abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 juli 2009 @ 00:24:23 #251
163650 Greys
pi_71330288
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:26 schreef Duderella het volgende:

En andors geweun piep'n.

Piep ze gewoan de zoamer vorbai!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 26 juli 2009 @ 00:44:14 #252
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71330771
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:12 schreef Vivi het volgende:
Srsly, ik vind haar dus helemaal niet interessant doenerig. In Villa Felderhof was ze niets dan beminnelijkheid en nuchterheid . Kutnijd is a bitch.
* Vivi zingt: Tjongejongejonge is het al begonnen, heb je ooit wel eens een leverworst gewonnen?
Hoe noem je dat dan:
Je neemt 2 binnenhuisarchitecten om het huis in te richten van je vriend, wel met zijn creditcard natuurlijk.

Als de werklui zich net het rambam hebben gewerkt en de hele vloerverwarming + klimaatbeheersing in huis hebben aangelegd. Je aankomt met ik wil een open haard. Waarvoor dan wel een schoorsteen aangelegd moet worden, de vloerverwarming en klimaarbeheer aangepast moet worden. Als dan de werklui zeggen dan neem je toch een electrische openhaard. De diva zegt dat heb jij misschien maar ik wil een echte, dus je maakt het maar.

De diva in huis rondloopt en de familie van Jan voor de broodjes en de koffie voor de werklui moeten zorgen.

Je op het plafond de afbeelding van Jan en Yo laat schilderen.

Heulegaar niet interessant doenerig hoor
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zondag 26 juli 2009 @ 01:19:33 #253
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_71331519
quote:
Op zondag 26 juli 2009 00:44 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Hoe noem je dat dan:
Je neemt 2 binnenhuisarchitecten om het huis in te richten van je vriend, wel met zijn creditcard natuurlijk.

Als de werklui zich net het rambam hebben gewerkt en de hele vloerverwarming + klimaatbeheersing in huis hebben aangelegd. Je aankomt met ik wil een open haard. Waarvoor dan wel een schoorsteen aangelegd moet worden, de vloerverwarming en klimaarbeheer aangepast moet worden. Als dan de werklui zeggen dan neem je toch een electrische openhaard. De diva zegt dat heb jij misschien maar ik wil een echte, dus je maakt het maar.

De diva in huis rondloopt en de familie van Jan voor de broodjes en de koffie voor de werklui moeten zorgen.

quote:
Volendammer bouwvakkers wilden in elk geval niet meer voor de vijfde keer de kranen verwisselen toen madame na de vierde keer toch nog niet perfect tevreden was over het eindresultaat in de badkamer. En dat terwijl ze vijftien euro per uur uitbetalen aan een schoonmaakster overdreven veel vond.
http://www.webregio.nl/wa(...)jan-en-yolanthe.aspx

Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  zondag 26 juli 2009 @ 01:47:04 #254
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_71331925
Geen zin om terug te lezen, maar in de Supermarkt zag ik een tijdschrift dat alleen maar over Palinggate gaat, niet zo snel gezien of het een speciale uitgave is van Story etc.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 26 juli 2009 @ 04:12:04 #255
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_71332792
quote:

[..]
Als daar gewoon voor betaald wordt, wat is dan precies het probleem? Het is vast niet leuk dat je als trotse bouwvakker je net gebouwde kunstwerk weer mag kapot bikken. Maar als dat weer 2 maanden extra werk en dus geld oplevert?
quote:
Koffie en broodjes? Het is een verbouwing en geen begravenis hoor. Een koffiezet apparaat met een pak koffie, suiker en melk in de keuken ja. De rest mogen ze zelf doen. En broodjes? Kom op zeg.. Dat regelen ze zelf maar.
quote:
Dat Yolanthe een wanstaltige smaak heeft is wel duidelijk ja. Maar om haar dat nou zo kwalijk te nemen..
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  zondag 26 juli 2009 @ 04:17:40 #256
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_71332807
quote:
Op zondag 26 juli 2009 04:12 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Als daar gewoon voor betaald wordt, wat is dan precies het probleem? Het is vast niet leuk dat je als trotse bouwvakker je net gebouwde kunstwerk weer mag kapot bikken. Maar als dat weer 2 maanden extra werk en dus geld oplevert?
[..]

Koffie en broodjes? Het is een verbouwing en geen begravenis hoor. Een koffiezet apparaat met een pak koffie, suiker en melk in de keuken ja. De rest mogen ze zelf doen. En broodjes? Kom op zeg.. Dat regelen ze zelf maar.
[..]

Dat Yolanthe een wanstaltige smaak heeft is wel duidelijk ja. Maar om haar dat nou zo kwalijk te nemen..
Precies.
  zondag 26 juli 2009 @ 07:49:04 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71333094
quote:

[..]

Hoe noem je dat dan:

Nounou, wat een problematiek zág!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 juli 2009 @ 09:59:23 #258
163650 Greys
pi_71333594
Ik vond de muurschildering van Yo zelf (haar afbeelding dus, niet dat ze zelf heeft lopen vingerverven) ook ietwat over the top, maar Gordon - ik noem maar een voorbeeld - is nog veul overdetopperderder en dat lijkt me ook een tof en lief mens. Ptwish Paay heeft/had ook een wansmaak - exhibit A: her former husband mr. Curry - maar dat lijkt me qua mens ook een gehaktballendraaiende schat

Dus wat ik hiermee wil zeggen is eh...
Ja nou ja.
Ehm.
Dus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71333786
Ik heb die muurschildering even gemist. Was het erg, ja?? oooeh, zijn er foto's van??God, dan moet je wel van jezelf houden.....

Máár, ik ben nog steeds team Yo hoor, alles beter dan die andere hoofdrolspelers in deze saga, die me van een bekrompen erwtensoep mentaliteit lijken. (hmmmmm, wat is er nu nog bekrompener dan erwtensoep? Ik weet dat het er is, kom er even niet op, maar je get my drift).
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 juli 2009 @ 10:33:16 #260
163650 Greys
pi_71333878
quote:
Op zondag 26 juli 2009 10:22 schreef conleche het volgende:
Ik heb die muurschildering even gemist. Was het erg, ja?? oooeh, zijn er foto's van??God, dan moet je wel van jezelf houden.....

Máár, ik ben nog steeds team Yo hoor, alles beter dan die andere hoofdrolspelers in deze saga, die me van een bekrompen erwtensoep mentaliteit lijken. (hmmmmm, wat is er nu nog bekrompener dan erwtensoep? Ik weet dat het er is, kom er even niet op, maar je get my drift).
Ik heb er nooit een foto van gezien, maar een van de heren 3J of Nick of Simon (ik ben het even kwijt ) verklaarde destijds voor camera dat ze gingen helpen om die zo snel mogelijk weer over te schilderen toen ze weg was
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71335131
quote:

[..]

Hoe noem je dat dan:

makkelijk de madame uithangen met het geld van een ander
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_71335217
Wesley haalt in de story uit naar jan , ik meen me toch te herinneren dat het wes en yo waren die werden betrapt en toen alles naar buiten werd gebracht en niet jan .
Denkt hij nu werkelijk dat wij nederlanders geloven dat hij en yo alleen vriendschap hadden/hebben ...................ja echt niet ., wel makkelijk zo om de zwarte piet naar jan te spelen

Yo zal er nog wel acher komen met wes , want wes moet een flinke bedrag aan zijn ex betalen , en zal een 2e x wel goed oppassen .
  Moderator zondag 26 juli 2009 @ 12:28:23 #263
184769 crew  Deisyy
pi_71335881
Inderdaad, Yo en Wes werden als eerste samen betrapt in die parkeergarage. Maar dat is waarschijnlijk alleen omdat Jan net iets voorzichtiger is geweest.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 26 juli 2009 @ 12:31:46 #265
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71335954
quote:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Moderator zondag 26 juli 2009 @ 12:48:07 #266
184769 crew  Deisyy
pi_71336368
pi_71336467
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:28 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad, Yo en Wes werden als eerste samen betrapt in die parkeergarage. Maar dat is waarschijnlijk alleen omdat Jan net iets voorzichtiger is geweest.
Volgens Gerda hadden ze allebei een ander
Dus ik begrijp Yo niet zo met dat "verdriet" wat ze had, dat nu ineens weg is
  Moderator zondag 26 juli 2009 @ 12:57:45 #268
184769 crew  Deisyy
pi_71336613
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:52 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Volgens Gerda hadden ze allebei een ander
Dus ik begrijp Yo niet zo met dat "verdriet" wat ze had, dat nu ineens weg is
Juist, ze hadden allebei een ander en Yo en Wes werden als eerste betrapt.

Dat verdriet zal wel zijn omdat Yo er pas later achter kwam dat Wes nog een sommetje aan Ramoon moet betalen.
  zondag 26 juli 2009 @ 13:00:41 #269
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_71336694
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wesley haalt in de story uit naar jan , ik meen me toch te herinneren dat het wes en yo waren die werden betrapt en toen alles naar buiten werd gebracht en niet jan .
Denkt hij nu werkelijk dat wij nederlanders geloven dat hij en yo alleen vriendschap hadden/hebben ...................ja echt niet ., wel makkelijk zo om de zwarte piet naar jan te spelen

Yo zal er nog wel acher komen met wes , want wes moet een flinke bedrag aan zijn ex betalen , en zal een 2e x wel goed oppassen .
Ik heb dus de riooljournalistiek-Story gelezen en het blijkt toch anders . het is uitgegaan omdat Jantje Smit niet zeker was van zijn gevoelens. Hij had Yolanthe verteld dat hij was vreemdgegaan. Ze hebben alleen pas laat onthuld dat ze uit elkaar waren, daarom leek het of Yolanthe is vreemdgegaan. Jantje Smit heeft er alles aan gedaan om zijn imago hoog te houden..... FAIL
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator zondag 26 juli 2009 @ 13:04:04 #270
184769 crew  Deisyy
pi_71336773
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:00 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb dus de riooljournalistiek-Story gelezen en het blijkt toch anders . het is uitgegaan omdat Jantje Smit niet zeker was van zijn gevoelens. Hij had Yolanthe verteld dat hij was vreemdgegaan. Ze hebben alleen pas laat onthuld dat ze uit elkaar waren, daarom leek het of Yolanthe is vreemdgegaan. Jantje Smit heeft er alles aan gedaan om zijn imago hoog te houden..... FAIL
Dus dat.

Een smerige actie van Jantje
pi_71336921
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:28 schreef Deisyy het volgende:
daarom snap ik wesley en yo niet helemaal on de h(g}eilige boon uit te hangen ,en alsof alles alleen aan jan ligt.
pi_71336982
Ten tijde van die parkeergaragetoestand was het toch al een paar weken uit tussen Jan en Yo?
Dus eigenlijk ging ze op dat specifieke moment niet vreemd, alleen wist Nederland nog niet dat het toen al uit was.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_71336991
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:00 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

nee .... nee das niet helemaal waar , Jan heeft het opgebiecht en Yo had hem vergeven (als dat al waar is geweest) , want er wordt beweerd dat het was voor hij iets kreeg met Yo.
pi_71337012
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:14 schreef Felixa het volgende:
Ten tijde van die parkeergaragetoestand was het toch al een paar weken uit tussen Jan en Yo?
Dus eigenlijk ging ze op dat specifieke moment niet vreemd, alleen wist Nederland nog niet dat het toen al uit was.
ja het is maar net hoe het yo uitkomt
pi_71337456
Ik geloof Gerda, dat ze allebei een ander hadden.
Zowel Yo als Jan hebben daarna geprobeerd hun imago zo veel mogelijk te redden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')