Maar als je het nu wel doet heb je morgen weer een zorg minderquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oeeh doe je ze de groeten Majo![]()
Ik hoorde van wannabewyccie dat ik vanavond waar ik werk kleren krijg, dus ik hoef heel niet meer te strijken en te wassen, hoef morgen pas weer in mn Mep-tenue rond te sjokken
Veel plezier en de groetjes.quote:
Ik ben de grote klootzak uit de Raad Je Plaatje...... Daar ken ik haar van.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:40 schreef MaJo het volgende:
Je kent haar namelijk verdacht goed voor iemand die hier post nadat ze hier nog poste?
Ohneee ik mag er maar drie kiezenquote:
Vooruit, dats ook weer waarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar als je het nu wel doet heb je morgen weer een zorg minder
Daar heb je het AKQ SC hulpteam voorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohneee ik mag er maar drie kiezen![]()
hoe gaat me dat ooit lukken?
Ohja, dat is natuurlijk ook zoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar heb je het AKQ SC hulpteam voor
Héél veel...quote:
Zolang het kraakt is het ok hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh my, wat is er toch mis met mij? Ik goot wat heet water in een glas om het schoon te maken, hoor ik het kraken. Ben de keuken uitgegaan, omdat het bleef kraken(Heb wel eerst een dienblad over Blubs aquarium gelegd hoor
)
Ja het is van dat veiligheidsglas wat in duizenden stukjes uiteen kan gaan en ik zag er al een barst in komenquote:
Waar kun je uit kiezen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Héél veel...
Mag er zelfs maar twee kiezen, één is er verplicht
En durf je nu alweer te gaan kijken in de keuken?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja het is van dat veiligheidsglas wat in duizenden stukjes uiteen kan gaan en ik zag er al een barst in komen
Ciaoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:00 schreef MaJo het volgende:
Bijna op de plaats van bestemming. Zal ze de groeten doen
Nog tijd voor een saffie?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:00 schreef MaJo het volgende:
Uiteraardquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
CiaoWel straks in je PM kijken okay.....
Ik zou niet te veel verwachtingen hebben... ik denk dat het eindresultaat je erg tegenvalt....quote:
Ik zal mijn Jude law verwachtingen wat bijstellenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel verwachtingen hebben... ik denk dat het eindresultaat je erg tegenvalt....
ook namens mij?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:00 schreef MaJo het volgende:
Gelukkig.quote:
Gewoon iemand ala Baldrick verwachten. Kan het alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zal mijn Jude law verwachtingen wat bijstellen
Baldrick is leuk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon iemand ala Baldrick verwachten. Kan het alleen maar meevallen.
Tijd dat er weer eens nieuwe afleveringen van Blackadder worden gemaakt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Baldrick is leuk.![]()
Moet alleen onder de douche en schone kleren.
Alles is in ordequote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En durf je nu alweer te gaan kijken in de keuken?
Dat is te veel om hier op te noemen, maar onder andere:quote:
Nee, het is vakantiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:23 schreef Etcetera het volgende:
De Awards zijn klaar![]()
Zal ik dan nu toch maar weer eens met school bezig? Ja?
Lastig kiezen. Welk vak is verplicht?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Alles is in ordeGlas is onbruikbaar, maar oke
[..]
Dat is te veel om hier op te noemen, maar onder andere:
Drawing
School And Society
Photography
Sculpture (ja ik ben dus dat arty type, remember?)
Classical Mythology
History & Trends Choreography
Beginning Fiction Writing
Beginning Playwriting
Newswriting and Reporting
Introduction to Psychology
Animal Behaviour
Beginning Acting
Mjah, maar ik moet als het even kan nog 2 vakken afronden deze vakantiequote:
Doe dan maar welquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, maar ik moet als het even kan nog 2 vakken afronden deze vakantie
"Conversations in a world of strangers "quote:
Er zijn nog véél meer vakken dan die hoor en sommigen kunnen later in het jaar ook weer, er zijn drie terms zeg maar. En ik ga niet zozeer studeren voor de nuttigheid als wel voor de leukquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:30 schreef LadyBlack het volgende:
Zijn dat vakken voor je eerste semester PS? Want er zitten heel leuke dingen bij, maar ook wel heel uiteenlopend in, eh, nuttigheidIk bedoel, tekenen, fotograferen en beeldhouwen kun je ook cursussen voor doen, en mythologie heb je vast op school ook gehad.
Dus ik zou dan gaan voor de meer theoretische vakken, of Newswriting & reporting, dat is wel retenuttig om gevolgd te hebben.
seniorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook voor de leuk gestudeerd, maar heb nu wel spijt dat ik niet één bijvak journalistiek heb gevolgd
Zou mijn kans op een leuk baantje een stuk groter maken..
Maargoed, jij hebt nog jaren om eens van die vakken te gaan doen
Moet je straks wel MaJo fouilleren of ze niet stiekem een schattig kleintje heeft meegenomen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:02 schreef iamredleader het volgende:ola
Tinuviel en MaJo zijn Jair ophalen van het KDV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |