Heb ik nog iets gemist?quote:
ons toch?quote:
Alleen ik jou maar dat is nu weer over....quote:
Altijdquote:
Dus, niks gebeurd in de supermarkt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alleen ik jou maar dat is nu weer over....
Nee, gister was ze er ook niet....quote:
Zou ze hier meelezen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, gister was ze er ook niet....
Heh, jammer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, gister was ze er ook niet....
Misschien wel..... Ik denk dat Etcie eigenlijk kassameisje is.......Verklaard ook direct waarom ze er gister en eergister niet was....quote:
Ja, dan hoef je qua kassameisje de komende week niet naar de supermarkt te gaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien wel..... Ik denk dat Etcie eigenlijk kassameisje is.......Verklaard ook direct waarom ze er gister en eergister niet was....
Shit mijn eigen graf gegraven.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je qua kassameisje de komende week niet naar de supermarkt te gaan.
En na het rondsturen van je foto was het voor haar natuurlijk allemaal meteen duidelijk
Geen hand vol maar een land vol tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Shit mijn eigen graf gegraven.....
Ja dat is waar!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geen hand vol maar een land vol toch
Jij hebt je foto rondgemaild? Was dat in de hoop dat de dames dat dan ook gingen doen of zo?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Shit mijn eigen graf gegraven.....
Ik hoefde nergens op te hopen. Het gebeurde gewoon.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jij hebt je foto rondgemaild? Was dat in de hoop dat de dames dat dan ook gingen doen of zo?
Ah een gelijk gestemde... I used to be a schizophrenic but we're okay now......quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:19 schreef iamredleader het volgende:
Stemmen? Voices? You're just jealous that the voices in my head don't talk to you
The voices in my head are telling me to kill youquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah een gelijk gestemde... I used to be a schizophrenic but we're okay now......
I tried being normal but it sucked....quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
The voices in my head are telling me to kill you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |