Nopequote:Op zondag 5 juli 2009 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laadt de PS3 de controllers niet op als hij uit staat?
Nou, ik heb mijn PS3 iets meer dan een week en de controller is gewoon leeg hoor. Heb je misschien een Sixaxis zonder rumble ofzo?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:34 schreef Remake het volgende:
[..]
true true mijn controllers zijn ook na een maandje nog goed... integenstelling tot mijn 360 controllers die ik om de 2 dagen moet opladen.
1-0 voor sony op dat puntje.
Witte dualshock 3 controllerquote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn PS3 iets meer dan een week en de controller is gewoon leeg hoor. Heb je misschien een Sixaxis zonder rumble ofzo?![]()
Ik vind die draad en het niet opladen als de PS3 uit staat best karig. Wat mij betreft is het dus 2-0 voor Microsoft.
ik heb wel een rumble loze sixaxis ( ding is wel ligt zeg net een bartsmit speelgoed dingquote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn PS3 iets meer dan een week en de controller is gewoon leeg hoor. Heb je misschien een Sixaxis zonder rumble ofzo?![]()
Ik vind die draad en het niet opladen als de PS3 uit staat best karig. Wat mij betreft is het dus 2-0 voor Microsoft.
Wat doe je met dat ding, moet het ook je stroom voorzien voor je magnetron of zo?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
inFamous spelen he, dat kost stroom!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat doe je met dat ding, moet het ook je stroom voorzien voor je magnetron of zo?
Niemand is perfectquote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Agiath het volgende:
Wat controllers betreft wint Sony op alle fronten van Microsoft, maar dat is mijn mening
ik vind de 360 controller anders veel fijnerquote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Agiath het volgende:
Wat controllers betreft wint Sony op alle fronten van Microsoft, maar dat is mijn mening
Dan ben je gek! Dat lees je toch.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vind de 360 controller anders veel fijner
Opeens klinkt het zo logischquote:Op zondag 5 juli 2009 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
inFamous spelen he, dat kost stroom!
[..]
Had ik voor die prijs best in de doos mogen vinden vind je nietquote:Op zondag 5 juli 2009 19:48 schreef Poit het volgende:
Ps3 controller FTW!
Ik snap trouwens het gezeik niet op het korte USB kabeltje wat bij de controller zit.. Als je zo graag een langere kabel wilt koop je die toch gewoon. Of je hangt hem aan de PC, of en elk ander USB charger unit.
Dat geldt ook voor een HDMI kabelquote:Op zondag 5 juli 2009 19:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had ik voor die prijs best in de doos mogen vinden vind je niet
Zat die er ook niet bij? Dat weet ik niet meer,... zelf gebruik ik component!quote:
Eens,... ik ben wel erg blij dat de DS3 een stuk zwaarder is geworden. Ligt beter in de hand dan de eerdere!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:50 schreef Remake het volgende:
Ik met beide consoles kan zeggen, de xbox 360 controller is zo-veel-beter.
Het enige nadeel is de d-pad die ik nooit gebruik.
Nee, die zit niet bij de ps3. Belachelijk, vind ik zelf. maar ach, voor 10 euro heb je al een kabel, dus geen ramp. De controller zelf vind ik wel fijn in de hand, maar misschien ben ik niets gewend dat het beter kan. Ik heb een xbox360 nog nooit aangeraakt.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zat die er ook niet bij? Dat weet ik niet meer,... zelf gebruik ik component!
Ja had wel netter geweest. Het is gelukkig wel gewoon USB, makkelijk te krijgen en kost geen rochel. Het is niet alsof Sony extra dure speciale kabels verkoopt om de controllers op te laden.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had ik voor die prijs best in de doos mogen vinden vind je niet
Zo beter?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:53 schreef RedemptioN het volgende:
vette game in de spotlight trouwens
Stel er eens een voorquote:
Vond hem zelf ook echt geniaal! Erg van genoten. Levels schreeuwen om re-play inderdaad,... non-kill. Pittig, maar wel cool!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:56 schreef Pheno het volgende:
Ik geloof dat ik bijna door MGS 4 ben. One beauty to go. Maar wat een spelDie ga ik nog een keer herspelen maar dan in non-kill modus. Nu schiet ik alles maar neer wat beweegt
GAM FAQ en feedback topiquequote:Op zondag 5 juli 2009 20:03 schreef robbolo het volgende:
Waarom mogen er geen tvp's meer geplaatst worden? En waarom is dat niet verteld?
Battiefield 1943, coming 9th juliquote:Op zondag 5 juli 2009 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stel er eens een voorPas ik hem aan,... ik kwam er even niet op!
zoiets jaquote:
de L2 en R2 buttons ?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:49 schreef Chocobo het volgende:
Mijn PS3 DS3 controller gaat een week mee als ik een spel veel speel. Echter,... vind het niet lekker in de hand liggen. Ook die Gecko buttons of hoe ze ook heten heb ik weer snel verwijderd,... die raak ik nu te snel aan. Persoonlijk vind ik de Wireless Joypad van de 360 vele malen fijner!
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:12 schreef Muuyad het volgende:
360 is fijn voor shooters en racing games maar voor andere games kies ik toch echt de ps3 controller
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:12 schreef Muuyad het volgende:
360 is fijn voor *insert loop of nothing*... maar voor alle andere games kies ik toch echt de ps3 controller
Die lopen toch vanzelf weer leeg?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:06 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb gewoon één dualshock standaard aan de oplader hangen, terwijl ik met de andere speel. En er liggen twee sixaxissen opgeladen in de kast voor noodgevallen.
Ach alles went, maar waarom ze de trigger niet gebruiken voor het schieten is me een raadsel.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:12 schreef Muuyad het volgende:
360 is fijn voor shooters maar voor andere games kies ik toch echt de ps3 controller
This is living...quote:Op zondag 5 juli 2009 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PS3
Ja hallo, moet je natuurlijk wel net dat topic volgen...quote:
Vind je zoiets nou echt nodig? Ik heb nooit problemen met de knoppen dus ik zie het nut van die dingen niet echt in.quote:
Nee,... ik doelde meer op het feit dat hij daar zijn beklaag kan doen! Ben het met je eens dat dit nog duidelijker gemaakt moet worden en in de FAQ gezet moet worden. Niet iedereen kan dit weten.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ja hallo, moet je natuurlijk wel net dat topic volgen...
Ook die worden verwijderd. Het hoeft geen spelletje te worden als we elkaar allemaal helpen. Het gaat uiteindelijk om de leesbaarheid en continuïteit van een centraal topic.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Het zal trouwens niet veel veranderen. In plaatst van tvp's te plaatsen zullen ze gewoon andere onzin invoeren.
ik ken genoeg mensen waarbij tijdens het gamen de vingers van de triggers afschieten...het is gewoon onlogisch gevormd. ik heb er overigens zelf totaal geen last van...quote:Op maandag 6 juli 2009 00:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Vind je zoiets nou echt nodig? Ik heb nooit problemen met de knoppen dus ik zie het nut van die dingen niet echt in.
Dat was me ook niet helemaal duidelijk. Het kan trouwens ook in de OP gezet worden toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 08:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... ik doelde meer op het feit dat hij daar zijn beklaag kan doen! Ben het met je eens dat dit nogm duidelijker gemaakt moet worden en in de FAQ gezet moet worden. Niet iedereen kan dit weten.
De triggers heb ik geen last van, de L3 en R3 wil ik nog wel s van af glijden.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:09 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik ken genoeg mensen waarbij tijdens het gamen de vingers van de triggers afschieten...het is gewoon onlogisch gevormd. ik heb er overigens zelf totaal geen last van...
Als je ze 1x geprobeerd kan je nooit meer zonder, ik heb 4 controllers met 4x triggersquote:Op maandag 6 juli 2009 00:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ja hallo, moet je natuurlijk wel net dat topic volgen...
Het zal trouwens niet veel veranderen. In plaatst van tvp's te plaatsen zullen ze gewoon andere onzin invoeren.
[..]
Vind je zoiets nou echt nodig? Ik heb nooit problemen met de knoppen dus ik zie het nut van die dingen niet echt in.
Dat zei ik gisteren hierboven alquote:Op maandag 6 juli 2009 10:49 schreef Muuyad het volgende:
Nu tweede game halve prijs bij de mediamarkt
speelt dat niet lastig, 1 schouderknop met en 1 zonder trigger?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je ze 1x geprobeerd kan je nooit meer zonder, ik heb 4 controllers met 4x triggers
Voor de PS3 wel. Heb je Valkyria Chronicles al?quote:Op maandag 6 juli 2009 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren hierboven al
Ik ga straks even langs, al weet ik dus niet wat ik ga halen. Een goede RPG denk ik, maar die zijn er weinig of zo?
Hij heeft het over 4x triggers, daarmee implicerend dat hij 4 keer een setje triggers heeft. Immers 4x triggers is iets anders dan 4x een trigger.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
speelt dat niet lastig, 1 schouderknop met en 1 zonder trigger?
*badoomtsjaaaaaaa*
Nee, nog nietquote:Op maandag 6 juli 2009 11:13 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Voor de PS3 wel. Heb je Valkyria Chronicles al?
Ik denk dat het dan SF IV en die wordt, als het er nog is. Soms denk ik wel dat er alleen maar werkschuw tuig is, 10 uur gaan die dingen open en een uur later is alles al wegquote:Op maandag 6 juli 2009 11:25 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Die moet je zeker halen als PS3 eigenaar
Zo mainstream is die actie volgens mij nietquote:Op maandag 6 juli 2009 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan SF IV en die wordt, als het er nog is. Soms denk ik wel dat er alleen maar werkschuw tuig is, 10 uur gaan die dingen open en een uur later is alles al weg
Nee man, kreeg altijd kramp in m'n handen van dat ding.quote:De beste controller ooit blijft trouwens wel die van de gamecube
FAIL, je vergeet zomaar de meest originele.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PS3
Wat is er origineel aan een adventure waarbij je een beetje meehebt? Mario had het in 1992 ook al?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:15 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
FAIL, je vergeet zomaar de meest originele.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit beestje is zo groot als een huis!!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er origineel aan een adventure waarbij je een beetje meehebt? Mario had het in 1992 ook al?
en dat maakt het origineler ?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:51 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Dit beestje is zo groot als een huis!!
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:15 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
FAIL, je vergeet zomaar de meest originele.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dudequote:Op maandag 6 juli 2009 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er origineel aan een adventure waarbij je een beetje meehebt? Mario had het in 1992 ook al?
Dead Spacequote:Op maandag 6 juli 2009 17:36 schreef marcek het volgende:
Vandaag dead space aangeschaft, hopelijk houdt deze mij bezig tot brutal legend, r & c en uncharted.
Stond al een tijdje op mijn te aanschaffen lijstje, nu maar is gedaan
Super game. Gauw de gordijnen dicht en het geluid keihard zetten. Das de enige goeie manier om Dead Space te spelenquote:Op maandag 6 juli 2009 17:36 schreef marcek het volgende:
Vandaag dead space aangeschaft, hopelijk houdt deze mij bezig tot brutal legend, r & c en uncharted.
Stond al een tijdje op mijn te aanschaffen lijstje, nu maar is gedaan
Ik heb geen LBP, dus nee. Ik merk dat ik echt verroest ben met SF. Ok, ik kom van de SNES af, maar het is nu toch wat anders geworden. Wel tof, maar die moves moet ik nog wel even oefenenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:54 schreef Muuyad het volgende:
Zijn er serieus mensen die elke LBP outfit kopen?
Is Dead Space niet een beetje als Doom 3 of moet ik me nu gaan schamen ?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Super game. Gauw de gordijnen dicht en het geluid keihard zetten. Das de enige goeie manier om Dead Space te spelen
Doom 3 is een FPS die inderdaad dezelfde horror setting geniet. Echter,... Dead Space is een 3trd person survival horror spel. Totaal andere game dus. En naar mijn persoonlijke mening ook goede game!quote:Op maandag 6 juli 2009 23:02 schreef janrad het volgende:
[..]
Is Dead Space niet een beetje als Doom 3 of moet ik me nu gaan schamen ?
Leuke schoonpa heb jijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
Net terug van vakantie14 uur rijden vanaf Italie
![]()
Klacht 1
Een lekke band verwisselen met 34 graden op 1 van de drukste Italiaanse autostrada's is geen aanrader![]()
Nog meer omdat geen enkele garage daar in het weekend open is![]()
Klacht 2
Schoonpa die mijn gsm kapot laat vallen![]()
Klacht 3
Fokking 4 nieuwe topics![]()
![]()
Wat heb ik allemaal gemist in a nutshell.
Owja, ik kan mijn WKC topic niet vinden, hij is toch niet gedelete he![]()
. zo dan ga ik nu slapen
Ga ik maar weer een shoppen op Ebay.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doom 3 is een FPS die inderdaad dezelfde horror setting geniet. Echter,... Dead Space is een 3trd person survival horror spel. Totaal andere game dus. En naar mijn persoonlijke mening ook goede game!
Niet zo gek veel hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Klacht 3
Fokking 4 nieuwe topics![]()
![]()
Wat heb ik allemaal gemist in a nutshell.
Owja, ik kan mijn WKC topic niet vinden, hij is toch niet gedelete he![]()
. zo dan ga ik nu slapen
Die review van gametrailers heeft me toch aangenaam verrast... zal hem alleen niet zo snel nieuw kopen. Misschien als ie in de budgetbak ligt...quote:
Het spel komt niet naar Europaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:26 schreef Griebus het volgende:
[..]
Die review van gametrailers heeft me toch aangenaam verrast... zal hem alleen niet zo snel nieuw kopen. Misschien als ie in de budgetbak ligt...
Zou geweldig zijn voor PS3 bezitters zonder BC,... ! De PS2 games bibliotheek is de grootste die ik ken!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:13 schreef Strolie75 het volgende:
Net Listen 1Up van deze week geluisterd. Ze zijn er stellig van overtuigd dat er dit najaar enige vorm van PS2 BC komt.
1500 games ofzo meen ik , dat is inderdaad niet niks .quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn voor PS3 bezitters zonder BC,... ! De PS2 games bibliotheek is de grootste die ik ken!
Samen met de PS3 slim denk ik, en mischien dan zelfs alleen voorbehouden aan de nieuwe. Ik hoop dat ik het fout heb though.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:13 schreef Strolie75 het volgende:
Net Listen 1Up van deze week geluisterd. Ze zijn er stellig van overtuigd dat er dit najaar enige vorm van PS2 BC komt.
Hahaha, ik zat te zoeken naar 'm en verwachtte een photoshop, maar het is echtquote:
Hier heb je een photoshop.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, ik zat te zoeken naar 'm en verwachtte een photoshop, maar het is echt![]()
![]()
Ik begin toch wel erg uit te kijken naar Uncharted 2quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:07 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)ametrailers-tv/52456
Bring it on.
Het is Goat-mode, geen God-mode.quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:25 schreef DaggerNL het volgende:
Vet frustrerend, het lukt mij maar niet om met fight night Mohammed Ali te verslaan op GOAT mode. Tyson heb ik al.
quote:
Na een minimaal aantal verkopen hebben ze het geinvesteerde bedrag er al uit. Dus daar blijven ze gewoon mee doorgaan...quote:Op maandag 6 juli 2009 21:54 schreef Muuyad het volgende:
Zijn er serieus mensen die elke LBP outfit kopen?
En ik Ico en Shadow of the Colossus als opwarmer voor The Last Guardian.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zou GoW 1 & GoW 2 wel nog een keer willen uitspelen. Als opwarmertje voor GoW III.
Kratos
Zou zeer onverstandig zijn. Ik verwacht een softwarematige emulatie, en dan kan het op alle modellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef robbolo het volgende:
Samen met de PS3 slim denk ik, en mischien dan zelfs alleen voorbehouden aan de nieuwe. Ik hoop dat ik het fout heb though.
www.vgp.caquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:28 schreef Dragorius het volgende:
Wie heeft er nog een goede, betrouwbare sites om games te kopen? Iets van VG-games ofzo was dat eerst? Kan het namelijk niet meer vinden, en wil UFC 2009 voor een leuke prijs ipv tegen de 70 euro.
Ja, PS3-games zijn regiovrij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:38 schreef Dragorius het volgende:
En als ik hem uit zo'n import-land haal kan ik gewoon gamen toch?ik ben een beetje import-noob wat betreft games
Bedankt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:40 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Bedankt!
Da's balen zeg, heb je die nog kunnen terugsturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Ghostbustersquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:23 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zit me te bedenken wat mijn volgende aankoop moet gaan worden?
Ik zat te denken aan mindless slashen in Wolverine of een beetje fun hebben met Ghostbusters
Iemand tips/ideeen?
Laatste aankoop was Demon's Souls, verder alleen wat oude meuk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
Wat heb je al?
Me too! Van de week weer gekeken, alleen liep bij deel twee het geluid en het beeld niet gelijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Laatste aankoop was Demon's Souls, verder alleen wat oude meuk.
Ghostbusters wordt het ook denk ikIk was vroeger zo'n fan van die films
Er staat toch echt GOAT in m'n tekst en heb het niet gewijzigd.quote:
Ow weakquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:35 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Me too! Van de week weer gekeken, alleen liep bij deel twee het geluid en het beeld niet gelijk![]()
Maar bij die link die ik net postte zit dus ook de BD van deel één
Levering kan even duren. Ze zeggen 14 dagen, maar ik heb wel eens 4 weken zitten wachten op m'n Giotech Triggers.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:35 schreef Dragorius het volgende:
UFC 2009 voor de ps3 voor 30 euro + free delivery via play.com!
Zit er nog een nadeel aan die site?
Hahaha sarcasm dude! Ik vond hem wel briljant eigenlijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:42 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Er staat toch echt GOAT in m'n tekst en heb het niet gewijzigd.
¤ 2,95 erbij, dus was te overzien. Maar ik verwacht 'em wel vandaag of morgen al binnenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ow weak
Heb hem net besteld bij GameHubs voor 37 Euros inc![]()
Op die 40 zal nog wel 5-7 verzendkosten komen of niet? Dan hossel ik die BD wel een andere keer
Het is zomer, logischquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Der komt voorlopig echt geen ruk uit![]()
WKC & DS
Dat is toch met elke fighter zoquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:33 schreef Muuyad het volgende:
BlazBlue is de beste fighter ooit
ik raad iedereen die maar een beetje van fighters aan om blazblue zo snel mogelijk te halen want wat een geweldige game is dit![]()
Voorbeeld 1: Het is ronde 3. Ik en mijn tegenstander hebben allebei 1 ronde gewonnen, We hebben allebei erg weinig hp en de tijd is bijna om. Het is dan echt spannend want we spelen allebei superverdedigend. We springen allebei hetzelfde moment maar ik sla net iets eerder dus win ik.
Zo zijn er nog veel meer Adrenaline momenten in dit spel
Ja maar Blazblue heeft zo'n hoog tempo in SFIV zouden ze gewoon hadoken spammen totdat iemand neer gingquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:09 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hahaha sarcasm dude! Ik vond hem wel briljant eigenlijk
ik ben begonnen met alle topics die ik volg op te slaan in mijn favorieten als tab groep .quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:21 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben het echt zat dat mods de TVP's verwijderen. Mis alle topics op die manier.
![]()
![]()
![]()
Ontopic : M'n PS3 maakt op dit moment wat meer geluid, komt dit vaker voor?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:49 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Eindelijk Ali verslagen by decision in GOAT/GOD mode. Lekker op afstand gehouden en eeuwig Haymakers gemaakt. Hij ging 3 keer neer, ik nul.
Feit blijft dat je een tijdslimiet hebt en de tegenstander in een verdedigende modus springtquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:44 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Ja maar Blazblue heeft zo'n hoog tempo in SFIV zouden ze gewoon hadoken spammen totdat iemand neer ging![]()
Ik ook een tijdje geleden, op hard, voor de trophy's...quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:35 schreef RaymanNL het volgende:
Ben gisteren maar weer overnieuw begonnen met UnchartedWat een heerlijke game is het ook
Kan niet wachten op deel 2
Ik ben op dat zelfde punt, op crushing, en heb de game toen ook maar afgezetquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ook een tijdje geleden, op hard, voor de trophy's...
Toen kwam ik bij een hal die onderwater stond en waarbij je ergens naar een plateau moet zien te komen. 100x geprobeerd, toen uncharted afgezworen. En ik moest daarna eigenlijk zelfs nog crushing doen
Zonde is dat he, hadden ze beter over na moeten denken... Zo is het niet leuk meer. Iemand nog tips die er wel is voorbij gekomen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:54 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik ben op dat zelfde punt, op crushing, en heb de game toen ook maar afgezetPaar maanden geleden nog maar eens geprobeerd en weer de game in de kast gezet
Door jou ben ik een beetje aan het googlen geslagen en heb wat tips gevonden:quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zonde is dat he, hadden ze beter over na moeten denken... Zo is het niet leuk meer. Iemand nog tips die er wel is voorbij gekomen?
Tja, dan ga ik het later nog maar eens proberen, al zie ik er enigszins tegen opquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:01 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Door jou ben ik een beetje aan het googlen geslagen en heb wat tips gevonden:
http://boardsus.playstati(...)message.uid=40495132
het gaat je lukken!!!, TSJAKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja, dan ga ik het later nog maar eens proberen, al zie ik er enigszins tegen op
Herkenbaar....quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ook een tijdje geleden, op hard, voor de trophy's...
Toen kwam ik bij een hal die onderwater stond en waarbij je ergens naar een plateau moet zien te komen. 100x geprobeerd, toen uncharted afgezworen. En ik moest daarna eigenlijk zelfs nog crushing doen
Wat een vaag iets, zolang ik daar boven blijf staan spawnen er geen enemies bij mijquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:52 schreef Tumble het volgende:
Voor dat stuk met Drake je beter deze gebruiken een truuk om niet naar beneden te gaan kun je lekker om het hoekje blijven staan en ze stuk voor stuk afknallen.
Ik vond hard eigenlijk makkelijker dan normaal ... mijn eerste doorloop faalde ik echt zwaar, maar de tweede doorloop ging op cruise control. Misschien had ik toen pas echt door hoe het moest ofzo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben op 3/4 met Hard.
Maar het is soms echt niet te doen![]()
Ook ik moet daarna nog op crushing
ik werd op easy soms al afgeslachtquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben op 3/4 met Hard.
Maar het is soms echt niet te doen![]()
Ook ik moet daarna nog op crushing
bronquote:THQ has trumpeted the arrival of a UFC patch that will punish online match-quitters, among other things.
This is "the biggest online issue", according to producer Neven Dravinski, and any future cheaters will be awarded a Loss, a Did Not Finish flag and have winning streak set to zero. Only the disconnecting party suffers, by the way.
The patch arrives "soon" and has other numerous tweaks, including a matchmaker for gamers with stable, fast connections. Coo. It's like Christmas.
Also, max points awarded online will be increased tenfold, the level cap boosted to 200, winning streak bonus lowered to three, a CAF cheat addressed and a PS3 auto-save bug solved.
There are some other minor tweaks besides. Look out for a full list when the patch arrives.
Online is het op 't moment in ieder geval een regelrechte ramp. Zelfs een quick match krijgt ie niet van de grond.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:39 schreef Kn0x het volgende:
Is er iemand die BF1943 al heeft en zich er ook mee vermaakt. Ben nog aan het twijfelen of ik hem koop.
Het gevoel van vrijheid is niet zo groot als in bijvoorbeeld Crackdown. Bij inFamous moet je soms verhaalsmissies doen om andere missies te kunnen gaan doen. In de stad zelf is daarnaast ook niet veel te doen. Begrijp me niet verkeerd, inFamous is een fantastische game, maar kan het niveau van Crackdown niet benaderen. Overigens is het verhaal wel erg gaaf voor een sandbox gamequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:58 schreef KoosyNL het volgende:
Ik heb Infamous trouwens weer opgepakt. Eerst helemaal op good uitgespeeld en nu, na twee weken, bezig met evil. Blijft een toffe gameHet gevoel van vrijheid is gewoon zo tof!
Nee, omdat ze weer is laat zijn met die wekelijkse (quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:59 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik kan helemaal geen BF1943 in de PS store vinden?
Infamous en Tiger 10quote:
MGS4 moet je zeker uitspelen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:53 schreef Pheno het volgende:
Ac moet ik nog eens halen, maar eerst MGS 4 spelen. Ik houd niet van heel veel onuitgespeelde games hebben liggen, dat gaat bij mij kriebelen om te marathonnenEn daar heb ik dan weer geen tijd voor
Of je wacht tot de nieuwste PSP uit is, want dan komen ze met die kaarten. Je kunt natuurlijk ook iemand regelen die een CC heeft. Ik heb het laatst nog zo gedaan dat ik inlog in een tijdelijk (!) wachtwoord, waardeer het saldo op via mijn CC om daarna vriendelijk te vragen het bedrag gewoon op me rekening te storten. Er is vast wel iemand die dat voor je kan doenquote:
Heb je ook een bron? Zou wat zijn als ze het hebben opgelost.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Of je wacht tot de nieuwste PSP uit is, want dan komen ze met die kaarten. Je kunt natuurlijk ook iemand regelen die een CC heeft. Ik heb het laatst nog zo gedaan dat ik inlog in een tijdelijk (!) wachtwoord, waardeer het saldo op via mijn CC om daarna vriendelijk te vragen het bedrag gewoon op me rekening te storten. Er is vast wel iemand die dat voor je kan doen
Gister een uurtje gespeeld en ik moet zeggen dat ie niet slecht is. In ieder geval geen lag en dat was voor mij de reden om BFBC niet meer te spelen. Ik kan me er wel een tijdje mee vermaken. Grafisch vind ik hem niet echt bijzonder maar dat komt omdat ik Killzone gewent benquote:
Ik heb Crackdown nooit gespeeldquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gevoel van vrijheid is niet zo groot als in bijvoorbeeld Crackdown. Bij inFamous moet je soms verhaalsmissies doen om andere missies te kunnen gaan doen. In de stad zelf is daarnaast ook niet veel te doen. Begrijp me niet verkeerd, inFamous is een fantastische game, maar kan het niveau van Crackdown niet benaderen. Overigens is het verhaal wel erg gaaf voor een sandbox game
Ben benieuwd, ik vond de demo erg vet (lekker op de bank tegen elkaar raggen, ineens doorkrijgen hoe je combinaties maakt en daarna ook nog snappen hoe het grondgevecht werkt!) en heb hem daarom maar via play.com besteldquote:
Hij is leukquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:41 schreef janrad het volgende:
Heeft er iemand Brothers in arms Hells Higway gespeeld? Ik heb hem voor een prikkie op Ebay gekocht maar ik heb geen idee hoe die is.
Damn.. Echt te bizar hoe goed dat er uit ziet!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:22 schreef Cyberia18 het volgende:
De in-game cutscene: WAANZINNIG.
Where did you find this guy?![]()
Ik zoek ook nog steeds een goede oplossing daarvoor! Ik heb mijn controller nu aan een USB kabel aan de PC gehangen, maar volgens mij gebeurt er nietsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
U2 das toch voor oude mensen![]()
Wu-Tang FTW, Resepct
Kan trouwens nergens mijn usb kabel vinden.
En aangezien mijn controller leeg is, gamed dat nogal lastig![]()
Kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:57 schreef Pheno het volgende:
Er kunnen alleen 2,5" sata schijven in toch? Daar moet je op letten in ieder geval. Laptopschijven zeg maar
Gisteren de demo even geprobeerd maar er zaten toch wat schrikmomentjes bijquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:51 schreef FinalD87 het volgende:
Gisteren Ghostbusters binnen gekregen, zogenaamde 'Special Edition' met de film erbij. Ik had verwacht dat ie gewoon in een eigen hoesje mee werd gestuurd, maar die zit dus in een papieren hoesje bij het boekje van de game...
[ afbeelding ]![]()
Maar goed, er zijn ergere dingen in de wereld. Zoals bijvoorbeeld een 4GB benodigde ruimte waar ik nog 2GB te 'besteden' heb. Oftewel; welke harde schijven raden jullie aan? Liefst zo stil en 'koud' mogelijk. 5400rpm is prima op zich, hoewel ik las dat een hogere cache/buffer/ding wel significant invloed heeft op snelheid. Op Tweakers e.d. kan ik altijd zo slecht inschatten of een dergelijke harde schijf wel geschikt is voor m'n PS3, vandaar dat ik een beroep doe op jullie
7200 rpm is zondegeld, scheelt echt maar 1 à 2 seconden MAX qua laadtijden. Een zo groot mogelijke cache is wel aan te raden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:51 schreef FinalD87 het volgende:
Gisteren Ghostbusters binnen gekregen, zogenaamde 'Special Edition' met de film erbij. Ik had verwacht dat ie gewoon in een eigen hoesje mee werd gestuurd, maar die zit dus in een papieren hoesje bij het boekje van de game...
[ afbeelding ]![]()
Maar goed, er zijn ergere dingen in de wereld. Zoals bijvoorbeeld een 4GB benodigde ruimte waar ik nog 2GB te 'besteden' heb. Oftewel; welke harde schijven raden jullie aan? Liefst zo stil en 'koud' mogelijk. 5400rpm is prima op zich, hoewel ik las dat een hogere cache/buffer/ding wel significant invloed heeft op snelheid. Op Tweakers e.d. kan ik altijd zo slecht inschatten of een dergelijke harde schijf wel geschikt is voor m'n PS3, vandaar dat ik een beroep doe op jullie
thanks voor het adviesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
7200 rpm is zondegeld, scheelt echt maar 1 à 2 seconden MAX qua laadtijden. Een zo groot mogelijke cache is wel aan te raden.
Vergeet niet dat 7200 toerenschijven warmer worden, dus dat is ook niet gewenst mbt tot koeling (en dus dat fangeluid).quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
7200 rpm is zondegeld, scheelt echt maar 1 à 2 seconden MAX qua laadtijden. Een zo groot mogelijke cache is wel aan te raden.
bahh ons een beetje lekker makenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
White Knight Chronicles update 1.12....![]()
Nu nog even uitzoeken wat het doet
Tis echt jammer dat jullie dit spel nog niet kunnen spelen.quote:
Nah, je moet maar zo denken, wij hebben straks een al gepatched spelquote:
heb toch liever het niet gepatchde spel nuquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, je moet maar zo denken, wij hebben straks een al gepatched spel
Keertje co-op'en t.z.t.?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gisteren de demo even geprobeerd maar er zaten toch wat schrikmomentjes bij![]()
Ik kan niet wachtten tot de hele versie op mn mat ligt
helemaal mee eensquote:
Volgens play.com:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:46 schreef FinalD87 het volgende:
Toch nog even spammen dan. Is dit wat? Western Digital WD5000BEVT
500 GB / 8 MB cache / 5400 rpm
Enige is dat de interface 3Gb/s is en ik las her en der dat dat problemen zou kunnen veroorzaken. Weet iemand of dit standaard met een jumpertje terug te schroeven is?
Als iemand nóg meer tips heeft, graag, maar deze zou ik eventueel zo uit m'n werk op kunnen halen
Behalve als hij in gebruik genomen wordtquote:
Wel leuk maar niet indrukwekkend als je een Battlefield fan bent is het een must have natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef Remake het volgende:
Hier mensen die Battlefield 1943 op de PS3 spelen?
Hoe bevalt ie?
Heb alleen de demo gespeeld, maar alleen de graphics zijn al verschrikkelijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef Remake het volgende:
Hoe bevalt ie?
mmhr, raar, op de 360 ziet het er allemaal heerlijk uit.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Heb alleen de demo gespeeld, maar alleen de graphics zijn al verschrikkelijk
Ik vind het zeker een vette game, graphics zijn ok en vooral het geluid is goed vind ik. Verder speelt het gewoon lekker.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef Remake het volgende:
Hoe bevalt ie?
Benny Lava!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:18 schreef Benny_Lava het volgende:
[..]
Ik vind het zeker een vette game, graphics zijn ok en vooral het geluid is goed vind ik. Verder speelt het gewoon lekker.
Verdomme wat ziet dat er goed uit.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:49 schreef Frasier het volgende:
Ik geloof dat ik een nieuwe favoriet heb
http://www.gametrailers.c(...)ion-flashpoint/52409
Die spanning straalt er vanaf![]()
Thnx, daar heb ik er helaas al een aantal van.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:01 schreef Remake het volgende:
Savage Moon, The Last Guy, WipEout, Warhawk?
Die MOET ik hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:49 schreef Frasier het volgende:
Ik geloof dat ik een nieuwe favoriet heb
http://www.gametrailers.c(...)ion-flashpoint/52409
Die spanning straalt er vanaf![]()
Die heb ik sinds enkele maanden ook in de PS3 zitten en die bevalt primaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:46 schreef FinalD87 het volgende:
Toch nog even spammen dan. Is dit wat? Western Digital WD5000BEVT
500 GB / 8 MB cache / 5400 rpm
Toch maar de 320GB gehaald gisteren. Films speel ik toch van m'n NMT of stream ik vanaf m'n PC en voor games is dit wel genoeg denk ik. Het installeren duurde wel even (kut schroefjes), maar dan heb je ook wat. Ik kan weer even vooruit!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:15 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Die heb ik sinds enkele maanden ook in de PS3 zitten en die bevalt prima
Wacht je op de kleine versie? Of vond je de hoesjes van de games wel leuk?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:42 schreef Snever het volgende:Heb al 3 games in me bezit maar nog steeds geen Playstation 3
![]()
Ben je niet naar Venray geweest?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:42 schreef Snever het volgende:Heb al 3 games in me bezit maar nog steeds geen Playstation 3
![]()
Op het moment dat je interpunctie gebruikt :pquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:26 schreef Jollyonline het volgende:
ben bf1943 aan het spelen en ik kijk bij me rang 0 de vorige dag zat ik op rang 5
slaat nergens en wanneer slaat hij het op ?
Dat zou zomaar erg tof kunnen zijn. Ik schrik nu af en toe ook al van wolven gehuil of vleermuizen die ineens aanvallenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:30 schreef Chocobo het volgende:
Lara gaat survival horror doen?
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5312553(...)t-art-details-leaked
A site claiming to have a mole inside Eidos has published pictures purportedly of concept art and other collateral for a Tomb Raider reboot sequel, which figures to be both open-world and survival horror.
mee eens , als je maar niet alles wat los en vast zit moet kapot knallenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zou zomaar erg tof kunnen zijn. Ik schrik nu af en toe ook al van wolven gehuil of vleermuizen die ineens aanvallenHet echte Tomb Raiden, in het donker, ik heb interesse!
Vorige week naar de stad geweest, want hij zou in ENgeland uit zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Tis echt jammer dat jullie dit spel nog niet kunnen spelen.![]()
Het is zo tof![]()
Nu al ongeveer 18 uur bezig, en net bij een megagroot 2 verdiepingen tellend treinstation gekomen.![]()
Ik wou gewoon als een killah door de poortjes lopen , moest ik eerst een treinkaartje kopen![]()
Onderweg naar een mega stad op de rug van een fucking grote schildpad![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook de battles zijn rete tof, allemaal abilities die ik kan gebruiken / mixen + het gebruik van de big White Knight![]()
Klinkt allemaal super! Ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Tis echt jammer dat jullie dit spel nog niet kunnen spelen.![]()
Het is zo tof![]()
Nu al ongeveer 18 uur bezig, en net bij een megagroot 2 verdiepingen tellend treinstation gekomen.![]()
Ik wou gewoon als een killah door de poortjes lopen , moest ik eerst een treinkaartje kopen![]()
Onderweg naar een mega stad op de rug van een fucking grote schildpad![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook de battles zijn rete tof, allemaal abilities die ik kan gebruiken / mixen + het gebruik van de big White Knight![]()
Nee, ik heb me vriendin een abbo laten afsluitenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:57 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Wacht je op de kleine versie? Of vond je de hoesjes van de games wel leuk?
Ik had GTA IV (CE) ook al gekocht toen die uitkwam en m'n PS3 pas in november vorig jaar
Mediasharing aanzetten in WMP11 op je PCquote:Op zondag 12 juli 2009 12:11 schreef kreuk050 het volgende:
Hoe krijg ik de foto viewer werkend op de PS3? Hij ziet alleen de foto's die op m'n ps3 staan en niet op m'n netwerk.
Zelfde geld voor video's en mp3? Hoe krijg ik dat werkend op de PS3 vanaf de computer? Iemand een tutorial?
Trouwens gister BF 1943 gekocht en vind het echt leuk!!
Voor het sharen van MP3's, video's en plaatjes, heb je een mediaserver programma nodig. Het beste programma hiervoor is zoals SF al aangaf... PMS.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:11 schreef kreuk050 het volgende:
Hoe krijg ik de foto viewer werkend op de PS3? Hij ziet alleen de foto's die op m'n ps3 staan en niet op m'n netwerk.
Zelfde geld voor video's en mp3? Hoe krijg ik dat werkend op de PS3 vanaf de computer? Iemand een tutorial?
Strakst thuis kijkenquote:Op zondag 12 juli 2009 14:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Uncharted 2: Among Thieves Exclusive Ice Caves Gameplay HD
![]()
![]()
![]()
Pure, pure platforming.
Dit is toch wel de game waar ik dit jaar het meest naar uitkijk, hands down. Nog meer dan MW II ja.
quote:Op zondag 12 juli 2009 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
360 version Fat Princess coming later this year
lolquote:Op zondag 12 juli 2009 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2009 15:05 schreef Remake het volgende:
[..]
lol
maar serieus komt ie ook naar de 360? ik dacht ps exclusive?
quote:Op zondag 12 juli 2009 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Te-Ringquote:Op zondag 12 juli 2009 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Niet dus, dacht al anders had ik hem voor de 360 gehaald.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het spel wordt door Sony uitgegeven en volgens mij werkt er ook nog een deel van Santa Monica studios aan mee.
Niet kijken, niet kijken, niet kijken...quote:Op zondag 12 juli 2009 14:28 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Pure, pure platforming.
Dit is toch wel de game waar ik dit jaar het meest naar uitkijk, hands down. Nog meer dan MW II ja.
dat is niet realistisch want dan heb je geen gripquote:Op zondag 12 juli 2009 15:22 schreef Dragorius het volgende:
Damn, dat Uncharted ziet er wel geil uit!
Oh enne....hij heeft wel ijsvaste vingershad hem dan handschoentjes gegeven
Drake gaat dood op het eind.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:26 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Niet kijken, niet kijken, niet kijken...
Thank you!! Ga het vanavond proberen!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Die dus: http://ps3mediaserver.blogspot.com/
Nou die game hoef ik iedergeval niet meer uit te spelen...quote:
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 17:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nou die game hoef ik iedergeval niet meer uit te spelen...
gemiddeld genomen is in mijn onderzoek (500 personen ong.) het Verhaal toch echt het belangrijkste gameplay elementquote:Op zondag 12 juli 2009 19:50 schreef gniffie het volgende:
Als je een game voor het verhaal speelt![]()
Ik klik al die stomme rot filmpjes gewoon weg, oprotten met dat gezeik
Echt waar? Ik vind het toch echt ondergeschikt aan de gameplay. Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel mensen zijn die een verhaal belangrijker vinden dan hoe het spel speelt.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:54 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
gemiddeld genomen is in mijn onderzoek (500 personen ong.) het Verhaal toch echt het belangrijkste gameplay element
Voor mij is dit toch ook dé game waar ik naar uitkijkquote:Op zondag 12 juli 2009 14:28 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Pure, pure platforming.
Ik wil er eigenlijk ook zo min mogelijk van zien voordat ik er aan begin. Bij het eerste deel wist ik al zowat het complete verhaal inclusief plottwist voordat ik eraan begonquote:
nee, je leest het iets te snel, als gameplay elementquote:Op zondag 12 juli 2009 20:10 schreef robbolo het volgende:
[..]
Echt waar? Ik vind het toch echt ondergeschikt aan de gameplay. Ik kan me niet voorstellen dat er zoveel mensen zijn die een verhaal belangrijker vinden dan hoe het spel speelt.
Hmm... Ik las inderdaad iets te snel, maar het komt toch nog steeds op hetzelfde uit? Als gameplay element komt het verhaal bij mij ook nog steeds niet als het meest belangrijke naar voren.... Of ben ik op het moment te gaar om het te snappenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:02 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
nee, je leest het iets te snel, als gameplay elementhet is in principe een basis onderdeel van de meeste spellen. "Gameplay" is iets te ingewikkeld om in termen uit te leggen zodat een gemiddelde vrouw het ook snapt
. Vandaar dat ik gameplay had opgesplitst in een aantal gameplay kenmerken van een game
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:50 schreef gniffie het volgende:
nee je snapt het goed, maar jij geeft er blijkbaar niet om, het merendeel wel, Koosy geeft een goed voorbeeldquote:Op zondag 12 juli 2009 22:30 schreef robbolo het volgende:
[..]
Hmm... Ik las inderdaad iets te snel, maar het komt toch nog steeds op hetzelfde uit? Als gameplay element komt het verhaal bij mij ook nog steeds niet als het meest belangrijke naar voren.... Of ben ik op het moment te gaar om het te snappen
quote:It's hard to believe, but it's been almost two years since id Software announced its hybrid FPS/racer Rage. Since then, the developer has been tight-lipped about the project. That all changes with our August issue. We've got tons of exclusive dirt on the post-apocalyptic title, including plenty of gameplay details and loads of screens. We also take an in-depth look at EA Partners and see how they're changing relationships between developers and publishers. In addition to that, we've the scoop on God of War III, Halo 3: ODST, Super Mario Galaxy 2 and Left 4 Dead 2. Read about all that and more in our August issue!
Halo 3 ODSTquote:
prutserquote:Op zondag 12 juli 2009 19:50 schreef gniffie het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:50 schreef gniffie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |