Kan het 70/120 zijn?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is vreemd.![]()
Was je bloeddruk ok, als in 'niet te hoog'? Weet je nog hoeveel het was?
Met een te lage bloeddruk mag je namelijk best bloed geven.
Ah...let dan goed op je ademhaling. Als je gaat 'hyperventileren' kun je ook duizelig worden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ergens ga ik er van uit dat dit een stressverschijnsel is, zoals bij mij meestal alle kwaaltjes zijn
Ik dacht iets van eind volgende maand.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:49 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, wanneer vertrekt PS naar Amerika?
Meerdere nog wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zit momenteel vol spanning te wachten op wat partners...
some guys have all the luck.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zit momenteel vol spanning te wachten op wat partners...
Het valt wel mee.quote:
studie/werk/hobby (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het valt wel mee.
Ik ben bezig met een digitale vertrektijdenbord, twee anderen zijn met eenzelfde project bezig en kunnen geholpen worden door mij.
is die kikker ook wit (ik zie niets, mis ik een driver) ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:07 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.konami-play.com/games/game/gid/1/aid/5
Net geen 7000 punten. Maar dat ga ik nog verbeteren zo.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is die kikker ook wit (ik zie niets, mis ik een driver) ?
Nou ik ook!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:51 schreef wyccie het volgende:
Groot avontuur, ik vind het heel knap dat ze zoiets aandurft.
Hobby (met eventuele intentie tot doorverkoop)quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
studie/werk/hobby (doorhalen wat niet van toepassing is)
Wat pas een groot avontuur is...quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:51 schreef wyccie het volgende:
Groot avontuur, ik vind het heel knap dat ze zoiets aandurft.
Ik wens je succesquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat pas een groot avontuur is...
stap 55 volgen bij google maps:
http://bit.ly/Mc5PB
of 117 of 133
[ afbeelding ]
Ik was al iets eerder afgehaaktquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:23 schreef Whiteguy het volgende:
Hmz... bij 20034 kreeg ik game over, terwijl ik nog 3 levens over had, en naar het volgende veld zou gaan. Kut spel
aaaawwwquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Het gaat trouwens helemaal niet goed met onze kat![]()
Hij begint nu echt last te krijgen van die tumor, dus ik denk dat het zeer binnenkort einde verhaal is![]()
![]()
Verwen je kat nu het nog kan...quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Het gaat trouwens helemaal niet goed met onze kat![]()
Hij begint nu echt last te krijgen van die tumor, dus ik denk dat het zeer binnenkort einde verhaal is![]()
![]()
Ik ben the hangover aan het kijkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:23 schreef Cobra4 het volgende:
Of zijn er SCers op vakantie zonder dat we het weten?
Da's toch gewoon een kwestie van een kratje bier achterover slaan en de volgende ochtend wakker worden?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben the hangover aan het kijken
Dat is een hangover ervarenquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een kwestie van een kratje bier achterover slaan en de volgende ochtend wakker worden?
en dan bij een anderquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een kwestie van een kratje bier achterover slaan en de volgende ochtend wakker worden?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
PS is weg, voor de rest niet, toch?
Dat ligt er aan bij wie.quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:34 schreef wyccie het volgende:
En Etcie op CZ toch?
Slaap lekker en werk ze morgenquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:38 schreef Nesle het volgende:
Net naar de bios geweest met een vriendin, was gezellig.
Nu slapen zodat ik om 08u weer fris op het werk kan staan, slaap lekkerrrrrrrrrrr
Jammer, ik vind het ook spannend.quote:
Jaquote:Op donderdag 30 juli 2009 02:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Weet je het zeker?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:57 schreef MaJo het volgende:
Het is AF![]()
![]()
nu kan ik dan eindelijk van een studievrije maand gaan genieten
![]()
Nee, nog nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey TradeMarkie
Heb je nou al gestemd?
Morning Dukequote:
Bijna......quote:
Al bijna 2 wekenquote:
En op AD.nlquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
op NU.nl
http://www.nu.nl/games/2051242/campzone-trapt-af.html
geloof dat we nog iemand vergeten zijn...quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laat Etcie maar niet lezen dat ik haar vergeten ben!
![]()
Etcie het spijt me enorm.![]()
Ik zal nooit meer een schip met jouw naam (laten) kelderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |