jammer, ik was net te laatquote:
Eerst zei Evert dadelijk Yolanthe Cabau van Kasbergen. Maar ik heb niks van en over haar gezien.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
jammer, ik was net te laat![]()
Heeft ze met paling gegooid?
Jawel, heel kort dat ze een column in een Glossy had geschreven, waarin ze vertelde dat ze zo gelukkig wasquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eerst zei Evert dadelijk Yolanthe Cabau van Kasbergen. Maar ik heb niks van en over haar gezien.
Ze was zelf ook niet in beeld, ze lieten alleen een afbeelding van haar collumn zien.quote:
Dat het topic in je "mijn actieve topics" komt te staan zodat je het makkelijker terug vindt.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:50 schreef roosje77 het volgende:
[..]
misschien domme vraag.. wat betekend dat?
quote:
Aha vandaar..quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:40 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ze was zelf ook niet in beeld, ze lieten alleen een afbeelding van haar collumn zien.
Als je even met je ogen had geknippert, was het ook weg
De hitsingle Ik heb een tuintje in mijn hartquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)Damaru___.html?p=1,2.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)Damaru___.html?p=1,2.
Ja, so?quote:
De kans was natuurlijk sowieso vrij groot dat ze zich negatief over hun beroemde dorpsgenoot zouden uitlaten, en het op zouden nemen voor iemand die nooit een van hen zou zijn..... oh, wachtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:38 schreef sunny16947 het volgende:
Gezellig die franse campings. Leuke inner circle volendammers. Zo hoor je nog eens wat.
Team Jan!!!! Yo
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
De hitsingle Ik heb een tuintjein op mijn hart buik
De opbrengst gaat naar SOS Wansmaak.
Vertel! Vertel! Vertel!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:38 schreef sunny16947 het volgende:
Gezellig die franse campings. Leuke inner circle volendammers. Zo hoor je nog eens wat.
Team Jan!!!! Yo
Npou, jij bent wel erg team Yo, of niet?quote:
valt het op?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vertel! Vertel! Vertel!![]()
[..]
Npou, jij bent wel erg team Yo, of niet?
Nah, het kan aan mij liggen maar ik vind het damesslippers. Net zo fout als zijn gouden broekje.quote:
als je alleen even de benen neem,t dan denk je daar komt een vrouw aan lopen in een witte jeans.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, het kan aan mij liggen maar ik vind het damesslippers. Net zo fout als zijn gouden broekje.
ben ik het zoooo mee eensquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:21 schreef Lovechild het volgende:
Spuit 11 misschien maar even voor degenen die denken dat het voor een kindje van anderhalf niet uitmaakt wie haar papa is:
ik heb er ook eentje van anderhalf. Net stond ze naast me, steeds maar "Papa, papa!!" roepend. En ik![]()
"Papa is er niet schat, papa is nog werken"Uiteindelijk pakt ze m'n hand en troont me mee naar de gang alwaar op een memobord een pasfoto van haar papa prijkt. En ik verheug me al op d'r bekkie als ze hem straks weer ziet
![]()
Ze weet dus heel goed dat ze een papa heeft en wie dat is!
quote:
Die big?! Het zou zo een zus van Monique kunnen zijn..van die kleine varkensoogjes in een heel groot vet hoofd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik vind Ramona de bijna ex van wesley veel leuker, is blijft niet samen bij elkaar hij kan iedereen krijgen .
'Tuurlijk weten ze dat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:21 schreef Lovechild het volgende:
Spuit 11 misschien maar even voor degenen die denken dat het voor een kindje van anderhalf niet uitmaakt wie haar papa is:
ik heb er ook eentje van anderhalf. Net stond ze naast me, steeds maar "Papa, papa!!" roepend. En ik![]()
"Papa is er niet schat, papa is nog werken"Uiteindelijk pakt ze m'n hand en troont me mee naar de gang alwaar op een memobord een pasfoto van haar papa prijkt. En ik verheug me al op d'r bekkie als ze hem straks weer ziet
![]()
Ik vind Ramona ook een mooie meid om te zienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik vind Ramona de bijna ex van wesley veel leuker, is blijft niet samen bij elkaar hij kan iedereen krijgen .
Tuurlijk weten ze dat!! Maar kindje mag nu wennen aan een "nieuwe" papa en een weekend papa............ze is helaas niet de eerste en ook niet de laatste die dit lot ondergaat! Maar als mama maar gelukkig is wordt het kindje dat vast ook! En ik weet ook wel dat het best goed kan gaan, maar deze mama trok zo van de ene bij de andere in ongeveer. En dan ook nog bij een BN-er. Allemaal foute fotografen voor de deur en ex- en toekomstige oma's die die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Je bent er als peuter maar klaar mee!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:21 schreef Lovechild het volgende:
![]()
Die zich dus volgens mij heel wijselijk heeeeeeeeeeeel stil houden!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:21 schreef Eef999 het volgende:
Om er nog maar meer mensen bij te slepen, de nieuwe schoonouders van Yo![]()
[ afbeelding ]
Nog welquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die zich dus volgens mij heel wijselijk heeeeeeeeeeeel stil houden!
OMG wat een enorm Rachel Hazes gehalte heeft d'r nieuwe schoonmoederquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:21 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, nu je het zegtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG wat een enorm Rachel Hazes gehalte heeft d'r nieuwe schoonmoeder
Niks bijzonders, beetje trailertrash blondje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:18 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik vind Ramona ook een mooie meid om te zien![]()
[ afbeelding ]
Bron
Ik dacht ook dat het Raggel was die die ochtend ineens zonder haarlak zatquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG wat een enorm Rachel Hazes gehalte heeft d'r nieuwe schoonmoeder
Doe je bestquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:40 schreef Felixa het volgende:
Ik heb vanavond een feestje met wat insider-Volendammers. Misschien -als ze dronken genoeg zijn- dat er nog wat sappige info uitkomt.
Is dat Wesleyquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:18 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik vind Ramona ook een mooie meid om te zien![]()
[ afbeelding ]
Bron
Ik heb genoeg,dus als je nodig hebtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het Raggel was die die ochtend ineens zonder haarlak zat
die heb ik nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verkeerde smiley, deze moet je hebben [ afbeelding ]
en de winkels zijn gesloten, dan fiets ik langsquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:05 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb genoeg,dus als je nodig hebt
Ik dacht dat je de Volendammers dronken wilde voeren met koffiequote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:11 schreef Eef999 het volgende:
[..]
die heb ik nietmaar ik zit te wachten op het nieuws met een kopje koffie
he bah...........quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:21 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, in een later stadium!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou wordt er wel al veel gereageerd op lisa dr dochtertje Fem , maar wesley heeft ook een zoontje waar Yo ook mee moet leren omgaan.
Yo is ook al met Wes en Jessey naar het pannekoekenhuis geweest hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:35 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, in een later stadium!
Ik vind het echt heel fout om je kind heel snel bij je nieuwe scharrel/relatie te betrekken.
Met heel veel Irish coffee misschienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de Volendammers dronken wilde voeren met koffie
Nou vind ik net zo fout dus.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:39 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Yo is ook al met Wes en Jessey naar het pannekoekenhuis geweest hoor
Nou, een pannekoek eten terwijl je al maanden uit elkaar bent en je nieuwe vriendin makkelijk kan doorgaan voor een casual vriendschap is natuurlijk compleet hetzelfde als 2 weken nadat je je biezen hebt gepakt en je kind uit zijn vertrouwde omgeving is weggerukt vakantie gaan vieren met je nieuwe neukertje waarbij je kind getuige mag zijn van het feit dat mama nu al bij een andere meneer in bed ligtquote:
Wes gaat liever zonder kind op vakantie, ff een pannekoekje eten en terug naar mams is ook veel gemakkelijker.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, een pannekoek eten terwijl je al maanden uit elkaar bent en je neiuwe vriendin makkelijk kan doorgaan voor een casual vriendschap is natuurlijk compleet hetzelfde dan 2 weken nadat je je biezen hebt gepakt en je kind uit zijn vertrouwde omgeving is weggerukt vakantie gaan vieren met je nieuwe neukertje waarbij je kind getuige mag zijn van het feit dat mama nu al bij een andere meneer in bed ligt.
maanden uit elkaar bent ............pfffffffffffff dat doet wesley hetzelfde ook hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, een pannekoek eten terwijl je al maanden uit elkaar bent en je nieuwe vriendin makkelijk kan doorgaan voor een casual vriendschap is natuurlijk compleet hetzelfde als 2 weken nadat je je biezen hebt gepakt en je kind uit zijn vertrouwde omgeving is weggerukt vakantie gaan vieren met je nieuwe neukertje waarbij je kind getuige mag zijn van het feit dat mama nu al bij een andere meneer in bed ligt.
Maar die Sneyder was toch al een tijdje van tafel en bed gescheiden toen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
maanden uit elkaar bent ............pfffffffffffff dat doet wesley hetzelfde ook hoor.
Hij nam Yo ook gelijk een week later mee pannenkoeken eten na de garage incident hoor
O ja?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:09 schreef Raug het volgende:
En Sneyder was toch een vriend van Jan EN Yo. Lijkt me dat ze zijn kind al eerder ontmoet hadden. Vind het dan niet zo raar dat ze mee gaat pannenkoeken eten.
Toen ze zogenaamd nog niks met Wes had maar wel steeds met 'm gespot werd zei ze dat het een vriend was van hen beide en dat er dus niks raars aan was dat ze ook wel eens alleen met 'm op stap ging.quote:
quote:
maandag, 09:50
heey jan,
ik zag dat Yolanthe je hele inboedel op marktplaats heeft gezet. ik schrok alleen een beetje dat jou'n televizierring er ook op staat.dat is toch wel heel gemeen van haar.
sterkte xxx
quote:Crystal-Angel (28)
18 jul, 08:12
halloa jan je ven maria ik frug op je eefe een krabel zetten wilde foor me ferjaardag gisteren was ik jaareg ik was zoo blei als dat gedaan zal heben maar helaas zag ik nog geen krabel op me hyves weet niet warom ik was erg bleigeweest op dese krabel van je maar jan ook nog ben je bleif je mein fen om dat je gude man bent en egt feel leuke liedjes zingt ga door jonge en ggeniet van je leefen en ferkansie ok ik hoop een krabel te zien zal je dat dun asjeblieft maria jauw fen dankje
Weheheh.quote:Marc (85)
16 jul, 10:13
Jan,
Is je moeder mee op vakantie om alles in de gaten te houden, en om alle bonnetjes te bewaren ?
Ps) Met Liza ben je er 100% op vooruitgegaan lekker wijffie is het, heb der wel is live ontmoet na sluitingstijd vd kroeg ze is erg lekker en kan goed....
OMG!quote:
Onderkoffer!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:44 schreef Duderella het volgende:
Misschien is het AnneliesNogWat in duskais!
Maar misschien bedoelt ze Christien Paling.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
Toch apart dat ze "Crystal Angel" wél uit d'r toetsenbord weet te krijgen ...
Nah, al d'r vriendinnen heten Crystal of Angelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:45 schreef Vivi het volgende:
Toch apart dat ze "Crystal Angel" wél uit d'r toetsenbord weet te krijgen ...
Darn, ik had niet eens gelijk door wat je er had staan.... en dan te bedenken dat ik als pre-pubertje (100 jaar geleden) dacht dat Elvis Presley "You're the devil in the skies" zongquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:44 schreef Duderella het volgende:
Misschien is het AnneliesNogWat in duskais!
Wahaha! Ze moeten er eiks een soort van Babelfish voor uitvinden. Babbelpaling.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar misschien bedoelt ze Christien Paling.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wahaha! Ze moeten er eiks een soort van Babelfish voor uitvinden. Babbelpaling.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, ik had niet eens gelijk door wat je er had staan.... en dan te bedenken dat ik als pre-pubertje (100 jaar geleden) dacht dat Elvis Presley "You're the devil in the skies" zong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |