You know what sucks?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:23 schreef mr_anonimous het volgende:
I tried being normal but it sucked....
Nee en neequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:00 schreef De_Hertog het volgende:
Trouwens, die scriptie, is die het lezen waard (eerlijk zeggen) en online beschikbaar?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee en nee
Serieus, ik schaam me dood als ik dat teruglees![]()
It's a sick world and I am a happy guyquote:
Hoiquote:
Niet echt neequote:Op woensdag 29 juli 2009 17:08 schreef MaJo het volgende:
Ik zit bij de Macniet echt Lush verantwoord
Ligt er hier aan hoe lang je werktquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet echt nee
Maarja, niemand is heilig heWel lekker dat je een uur pauze hebt. Ik had hier bij de ijssalon altijd maar een halfuurtje, vond ik zo achterlijk
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
Gelukkig ben ik uit mijn werk nog wel even bij de huisarts langs geweest; vrijdag heb ik een afspraak.
4 weken duizelig begint me wel wat te gek te wordenEn de rare plekken in mijn nek zijn ook weer terug van weggeweest.
Zit zeker wel een max aan? Anders had ik sushi gehaaldquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ligt er hier aan hoe lang je werktmeer dan 4,5 krijg je een half uur pauze. Meer dan 7 uur krijg je een uur pauze. Meer dan 8 uur ook dinervergoeding
Lush betaalt dus mijn bezoek aan de mac
![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:24 schreef wyccie het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je scriptie, LB. Volgens mij is zoiets best leuk om te lezen, mits er niet al te veel vakjargon instaat. En anders kan ik altijd nog de plaatjes bekijken.
Ijzergebrek misschien?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vakjargon valt denk ik wel mee hoor. Of zal uit de context te verklaren zijn.
Ik zal m snel eens afmakenen dan online zetten
Heb jij een idee hoe ik zo duizelig kom? Ik denk zelf aan een lage bloeddruk, maar waarom ik dat opeens heb...
Goed geregeld.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:13 schreef MaJo het volgende:
Ligt er hier aan hoe lang je werktmeer dan 4,5 krijg je een half uur pauze. Meer dan 7 uur krijg je een uur pauze. Meer dan 8 uur ook dinervergoeding
Lush betaalt dus mijn bezoek aan de mac
![]()
Als je een lage bloeddruk heb, zal het duizelig worden vaak gebeuren bij het opstaan (of van lig naar zit, van zit naar staan, van hurken naar staan etc.) Maar vaak wordt het dan ook zwart voor je ogen. Toen ik dat nog wel eens had, moest ik me echt ergens aan vasthouden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
Heb jij een idee hoe ik zo duizelig kom? Ik denk zelf aan een lage bloeddruk, maar waarom ik dat opeens heb...
Dat is vreemd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:31 schreef LadyBlack het volgende:
Het rare is dat ik net gecheckt was door de bloedbank; hbgehalte en bloeddruk ok
Kan het 70/120 zijn?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is vreemd.![]()
Was je bloeddruk ok, als in 'niet te hoog'? Weet je nog hoeveel het was?
Met een te lage bloeddruk mag je namelijk best bloed geven.
Ah...let dan goed op je ademhaling. Als je gaat 'hyperventileren' kun je ook duizelig worden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ergens ga ik er van uit dat dit een stressverschijnsel is, zoals bij mij meestal alle kwaaltjes zijn
Ik dacht iets van eind volgende maand.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:49 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, wanneer vertrekt PS naar Amerika?
Meerdere nog wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zit momenteel vol spanning te wachten op wat partners...
some guys have all the luck.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zit momenteel vol spanning te wachten op wat partners...
Het valt wel mee.quote:
studie/werk/hobby (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het valt wel mee.
Ik ben bezig met een digitale vertrektijdenbord, twee anderen zijn met eenzelfde project bezig en kunnen geholpen worden door mij.
is die kikker ook wit (ik zie niets, mis ik een driver) ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:07 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.konami-play.com/games/game/gid/1/aid/5
Net geen 7000 punten. Maar dat ga ik nog verbeteren zo.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is die kikker ook wit (ik zie niets, mis ik een driver) ?
Nou ik ook!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:51 schreef wyccie het volgende:
Groot avontuur, ik vind het heel knap dat ze zoiets aandurft.
Hobby (met eventuele intentie tot doorverkoop)quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
studie/werk/hobby (doorhalen wat niet van toepassing is)
Wat pas een groot avontuur is...quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:51 schreef wyccie het volgende:
Groot avontuur, ik vind het heel knap dat ze zoiets aandurft.
Ik wens je succesquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat pas een groot avontuur is...
stap 55 volgen bij google maps:
http://bit.ly/Mc5PB
of 117 of 133
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |