Zou geweldig zijn voor PS3 bezitters zonder BC,... ! De PS2 games bibliotheek is de grootste die ik ken!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:13 schreef Strolie75 het volgende:
Net Listen 1Up van deze week geluisterd. Ze zijn er stellig van overtuigd dat er dit najaar enige vorm van PS2 BC komt.
1500 games ofzo meen ik , dat is inderdaad niet niks .quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn voor PS3 bezitters zonder BC,... ! De PS2 games bibliotheek is de grootste die ik ken!
Samen met de PS3 slim denk ik, en mischien dan zelfs alleen voorbehouden aan de nieuwe. Ik hoop dat ik het fout heb though.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:13 schreef Strolie75 het volgende:
Net Listen 1Up van deze week geluisterd. Ze zijn er stellig van overtuigd dat er dit najaar enige vorm van PS2 BC komt.
Hahaha, ik zat te zoeken naar 'm en verwachtte een photoshop, maar het is echtquote:
Hier heb je een photoshop.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, ik zat te zoeken naar 'm en verwachtte een photoshop, maar het is echt![]()
![]()
Ik begin toch wel erg uit te kijken naar Uncharted 2quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:07 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)ametrailers-tv/52456
Bring it on.
Het is Goat-mode, geen God-mode.quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:25 schreef DaggerNL het volgende:
Vet frustrerend, het lukt mij maar niet om met fight night Mohammed Ali te verslaan op GOAT mode. Tyson heb ik al.
quote:
Na een minimaal aantal verkopen hebben ze het geinvesteerde bedrag er al uit. Dus daar blijven ze gewoon mee doorgaan...quote:Op maandag 6 juli 2009 21:54 schreef Muuyad het volgende:
Zijn er serieus mensen die elke LBP outfit kopen?
En ik Ico en Shadow of the Colossus als opwarmer voor The Last Guardian.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zou GoW 1 & GoW 2 wel nog een keer willen uitspelen. Als opwarmertje voor GoW III.
Kratos
Zou zeer onverstandig zijn. Ik verwacht een softwarematige emulatie, en dan kan het op alle modellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef robbolo het volgende:
Samen met de PS3 slim denk ik, en mischien dan zelfs alleen voorbehouden aan de nieuwe. Ik hoop dat ik het fout heb though.
www.vgp.caquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:28 schreef Dragorius het volgende:
Wie heeft er nog een goede, betrouwbare sites om games te kopen? Iets van VG-games ofzo was dat eerst? Kan het namelijk niet meer vinden, en wil UFC 2009 voor een leuke prijs ipv tegen de 70 euro.
Ja, PS3-games zijn regiovrij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:38 schreef Dragorius het volgende:
En als ik hem uit zo'n import-land haal kan ik gewoon gamen toch?ik ben een beetje import-noob wat betreft games
Bedankt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:40 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Bedankt!
Da's balen zeg, heb je die nog kunnen terugsturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Ghostbustersquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:23 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zit me te bedenken wat mijn volgende aankoop moet gaan worden?
Ik zat te denken aan mindless slashen in Wolverine of een beetje fun hebben met Ghostbusters
Iemand tips/ideeen?
Laatste aankoop was Demon's Souls, verder alleen wat oude meuk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
Wat heb je al?
Me too! Van de week weer gekeken, alleen liep bij deel twee het geluid en het beeld niet gelijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Laatste aankoop was Demon's Souls, verder alleen wat oude meuk.
Ghostbusters wordt het ook denk ikIk was vroeger zo'n fan van die films
Er staat toch echt GOAT in m'n tekst en heb het niet gewijzigd.quote:
Ow weakquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:35 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Me too! Van de week weer gekeken, alleen liep bij deel twee het geluid en het beeld niet gelijk![]()
Maar bij die link die ik net postte zit dus ook de BD van deel één
Levering kan even duren. Ze zeggen 14 dagen, maar ik heb wel eens 4 weken zitten wachten op m'n Giotech Triggers.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:35 schreef Dragorius het volgende:
UFC 2009 voor de ps3 voor 30 euro + free delivery via play.com!
Zit er nog een nadeel aan die site?
Hahaha sarcasm dude! Ik vond hem wel briljant eigenlijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:42 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Er staat toch echt GOAT in m'n tekst en heb het niet gewijzigd.
¤ 2,95 erbij, dus was te overzien. Maar ik verwacht 'em wel vandaag of morgen al binnenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ow weak
Heb hem net besteld bij GameHubs voor 37 Euros inc![]()
Op die 40 zal nog wel 5-7 verzendkosten komen of niet? Dan hossel ik die BD wel een andere keer
Het is zomer, logischquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Der komt voorlopig echt geen ruk uit![]()
WKC & DS
Dat is toch met elke fighter zoquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:33 schreef Muuyad het volgende:
BlazBlue is de beste fighter ooit
ik raad iedereen die maar een beetje van fighters aan om blazblue zo snel mogelijk te halen want wat een geweldige game is dit![]()
Voorbeeld 1: Het is ronde 3. Ik en mijn tegenstander hebben allebei 1 ronde gewonnen, We hebben allebei erg weinig hp en de tijd is bijna om. Het is dan echt spannend want we spelen allebei superverdedigend. We springen allebei hetzelfde moment maar ik sla net iets eerder dus win ik.
Zo zijn er nog veel meer Adrenaline momenten in dit spel
Ja maar Blazblue heeft zo'n hoog tempo in SFIV zouden ze gewoon hadoken spammen totdat iemand neer gingquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:09 schreef Griebus het volgende:
[..]
Hahaha sarcasm dude! Ik vond hem wel briljant eigenlijk
ik ben begonnen met alle topics die ik volg op te slaan in mijn favorieten als tab groep .quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:21 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben het echt zat dat mods de TVP's verwijderen. Mis alle topics op die manier.
![]()
![]()
![]()
Ontopic : M'n PS3 maakt op dit moment wat meer geluid, komt dit vaker voor?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:49 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Eindelijk Ali verslagen by decision in GOAT/GOD mode. Lekker op afstand gehouden en eeuwig Haymakers gemaakt. Hij ging 3 keer neer, ik nul.
Feit blijft dat je een tijdslimiet hebt en de tegenstander in een verdedigende modus springtquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:44 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Ja maar Blazblue heeft zo'n hoog tempo in SFIV zouden ze gewoon hadoken spammen totdat iemand neer ging![]()
Ik ook een tijdje geleden, op hard, voor de trophy's...quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:35 schreef RaymanNL het volgende:
Ben gisteren maar weer overnieuw begonnen met UnchartedWat een heerlijke game is het ook
Kan niet wachten op deel 2
Ik ben op dat zelfde punt, op crushing, en heb de game toen ook maar afgezetquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ook een tijdje geleden, op hard, voor de trophy's...
Toen kwam ik bij een hal die onderwater stond en waarbij je ergens naar een plateau moet zien te komen. 100x geprobeerd, toen uncharted afgezworen. En ik moest daarna eigenlijk zelfs nog crushing doen
Zonde is dat he, hadden ze beter over na moeten denken... Zo is het niet leuk meer. Iemand nog tips die er wel is voorbij gekomen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:54 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik ben op dat zelfde punt, op crushing, en heb de game toen ook maar afgezetPaar maanden geleden nog maar eens geprobeerd en weer de game in de kast gezet
Door jou ben ik een beetje aan het googlen geslagen en heb wat tips gevonden:quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zonde is dat he, hadden ze beter over na moeten denken... Zo is het niet leuk meer. Iemand nog tips die er wel is voorbij gekomen?
Tja, dan ga ik het later nog maar eens proberen, al zie ik er enigszins tegen opquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:01 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Door jou ben ik een beetje aan het googlen geslagen en heb wat tips gevonden:
http://boardsus.playstati(...)message.uid=40495132
het gaat je lukken!!!, TSJAKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja, dan ga ik het later nog maar eens proberen, al zie ik er enigszins tegen op
Herkenbaar....quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ook een tijdje geleden, op hard, voor de trophy's...
Toen kwam ik bij een hal die onderwater stond en waarbij je ergens naar een plateau moet zien te komen. 100x geprobeerd, toen uncharted afgezworen. En ik moest daarna eigenlijk zelfs nog crushing doen
Wat een vaag iets, zolang ik daar boven blijf staan spawnen er geen enemies bij mijquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:52 schreef Tumble het volgende:
Voor dat stuk met Drake je beter deze gebruiken een truuk om niet naar beneden te gaan kun je lekker om het hoekje blijven staan en ze stuk voor stuk afknallen.
Ik vond hard eigenlijk makkelijker dan normaal ... mijn eerste doorloop faalde ik echt zwaar, maar de tweede doorloop ging op cruise control. Misschien had ik toen pas echt door hoe het moest ofzo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben op 3/4 met Hard.
Maar het is soms echt niet te doen![]()
Ook ik moet daarna nog op crushing
ik werd op easy soms al afgeslachtquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben op 3/4 met Hard.
Maar het is soms echt niet te doen![]()
Ook ik moet daarna nog op crushing
bronquote:THQ has trumpeted the arrival of a UFC patch that will punish online match-quitters, among other things.
This is "the biggest online issue", according to producer Neven Dravinski, and any future cheaters will be awarded a Loss, a Did Not Finish flag and have winning streak set to zero. Only the disconnecting party suffers, by the way.
The patch arrives "soon" and has other numerous tweaks, including a matchmaker for gamers with stable, fast connections. Coo. It's like Christmas.
Also, max points awarded online will be increased tenfold, the level cap boosted to 200, winning streak bonus lowered to three, a CAF cheat addressed and a PS3 auto-save bug solved.
There are some other minor tweaks besides. Look out for a full list when the patch arrives.
Online is het op 't moment in ieder geval een regelrechte ramp. Zelfs een quick match krijgt ie niet van de grond.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:39 schreef Kn0x het volgende:
Is er iemand die BF1943 al heeft en zich er ook mee vermaakt. Ben nog aan het twijfelen of ik hem koop.
Het gevoel van vrijheid is niet zo groot als in bijvoorbeeld Crackdown. Bij inFamous moet je soms verhaalsmissies doen om andere missies te kunnen gaan doen. In de stad zelf is daarnaast ook niet veel te doen. Begrijp me niet verkeerd, inFamous is een fantastische game, maar kan het niveau van Crackdown niet benaderen. Overigens is het verhaal wel erg gaaf voor een sandbox gamequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:58 schreef KoosyNL het volgende:
Ik heb Infamous trouwens weer opgepakt. Eerst helemaal op good uitgespeeld en nu, na twee weken, bezig met evil. Blijft een toffe gameHet gevoel van vrijheid is gewoon zo tof!
Nee, omdat ze weer is laat zijn met die wekelijkse (quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:59 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik kan helemaal geen BF1943 in de PS store vinden?
Infamous en Tiger 10quote:
MGS4 moet je zeker uitspelen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:53 schreef Pheno het volgende:
Ac moet ik nog eens halen, maar eerst MGS 4 spelen. Ik houd niet van heel veel onuitgespeelde games hebben liggen, dat gaat bij mij kriebelen om te marathonnenEn daar heb ik dan weer geen tijd voor
Of je wacht tot de nieuwste PSP uit is, want dan komen ze met die kaarten. Je kunt natuurlijk ook iemand regelen die een CC heeft. Ik heb het laatst nog zo gedaan dat ik inlog in een tijdelijk (!) wachtwoord, waardeer het saldo op via mijn CC om daarna vriendelijk te vragen het bedrag gewoon op me rekening te storten. Er is vast wel iemand die dat voor je kan doenquote:
Heb je ook een bron? Zou wat zijn als ze het hebben opgelost.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Of je wacht tot de nieuwste PSP uit is, want dan komen ze met die kaarten. Je kunt natuurlijk ook iemand regelen die een CC heeft. Ik heb het laatst nog zo gedaan dat ik inlog in een tijdelijk (!) wachtwoord, waardeer het saldo op via mijn CC om daarna vriendelijk te vragen het bedrag gewoon op me rekening te storten. Er is vast wel iemand die dat voor je kan doen
Gister een uurtje gespeeld en ik moet zeggen dat ie niet slecht is. In ieder geval geen lag en dat was voor mij de reden om BFBC niet meer te spelen. Ik kan me er wel een tijdje mee vermaken. Grafisch vind ik hem niet echt bijzonder maar dat komt omdat ik Killzone gewent benquote:
Ik heb Crackdown nooit gespeeldquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gevoel van vrijheid is niet zo groot als in bijvoorbeeld Crackdown. Bij inFamous moet je soms verhaalsmissies doen om andere missies te kunnen gaan doen. In de stad zelf is daarnaast ook niet veel te doen. Begrijp me niet verkeerd, inFamous is een fantastische game, maar kan het niveau van Crackdown niet benaderen. Overigens is het verhaal wel erg gaaf voor een sandbox game
Ben benieuwd, ik vond de demo erg vet (lekker op de bank tegen elkaar raggen, ineens doorkrijgen hoe je combinaties maakt en daarna ook nog snappen hoe het grondgevecht werkt!) en heb hem daarom maar via play.com besteldquote:
Hij is leukquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:41 schreef janrad het volgende:
Heeft er iemand Brothers in arms Hells Higway gespeeld? Ik heb hem voor een prikkie op Ebay gekocht maar ik heb geen idee hoe die is.
Damn.. Echt te bizar hoe goed dat er uit ziet!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:22 schreef Cyberia18 het volgende:
De in-game cutscene: WAANZINNIG.
Where did you find this guy?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |