quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:04 schreef roosje77 het volgende:
dit is de 1e keer dat ik er 1 open.. hoop dat het goed is gegaan..
aangezien annie met vakantie is doe ik het maar...
teamfem trouwens!
Shownieuwsquote:22 juli 2009
Jaap Buys, de manager van Jan Smit, is niet van plan zijn uitspraken over de ex van Liza, Wim Visscher, publiekelijk terug te nemen. Dit laat Jaap weten aan Shownieuws. De advocaat van Wim Visscher, die vorige week werd aangehouden vanwege een worsteling met Jan Smit en zijn ex Liza, eist dat de manager van Jan deze week rectificeert, omdat hij vindt dat Jaap Wim zwart maakt in de media.
Jaap Buys riep vorige week, na het incident met Jan en Liza, in de media dat Wim losse handjes heeft. De raadsman van Wim wil dat Jaap die beschuldigingen terugneemt. Wims advocaat laat Shownieuws weten dat Jaap deze week moet rectificeren, anders volgt een kort geding.
Televaagquote:Kort geding tegen manager Jan Smit? van onze redactie
AMSTERDAM - Jan Smits manager Jaap Buys weigert zijn eerdere uitspraken over Liza's ex Wim en zijn 'losse handjes' te rectificeren.
Wims advocaat Menno Jansen liet na Jaaps uitspraken weten een brief aan hem te hebben geschreven.
"Hij heeft op tv verklaard dat mijn cliënt Liza wel vaker klappen heeft gegeven. Dat is volstrekte onzin. Wim is in harmonie gescheiden van Liza. Er is een goede omgangsregeling. De heer Buys moet die bewering in het openbaar intrekken.”
Maar dat is hij niet van plan, meldt Shownieuws. Jansen geeft hem tot het eind van de week om alsnog zijn woorden terug te nemen, zo niet, dan volgt een kort geding.
Een week geleden vloog de ex-man van Jans vriendin hem aan omdat de twee niet wilde zeggen waar ze Wims dochtertje mee naar toe zouden nemen op vakantie.
Die poepmachine van Liza.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie is Fem nou weer?
Thanx Roosjequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:04 schreef roosje77 het volgende:
dit is de 1e keer dat ik er 1 open.. hoop dat het goed is gegaan..
aangezien annie met vakantie is doe ik het maar...
teamfem trouwens!
tsjonge! waar heb jij gezeten? hihiquote:
Jaap houdt dus stug vol ... zegt ook dat hij het van Liza heeft die weer beweerd dat ze er bewijs van heeftquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)er_Jan___.html?p=1,1.
Ben bang dat we daar nooit achterkomenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:41 schreef roosje77 het volgende:
[..]
tsjonge! waar heb jij gezeten? hihi
de enige die van het hele zooitje nog eerlijk en puur is : FEM!
daar gaan we vanuit dan maar..
ik moet toch iemand hebben waar je "voor bent"
op de 2e plaats toch yo voor mij.
heb echt het idee dat zij degene is die werd bedrogen en dat de relatie binnenshuis al langer over was.
en dat ze dan naar wes toetrekt voor steun lijkt dan al gauw vreemdgaan , maar hoelang was het al over tussen haar en jan?
oh ik hoop zo dat yo eens even een en ander gaat vertellen!!!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:44 schreef roosje77 het volgende:
de site van megapool is ook super!
voor de mensen doe het nog niet hadden gezien!
volendamse weken met een citruspers! en 2000 eurie aan zijden bloemen die je kunt winnne! hihi
Japio houdt alles goed onder controlequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:46 schreef roosje77 het volgende:
heb van die evert niet zo;n hoge pet meer op hoor!
die heeft de kant van jan gekozen. kan maar zo dat japio hem wat toeschuift voor positieve berichten..
trouwens ben wel erg benieuwd naar de scoop van anniebab.
kom alsjeblieft terug van vakantie annie!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:44 schreef roosje77 het volgende:
de site van megapool is ook super!
voor de mensen doe het nog niet hadden gezien!
volendamse weken met een citruspers! en 2000 eurie aan zijden bloemen die je kunt winnne! hihi
stond op twiter van 3jsquote:Ongelofelijk dat ze dat huis hebben gevonden. Zelf heb ik Tom&Tom allebei ontslagen omdat ze me er nooit in 1 keer heen hebben geloodsd. JD
Met de ontwikkelingen die steeds veranderen ben ik er nog niet uit, ik ben voor niemandquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik houd niet van poepmachines dus ik ben nog steeds voor mama Yo.
hmmmm ... ik kom zo af en toe nog steeds reakties tegen dat Yo zich toch echt niet netjes heeft gedragen op Thailand ....quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:41 schreef roosje77 het volgende:
[..]
tsjonge! waar heb jij gezeten? hihi
de enige die van het hele zooitje nog eerlijk en puur is : FEM!
daar gaan we vanuit dan maar..
ik moet toch iemand hebben waar je "voor bent"
op de 2e plaats toch yo voor mij.
heb echt het idee dat zij degene is die werd bedrogen en dat de relatie binnenshuis al langer over was.
en dat ze dan naar wes toetrekt voor steun lijkt dan al gauw vreemdgaan , maar hoelang was het al over tussen haar en jan?
oh ik hoop zo dat yo eens even een en ander gaat vertellen!!!
http://www.pauze.nl/artikel/1890quote:Ga je dit jaar op vakantie?
Ja, ik ga met een paar vriendinnen naar Thailand! Ik ben heel benieuwd! Ik ben daar namelijk nog nooit geweest. We gaan gewoon om een beetje bij te komen, van het strand, de zon en af en toe van de cocktails genieten!
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik hoor Yolanthe nu nooit eens iets zeggen wat er wordt gespeculeerd over Jan ondanks die 25.000 aan huisraad ( en meer)eerst graaien en dan met modder gooien geen mooie mentaliteit
Leestekens are your friend.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
yep in de vorige topic is de hele reportage te zien een mooi stel samen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
yolanthe heetf als enige het verstand om er niet op in te gaan.. (toch schrijf je moddder gooien? ze zegt toch niets?)quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik ben voor team Jan en Liza ........ ik hoor Yolanthe nu nooit eens iets zeggen wat er wordt gespeculeerd over Jan ondanks die 25.000 aan huisraad ( en meer)eerst graaien en dan met modder gooien geen mooie mentaliteit
dus ik ben voor Jan en Liza een mooi stel samen veel natuurlijker als met Yolanthe
Dat geloof ik dan weer niet. Waarom zou je als je gaat samenwonen antieke stoelen weggooien? Stoelen die je nota bene hebt geërfd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:23 schreef roosje77 het volgende:
iedereen vergeet dat zij haar complete inboedel weg moest doen toen ze bij jantje introk.
ook antieke stoelen die ze had geerfd.
Lijkt me ook dat je die niet zomaar wegdoet. Ze had ze toch wel ergens kwijtgekund in die enorme villa van Jan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat geloof ik dan weer niet. Waarom zou je als je gaat samenwonen antieke stoelen weggooien? Stoelen die je nota bene hebt geërfd.
Vooral dat laatste zinnetje.quote:De ouders van Jan Smit zitten op dezelfde camping als de man van de vriendin van Jan. Althans dit beweerde Evert Santegoeds gisteren op radio 538. De ouders van Jan en Wim zouden zelfs een goed gesprek hebben gehad, waarbij misverstanden uit de weg zijn geruimd.
Prachtig, tenminste als er enige waarheid in dit verhaal zou zitten. Volgens Wim klopt er van het verhaal helemaal niets "Ik heb het ook gehoord, maar het is gewoon voor de volle honderd procent verzonnen. Ik moet de ouders van Jan nog tegenkomen. Ik heb ze niet gezien, laat staan gesproken. Ik snap niet waarom zo'n verhaal de wereld wordt ingeslingerd".
We houden het maar op dat er blijkbaar een gebrek aan onderwerpen was om aan radio 538 te vertellen en ja, dan verzin je ze maar!
Nou ik vind Yolanthe wel een beetje zich onschuldig voordoen terwijl zij als 1ste zoenend werd gespot in de garagequote:Op donderdag 23 juli 2009 10:23 schreef roosje77 het volgende:
[..]
yolanthe heetf als enige het verstand om er niet op in te gaan.. (toch schrijf je moddder gooien? ze zegt toch niets?)
volgens mij gooien jaio en gerda modder om jantjes imago te redden. mislukte pogingen, trouwens
en die 25000 euro, iedereen vergeet dat zij haar complete inboedel weg moest doen toen ze bij jantje introk.
en ze heeft toch ook alles uitgezocht? tis haar smaak....
en wie weet heeft jantje gezegd, neem maar mee wat je wilt hebben?
JEEtjuuh?quote:
Ze is als eerste gespot omdat Jan de mazzel had dat er op toiletten in kroegen geen camera's hangenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Nou ik vind Yolanthe wel een beetje zich onschuldig voordoen terwijl zij als 1ste zoenend werd gespot in de garage
En een erfenis van antiek weg gooien geloof ik dus echt niet hoor
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Kinderen van die leeftijd zijn gratis.dus hoefde Wim niks te regelen.Ja koffertje extra
Ik denk niet dat het in de planning was dat Fem met Wim mee op vakantie zou gaan, dan was de rel wel een tikkie groter geweest dan een beetje over straat rollebollen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:23 schreef roosje77 het volgende:
maar vind het voor wim wel zielig..
stel je je in op een vakantie met de kleine meid, zit je alleen op een familiecamping te koekeloeren voor je tentje.
gezellig he? vakantieman?
not dus
Jawel:quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:19 schreef roosje77 het volgende:
ik heb het niet over een antieke inboedel gehad hoor!
quote:ook antieke stoelen die ze had geerfd.
Ik begrijp je niet, je zegt dat je Yolanthe nooit iets hoort zeggen, maar beticht haar wel van eerst graaien en daarna modder gooien....quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik ben voor team Jan en Liza ........ ik hoor Yolanthe nu nooit eens iets zeggen wat er wordt gespeculeerd over Jan ondanks die 25.000 aan huisraad ( en meer)eerst graaien en dan met modder gooien geen mooie mentaliteit
dus ik ben voor Jan en Liza een mooi stel samen veel natuurlijker als met Yolanthe
Dat dus, mijn inboedel is iig voor een veelvoud verzekerd en dan moet je nog hopen dat je er niet aan tekort komt als je echt alles opnieuw moet inrichten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:19 schreef roosje77 het volgende:
het grappige van alles is mog wel dat er mensen (net als mij) zich druk maken om alles, hihi.
ze bedonderen elkaar allemaal en iedereen weet het wel beter..
dat van die stoelen weet ik trouwens van een vriend, die kent haar zus erg goed. ik heb het niet over een antieke inboedel gehad hoor!
en wat is nou eigenlijk 25000 euro als je een huis weer compleet in moet richten??
ik red het er wel mee hoor, daar niet van... hihii
moet je even teruglezen en het hele stukje quoten.quote:
bij deze nog even het stukje..quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:23 schreef roosje77 het volgende:
[..]
yolanthe heetf als enige het verstand om er niet op in te gaan.. (toch schrijf je moddder gooien? ze zegt toch niets?)
volgens mij gooien jaio en gerda modder om jantjes imago te redden. mislukte pogingen, trouwens
en die 25000 euro, iedereen vergeet dat zij haar complete inboedel weg moest doen toen ze bij jantje introk.
en ze heeft toch ook alles uitgezocht? tis haar smaak....
en wie weet heeft jantje gezegd, neem maar mee wat je wilt hebben?
Weet ik. En ik doel dan ook op die antieke stoelen uit die erfenis. Waarvan ik me niet kan voorstellen dat je die vanwege samenwonen wegdoet. Welke logica zit daar achter? I ain't buying it.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:39 schreef roosje77 het volgende:
ik had het over complete inboedel en ANTIEKE stoelen uit erfenis, niet een complete inboedel uit erfenis!
Ach, ze zijn jong, beginnen samen aan hun leven voor altijd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik. En ik doel dan ook op die antieke stoelen uit die erfenis. Waarvan ik me niet kan voorstellen dat je die vanwege samenwonen wegdoet. Welke logica zit daar achter? I ain't buying it.
Ik bedoel eigenlijk dat Yolanthe het wel goed vind, dat iedereen zo over Jan heen valt terwijl hij haar wel voor ¤25.000 laat meenemen (en meer) ,waarom heeft Jan alles betaald bij de inrichting en niet samen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet, je zegt dat je Yolanthe nooit iets hoort zeggen, maar beticht haar wel van eerst graaien en daarna modder gooien....
Als ze niets zegt, wat ik overigens uitermate netjes van haar vind, waar gooit ze dan met modder?
die stoelen zal ze wel smakelijk hebben verkocht, voor de nodige euriesquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik. En ik doel dan ook op die antieke stoelen uit die erfenis. Waarvan ik me niet kan voorstellen dat je die vanwege samenwonen wegdoet. Welke logica zit daar achter? I ain't buying it.
Juistquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:09 schreef Raug het volgende:
Oke, als ik het goed begrijp is de logica als volgt:
Yolanthe is hartstikke fout want ze verdedigt Jan niet wanneer die bagger over zich heen krijgt omdat zijn kamp bagger over haar uitstort. Had ze natuurlijk wel moeten doen want Jan is zo vrijgevig geweest in te stemmen met het meenemen van spullen twv 25.000
Zoiets?
Kennelijk was het de afspraak van Jan en Yolanthe dat hij de nieuwe inboedel zou betalen..... ze had immers een inboedel en die moest ze allemaal maar wegdoen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat Yolanthe het wel goed vind, dat iedereen zo over Jan heen valt terwijl hij haar wel voor ¤25.000 laat meenemen (en meer) ,waarom heeft Jan alles betaald bij de inrichting en niet samen?
Ik blijf erbij dat Yolanthe als eerste is gespot zoenend in de garage en niet Jan.
Ik had het ietwat verkeerd neer geschreven
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk was het de afspraak van Jan en Yolanthe dat hij de nieuwe inboedel zou betalen..... ze had immers een inboedel en die moest ze allemaal maar wegdoen.
Als je verkering jouw inboedel niet goed genoeg vindt om mee te verhuizen, en vindt dat jouw spullen maar weg moeten en dat er wel nieuwe komen, dan is het niet heel erg vreemd dat je verkering die nieuwe spullen dan ook betaalt lijkt me....
En als het achteraf toch zo verdeeld is "de man het huis, de vrouw de inboedel", dan heeft verder niemand daar iets mee te maken.
Wat ik nog wel het meest lachwekkend vind, is iedere keer dat gemiep over die ¤ 25.000,=
Dat sommige mensen lijken te denken dat het een groot of reëel bedrag voor een inboedel is (en ik denk dat die mensen hun huis nog maar eens goed moeten doorlopen met een rekenmachientje, want een simpele éénsgezinswoning heb je er amper voor ingericht) maar ga er maar vanuit dat als er 2 auto's van ¤ 100.000,= voor de deur staan, dat de inboedel dan ook een stuk meer waard is.
Bij mij is de inboedel ongeveer factor 40 maal de waarde van m'n auto, maar dat ligt aan de auto
quote:
http://opmerkelijk.nieuws(...)is_helemaal_los.htmlquote:Volendam-gate is helemaal los | OpmerkelijkVolendam heeft net te laat de brug opgehaald en de poorten gesloten want wat normaal nog wel eens binnen de stadsmuren plachte te blijven is het nu voer voor een volledige soap liefkozend al palinggate genoemd waar Nederland van smult.
Het is Jan Smit voor en na met een een tot nu toe allesomvattende climax waarbij de lieveling van bijna elke schoonmoeder in Nederland een paar rake pofferds in het gezicht kreeg. Het begon natuurlijk allemaal met het interview dat mama Smit gaf (MC Gerda Smit versie) bij shownieuws en waarvan Jan Smit nu zegt dat hij liever had gehad dat ze het niet gedaan had. Begrijpelijk want hij van Jan Smit werd hij alras op het internet opeens weer Jantje Smit, Mama's lieve jongetje. Ook de mama van Liza liet zich niet onbetuigd en de rest van Nederland vraagt zich nu af of kinderen in Volendam ook voor zichzelf kunnen denken.
Hij zit nu op zijn vakantieadres een beetje bij te komen maar in Volendam broeit het. Vanachter de keurige gordijnen zit het dorp elkaar in de gaten te houden en kijken de aanhangers van Wim Visscher boos naar de volgelingen van Jantje Smit. Verhalen over de losse handjes van Wim Visscher doen de ronde en de worden gepareerd met de vrijage van Jan Smit met Liza in cafe de Vrijheid waar eerst iedereen nog zo gebroederlijk met elkaar omging.
En wij hier maar wachten op opmerkelijk nieuws. Dat Jan Smit bijvoorbeeld de vader is van de baby van Liza. Dan hebben we officieel een soap daar in Volendam.
En Boom Boom Jolanthe? Daar horen we niets meer van. Die staat aanstaande zaterdag waarschijnlijk lekker op de Zwarte Markt in Beverwijk zo goed als nieuwe Jan Smit souvenirs te verkopen met her en der misschien een gebruikte voetbalschoen of oranje t-shirt in het assortiment.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Leestekens are your friend.
Team Yo hier btw, die Liza vind ik maar een boerentrien en Jan een papjoch met een papperig lijf. Moeke Gleuflip is trouwens precies het type waar ik altijd ruzie mee heb, Yo was wrs ook veel te Zuid-Europees flamboyant voor die gortdroge griesmeelpudding met kort vlot kapsel. En nogmaals, wat een gejank om die paar centen terwijl de familie van Yo nog rouwt om de dood van het neefje/kleinkind. Smakeloos, stijlloos en benepen. En ja, je kan ook rouwen terwijl je lachend op de foto staat
..
Ongelooflijk hahahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:58 schreef snetje het volgende:
zo zie je maar weer dat de roddelbladen dingen flink opblazen..
opgeklopt zoals de moeder van Yo het noemt ..
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=88406
Wie is Richardaquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:16 schreef Duderella het volgende:
Die Richarda heeft ze beter op een rijtje dan inteelt-op-pootjes Gerda.
de moeder van Yoquote:
quote:
Dankje Snetje ..aan jou heb ik iets aan..andere lachen of geven geen antwoordquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:28 schreef snetje het volgende:
[..]
de moeder van Yo![]()
we hebben inmiddels al 3 palinggate moeders
Yolanthes moeder. Die heeft volgens mij een wat nuchterdere kijk op de wereld dan Jantjes mam!quote:
Richarda vindt gewoon alles best. Dat haar dochter op haar 13e ging samenwonen vond ze ook primaquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Yolanthes moeder. Die heeft volgens mij een wat nuchterdere kijk op de wereld dan Jantjes mam!
hmmm ... toch vind ik haar net iets TE netjes overkomen.. ik bedoel ze zegt wel dat het iets is tussen Jan en Yo en dat die 2 hetzelluf maar moeten uitzoeken ... maar ondertussen was madam er wel bij toen heul de inboedel werd ingeladen ... ik vraag me dan ook af wie van die twee met de bloemstukken is gaan schuiven zodat het niet opviel ... Yo of der moederquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Yolanthes moeder. Die heeft volgens mij een wat nuchterdere kijk op de wereld dan Jantjes mam!
Maar kijk hoe goed ze terecht is gekomen! Met een loaded dwarf!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:37 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Richarda vindt gewoon alles best. Dat haar dochter op haar 13e ging samenwonen vond ze ook prima
ook al zoiets jaquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:37 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Richarda vindt gewoon alles best. Dat haar dochter op haar 13e ging samenwonen vond ze ook prima
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:42 schreef snetje het volgende:
[..]
hmmm ... toch vind ik haar net iets TE netjes overkomen.. ik bedoel ze zegt wel dat het iets is tussen Jan en Yo en dat die 2 hetzelluf maar moeten uitzoeken ... maar ondertussen was madam er wel bij toen heul de inboedel werd ingeladen ... ik vraag me dan ook af wie van die twee met de bloemstukken is gaan schuiven zodat het niet opviel ... Yo of der moeder
En om Jan word er zo druk om gemaaktquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:03 schreef beequeen het volgende:
Wat maken jullie je toch druk om Yo, die komt er wel hoor.
Wat moet die man anders. Hij mocht de moeder van Jan interviewen, hij zal wel gek zijn om Jan af te kraken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:44 schreef Eef999 het volgende:
Evert zei vanavond nog in Shownieuws: Jan is heel groot in Nederland en daar gaan we nog veel van horen
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:58 schreef snetje het volgende:
zo zie je maar weer dat de roddelbladen dingen flink opblazen..
opgeklopt zoals de moeder van Yo het noemt ..
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=88406
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |