Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Door lurken op Fok! (en het feit dat ik morgen overdag bijzonder weinig te doen heb) ben ik op het idee gekomen om een van de This is why you're fat-gerechten te proberen
Dezequote:
Hoho, ik weet nog niet of ik het echt ga doenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:24 schreef zebaz het volgende:
Truste MaJo en uuuh.... eet smakelijk (denk ik) Hawaii_Tim...
Het is nog niet te laat om je te ontmoedigen dusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoho, ik weet nog niet of ik het echt ga doen
Of een triple whopper met bacon en kaas, dat schiet veel meer opquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:33 schreef zebaz het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat om je te ontmoedigen dusOverigens kan je ook bij Burger King een dubbele cheesburger met bacon halen; dezelfde sensatie van een overweldigende vettigheid (en het gevoel dat je gelijk een jaar van je leven afkauwt
)
Ik eet 'm wel eens 's avonds heeeeel laat, als ik het idee heb dat het leven toch al geen zin meer heeft (of gewoon honger heb).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De BK Double Bacon Cheeseburger is best te hachelen overigens
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 06:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
eerst koffie dan verder praten
mooie nachtwandeling gehad?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 07:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze hebben zich erbij neer gelegd dat dat het risico van het vak is ?
Succes.quote:
Ook goedemorgen.quote:Eén op de vijf vrouwen wast haar vagina nooit
Eén op de vijf vrouwen wast haar vagina nooit. Dat toonde een onderzoek van een expertisecentrum voor seksuele gezondheid in Vlaanderen. Het centrum ondervroeg 3000 vrouwen uit alle leeftijdscategorieën over hun vaginale hygiëne.
Oudere vrouwen bleken een stuk hygiënischer en verklaarden hun intieme zone meer dan 1 keer per week te wassen. Het probleem ligt vooral bij de jonge vrouwen. Van de meisjes tussen 18 en 25 verklaarde maar liefst twintig procent de vagina nooit te wassen.
Urologe Annemie Haeve schrijft de cijfers toe aan ons jachtige, gestresseerde bestaan. “Het ochtendritueel van eten en wassen gaat bij jongeren vaak enorm snel. Tijd om zich uitgebreid te wassen, wordt niet meer genomen.” Toch vindt Haeve de cijfers niet alarmerend: “Het volstaat de geslachtsdelen met lauw water zonder zeep te reinigen en het natuurlijke evenwicht van de vaginale flora zo min mogelijk te verstoren. Teveel wassen en zeker het gebruik van zeep kan namelijk voor problemen zorgen”.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ook goedemorgen.
Willen alle vrouwen hier zich even verantwoorden ?
*no comment*quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Zal mij benieuwen wat voor antwoorden er komen.
Gek zegquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:34 schreef Whiteguy het volgende:
Het blijft vooralsnog wel angstvallig stil ja
Nieuwe ronde, nieuwe kansen?quote:
Yep we gaan vanmiddag weer met vrolijk optimisme boodschappen doen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek zeg
[..]
Nieuwe ronde, nieuwe kansen?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep we gaan vanmiddag weer met vrolijk optimisme boodschappen doen!
Ach, daar zaten toen nog een stuk minder elementen in.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ach, daar zaten toen nog een stuk minder elementen in.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ook goedemorgen.
Willen alle vrouwen hier zich even verantwoorden ?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:18 schreef MaJo het volgende:
Meuning![]()
nou laat ik maar de eerste zijn danTuurlijk was ik mijn foef, is toch goor om niet te doen?
maar de vraag kan prima omgedraaid worden hoor. Dus mannen vertel maar
Same herequote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:23 schreef LadyBlack het volgende:
Hehehe, inderdaad
En ik moet zo weer werken.... hoop dat er voor die tijd nog wel even leuke reacties komen
Ik heb sowieso vaak blaasontstekingen maar dit is wel irritantquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Een vriendin van mij heeft ook zo'n hardnekkige blaasontsteking gehad, en die kreeg inderdaad een ander antibioticum, en toen was het zo weg
Mannen die hun geslachtsdeel een naam gevenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben erg schoon op mijn rekstok......
Ja, en daar begint de ellende dan he, in hun ogen iigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb sowieso vaak blaasontstekingen maar dit is wel irritantkuurtje gehad op Werchter, zwaardere kuur toen ik terug kwam, dus ben benieuwd wat ze nu gaan doen. Heb ook wel eens een dubbele blaasontsteking gehad
ja ik heb weer eens erg veel geluk op dat gebied
de assistente vroeg of ik een vriendje heb, waarop ik volmondig ja kon antwoordendat was wel even leuk
![]()
Uhm je hebt het nu over mannen? Onder het randje lijkt me juist het belangrijkstequote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat zeggen ze normaal? Ook onder het randje?
Ach ik geef hem geen naam maar ik dacht laat ik het in bij zijn van twee leuke dames maar netjes houden aangezien jij dat ook deed.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mannen die hun geslachtsdeel een naam geven![]()
leuke vraag voor de rest, geven jullie 'hem' een naam?
Mijn moeder zei gister ook vriendje en dat was wel even wennenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, en daar begint de ellende dan he, in hun ogen iig![]()
En inderdaad, de eerste keer dat ik tegen iemand zei dat ik naar mn vriendje ging begon ik ook helemaal te stralen![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mannen die hun geslachtsdeel een naam geven![]()
leuke vraag voor de rest, geven jullie 'hem' een naam?
quote:
Vrouwen zijn niet eerlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]De eerste vrouw doet er 2 uur en 40 minuten over om te antwoorden. Een man geeft niet binnen 4 minuten antwoord en het is 'angstvallig stil'. Niet helemaal eerlijk verdeeld of wel?
Je hebt denk ik te vaak een femme fatale getroffen......quote:
Gelukkig is er altijd wel iemand om een bal die voor open doel langs rolt er even in te trappenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alle generalisaties slaan nergens op![]()
Dat was mijn sig!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alle generalisaties slaan nergens op![]()
Nope, een half uurtje hier vandaanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:38 schreef LadyBlack het volgende:
Woont ie ook in Utrecht eigenlijk?
Ik ken zijn vriendinnetje en die is alles behalvequote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt denk ik te vaak een femme fatale getroffen......
Hmm, toen we een keer Stratego speelden en ik even m'n blik van het bord af had zat ze anders stukken te verplaatsen. Ja, een echte eye-opener. Dat ik al 3 keer gewonnen had (en het spel eerder nog nooit had gespeeld) was amper rechtvaardiging daarvoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken zijn vriendinnetje en die is alles behalveen ik ken niemand die eerlijker is dan zij dus Zebaz lult
![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken zijn vriendinnetje en die is alles behalveen ik ken niemand die eerlijker is dan zij dus Zebaz lult
![]()
Je bent wel een beetje een wijf jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:07 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hmm, toen we een keer Stratego speelden en ik even m'n blik van het bord af had zat ze anders stukken te verplaatsen. Ja, een echte eye-opener. Dat ik al 3 keer gewonnen had (en het spel eerder nog nooit had gespeeld) was amper rechtvaardiging daarvoor
(Niets zo leuk als haar dit 4 jaar later nog nadragen trouwens, wat dat betreft ben ik net een vrouw)
Weet je wel welke bus je moet nemen om hier te komen dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een wijf janiet haar zoveel pesten hoor, dan krijg je met mij aan de stok
![]()
Yupquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:37 schreef zebaz het volgende:
[..]
Weet je wel welke bus je moet nemen om hier te komen dan?
Met wiens auto denk je...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yupmaar Irien is zo liev om me altijd te halen
![]()
Die van jullie samenquote:
Hm, ik betaal voor t ding, dus t is voorlopig nog mijn autoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die van jullie samenzodra je samen een huis koopt vind ik niet dat je nog kan spreken van eigen auto's enzo
Ben je al bij de supermarkt geweest?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Zou ik dit jaar nog de legendarische Dolle_Hond voorbij schieten op de ranking?
FOK! Movie Trivia - Juni 2009 IV
Oh chips....verkeerde topic........quote:
Wow!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Heerlijk gefietst, kreeg het alleen het laatste kwartier een beetje zwaar, maar ik heb het overleefd, toch bijna 80 km gedaan
[ afbeelding ]
Ik ben net terug van mijn wandeltocht naar Delft.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Heerlijk gefietst, kreeg het alleen het laatste kwartier een beetje zwaar, maar ik heb het overleefd, toch bijna 80 km gedaan
[ afbeelding ]
Lang over gedaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben net terug van mijn wandeltocht naar Delft.
Lekker tempo aangehouden dus.quote:
En toch is het niet mijn auto die hier voor de deur staatquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die van jullie samenzodra je samen een huis koopt vind ik niet dat je nog kan spreken van eigen auto's enzo
Zou leuker klinken als het in het Noorderpark zou zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Straks picknicken in het Noorderplantsoen![]()
Succes.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben quizzen
Dat is slechts voor de onwetende niet-Groningersquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou leuker klinken als het in het Noorderpark zou zijn.
Nu klinkt het als of je gaat picknicken in de grasstrook aan de overkant van de straat.
Prima omschrijving voor mensen die Noord-Nederland niet goed kennen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:09 schreef LadyBlack het volgende:
De aparte vorm is omdat er vroeger de stadsmuur liep, met van die bolwerken die Bourtange ook nog heeft.
Thanks for the education.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is slechts voor de onwetende niet-Groningers
[ afbeelding ]
Die hele strook groen is het Noorderplantsoen, zelfde tijd aangelegd als Central Park en waarschijnlijk ook het Vondelpark. De aparte vorm is omdat er vroeger de stadsmuur liep, met van die bolwerken die Bourtange ook nog heeft.
Maar Bourtange kent elke Nederlander wel tochquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Prima omschrijving voor mensen die Noord-Nederland niet goed kennen.
Nu heb ik toevallig genoeg ooit nog een rondje Bourtange geschaatst. Maar toch.
Zonnebadende studentes, toch eens gaan kijken daar.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
Hier zit het altijd vol met zonnebadende en/of picknickende studenten en stadjers, erg gezellig tot 's avonds laat.
[ afbeelding ]
En over een maandje is in het Noorderplantsoen ook het Noorderzon festival![]()
Dan is het echt zo tof daarBands op een podium dat aan het hoofd van deze vijver is gebouwd, allerlei straattheater, knutselarijen, toneelvoorstellingen, en vooral heel de stad die hier gezellig festival viert
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar Bourtange kent elke Nederlander wel toch
Mwa, ZO bijzonder is het nu ook weer nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar Bourtange kent elke Nederlander wel toch
Ja, ik ben geneigd meteen een heel college te geven, heb me nu ingehoudenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thanks for the education.![]()
Dat is wel iets groter dan de plantsoenen die ik ken.
Nee, dat vond ik ook toen ik er was, wel gezellig, maar je kunt net zo goed naar een openluchtmuseum gaan...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mwa, ZO bijzonder is het nu ook weer niet
Kleinerend? Ik vergeleek het alleen met het formaat plantsoenen wat ik ken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik ben geneigd meteen een heel college te geven, heb me nu ingehouden![]()
Maar als twentenaar die in Groningen woont ben ik een béétje allergisch voor mensen uit het westen die kleinerende opmerkingen maken over een van die twee gebieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |