens toe lamzuipen? Opzich mag dat best een keer
Nee, want het apparaat was gewoon té traag om mee te werken.quote:
Die is dan toch ook bezopen?quote:
En zo helpt de lamme de blinde.quote:
Een ouderwetse Format C?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, want het apparaat was gewoon té traag om mee te werken.
Ja maar daar ga ik me niet meer mee bezig houdenquote:
Kon je niet in de taskmanager zien WAT er precies die cpu naar 100% belastte ?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:58 schreef Nembrionic het volgende:
Net weer bij de buren geweest voor de computer. Ding is GRUWELIJK traag, steeds 100% CPU belasting. Dacht dat het door Norton kwam. Die eraf gegooid en toen ging het beter maar nog steeds niet helemaal je-van-het. Ze moeten er maar even mee langs de computerwinkel
Eerst Norton, daarna niet. Ik ben er in ieder geval klaar mee.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kon je niet in de taskmanager zien WAT er precies die cpu naar 100% belastte ?
past ie niet in je meterkast. lekker efficiëntquote:
Het waren ook drie versierders en zwaaiden vaak naar mooie dames. Wel vreemd dat jij reageert.....quote:Op maandag 13 juli 2009 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik dacht dat die iets met zwaarden en samen deden...
Jullie zwaaien alleen maar naar elkaar.
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het waren ook drie versierders en zwaaiden vaak naar mooie dames. Wel vreemd dat jij reageert.....
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het waren ook drie versierders en zwaaiden vaak naar mooie dames. Wel vreemd dat jij reageert.....
Is dat Tanjaa?quote:
Neequote:
Je weet tegenwoordig maar nooit...quote:Op maandag 13 juli 2009 20:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
(voor een vijftienjarige.... )
Nee, dat bespaar ik julliequote:
Puur beeldvorming.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:16 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee, dat bespaar ik jullie
Waarom zou ik dat eigenlijk zijn.. Op dat plaatje?
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad...17 jaar:
[ afbeelding ]
Jaah, 2e geworden ^^quote:
Wanneer mogen vrouwen eigenlijk aan de echte sport (honkbal) mee doen?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jaah, 2e geworden ^^ 4 x gewonnen, 1 x verloren.
én 24 punten binnengerend
Altijd..quote:Op maandag 13 juli 2009 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wanneer mogen vrouwen eigenlijk aan de echte sport (honkbal) mee doen?
Honkbal in competitie verband is toch alleen voor mannen?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:28 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Altijd..
Ik was er over aan het denken om in augustus bij een vereniging te gaan
Geen idee, volgens mij vrouwen ook hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Honkbal in competitie verband is toch alleen voor mannen?
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:32 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij vrouwen ook hoor.
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jaah, 2e geworden ^^
4 x gewonnen, 1 x verloren.
én 24 punten binnengerend
In Japan kun je als dame wel lekker verdienen in die softballleague geloof ik.quote:
Ik blijf het, tenopzichte van honkbal, toch een "mindere"sport vinden.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In Japan kun je als dame wel lekker verdienen in die softballleague geloof ik.
Ik denk dat de dames steeds meer sporten gaan doen die voorheen alleen als mannensporten te boek stonden. Was laatst op de straatvoetbaldag. Een team van meiden won daar van allemaal jongens. Fantastische voetbalsters waren het.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:34 schreef Tanjaa het volgende:
Het maakt me niet uit, ik vind het leuk. En bij de vereniging hier in de buurt zitten ook vrouwen dus..
Vrouwen voetbal is leuker om naar te kijken dan mannen voetbal.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat de dames steeds meer sporten gaan doen die voorheen alleen als mannensporten te boek stonden. Was laatst op de straatvoetbaldag. Een team van meiden won daar van allemaal jongens. Fantastische voetbalsters waren het.
Honkbal is sowieso een sport die mannen en vrouwen door elkaar kunnen beoefenen lijkt me. Je hebt geen fysiek contact etc. Mannen slaan misschien harder maar vrouwen zijn leniger:quote:Op maandag 13 juli 2009 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik blijf het, tenopzichte van honkbal, toch een "mindere"sport vinden.
Raar dus dat vrouwen niet aan honkbal doen.
Ik speel 4 x per jaar tegen een meidenteam met mijn team. Ik vind het shirtje wisselen dan het leukst.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vrouwen voetbal is leuker om naar te kijken dan mannen voetbal.
Ik snap de scheiding ook niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Honkbal is sowieso een sport die mannen en vrouwen door elkaar kunnen beoefenen lijkt me. Je hebt geen fysiek contact etc. Mannen slaan misschien harder maar vrouwen zijn leniger:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |