Wes gaat liever zonder kind op vakantie, ff een pannekoekje eten en terug naar mams is ook veel gemakkelijker.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, een pannekoek eten terwijl je al maanden uit elkaar bent en je neiuwe vriendin makkelijk kan doorgaan voor een casual vriendschap is natuurlijk compleet hetzelfde dan 2 weken nadat je je biezen hebt gepakt en je kind uit zijn vertrouwde omgeving is weggerukt vakantie gaan vieren met je nieuwe neukertje waarbij je kind getuige mag zijn van het feit dat mama nu al bij een andere meneer in bed ligt.
maanden uit elkaar bent ............pfffffffffffff dat doet wesley hetzelfde ook hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, een pannekoek eten terwijl je al maanden uit elkaar bent en je nieuwe vriendin makkelijk kan doorgaan voor een casual vriendschap is natuurlijk compleet hetzelfde als 2 weken nadat je je biezen hebt gepakt en je kind uit zijn vertrouwde omgeving is weggerukt vakantie gaan vieren met je nieuwe neukertje waarbij je kind getuige mag zijn van het feit dat mama nu al bij een andere meneer in bed ligt.
Maar die Sneyder was toch al een tijdje van tafel en bed gescheiden toen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
maanden uit elkaar bent ............pfffffffffffff dat doet wesley hetzelfde ook hoor.
Hij nam Yo ook gelijk een week later mee pannenkoeken eten na de garage incident hoor
O ja?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:09 schreef Raug het volgende:
En Sneyder was toch een vriend van Jan EN Yo. Lijkt me dat ze zijn kind al eerder ontmoet hadden. Vind het dan niet zo raar dat ze mee gaat pannenkoeken eten.
Toen ze zogenaamd nog niks met Wes had maar wel steeds met 'm gespot werd zei ze dat het een vriend was van hen beide en dat er dus niks raars aan was dat ze ook wel eens alleen met 'm op stap ging.quote:
quote:
maandag, 09:50
heey jan,
ik zag dat Yolanthe je hele inboedel op marktplaats heeft gezet. ik schrok alleen een beetje dat jou'n televizierring er ook op staat.dat is toch wel heel gemeen van haar.
sterkte xxx
quote:Crystal-Angel (28)
18 jul, 08:12
halloa jan je ven maria ik frug op je eefe een krabel zetten wilde foor me ferjaardag gisteren was ik jaareg ik was zoo blei als dat gedaan zal heben maar helaas zag ik nog geen krabel op me hyves weet niet warom ik was erg bleigeweest op dese krabel van je maar jan ook nog ben je bleif je mein fen om dat je gude man bent en egt feel leuke liedjes zingt ga door jonge en ggeniet van je leefen en ferkansie ok ik hoop een krabel te zien zal je dat dun asjeblieft maria jauw fen dankje
Weheheh.quote:Marc (85)
16 jul, 10:13
Jan,
Is je moeder mee op vakantie om alles in de gaten te houden, en om alle bonnetjes te bewaren ?
Ps) Met Liza ben je er 100% op vooruitgegaan lekker wijffie is het, heb der wel is live ontmoet na sluitingstijd vd kroeg ze is erg lekker en kan goed....
OMG!quote:
Onderkoffer!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:44 schreef Duderella het volgende:
Misschien is het AnneliesNogWat in duskais!
Maar misschien bedoelt ze Christien Paling.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
Toch apart dat ze "Crystal Angel" wél uit d'r toetsenbord weet te krijgen ...
Nah, al d'r vriendinnen heten Crystal of Angelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
Toch apart dat ze "Crystal Angel" wél uit d'r toetsenbord weet te krijgen ...
Darn, ik had niet eens gelijk door wat je er had staan.... en dan te bedenken dat ik als pre-pubertje (100 jaar geleden) dacht dat Elvis Presley "You're the devil in the skies" zongquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:44 schreef Duderella het volgende:
Misschien is het AnneliesNogWat in duskais!
Wahaha! Ze moeten er eiks een soort van Babelfish voor uitvinden. Babbelpaling.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar misschien bedoelt ze Christien Paling.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wahaha! Ze moeten er eiks een soort van Babelfish voor uitvinden. Babbelpaling.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, ik had niet eens gelijk door wat je er had staan.... en dan te bedenken dat ik als pre-pubertje (100 jaar geleden) dacht dat Elvis Presley "You're the devil in the skies" zong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |