quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:04 schreef roosje77 het volgende:
dit is de 1e keer dat ik er 1 open.. hoop dat het goed is gegaan..
aangezien annie met vakantie is doe ik het maar...
teamfem trouwens!
Shownieuwsquote:22 juli 2009
Jaap Buys, de manager van Jan Smit, is niet van plan zijn uitspraken over de ex van Liza, Wim Visscher, publiekelijk terug te nemen. Dit laat Jaap weten aan Shownieuws. De advocaat van Wim Visscher, die vorige week werd aangehouden vanwege een worsteling met Jan Smit en zijn ex Liza, eist dat de manager van Jan deze week rectificeert, omdat hij vindt dat Jaap Wim zwart maakt in de media.
Jaap Buys riep vorige week, na het incident met Jan en Liza, in de media dat Wim losse handjes heeft. De raadsman van Wim wil dat Jaap die beschuldigingen terugneemt. Wims advocaat laat Shownieuws weten dat Jaap deze week moet rectificeren, anders volgt een kort geding.
Televaagquote:Kort geding tegen manager Jan Smit? van onze redactie
AMSTERDAM - Jan Smits manager Jaap Buys weigert zijn eerdere uitspraken over Liza's ex Wim en zijn 'losse handjes' te rectificeren.
Wims advocaat Menno Jansen liet na Jaaps uitspraken weten een brief aan hem te hebben geschreven.
"Hij heeft op tv verklaard dat mijn cliënt Liza wel vaker klappen heeft gegeven. Dat is volstrekte onzin. Wim is in harmonie gescheiden van Liza. Er is een goede omgangsregeling. De heer Buys moet die bewering in het openbaar intrekken.”
Maar dat is hij niet van plan, meldt Shownieuws. Jansen geeft hem tot het eind van de week om alsnog zijn woorden terug te nemen, zo niet, dan volgt een kort geding.
Een week geleden vloog de ex-man van Jans vriendin hem aan omdat de twee niet wilde zeggen waar ze Wims dochtertje mee naar toe zouden nemen op vakantie.
Die poepmachine van Liza.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie is Fem nou weer?
Thanx Roosjequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:04 schreef roosje77 het volgende:
dit is de 1e keer dat ik er 1 open.. hoop dat het goed is gegaan..
aangezien annie met vakantie is doe ik het maar...
teamfem trouwens!
tsjonge! waar heb jij gezeten? hihiquote:
Jaap houdt dus stug vol ... zegt ook dat hij het van Liza heeft die weer beweerd dat ze er bewijs van heeftquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)er_Jan___.html?p=1,1.
Ben bang dat we daar nooit achterkomenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:41 schreef roosje77 het volgende:
[..]
tsjonge! waar heb jij gezeten? hihi
de enige die van het hele zooitje nog eerlijk en puur is : FEM!
daar gaan we vanuit dan maar..
ik moet toch iemand hebben waar je "voor bent"
op de 2e plaats toch yo voor mij.
heb echt het idee dat zij degene is die werd bedrogen en dat de relatie binnenshuis al langer over was.
en dat ze dan naar wes toetrekt voor steun lijkt dan al gauw vreemdgaan , maar hoelang was het al over tussen haar en jan?
oh ik hoop zo dat yo eens even een en ander gaat vertellen!!!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:44 schreef roosje77 het volgende:
de site van megapool is ook super!
voor de mensen doe het nog niet hadden gezien!
volendamse weken met een citruspers! en 2000 eurie aan zijden bloemen die je kunt winnne! hihi
Japio houdt alles goed onder controlequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:46 schreef roosje77 het volgende:
heb van die evert niet zo;n hoge pet meer op hoor!
die heeft de kant van jan gekozen. kan maar zo dat japio hem wat toeschuift voor positieve berichten..
trouwens ben wel erg benieuwd naar de scoop van anniebab.
kom alsjeblieft terug van vakantie annie!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:44 schreef roosje77 het volgende:
de site van megapool is ook super!
voor de mensen doe het nog niet hadden gezien!
volendamse weken met een citruspers! en 2000 eurie aan zijden bloemen die je kunt winnne! hihi
stond op twiter van 3jsquote:Ongelofelijk dat ze dat huis hebben gevonden. Zelf heb ik Tom&Tom allebei ontslagen omdat ze me er nooit in 1 keer heen hebben geloodsd. JD
Met de ontwikkelingen die steeds veranderen ben ik er nog niet uit, ik ben voor niemandquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik houd niet van poepmachines dus ik ben nog steeds voor mama Yo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |