De kans was natuurlijk sowieso vrij groot dat ze zich negatief over hun beroemde dorpsgenoot zouden uitlaten, en het op zouden nemen voor iemand die nooit een van hen zou zijn..... oh, wachtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:38 schreef sunny16947 het volgende:
Gezellig die franse campings. Leuke inner circle volendammers. Zo hoor je nog eens wat.
Team Jan!!!! Yo
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
De hitsingle Ik heb een tuintjein op mijn hart buik
De opbrengst gaat naar SOS Wansmaak.
Vertel! Vertel! Vertel!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:38 schreef sunny16947 het volgende:
Gezellig die franse campings. Leuke inner circle volendammers. Zo hoor je nog eens wat.
Team Jan!!!! Yo
Npou, jij bent wel erg team Yo, of niet?quote:
valt het op?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vertel! Vertel! Vertel!![]()
[..]
Npou, jij bent wel erg team Yo, of niet?
Nah, het kan aan mij liggen maar ik vind het damesslippers. Net zo fout als zijn gouden broekje.quote:
als je alleen even de benen neem,t dan denk je daar komt een vrouw aan lopen in een witte jeans.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, het kan aan mij liggen maar ik vind het damesslippers. Net zo fout als zijn gouden broekje.
ben ik het zoooo mee eensquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:21 schreef Lovechild het volgende:
Spuit 11 misschien maar even voor degenen die denken dat het voor een kindje van anderhalf niet uitmaakt wie haar papa is:
ik heb er ook eentje van anderhalf. Net stond ze naast me, steeds maar "Papa, papa!!" roepend. En ik![]()
"Papa is er niet schat, papa is nog werken"Uiteindelijk pakt ze m'n hand en troont me mee naar de gang alwaar op een memobord een pasfoto van haar papa prijkt. En ik verheug me al op d'r bekkie als ze hem straks weer ziet
![]()
Ze weet dus heel goed dat ze een papa heeft en wie dat is!
quote:
Die big?! Het zou zo een zus van Monique kunnen zijn..van die kleine varkensoogjes in een heel groot vet hoofd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik vind Ramona de bijna ex van wesley veel leuker, is blijft niet samen bij elkaar hij kan iedereen krijgen .
'Tuurlijk weten ze dat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:21 schreef Lovechild het volgende:
Spuit 11 misschien maar even voor degenen die denken dat het voor een kindje van anderhalf niet uitmaakt wie haar papa is:
ik heb er ook eentje van anderhalf. Net stond ze naast me, steeds maar "Papa, papa!!" roepend. En ik![]()
"Papa is er niet schat, papa is nog werken"Uiteindelijk pakt ze m'n hand en troont me mee naar de gang alwaar op een memobord een pasfoto van haar papa prijkt. En ik verheug me al op d'r bekkie als ze hem straks weer ziet
![]()
Ze weet dus heel goed dat ze een papa heeft en wie dat is!
Ik vind Ramona ook een mooie meid om te zienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik vind Ramona de bijna ex van wesley veel leuker, is blijft niet samen bij elkaar hij kan iedereen krijgen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |