Ghostbustersquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:23 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zit me te bedenken wat mijn volgende aankoop moet gaan worden?
Ik zat te denken aan mindless slashen in Wolverine of een beetje fun hebben met Ghostbusters
Iemand tips/ideeen?
Laatste aankoop was Demon's Souls, verder alleen wat oude meuk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
Wat heb je al?
Me too! Van de week weer gekeken, alleen liep bij deel twee het geluid en het beeld niet gelijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Laatste aankoop was Demon's Souls, verder alleen wat oude meuk.
Ghostbusters wordt het ook denk ikIk was vroeger zo'n fan van die films
Er staat toch echt GOAT in m'n tekst en heb het niet gewijzigd.quote:
Ow weakquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:35 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Me too! Van de week weer gekeken, alleen liep bij deel twee het geluid en het beeld niet gelijk![]()
Maar bij die link die ik net postte zit dus ook de BD van deel één
Levering kan even duren. Ze zeggen 14 dagen, maar ik heb wel eens 4 weken zitten wachten op m'n Giotech Triggers.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:35 schreef Dragorius het volgende:
UFC 2009 voor de ps3 voor 30 euro + free delivery via play.com!
Zit er nog een nadeel aan die site?
Hahaha sarcasm dude! Ik vond hem wel briljant eigenlijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:42 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Er staat toch echt GOAT in m'n tekst en heb het niet gewijzigd.
¤ 2,95 erbij, dus was te overzien. Maar ik verwacht 'em wel vandaag of morgen al binnenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ow weak
Heb hem net besteld bij GameHubs voor 37 Euros inc![]()
Op die 40 zal nog wel 5-7 verzendkosten komen of niet? Dan hossel ik die BD wel een andere keer
Het is zomer, logischquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Der komt voorlopig echt geen ruk uit![]()
WKC & DS
Dat is toch met elke fighter zoquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:33 schreef Muuyad het volgende:
BlazBlue is de beste fighter ooit
ik raad iedereen die maar een beetje van fighters aan om blazblue zo snel mogelijk te halen want wat een geweldige game is dit![]()
Voorbeeld 1: Het is ronde 3. Ik en mijn tegenstander hebben allebei 1 ronde gewonnen, We hebben allebei erg weinig hp en de tijd is bijna om. Het is dan echt spannend want we spelen allebei superverdedigend. We springen allebei hetzelfde moment maar ik sla net iets eerder dus win ik.
Zo zijn er nog veel meer Adrenaline momenten in dit spel
Ja maar Blazblue heeft zo'n hoog tempo in SFIV zouden ze gewoon hadoken spammen totdat iemand neer gingquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:09 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hahaha sarcasm dude! Ik vond hem wel briljant eigenlijk
ik ben begonnen met alle topics die ik volg op te slaan in mijn favorieten als tab groep .quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:21 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben het echt zat dat mods de TVP's verwijderen. Mis alle topics op die manier.
![]()
![]()
![]()
Ontopic : M'n PS3 maakt op dit moment wat meer geluid, komt dit vaker voor?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:49 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Eindelijk Ali verslagen by decision in GOAT/GOD mode. Lekker op afstand gehouden en eeuwig Haymakers gemaakt. Hij ging 3 keer neer, ik nul.
Feit blijft dat je een tijdslimiet hebt en de tegenstander in een verdedigende modus springtquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:44 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Ja maar Blazblue heeft zo'n hoog tempo in SFIV zouden ze gewoon hadoken spammen totdat iemand neer ging![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |