quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:04 schreef roosje77 het volgende:
dit is de 1e keer dat ik er 1 open.. hoop dat het goed is gegaan..
aangezien annie met vakantie is doe ik het maar...
teamfem trouwens!
Shownieuwsquote:22 juli 2009
Jaap Buys, de manager van Jan Smit, is niet van plan zijn uitspraken over de ex van Liza, Wim Visscher, publiekelijk terug te nemen. Dit laat Jaap weten aan Shownieuws. De advocaat van Wim Visscher, die vorige week werd aangehouden vanwege een worsteling met Jan Smit en zijn ex Liza, eist dat de manager van Jan deze week rectificeert, omdat hij vindt dat Jaap Wim zwart maakt in de media.
Jaap Buys riep vorige week, na het incident met Jan en Liza, in de media dat Wim losse handjes heeft. De raadsman van Wim wil dat Jaap die beschuldigingen terugneemt. Wims advocaat laat Shownieuws weten dat Jaap deze week moet rectificeren, anders volgt een kort geding.
Televaagquote:Kort geding tegen manager Jan Smit? van onze redactie
AMSTERDAM - Jan Smits manager Jaap Buys weigert zijn eerdere uitspraken over Liza's ex Wim en zijn 'losse handjes' te rectificeren.
Wims advocaat Menno Jansen liet na Jaaps uitspraken weten een brief aan hem te hebben geschreven.
"Hij heeft op tv verklaard dat mijn cliënt Liza wel vaker klappen heeft gegeven. Dat is volstrekte onzin. Wim is in harmonie gescheiden van Liza. Er is een goede omgangsregeling. De heer Buys moet die bewering in het openbaar intrekken.”
Maar dat is hij niet van plan, meldt Shownieuws. Jansen geeft hem tot het eind van de week om alsnog zijn woorden terug te nemen, zo niet, dan volgt een kort geding.
Een week geleden vloog de ex-man van Jans vriendin hem aan omdat de twee niet wilde zeggen waar ze Wims dochtertje mee naar toe zouden nemen op vakantie.
Die poepmachine van Liza.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie is Fem nou weer?
Thanx Roosjequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:04 schreef roosje77 het volgende:
dit is de 1e keer dat ik er 1 open.. hoop dat het goed is gegaan..
aangezien annie met vakantie is doe ik het maar...
teamfem trouwens!
tsjonge! waar heb jij gezeten? hihiquote:
Jaap houdt dus stug vol ... zegt ook dat hij het van Liza heeft die weer beweerd dat ze er bewijs van heeftquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)er_Jan___.html?p=1,1.
Ben bang dat we daar nooit achterkomenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:41 schreef roosje77 het volgende:
[..]
tsjonge! waar heb jij gezeten? hihi
de enige die van het hele zooitje nog eerlijk en puur is : FEM!
daar gaan we vanuit dan maar..
ik moet toch iemand hebben waar je "voor bent"
op de 2e plaats toch yo voor mij.
heb echt het idee dat zij degene is die werd bedrogen en dat de relatie binnenshuis al langer over was.
en dat ze dan naar wes toetrekt voor steun lijkt dan al gauw vreemdgaan , maar hoelang was het al over tussen haar en jan?
oh ik hoop zo dat yo eens even een en ander gaat vertellen!!!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:44 schreef roosje77 het volgende:
de site van megapool is ook super!
voor de mensen doe het nog niet hadden gezien!
volendamse weken met een citruspers! en 2000 eurie aan zijden bloemen die je kunt winnne! hihi
Japio houdt alles goed onder controlequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:46 schreef roosje77 het volgende:
heb van die evert niet zo;n hoge pet meer op hoor!
die heeft de kant van jan gekozen. kan maar zo dat japio hem wat toeschuift voor positieve berichten..
trouwens ben wel erg benieuwd naar de scoop van anniebab.
kom alsjeblieft terug van vakantie annie!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:44 schreef roosje77 het volgende:
de site van megapool is ook super!
voor de mensen doe het nog niet hadden gezien!
volendamse weken met een citruspers! en 2000 eurie aan zijden bloemen die je kunt winnne! hihi
stond op twiter van 3jsquote:Ongelofelijk dat ze dat huis hebben gevonden. Zelf heb ik Tom&Tom allebei ontslagen omdat ze me er nooit in 1 keer heen hebben geloodsd. JD
Met de ontwikkelingen die steeds veranderen ben ik er nog niet uit, ik ben voor niemandquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik houd niet van poepmachines dus ik ben nog steeds voor mama Yo.
hmmmm ... ik kom zo af en toe nog steeds reakties tegen dat Yo zich toch echt niet netjes heeft gedragen op Thailand ....quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:41 schreef roosje77 het volgende:
[..]
tsjonge! waar heb jij gezeten? hihi
de enige die van het hele zooitje nog eerlijk en puur is : FEM!
daar gaan we vanuit dan maar..
ik moet toch iemand hebben waar je "voor bent"
op de 2e plaats toch yo voor mij.
heb echt het idee dat zij degene is die werd bedrogen en dat de relatie binnenshuis al langer over was.
en dat ze dan naar wes toetrekt voor steun lijkt dan al gauw vreemdgaan , maar hoelang was het al over tussen haar en jan?
oh ik hoop zo dat yo eens even een en ander gaat vertellen!!!
http://www.pauze.nl/artikel/1890quote:Ga je dit jaar op vakantie?
Ja, ik ga met een paar vriendinnen naar Thailand! Ik ben heel benieuwd! Ik ben daar namelijk nog nooit geweest. We gaan gewoon om een beetje bij te komen, van het strand, de zon en af en toe van de cocktails genieten!
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik hoor Yolanthe nu nooit eens iets zeggen wat er wordt gespeculeerd over Jan ondanks die 25.000 aan huisraad ( en meer)eerst graaien en dan met modder gooien geen mooie mentaliteit
Leestekens are your friend.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
yep in de vorige topic is de hele reportage te zien een mooi stel samen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
yolanthe heetf als enige het verstand om er niet op in te gaan.. (toch schrijf je moddder gooien? ze zegt toch niets?)quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik ben voor team Jan en Liza ........ ik hoor Yolanthe nu nooit eens iets zeggen wat er wordt gespeculeerd over Jan ondanks die 25.000 aan huisraad ( en meer)eerst graaien en dan met modder gooien geen mooie mentaliteit
dus ik ben voor Jan en Liza een mooi stel samen veel natuurlijker als met Yolanthe
Dat geloof ik dan weer niet. Waarom zou je als je gaat samenwonen antieke stoelen weggooien? Stoelen die je nota bene hebt geërfd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:23 schreef roosje77 het volgende:
iedereen vergeet dat zij haar complete inboedel weg moest doen toen ze bij jantje introk.
ook antieke stoelen die ze had geerfd.
Lijkt me ook dat je die niet zomaar wegdoet. Ze had ze toch wel ergens kwijtgekund in die enorme villa van Jan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan weer niet. Waarom zou je als je gaat samenwonen antieke stoelen weggooien? Stoelen die je nota bene hebt geërfd.
Vooral dat laatste zinnetje.quote:De ouders van Jan Smit zitten op dezelfde camping als de man van de vriendin van Jan. Althans dit beweerde Evert Santegoeds gisteren op radio 538. De ouders van Jan en Wim zouden zelfs een goed gesprek hebben gehad, waarbij misverstanden uit de weg zijn geruimd.
Prachtig, tenminste als er enige waarheid in dit verhaal zou zitten. Volgens Wim klopt er van het verhaal helemaal niets "Ik heb het ook gehoord, maar het is gewoon voor de volle honderd procent verzonnen. Ik moet de ouders van Jan nog tegenkomen. Ik heb ze niet gezien, laat staan gesproken. Ik snap niet waarom zo'n verhaal de wereld wordt ingeslingerd".
We houden het maar op dat er blijkbaar een gebrek aan onderwerpen was om aan radio 538 te vertellen en ja, dan verzin je ze maar!
Nou ik vind Yolanthe wel een beetje zich onschuldig voordoen terwijl zij als 1ste zoenend werd gespot in de garagequote:Op donderdag 23 juli 2009 10:23 schreef roosje77 het volgende:
[..]
yolanthe heetf als enige het verstand om er niet op in te gaan.. (toch schrijf je moddder gooien? ze zegt toch niets?)
volgens mij gooien jaio en gerda modder om jantjes imago te redden. mislukte pogingen, trouwens
en die 25000 euro, iedereen vergeet dat zij haar complete inboedel weg moest doen toen ze bij jantje introk.
en ze heeft toch ook alles uitgezocht? tis haar smaak....
en wie weet heeft jantje gezegd, neem maar mee wat je wilt hebben?
JEEtjuuh?quote:
Ze is als eerste gespot omdat Jan de mazzel had dat er op toiletten in kroegen geen camera's hangenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Nou ik vind Yolanthe wel een beetje zich onschuldig voordoen terwijl zij als 1ste zoenend werd gespot in de garage
En een erfenis van antiek weg gooien geloof ik dus echt niet hoor
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Kinderen van die leeftijd zijn gratis.dus hoefde Wim niks te regelen.Ja koffertje extra
Ik denk niet dat het in de planning was dat Fem met Wim mee op vakantie zou gaan, dan was de rel wel een tikkie groter geweest dan een beetje over straat rollebollen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:23 schreef roosje77 het volgende:
maar vind het voor wim wel zielig..
stel je je in op een vakantie met de kleine meid, zit je alleen op een familiecamping te koekeloeren voor je tentje.
gezellig he? vakantieman?
not dus
Jawel:quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:19 schreef roosje77 het volgende:
ik heb het niet over een antieke inboedel gehad hoor!
quote:ook antieke stoelen die ze had geerfd.
Ik begrijp je niet, je zegt dat je Yolanthe nooit iets hoort zeggen, maar beticht haar wel van eerst graaien en daarna modder gooien....quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik ben voor team Jan en Liza ........ ik hoor Yolanthe nu nooit eens iets zeggen wat er wordt gespeculeerd over Jan ondanks die 25.000 aan huisraad ( en meer)eerst graaien en dan met modder gooien geen mooie mentaliteit
dus ik ben voor Jan en Liza een mooi stel samen veel natuurlijker als met Yolanthe
Dat dus, mijn inboedel is iig voor een veelvoud verzekerd en dan moet je nog hopen dat je er niet aan tekort komt als je echt alles opnieuw moet inrichten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:19 schreef roosje77 het volgende:
het grappige van alles is mog wel dat er mensen (net als mij) zich druk maken om alles, hihi.
ze bedonderen elkaar allemaal en iedereen weet het wel beter..
dat van die stoelen weet ik trouwens van een vriend, die kent haar zus erg goed. ik heb het niet over een antieke inboedel gehad hoor!
en wat is nou eigenlijk 25000 euro als je een huis weer compleet in moet richten??
ik red het er wel mee hoor, daar niet van... hihii
moet je even teruglezen en het hele stukje quoten.quote:
bij deze nog even het stukje..quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:23 schreef roosje77 het volgende:
[..]
yolanthe heetf als enige het verstand om er niet op in te gaan.. (toch schrijf je moddder gooien? ze zegt toch niets?)
volgens mij gooien jaio en gerda modder om jantjes imago te redden. mislukte pogingen, trouwens
en die 25000 euro, iedereen vergeet dat zij haar complete inboedel weg moest doen toen ze bij jantje introk.
en ze heeft toch ook alles uitgezocht? tis haar smaak....
en wie weet heeft jantje gezegd, neem maar mee wat je wilt hebben?
Weet ik. En ik doel dan ook op die antieke stoelen uit die erfenis. Waarvan ik me niet kan voorstellen dat je die vanwege samenwonen wegdoet. Welke logica zit daar achter? I ain't buying it.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:39 schreef roosje77 het volgende:
ik had het over complete inboedel en ANTIEKE stoelen uit erfenis, niet een complete inboedel uit erfenis!
Ach, ze zijn jong, beginnen samen aan hun leven voor altijd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik. En ik doel dan ook op die antieke stoelen uit die erfenis. Waarvan ik me niet kan voorstellen dat je die vanwege samenwonen wegdoet. Welke logica zit daar achter? I ain't buying it.
Ik bedoel eigenlijk dat Yolanthe het wel goed vind, dat iedereen zo over Jan heen valt terwijl hij haar wel voor ¤25.000 laat meenemen (en meer) ,waarom heeft Jan alles betaald bij de inrichting en niet samen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet, je zegt dat je Yolanthe nooit iets hoort zeggen, maar beticht haar wel van eerst graaien en daarna modder gooien....
Als ze niets zegt, wat ik overigens uitermate netjes van haar vind, waar gooit ze dan met modder?
die stoelen zal ze wel smakelijk hebben verkocht, voor de nodige euriesquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik. En ik doel dan ook op die antieke stoelen uit die erfenis. Waarvan ik me niet kan voorstellen dat je die vanwege samenwonen wegdoet. Welke logica zit daar achter? I ain't buying it.
Juistquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:09 schreef Raug het volgende:
Oke, als ik het goed begrijp is de logica als volgt:
Yolanthe is hartstikke fout want ze verdedigt Jan niet wanneer die bagger over zich heen krijgt omdat zijn kamp bagger over haar uitstort. Had ze natuurlijk wel moeten doen want Jan is zo vrijgevig geweest in te stemmen met het meenemen van spullen twv 25.000
Zoiets?
Kennelijk was het de afspraak van Jan en Yolanthe dat hij de nieuwe inboedel zou betalen..... ze had immers een inboedel en die moest ze allemaal maar wegdoen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat Yolanthe het wel goed vind, dat iedereen zo over Jan heen valt terwijl hij haar wel voor ¤25.000 laat meenemen (en meer) ,waarom heeft Jan alles betaald bij de inrichting en niet samen?
Ik blijf erbij dat Yolanthe als eerste is gespot zoenend in de garage en niet Jan.
Ik had het ietwat verkeerd neer geschreven
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk was het de afspraak van Jan en Yolanthe dat hij de nieuwe inboedel zou betalen..... ze had immers een inboedel en die moest ze allemaal maar wegdoen.
Als je verkering jouw inboedel niet goed genoeg vindt om mee te verhuizen, en vindt dat jouw spullen maar weg moeten en dat er wel nieuwe komen, dan is het niet heel erg vreemd dat je verkering die nieuwe spullen dan ook betaalt lijkt me....
En als het achteraf toch zo verdeeld is "de man het huis, de vrouw de inboedel", dan heeft verder niemand daar iets mee te maken.
Wat ik nog wel het meest lachwekkend vind, is iedere keer dat gemiep over die ¤ 25.000,=
Dat sommige mensen lijken te denken dat het een groot of reëel bedrag voor een inboedel is (en ik denk dat die mensen hun huis nog maar eens goed moeten doorlopen met een rekenmachientje, want een simpele éénsgezinswoning heb je er amper voor ingericht) maar ga er maar vanuit dat als er 2 auto's van ¤ 100.000,= voor de deur staan, dat de inboedel dan ook een stuk meer waard is.
Bij mij is de inboedel ongeveer factor 40 maal de waarde van m'n auto, maar dat ligt aan de auto
quote:
http://opmerkelijk.nieuws(...)is_helemaal_los.htmlquote:Volendam-gate is helemaal los | OpmerkelijkVolendam heeft net te laat de brug opgehaald en de poorten gesloten want wat normaal nog wel eens binnen de stadsmuren plachte te blijven is het nu voer voor een volledige soap liefkozend al palinggate genoemd waar Nederland van smult.
Het is Jan Smit voor en na met een een tot nu toe allesomvattende climax waarbij de lieveling van bijna elke schoonmoeder in Nederland een paar rake pofferds in het gezicht kreeg. Het begon natuurlijk allemaal met het interview dat mama Smit gaf (MC Gerda Smit versie) bij shownieuws en waarvan Jan Smit nu zegt dat hij liever had gehad dat ze het niet gedaan had. Begrijpelijk want hij van Jan Smit werd hij alras op het internet opeens weer Jantje Smit, Mama's lieve jongetje. Ook de mama van Liza liet zich niet onbetuigd en de rest van Nederland vraagt zich nu af of kinderen in Volendam ook voor zichzelf kunnen denken.
Hij zit nu op zijn vakantieadres een beetje bij te komen maar in Volendam broeit het. Vanachter de keurige gordijnen zit het dorp elkaar in de gaten te houden en kijken de aanhangers van Wim Visscher boos naar de volgelingen van Jantje Smit. Verhalen over de losse handjes van Wim Visscher doen de ronde en de worden gepareerd met de vrijage van Jan Smit met Liza in cafe de Vrijheid waar eerst iedereen nog zo gebroederlijk met elkaar omging.
En wij hier maar wachten op opmerkelijk nieuws. Dat Jan Smit bijvoorbeeld de vader is van de baby van Liza. Dan hebben we officieel een soap daar in Volendam.
En Boom Boom Jolanthe? Daar horen we niets meer van. Die staat aanstaande zaterdag waarschijnlijk lekker op de Zwarte Markt in Beverwijk zo goed als nieuwe Jan Smit souvenirs te verkopen met her en der misschien een gebruikte voetbalschoen of oranje t-shirt in het assortiment.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Leestekens are your friend.
Team Yo hier btw, die Liza vind ik maar een boerentrien en Jan een papjoch met een papperig lijf. Moeke Gleuflip is trouwens precies het type waar ik altijd ruzie mee heb, Yo was wrs ook veel te Zuid-Europees flamboyant voor die gortdroge griesmeelpudding met kort vlot kapsel. En nogmaals, wat een gejank om die paar centen terwijl de familie van Yo nog rouwt om de dood van het neefje/kleinkind. Smakeloos, stijlloos en benepen. En ja, je kan ook rouwen terwijl je lachend op de foto staat
..
Ongelooflijk hahahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:58 schreef snetje het volgende:
zo zie je maar weer dat de roddelbladen dingen flink opblazen..
opgeklopt zoals de moeder van Yo het noemt ..
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=88406
Wie is Richardaquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:16 schreef Duderella het volgende:
Die Richarda heeft ze beter op een rijtje dan inteelt-op-pootjes Gerda.
de moeder van Yoquote:
quote:
Dankje Snetje ..aan jou heb ik iets aan..andere lachen of geven geen antwoordquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:28 schreef snetje het volgende:
[..]
de moeder van Yo![]()
we hebben inmiddels al 3 palinggate moeders
Yolanthes moeder. Die heeft volgens mij een wat nuchterdere kijk op de wereld dan Jantjes mam!quote:
Richarda vindt gewoon alles best. Dat haar dochter op haar 13e ging samenwonen vond ze ook primaquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Yolanthes moeder. Die heeft volgens mij een wat nuchterdere kijk op de wereld dan Jantjes mam!
hmmm ... toch vind ik haar net iets TE netjes overkomen.. ik bedoel ze zegt wel dat het iets is tussen Jan en Yo en dat die 2 hetzelluf maar moeten uitzoeken ... maar ondertussen was madam er wel bij toen heul de inboedel werd ingeladen ... ik vraag me dan ook af wie van die twee met de bloemstukken is gaan schuiven zodat het niet opviel ... Yo of der moederquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Yolanthes moeder. Die heeft volgens mij een wat nuchterdere kijk op de wereld dan Jantjes mam!
Maar kijk hoe goed ze terecht is gekomen! Met een loaded dwarf!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:37 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Richarda vindt gewoon alles best. Dat haar dochter op haar 13e ging samenwonen vond ze ook prima
ook al zoiets jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:37 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Richarda vindt gewoon alles best. Dat haar dochter op haar 13e ging samenwonen vond ze ook prima
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:42 schreef snetje het volgende:
[..]
hmmm ... toch vind ik haar net iets TE netjes overkomen.. ik bedoel ze zegt wel dat het iets is tussen Jan en Yo en dat die 2 hetzelluf maar moeten uitzoeken ... maar ondertussen was madam er wel bij toen heul de inboedel werd ingeladen ... ik vraag me dan ook af wie van die twee met de bloemstukken is gaan schuiven zodat het niet opviel ... Yo of der moeder
En om Jan word er zo druk om gemaaktquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:03 schreef beequeen het volgende:
Wat maken jullie je toch druk om Yo, die komt er wel hoor.
Wat moet die man anders. Hij mocht de moeder van Jan interviewen, hij zal wel gek zijn om Jan af te kraken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:44 schreef Eef999 het volgende:
Evert zei vanavond nog in Shownieuws: Jan is heel groot in Nederland en daar gaan we nog veel van horen
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:58 schreef snetje het volgende:
zo zie je maar weer dat de roddelbladen dingen flink opblazen..
opgeklopt zoals de moeder van Yo het noemt ..
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=88406
jammer, ik was net te laatquote:
Eerst zei Evert dadelijk Yolanthe Cabau van Kasbergen. Maar ik heb niks van en over haar gezien.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
jammer, ik was net te laat![]()
Heeft ze met paling gegooid?
Jawel, heel kort dat ze een column in een Glossy had geschreven, waarin ze vertelde dat ze zo gelukkig wasquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eerst zei Evert dadelijk Yolanthe Cabau van Kasbergen. Maar ik heb niks van en over haar gezien.
Ze was zelf ook niet in beeld, ze lieten alleen een afbeelding van haar collumn zien.quote:
Dat het topic in je "mijn actieve topics" komt te staan zodat je het makkelijker terug vindt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:50 schreef roosje77 het volgende:
[..]
misschien domme vraag.. wat betekend dat?
quote:
Aha vandaar..quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:40 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ze was zelf ook niet in beeld, ze lieten alleen een afbeelding van haar collumn zien.
Als je even met je ogen had geknippert, was het ook weg
De hitsingle Ik heb een tuintje in mijn hartquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)Damaru___.html?p=1,2.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)Damaru___.html?p=1,2.
Ja, so?quote:
De kans was natuurlijk sowieso vrij groot dat ze zich negatief over hun beroemde dorpsgenoot zouden uitlaten, en het op zouden nemen voor iemand die nooit een van hen zou zijn..... oh, wachtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:38 schreef sunny16947 het volgende:
Gezellig die franse campings. Leuke inner circle volendammers. Zo hoor je nog eens wat.
Team Jan!!!! Yo
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
De hitsingle Ik heb een tuintjein op mijn hart buik
De opbrengst gaat naar SOS Wansmaak.
Vertel! Vertel! Vertel!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:38 schreef sunny16947 het volgende:
Gezellig die franse campings. Leuke inner circle volendammers. Zo hoor je nog eens wat.
Team Jan!!!! Yo
Npou, jij bent wel erg team Yo, of niet?quote:
valt het op?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vertel! Vertel! Vertel!![]()
[..]
Npou, jij bent wel erg team Yo, of niet?
Nah, het kan aan mij liggen maar ik vind het damesslippers. Net zo fout als zijn gouden broekje.quote:
als je alleen even de benen neem,t dan denk je daar komt een vrouw aan lopen in een witte jeans.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, het kan aan mij liggen maar ik vind het damesslippers. Net zo fout als zijn gouden broekje.
ben ik het zoooo mee eensquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:21 schreef Lovechild het volgende:
Spuit 11 misschien maar even voor degenen die denken dat het voor een kindje van anderhalf niet uitmaakt wie haar papa is:
ik heb er ook eentje van anderhalf. Net stond ze naast me, steeds maar "Papa, papa!!" roepend. En ik![]()
"Papa is er niet schat, papa is nog werken"Uiteindelijk pakt ze m'n hand en troont me mee naar de gang alwaar op een memobord een pasfoto van haar papa prijkt. En ik verheug me al op d'r bekkie als ze hem straks weer ziet
![]()
Ze weet dus heel goed dat ze een papa heeft en wie dat is!
quote:
Die big?! Het zou zo een zus van Monique kunnen zijn..van die kleine varkensoogjes in een heel groot vet hoofd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik vind Ramona de bijna ex van wesley veel leuker, is blijft niet samen bij elkaar hij kan iedereen krijgen .
'Tuurlijk weten ze dat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:21 schreef Lovechild het volgende:
Spuit 11 misschien maar even voor degenen die denken dat het voor een kindje van anderhalf niet uitmaakt wie haar papa is:
ik heb er ook eentje van anderhalf. Net stond ze naast me, steeds maar "Papa, papa!!" roepend. En ik![]()
"Papa is er niet schat, papa is nog werken"Uiteindelijk pakt ze m'n hand en troont me mee naar de gang alwaar op een memobord een pasfoto van haar papa prijkt. En ik verheug me al op d'r bekkie als ze hem straks weer ziet
![]()
Ik vind Ramona ook een mooie meid om te zienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik vind Ramona de bijna ex van wesley veel leuker, is blijft niet samen bij elkaar hij kan iedereen krijgen .
Tuurlijk weten ze dat!! Maar kindje mag nu wennen aan een "nieuwe" papa en een weekend papa............ze is helaas niet de eerste en ook niet de laatste die dit lot ondergaat! Maar als mama maar gelukkig is wordt het kindje dat vast ook! En ik weet ook wel dat het best goed kan gaan, maar deze mama trok zo van de ene bij de andere in ongeveer. En dan ook nog bij een BN-er. Allemaal foute fotografen voor de deur en ex- en toekomstige oma's die die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Je bent er als peuter maar klaar mee!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:21 schreef Lovechild het volgende:
![]()
Die zich dus volgens mij heel wijselijk heeeeeeeeeeeel stil houden!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:21 schreef Eef999 het volgende:
Om er nog maar meer mensen bij te slepen, de nieuwe schoonouders van Yo![]()
[ afbeelding ]
Nog welquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die zich dus volgens mij heel wijselijk heeeeeeeeeeeel stil houden!
OMG wat een enorm Rachel Hazes gehalte heeft d'r nieuwe schoonmoederquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:21 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, nu je het zegtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG wat een enorm Rachel Hazes gehalte heeft d'r nieuwe schoonmoeder
Niks bijzonders, beetje trailertrash blondje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:18 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik vind Ramona ook een mooie meid om te zien![]()
[ afbeelding ]
Bron
Ik dacht ook dat het Raggel was die die ochtend ineens zonder haarlak zatquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG wat een enorm Rachel Hazes gehalte heeft d'r nieuwe schoonmoeder
Doe je bestquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:40 schreef Felixa het volgende:
Ik heb vanavond een feestje met wat insider-Volendammers. Misschien -als ze dronken genoeg zijn- dat er nog wat sappige info uitkomt.
Is dat Wesleyquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:18 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik vind Ramona ook een mooie meid om te zien![]()
[ afbeelding ]
Bron
Ik heb genoeg,dus als je nodig hebtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het Raggel was die die ochtend ineens zonder haarlak zat
die heb ik nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verkeerde smiley, deze moet je hebben [ afbeelding ]
en de winkels zijn gesloten, dan fiets ik langsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb genoeg,dus als je nodig hebt
Ik dacht dat je de Volendammers dronken wilde voeren met koffiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:11 schreef Eef999 het volgende:
[..]
die heb ik nietmaar ik zit te wachten op het nieuws met een kopje koffie
he bah...........quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:21 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, in een later stadium!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou wordt er wel al veel gereageerd op lisa dr dochtertje Fem , maar wesley heeft ook een zoontje waar Yo ook mee moet leren omgaan.
Yo is ook al met Wes en Jessey naar het pannekoekenhuis geweest hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:35 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, in een later stadium!
Ik vind het echt heel fout om je kind heel snel bij je nieuwe scharrel/relatie te betrekken.
Met heel veel Irish coffee misschienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de Volendammers dronken wilde voeren met koffie
Nou vind ik net zo fout dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:39 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Yo is ook al met Wes en Jessey naar het pannekoekenhuis geweest hoor
Nou, een pannekoek eten terwijl je al maanden uit elkaar bent en je nieuwe vriendin makkelijk kan doorgaan voor een casual vriendschap is natuurlijk compleet hetzelfde als 2 weken nadat je je biezen hebt gepakt en je kind uit zijn vertrouwde omgeving is weggerukt vakantie gaan vieren met je nieuwe neukertje waarbij je kind getuige mag zijn van het feit dat mama nu al bij een andere meneer in bed ligtquote:
Wes gaat liever zonder kind op vakantie, ff een pannekoekje eten en terug naar mams is ook veel gemakkelijker.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, een pannekoek eten terwijl je al maanden uit elkaar bent en je neiuwe vriendin makkelijk kan doorgaan voor een casual vriendschap is natuurlijk compleet hetzelfde dan 2 weken nadat je je biezen hebt gepakt en je kind uit zijn vertrouwde omgeving is weggerukt vakantie gaan vieren met je nieuwe neukertje waarbij je kind getuige mag zijn van het feit dat mama nu al bij een andere meneer in bed ligt.
maanden uit elkaar bent ............pfffffffffffff dat doet wesley hetzelfde ook hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, een pannekoek eten terwijl je al maanden uit elkaar bent en je nieuwe vriendin makkelijk kan doorgaan voor een casual vriendschap is natuurlijk compleet hetzelfde als 2 weken nadat je je biezen hebt gepakt en je kind uit zijn vertrouwde omgeving is weggerukt vakantie gaan vieren met je nieuwe neukertje waarbij je kind getuige mag zijn van het feit dat mama nu al bij een andere meneer in bed ligt.
Maar die Sneyder was toch al een tijdje van tafel en bed gescheiden toen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
maanden uit elkaar bent ............pfffffffffffff dat doet wesley hetzelfde ook hoor.
Hij nam Yo ook gelijk een week later mee pannenkoeken eten na de garage incident hoor
O ja?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:09 schreef Raug het volgende:
En Sneyder was toch een vriend van Jan EN Yo. Lijkt me dat ze zijn kind al eerder ontmoet hadden. Vind het dan niet zo raar dat ze mee gaat pannenkoeken eten.
Toen ze zogenaamd nog niks met Wes had maar wel steeds met 'm gespot werd zei ze dat het een vriend was van hen beide en dat er dus niks raars aan was dat ze ook wel eens alleen met 'm op stap ging.quote:
quote:
maandag, 09:50
heey jan,
ik zag dat Yolanthe je hele inboedel op marktplaats heeft gezet. ik schrok alleen een beetje dat jou'n televizierring er ook op staat.dat is toch wel heel gemeen van haar.
sterkte xxx
quote:Crystal-Angel (28)
18 jul, 08:12
halloa jan je ven maria ik frug op je eefe een krabel zetten wilde foor me ferjaardag gisteren was ik jaareg ik was zoo blei als dat gedaan zal heben maar helaas zag ik nog geen krabel op me hyves weet niet warom ik was erg bleigeweest op dese krabel van je maar jan ook nog ben je bleif je mein fen om dat je gude man bent en egt feel leuke liedjes zingt ga door jonge en ggeniet van je leefen en ferkansie ok ik hoop een krabel te zien zal je dat dun asjeblieft maria jauw fen dankje
Weheheh.quote:Marc (85)
16 jul, 10:13
Jan,
Is je moeder mee op vakantie om alles in de gaten te houden, en om alle bonnetjes te bewaren ?
Ps) Met Liza ben je er 100% op vooruitgegaan lekker wijffie is het, heb der wel is live ontmoet na sluitingstijd vd kroeg ze is erg lekker en kan goed....
OMG!quote:
Onderkoffer!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:44 schreef Duderella het volgende:
Misschien is het AnneliesNogWat in duskais!
Maar misschien bedoelt ze Christien Paling.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
Toch apart dat ze "Crystal Angel" wél uit d'r toetsenbord weet te krijgen ...
Nah, al d'r vriendinnen heten Crystal of Angelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
Toch apart dat ze "Crystal Angel" wél uit d'r toetsenbord weet te krijgen ...
Darn, ik had niet eens gelijk door wat je er had staan.... en dan te bedenken dat ik als pre-pubertje (100 jaar geleden) dacht dat Elvis Presley "You're the devil in the skies" zongquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:44 schreef Duderella het volgende:
Misschien is het AnneliesNogWat in duskais!
Wahaha! Ze moeten er eiks een soort van Babelfish voor uitvinden. Babbelpaling.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar misschien bedoelt ze Christien Paling.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wahaha! Ze moeten er eiks een soort van Babelfish voor uitvinden. Babbelpaling.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, ik had niet eens gelijk door wat je er had staan.... en dan te bedenken dat ik als pre-pubertje (100 jaar geleden) dacht dat Elvis Presley "You're the devil in the skies" zong
Zijn de talen aanklikbaar in een keuzemenu??quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:57 schreef Vivi het volgende:
In d'r profiel:
Religie: Geloofig
Talen: Nederlands
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wahaha! Ze moeten er eiks een soort van Babelfish voor uitvinden. Babbelpaling.
Ik heb niet zo gek veel problemen met het lezen en verstaan van dialect, maar in die IQ-enclave zijn ze niet consequent met hun spelfouten, dat maakt het vaak verdomd lastigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Aan de andere kant, straks gaan we nog begrijpen wat ze elkaar toebrabbelen in die IQ-enclave. Willen we dat weten? Qua behoud van geloof in de mensheid en haar kracht en kunnen ende zo?
Hej ju grootste ven Jantje nog in ut twalot stoan piep'n?
-Neu, ik mos vonaaf peling reuken op de Dieke. Mar andors!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:03 schreef Vivi het volgende:
.
"Ik hoap dat iej nu wál turughaift na het piep'n! Tis nie alsuf ie me een gastdukje aan cun biede noa afloap. Maar joa, je mot dur wét vor oaverhubbu, niewoar".
Viev!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:03 schreef Vivi het volgende:.
"Ik hoap dat iej nu wál turughaift na het piep'n! Tis nie alsuf ie me een gastdukje aan cun biede noa afloap. Maar joa, je mot dur wét vor oaverhubbu, niewoar".
Nee, zelfs dat lukt niet hè?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb niet zo gek veel problemen met het lezen en verstaan van dialect, maar in die IQ-enclave zijn ze niet consequent met hun spelfouten, dat maakt het vaak verdomd lastig
Ja, en nieuwe lakens van de markt, alsof ze in Volendam geen winkel hebben met lakens uit de "voor ¤ 2.000,= zijden bloemen" klassequote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:08 schreef Vivi het volgende:
Toch best lullig als je de rest van je leven met een gastendoekje wordt geassocieerd.
Ik kom volgende week donderdag de 3J's wel tegen, als het ff wil mag ik me nog druk maken om hun natje en droogje ook....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:15 schreef roosje77 het volgende:
ow wat ben ik benieuwd naar het 1e optreden van jan na de vakantie, hij krijgt vast veel zijden bloemen na afloop van zijn fans, of zullen ze met witte gastendoekjes staan te zwaaien?hihi
Mor jewet noe hoj ze toe most spreek'n en dat brikt toch ut ies mit die leu! Uns ket uns, seg moar!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kom volgende week donderdag de 3J's wel tegen, als het ff wil mag ik me nog druk maken om hun natje en droogje ook....
Maar goed, ik neem aan dat die dagelijks meer mensen tegenkomen die vissen naar Volendams roddelnieuws dan er vissers in Volendam zijn.
die gasten zeggen echt niets hoor. als ze jan en liza al stiekem hun huisje aanbieden..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mor jewet noe hoj ze toe most spreek'n en dat brikt toch ut ies mit die leu! Uns ket uns, seg moar!
En andors geweun piep'n.
Joh, het is midden op de Veluwe, en daar kan ik ze ook verstaan, dus zo'n probleem zal dat niet zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mor jewet noe hoj ze toe most spreek'n en dat brikt toch ut ies mit die leu! Uns ket uns, seg moar!
En andors geweun piep'n.
Loogies tog: ik geloof dus ik ben geloofigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:57 schreef Vivi het volgende:
In d'r profiel:
Religie: Geloofig
Talen: Nederlands
Laat het de Veulendammers niet horen dat je hun taal in één zin noemt met het Veluws. Want dan vertellen die Jackson Threes dus écht niks aan je hè?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, het is midden op de Veluwe, en daar kan ik ze ook verstaan, dus zo'n probleem zal dat niet zijn
Oh het zijn absoluut verschillende dialecten, maar ik ben als kind van een Drentse moeder en een Veluwse vader (die altijd ABN tegen ons gesproken hebben) nou eenmaal multidialectisch-begaafdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Laat het de Veulendammers niet horen dat je hun taal in één zin noemt met het Veluws. Want dan vertellen die Jackson Threes dus écht niks aan je hè?
Nou, doe er je voordeel mee met die K3!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh het zijn absoluut verschillende dialecten, maar ik ben als kind van een Drentse moeder en een Veluwse vader (die altijd ABN tegen ons gesproken hebben) nou eenmaal multidialectisch-begaafd
I'll try... oh ships, dets not Vollendammischquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, doe er je voordeel mee met die K3!
Wij verwachten heuse verse Veulendam-achterklop!
Nee dat is:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
I'll try... oh ships, dets not Vollendammisch
Nou, niks bijzonders hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:40 schreef Felixa het volgende:
Ik heb vanavond een feestje met wat insider-Volendammers. Misschien -als ze dronken genoeg zijn- dat er nog wat sappige info uitkomt.
Nou maar ik denk wel dat die brulfontein de bron aller ellende is geweest tussen die twee. Dus toch echt nieuws!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:36 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nou, niks bijzonders hoor.![]()
Enige nieuws is dat de buren van Jan en Yo destijds last hadden van de fontein van J&Y, die ze voor bij hun in de sloot hadden. Ze hadden last van het geluid en van de "sproei". J&Y hebben toen na overleg hun fontein lager gezet. En dat Liza blijkbaar een verwend nest is.
Meer niet helaas...
tuurlijk, zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:30 schreef Raug het volgende:
[..]
Toen ze zogenaamd nog niks met Wes had maar wel steeds met 'm gespot werd zei ze dat het een vriend was van hen beide en dat er dus niks raars aan was dat ze ook wel eens alleen met 'm op stap ging.
En die staat nu dus in het bidet van Yo! Logisch toch, dan heb je wel 4000 gastendoekjes nodig.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou maar ik denk wel dat die brulfontein de bron aller ellende is geweest tussen die twee. Dus toch echt nieuws!
Alle puzzelstukjes vallen op hun plek!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
En die staat nu dus in het bidet van Yo! Logisch toch, dan heb je wel 4000 gastendoekjes nodig.
Die sneaky Jantje tochquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:05 schreef Felixa het volgende:
Mensen, mensen ik was dit helemaal vergeten!![]()
Net een vriendin van me aan de telefoon gehad en het gesprek kwam ook even op Palinggate en toen zei ze: "Weet je nog die keer dat je Jan Smit uit het huis van zijn ex zag komen?"
He-le-maal vergeten omdat het me eigenlijk niks aangaat en ook niet veel interesseert eigenlijk.
Maar goed in het kader van Palinggate misschien toch wel ehm... relevant, ruim 2 jaar geleden kwam ik na een etentje bij die vriendin en haar man (en nog wat andere vrienden) vandaan, het was 7 uur 's ochtends op zondagmorgen (ja, het was erg gezellig nog na het eten!) en ik liep dus naar huis bij die vrienden vandaan en wie zie ik onderweg uit "een" huis komen: Jan Smit. Ik wist niet wie daar woonde maar later hoorde ik van die vrienden dus dat daar Anne woonde, de toenmalige ex van Jan. En toen was hij dus al met Yo!
Wat hij bij die Anne deed om 7 uur op zondagmorgen weet ik natuurlijk niet, misschien nog wat moltons ophalen of zo, maar wel strange op zijn zachtst gezegd.
Annie nog nietquote:
Bel de Privé!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:05 schreef Felixa het volgende:
Mensen, mensen ik was dit helemaal vergeten!![]()
Net een vriendin van me aan de telefoon gehad en het gesprek kwam ook even op Palinggate en toen zei ze: "Weet je nog die keer dat je Jan Smit uit het huis van zijn ex zag komen?"
He-le-maal vergeten omdat het me eigenlijk niks aangaat en ook niet veel interesseert eigenlijk.
Maar goed in het kader van Palinggate misschien toch wel ehm... relevant, ruim 2 jaar geleden kwam ik na een etentje bij die vriendin en haar man (en nog wat andere vrienden) vandaan, het was 7 uur 's ochtends op zondagmorgen (ja, het was erg gezellig nog na het eten!) en ik liep dus naar huis bij die vrienden vandaan en wie zie ik onderweg uit "een" huis komen: Jan Smit. Ik wist niet wie daar woonde maar later hoorde ik van die vrienden dus dat daar Anne woonde, de toenmalige ex van Jan. En toen was hij dus al met Yo!
Wat hij bij die Anne deed om 7 uur op zondagmorgen weet ik natuurlijk niet, misschien nog wat moltons ophalen of zo, maar wel strange op zijn zachtst gezegd.
Achteraf gezien wel ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Bel de Privé!![]()
O, dat had je toen moeten doen eigenlijk. En een foto moeten nemen! Dan had je flink kunnen beuren.
True.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, een pannekoek eten terwijl je al maanden uit elkaar bent en je nieuwe vriendin makkelijk kan doorgaan voor een casual vriendschap is natuurlijk compleet hetzelfde als 2 weken nadat je je biezen hebt gepakt en je kind uit zijn vertrouwde omgeving is weggerukt vakantie gaan vieren met je nieuwe neukertje waarbij je kind getuige mag zijn van het feit dat mama nu al bij een andere meneer in bed ligt.
Confronteren en confronteren zijn natuurlijk wel 2 heel verschillende dingen als het gaat om een etentje of een week vakantie en het bed delen....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
True.
Het was ook even een kort door de bocht reactie van mij om aan te geven dat ik het gewoon altijd fout vind als je een kind ondoordacht met een nieuwe partner confronteert. Of je nou de moeder bent of de vader.
Wat ik zeg; het was een kort door de bocht reactie.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Confronteren en confronteren zijn natuurlijk wel 2 heel verschillende dingen als het gaat om een etentje of een week vakantie en het bed delen....
Met iemand uit eten gaan is ook niet gelijk aan een week rollebollen.
Nee, nuances in SHO! 't Mot nie gekker worre!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wat ik zeg; het was een kort door de bocht reactie.
Ik heb namelijk niet zo'n zin om in een topic als dit alle mitsen en maren te bedenken en genuanceerd te blijven.
Waar papa Cabau vandaan komt schijnt het normaal te zijn om de namen samen te voegen ofzoiets.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:13 schreef beequeen het volgende:
Pffffff, niet eens een palingworst? Ze snappen die jongen gewoonweg niet.
Bij de weg, weet iemand waarom Yo Cabau van Kasbergen heet en mama Richarda alleen van Kasbergen?
Staat toch lekker interessantquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:13 schreef beequeen het volgende:
Bij de weg, weet iemand waarom Yo Cabau van Kasbergen heet en mama Richarda alleen van Kasbergen?
Spaanse kinderen krijgen de achternamen van beide ouders.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waar papa Cabau vandaan komt schijnt het normaal te zijn om de namen samen te voegen ofzoiets.
Ik heb me dat ook ooit afgevraagd en 't is dat ik 't een keer toevallig las anders had ik het ook niet geweten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Spaanse kinderen krijgen de achternamen van beide ouders.
In Spanje is het normaal dat een kind de naam van de vader en de moeder krijgt....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:13 schreef beequeen het volgende:
Ik ben een dom wichtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je weet echt niet hoe t eraan toegaat buiten de grenzen he?
Hoe noem je dat dan:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:12 schreef Vivi het volgende:
Srsly, ik vind haar dus helemaal niet interessant doenerig. In Villa Felderhof was ze niets dan beminnelijkheid en nuchterheid. Kutnijd is a bitch.
* Vivi zingt: Tjongejongejonge is het al begonnen, heb je ooit wel eens een leverworst gewonnen?
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:44 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hoe noem je dat dan:
Je neemt 2 binnenhuisarchitecten om het huis in te richten van je vriend, wel met zijn creditcard natuurlijk.
Als de werklui zich net het rambam hebben gewerkt en de hele vloerverwarming + klimaatbeheersing in huis hebben aangelegd. Je aankomt met ik wil een open haard. Waarvoor dan wel een schoorsteen aangelegd moet worden, de vloerverwarming en klimaarbeheer aangepast moet worden. Als dan de werklui zeggen dan neem je toch een electrische openhaard. De diva zegt dat heb jij misschien maar ik wil een echte, dus je maakt het maar.
De diva in huis rondloopt en de familie van Jan voor de broodjes en de koffie voor de werklui moeten zorgen.
Je op het plafond de afbeelding van Jan en Yo laat schilderen.
Heulegaar niet interessant doenerig hoor
http://www.webregio.nl/wa(...)jan-en-yolanthe.aspxquote:Volendammer bouwvakkers wilden in elk geval niet meer voor de vijfde keer de kranen verwisselen toen madame na de vierde keer toch nog niet perfect tevreden was over het eindresultaat in de badkamer. En dat terwijl ze vijftien euro per uur uitbetalen aan een schoonmaakster overdreven veel vond.
Als daar gewoon voor betaald wordt, wat is dan precies het probleem? Het is vast niet leuk dat je als trotse bouwvakker je net gebouwde kunstwerk weer mag kapot bikken. Maar als dat weer 2 maanden extra werk en dus geld oplevert?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:44 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Als de werklui zich net het rambam hebben gewerkt en de hele vloerverwarming + klimaatbeheersing in huis hebben aangelegd. Je aankomt met ik wil een open haard. Waarvoor dan wel een schoorsteen aangelegd moet worden, de vloerverwarming en klimaarbeheer aangepast moet worden. Als dan de werklui zeggen dan neem je toch een electrische openhaard. De diva zegt dat heb jij misschien maar ik wil een echte, dus je maakt het maar.
Koffie en broodjes? Het is een verbouwing en geen begravenis hoor. Een koffiezet apparaat met een pak koffie, suiker en melk in de keuken ja. De rest mogen ze zelf doen. En broodjes? Kom op zeg.. Dat regelen ze zelf maar.quote:De diva in huis rondloopt en de familie van Jan voor de broodjes en de koffie voor de werklui moeten zorgen.
Dat Yolanthe een wanstaltige smaak heeft is wel duidelijk ja. Maar om haar dat nou zo kwalijk te nemen..quote:Je op het plafond de afbeelding van Jan en Yo laat schilderen.
Precies.quote:Op zondag 26 juli 2009 04:12 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Als daar gewoon voor betaald wordt, wat is dan precies het probleem? Het is vast niet leuk dat je als trotse bouwvakker je net gebouwde kunstwerk weer mag kapot bikken. Maar als dat weer 2 maanden extra werk en dus geld oplevert?
[..]
Koffie en broodjes? Het is een verbouwing en geen begravenis hoor. Een koffiezet apparaat met een pak koffie, suiker en melk in de keuken ja. De rest mogen ze zelf doen. En broodjes? Kom op zeg.. Dat regelen ze zelf maar.
[..]
Dat Yolanthe een wanstaltige smaak heeft is wel duidelijk ja. Maar om haar dat nou zo kwalijk te nemen..
Nounou, wat een problematiek zág!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:44 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hoe noem je dat dan:
Je neemt 2 binnenhuisarchitecten om het huis in te richten van je vriend, wel met zijn creditcard natuurlijk.
De diva in huis rondloopt en de familie van Jan voor de broodjes en de koffie voor de werklui moeten zorgen.
Ik heb er nooit een foto van gezien, maar een van de heren 3J of Nick of Simon (ik ben het even kwijtquote:Op zondag 26 juli 2009 10:22 schreef conleche het volgende:
Ik heb die muurschildering even gemist. Was het erg, ja?? oooeh, zijn er foto's van??God, dan moet je wel van jezelf houden.....![]()
Máár, ik ben nog steeds team Yo hoor, alles beter dan die andere hoofdrolspelers in deze saga, die me van een bekrompen erwtensoep mentaliteit lijken. (hmmmmm, wat is er nu nog bekrompener dan erwtensoep? Ik weet dat het er is, kom er even niet op, maar je get my drift).
makkelijk de madame uithangen met het geld van een anderquote:Op zondag 26 juli 2009 00:44 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hoe noem je dat dan:
quote:
Volgens Gerda hadden ze allebei een anderquote:Op zondag 26 juli 2009 12:28 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad, Yo en Wes werden als eerste samen betrapt in die parkeergarage. Maar dat is waarschijnlijk alleen omdat Jan net iets voorzichtiger is geweest.
Juist, ze hadden allebei een ander en Yo en Wes werden als eerste betrapt.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:52 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Volgens Gerda hadden ze allebei een ander![]()
Dus ik begrijp Yo niet zo met dat "verdriet" wat ze had, dat nu ineens weg is
Ik heb dus de riooljournalistiek-Story gelezen en het blijkt toch andersquote:Op zondag 26 juli 2009 11:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wesley haalt in de story uit naar jan , ik meen me toch te herinneren dat het wes en yo waren die werden betrapt en toen alles naar buiten werd gebracht en niet jan .
Denkt hij nu werkelijk dat wij nederlanders geloven dat hij en yo alleen vriendschap hadden/hebben ...................ja echt niet ., wel makkelijk zo om de zwarte piet naar jan te spelen
Yo zal er nog wel acher komen met wes , want wes moet een flinke bedrag aan zijn ex betalen , en zal een 2e x wel goed oppassen .
Dus dat.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb dus de riooljournalistiek-Story gelezen en het blijkt toch anders. het is uitgegaan omdat Jantje Smit niet zeker was van zijn gevoelens. Hij had Yolanthe verteld dat hij was vreemdgegaan. Ze hebben alleen pas laat onthuld dat ze uit elkaar waren, daarom leek het of Yolanthe is vreemdgegaan. Jantje Smit heeft er alles aan gedaan om zijn imago hoog te houden..... FAIL
daarom snap ik wesley en yo niet helemaal on de h(g}eilige boon uit te hangen ,en alsof alles alleen aan jan ligt.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:28 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad, Yo en Wes werden als eerste samen betrapt in die parkeergarage. Maar dat is waarschijnlijk alleen omdat Jan net iets voorzichtiger is geweest.
nee .... nee das niet helemaal waar , Jan heeft het opgebiecht en Yo had hem vergeven (als dat al waar is geweest) , want er wordt beweerd dat het was voor hij iets kreeg met Yo.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb dus de riooljournalistiek-Story gelezen en het blijkt toch anders. het is uitgegaan omdat Jantje Smit niet zeker was van zijn gevoelens. Hij had Yolanthe verteld dat hij was vreemdgegaan. Ze hebben alleen pas laat onthuld dat ze uit elkaar waren, daarom leek het of Yolanthe is vreemdgegaan. Jantje Smit heeft er alles aan gedaan om zijn imago hoog te houden..... FAIL
ja het is maar net hoe het yo uitkomtquote:Op zondag 26 juli 2009 13:14 schreef Felixa het volgende:
Ten tijde van die parkeergaragetoestand was het toch al een paar weken uit tussen Jan en Yo?
Dus eigenlijk ging ze op dat specifieke moment niet vreemd, alleen wist Nederland nog niet dat het toen al uit was.
Er moet een imago-issue zijn geweest, anders hebben ze geen reden gehad het sprookje nog te laten voortbestaan terwijl het verhaal al uit was....quote:Op zondag 26 juli 2009 13:34 schreef Eef999 het volgende:
Ik geloof Gerda, dat ze allebei een ander hadden.
Zowel Yo als Jan hebben daarna geprobeerd hun imago zo veel mogelijk te redden
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:34 schreef Eef999 het volgende:
Ik geloof Gerda, dat ze allebei een ander hadden.
Zowel Yo als Jan hebben daarna geprobeerd hun imago zo veel mogelijk te redden
Die reacties daar in het gastenboekquote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:19 schreef Sanne het volgende:
en de Vollendammer waterpijp.
[ afbeelding ]
Bron http://www.telegraaf.nl/p(...)ping_met_Wim___.htmlquote:'Ouders Jan Smit op camping met Wim Visscher'
Eén en al gezelligheid bij het Gardameer, waar naast Gerda en Ruud Smit ook de ex van Jan Smits nieuwe vriendin verblijft.
Het drietal vertoeft daar op dezelfde camping, zo vertelde Evert Santegoeds woensdagochtend op Radio 538.
Vorige week kwam het in Volendam tot een confrontatie tussen Jan, Liza en Wim. Tegen Liza's ex is toen aangifte wegens mishandeling gedaan.
Gerda en Ruud zijn Wim in Italië inmiddels al tegen het lijf gelopen, maar hebben alles netjes uitgepraat.
maar wim had daar toch op gereageerd, dat hij geen gerda had gezienquote:Op zondag 26 juli 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
Het staat in de Telegraaf, dus het valt te betwijfelen
Ja, en die reacties.....quote:
Ja, maar toen waren het alleen maar roddels en we houden ons wel aan de feiten natuurlijkquote:Op maandag 27 juli 2009 09:51 schreef shomila het volgende:
Maar er was hier toch al veel eerder gemeld dat Yolanthe met Wesly was gezien.
Dat was toch al ver voor het garage gezoen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, maar toen waren het alleen maar roddels en we houden ons wel aan de feiten natuurlijk
Maar toen waren ze ' gewoon vrienden'quote:Op maandag 27 juli 2009 09:51 schreef shomila het volgende:
Maar er was hier toch al veel eerder gemeld dat Yolanthe met Wesly was gezien.
Dat was toch al ver voor het garage gezoen.
quote:Het geheim van Volendam
Het geheim van Volendam is nu eens geen nieuwe ontwikkeling in ‘Volendamgate’ van Jan Smit en Yolanthe, maar we hebben het hier over een nieuwe musical. Het Geheim van Volendam is een musical over het fenomeen Volendam. Een positief verhaal over dat bijzondere en wereldberoemde dorp, dat steeds maar weer talentvolle musici en voetballers aflevert.
Over de visserij, de toeristen, de bijzondere en hechte gemeenschap en overige opvallende aspecten van het dorp. In deze nieuwe musical zullen de beste en grootste hits van The Cats, Jan Smit, Nick & Simon, Piet Veerman, BZN, Maribelle en andere Volendamse artiesten te horen zijn. De regie is in handen van Paul van Ewijk. Hij regisseerde o.a. de musical Op Hoop van Zegen. Voor het verdere creatieve team wordt momenteel met diverse mensen gesproken en ook worden contacten gelegd met diverse personen uit Volendam.
Producenten Hans Cornelissen en Ruud De Graaf ( De Graaf & Cornelissen Producties ) engageerden onlangs schrijver Niek Barendsen voor het schrijven van het script van hun nieuwste originele Nederlandse musical Het Geheim van Volendam. Niek Barendsen schreef eerder ondermeer de scenario’s voor de musicals Verplichte Figuren (met Alex Klaassen en Ellen Pieters in de hoofdrollen), Jan, Jans & de Kinderen en de productie Sneeuwitje van Oranje, eerstdaags te zien op de Parade in Amsterdam. De première van Het Geheim van Volendam staat gepland medio november 2010 in het Zaantheater in Zaandam.
Creatief Producent en bedenker Hans Cornelissen (die eerder met de ideeën kwam voor de musicals Wat Zien Ik, De Fabeltjeskrant en Op Hoop van Zegen): “We zijn zeer content met het binnenhalen van Niek Barendsen. Het is een bijzonder talent en we denken dat hij net die juiste toon met een knipoog, lichte satire en een zekere sprookjesachtigheid heeft, die wij voor ogen hebben bij deze nieuwe musical, waarin facetten als succes in de muziek, de visserij, het toerisme, voetbal en onafwendbaar diverse love-affairs aan bod zullen komen. Met een lach en een traan kun je wel zeggen!
Het is zeker niet de bedoeling om bekende Volendammers of waargebeurde kwesties op te voeren in het verhaal. We gebruiken zogenaamde archetypes en laten ons uiteraard inspireren. En daar hebben we de laatste tijd natuurlijk niet over te klagen en dat is een understatement! We hebben ook goed contact met Jaap Buys, die ons behulpzaam is en enthousiast. Uiteindelijk moet het toch ook een ‘feel good’ verhaal a la Mamma Mia worden.”
De audities voor de hoofdrollen volgen in het najaar. Naar het zich laat aanzien ook gedeeltelijk in de Palingsoap.
Dat is dan weer jammer. Ene Jan wordt vast en zeker de held en dan heb je een Jas met donkere krullen die de heks wordt.quote:We hebben ook goed contact met Jaap Buys, die ons behulpzaam is en enthousiast.
ik stuur Hans nog wel even een mail met wat dirt over don Jaapquote:Op maandag 27 juli 2009 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer. Ene Jan wordt vast en zeker de held en dan heb je een Jas met donkere krullen die de heks wordt.
Nee!!! Het moet een positieve feel-good show zijn!!quote:Op maandag 27 juli 2009 12:39 schreef Ole het volgende:
[..]
ik stuur Hans nog wel even een mail met wat dirt over don Jaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |