Nee, lekker liggen slapen dit keer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen C4.
Nog wezen wandelen vannacht?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Verrek net een spiertje in mijn schouder. Hoogst irritant. Nu voel ik weer twee dagen precies waar die spier zit.![]()
Niet te ver deze keer, Noord-Frankrijk en Midden-Duitsland. Waar precies weet ik nog niet, maar Vezelay, Fontenay, Beaune, Colmar, Heidelberg en Bad Mergentheim staan iig op het programmaquote:
risico van het vakquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:55 schreef TradeMarkie het volgende:
ik moet zeggen dat de spierpijn na gister totaal niet aanwezig is
Mogguh!quote:
Ik dacht dat je het nooit zou vragen. Tuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen. Tuurlijk.![]()
![]()
De vraag was wat de religie met het meeste aantal aanhangers was in de VS. Mijn team had vorige week Christendom gegeven als antwoord, volgens de quiz was het protestantismequote:Op woensdag 29 juli 2009 01:29 schreef zebaz het volgende:
Eigenlijk moeten ze hier even de vraag posten zodat we massaal kunnen zeggen "goh, hadden jullie dat fout, wat DOM zeg!"
Mja, daar kan ik met goed fatsoen geen 'wat dom zeg' op zeggen, dat is volkomen willekeurig... zeker omdat je binnen het protestantisme nog tig stromingen hebt, zeker in de VS.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De vraag was wat de religie met het meeste aantal aanhangers was in de VS. Mijn team had vorige week Christendom gegeven als antwoord, volgens de quiz was het protestantisme
Ik werk vandaag tot 1500 uur. Dan lekker morgen vrij en vrijdag pas om 2300 uur beginnen met de nachdienst.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
tot hoe laat moet je werken? Ik heb een lang dagje voor de boegmaar wel extra centjes
![]()
Binnen de AKQ had ik het goed gerekendquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De vraag was wat de religie met het meeste aantal aanhangers was in de VS. Mijn team had vorige week Christendom gegeven als antwoord, volgens de quiz was het protestantisme
Bij mij ook. Katholicisme is niet hetzelfde als Protestantisme..... Beide christelijke stromingen maar totaal verschillend.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Binnen de AKQ had ik het goed gerekendMaar in een andere quiz is het vaak net wat specifieker. Onderscheid tussen katholieken en protestanten is, ook in de VS, vaak nog wel een heikel punt.
Ja, dat bedoel ik, ik snap best dat ze dat onderscheid willen maken. Aan de andere kant is het lastig te zien wanneer je moet ophouden met onderverdelingen danquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij mij ook. Katholicisme is niet hetzelfde als Protestantisme..... Beide christelijke stromingen maar totaal verschillend.
Ik ben katholiek. Hoewel ik uit een Protestants gezin kom trek ik al van jongs af aan naar de katholieke kerk. Vaak ging ik mee met vriendjes naar bijbelles. MIjn ouders hebben dat altijd toegestaan. Omdat ze niet zo erg actief waren met geloven en omdat ze het prima vonden dat ik mijn kennis over het geloof liever van een vrolijke priester kreeg dan van een saaie dominee. Ik ben nu al jaren niet meer in een kerk geweest maar ik ben nog wel steeds katholiek.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, ik snap best dat ze dat onderscheid willen maken. Aan de andere kant is het lastig te zien wanneer je moet ophouden met onderverdelingen dan
Hoezo trouwens 'bij jou ook'? Ben je zelf gelovig, of heb je kennissen in Noord-Ierland of iets dergelijks?
Duidelijk. Dan kan ik me ook goed voorstellen dat het onderscheid voor jou sterk aanwezig is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben katholiek. Hoewel ik uit een Protestants gezin kom trek ik al van jongs af aan naar de katholieke kerk. Vaak ging ik mee met vriendjes naar bijbelles. MIjn ouders hebben dat altijd toegestaan. Omdat ze niet zo erg actief waren met geloven en omdat ze het prima vonden dat ik mijn kennis over het geloof liever van een vrolijke priester kreeg dan van een saaie dominee. Ik ben nu al jaren niet meer in een kerk geweest maar ik ben nog wel steeds katholiek.
Gek genoeg is er altijd discussie mogelijk bij onze quizmasters maar deze keer nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is niet zo sterk aanwezig maar het is wel dat ik de fine line beter zie dan buitenstaanders misschien.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Duidelijk. Dan kan ik me ook goed voorstellen dat het onderscheid voor jou sterk aanwezig is.
Ik weet niet of het bij ons is goed gerekend of niet, dit keer hebben we geen schaduwadministratie van de punten bijgehoudenquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg is er altijd discussie mogelijk bij onze quizmasters maar deze keer niet
Ach gister hadden we ook een discussie in AKQ over de Oeraalse taalfamilie.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:04 schreef MaJo het volgende:
Christendom hadden ze gewoon goed moeten rekenen. Protestantisme valt daar gewoon onder. Als ze het echt zo specifiek wilden dan is protestantisme ook niet goed maar eerder presbyterianisme of methodisme
De vraag in deze was gewoon overduidelijk en er was overduidelijk maar één antwoord mogelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach gister hadden we ook een discussie in AKQ over de Oeraalse taalfamilie.....
Mja, waar je moet ophouden is inderdaad lastig, maar het hangt heel erg van je eigen standplaats hoor. In Nederland is het onderscheid niet aanwezig (anno nu, althans) maar in Noord-Ierland of Schotland moet je echt niet zeggen dat dat dezelfde religie is. En in Amerika zitten veel mensen van Ierse afkomst..quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:04 schreef MaJo het volgende:
Christendom hadden ze gewoon goed moeten rekenen. Protestantisme valt daar gewoon onder. Als ze het echt zo specifiek wilden dan is protestantisme ook niet goed maar eerder presbyterianisme of methodisme
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/us.htmlquote:Protestant 51.3%, Roman Catholic 23.9%, Mormon 1.7%, other Christian 1.6%, Jewish 1.7%, Buddhist 0.7%, Muslim 0.6%, other or unspecified 2.5%, unaffiliated 12.1%, none 4% (2007 est.)
In feite wel maar daar is het verschil nog wel groter dan hier. En in vele staten is het Protestantisme erg aanwezig dus op zich is het antwoord niet onlogisch. Maar het had beter anders gesteld kunnen worden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag in deze was gewoon overduidelijk en er was overduidelijk maar één antwoord mogelijk.
Succesgarantie van vastgekoekte aderen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
Nem, je had me nooit die link van roadfood moeten geven. Ik krijg gewoon honger als ik die verslagen lees en de foto's zie.
Ehm, ja, ik laat het onderwerp rusten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In feite wel maar daar is het verschil nog wel groter dan hier. En in vele staten is het Protestantisme erg aanwezig dus op zich is het antwoord niet onlogisch. Maar het had beter anders gesteld kunnen worden.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Succesgarantie van vastgekoekte aderen.
Groot gelijk, had ik ook gedaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach een beetje SC'en kan geen kwaad hoor. Ik maak me er niet druk om maar ik moest deze wel effe inknikken.
Kinderen in Afrika ook niet, kun je beter een beetje genieten, dunkt me.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]De schrijvers van de uitgebreide roadtrip verslagen zullen niet echt lang leven.
Misschien is dat maar beter ook. Anders komt er misschien mot.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm, ja, ik laat het onderwerp rusten.
En als je supergezond leeft maar je komt onder een bus heb je daar ook niets meer aanquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika ook niet, kun je beter een beetje genieten, dunkt me.
orgaandonatie.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En als je supergezond leeft maar je komt onder een bus heb je daar ook niets meer aan
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien is dat maar beter ook. Anders komt er misschien mot.
Okay dan.quote:
Dat genieten komt wel goed als ik al die voorbeelden zie.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika ook niet, kun je beter een beetje genieten, dunkt me.
nou lekker danquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay dan.Bij mijn maats kan soms een discussie over verkeerd inspelen van een bal al tot ruzie leiden. Vandaar.
Dan bel je toch af? Alleen heb je dan geen extra centjes.quote:
En als je pech hebt leef je zelfs nog een paar jaar langer als je supergezond leeft.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En als je supergezond leeft maar je komt onder een bus heb je daar ook niets meer aan
Ach we zijn een goede vriendclub hoor maar met voetbal willen we gewoon winnen. We gaan nooit vechten, schelden of dreigen hoor, maar we kunnen wel een verhitte discussie voeren over een lullig momentje. Waar we na afloop onder het genot van een pilsje wel hard om lachen.quote:
Dat zou een beetje aso zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan bel je toch af? Alleen heb je dan geen extra centjes.
Helemaal met je eens.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou een beetje aso zijnben bovendien al in amsterdam
vind ook dat je alleen af moet zeggen als je echt ziek bent, aangezien je collega's het op moeten vangen als er personeel ontbreekt dus dat is weinig loyaal om dan af te zeggen omdat je geen zin hebt...
Zou je dat misschien een keer aan mijn collega's willen komen vertellen ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou een beetje aso zijnben bovendien al in amsterdam
vind ook dat je alleen af moet zeggen als je echt ziek bent, aangezien je collega's het op moeten vangen als er personeel ontbreekt dus dat is weinig loyaal om dan af te zeggen omdat je geen zin hebt...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zou je dat misschien een keer aan mijn collega's willen komen vertellen ?![]()
Werkse. En tot het volgende saffie.quote:
Ciao MaJo Werk zequote:
Vezelay! Daar wil ik altijd nog een keer heen, sinds ik mijn bachelorscriptie over Maria Magdalena heb geschrevenquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet te ver deze keer, Noord-Frankrijk en Midden-Duitsland. Waar precies weet ik nog niet, maar Vezelay, Fontenay, Beaune, Colmar, Heidelberg en Bad Mergentheim staan iig op het programma
Ja mevrouw.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vezelay! Daar wil ik altijd nog een keer heen, sinds ik mijn bachelorscriptie over Maria Magdalena heb geschrevenWel even vertellen wat je ervan vond he
![]()
te regenen? Hier zo her en der een wolkje en veel zon. 25 °C. Gewoon warm.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
En toen moest ik ook alweer werken......![]()
Helemaal geen zin, ik moet deze week 3x 's middags werken, bovenop de 5 ochtenden die ik altijd werk. Heb nu al een gebroken rug, en sinds vanochtend ook een enorm zere keel
En nu begint het ook nog te regenen!![]()
[/klaagmodus]
Met als bijwerking dat je blauw kleurt... wordt het LadyBlue.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik las gisteren dat de blauwe kleurstof in M&M's goed schijnt te werekn bij eht herstel van een gebroken rug
Ach, bruin ben je toch al.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:38 schreef Nesle het volgende:
Hier is het bagger weer, geen straaltje zon en nouja geen zomerweer zoals voorspeld
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:55 schreef iamredleader het volgende:* leeft nog
![]()
druk druk druk op werk, dus groetjes aan iedereen hier
Met dit weer is dat er snel weer af hoor!quote:
Heb ik nog iets gemist?quote:
ons toch?quote:
Alleen ik jou maar dat is nu weer over....quote:
Altijdquote:
Dus, niks gebeurd in de supermarkt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alleen ik jou maar dat is nu weer over....
Nee, gister was ze er ook niet....quote:
Zou ze hier meelezen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, gister was ze er ook niet....
Heh, jammer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, gister was ze er ook niet....
Misschien wel..... Ik denk dat Etcie eigenlijk kassameisje is.......Verklaard ook direct waarom ze er gister en eergister niet was....quote:
Ja, dan hoef je qua kassameisje de komende week niet naar de supermarkt te gaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien wel..... Ik denk dat Etcie eigenlijk kassameisje is.......Verklaard ook direct waarom ze er gister en eergister niet was....
Shit mijn eigen graf gegraven.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je qua kassameisje de komende week niet naar de supermarkt te gaan.
En na het rondsturen van je foto was het voor haar natuurlijk allemaal meteen duidelijk
Geen hand vol maar een land vol tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Shit mijn eigen graf gegraven.....
Ja dat is waar!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geen hand vol maar een land vol toch
Jij hebt je foto rondgemaild? Was dat in de hoop dat de dames dat dan ook gingen doen of zo?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Shit mijn eigen graf gegraven.....
Ik hoefde nergens op te hopen. Het gebeurde gewoon.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jij hebt je foto rondgemaild? Was dat in de hoop dat de dames dat dan ook gingen doen of zo?
Ah een gelijk gestemde... I used to be a schizophrenic but we're okay now......quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:19 schreef iamredleader het volgende:
Stemmen? Voices? You're just jealous that the voices in my head don't talk to you
The voices in my head are telling me to kill youquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah een gelijk gestemde... I used to be a schizophrenic but we're okay now......
I tried being normal but it sucked....quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
The voices in my head are telling me to kill you
You know what sucks?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:23 schreef mr_anonimous het volgende:
I tried being normal but it sucked....
Nee en neequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:00 schreef De_Hertog het volgende:
Trouwens, die scriptie, is die het lezen waard (eerlijk zeggen) en online beschikbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |