Maar als je het nu wel doet heb je morgen weer een zorg minderquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oeeh doe je ze de groeten Majo![]()
Ik hoorde van wannabewyccie dat ik vanavond waar ik werk kleren krijg, dus ik hoef heel niet meer te strijken en te wassen, hoef morgen pas weer in mn Mep-tenue rond te sjokken
Veel plezier en de groetjes.quote:
Ik ben de grote klootzak uit de Raad Je Plaatje...... Daar ken ik haar van.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:40 schreef MaJo het volgende:
Je kent haar namelijk verdacht goed voor iemand die hier post nadat ze hier nog poste?
Ohneee ik mag er maar drie kiezenquote:
Vooruit, dats ook weer waarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar als je het nu wel doet heb je morgen weer een zorg minder
Daar heb je het AKQ SC hulpteam voorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohneee ik mag er maar drie kiezen![]()
hoe gaat me dat ooit lukken?
Ohja, dat is natuurlijk ook zoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar heb je het AKQ SC hulpteam voor
Héél veel...quote:
Zolang het kraakt is het ok hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh my, wat is er toch mis met mij? Ik goot wat heet water in een glas om het schoon te maken, hoor ik het kraken. Ben de keuken uitgegaan, omdat het bleef kraken(Heb wel eerst een dienblad over Blubs aquarium gelegd hoor
)
Ja het is van dat veiligheidsglas wat in duizenden stukjes uiteen kan gaan en ik zag er al een barst in komenquote:
Waar kun je uit kiezen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Héél veel...
Mag er zelfs maar twee kiezen, één is er verplicht
En durf je nu alweer te gaan kijken in de keuken?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja het is van dat veiligheidsglas wat in duizenden stukjes uiteen kan gaan en ik zag er al een barst in komen
Ciaoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:00 schreef MaJo het volgende:
Bijna op de plaats van bestemming. Zal ze de groeten doen
Nog tijd voor een saffie?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:00 schreef MaJo het volgende:
Bijna op de plaats van bestemming. Zal ze de groeten doen
Uiteraardquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
CiaoWel straks in je PM kijken okay.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |