Ik ook een tijdje geleden, op hard, voor de trophy's...quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:35 schreef RaymanNL het volgende:
Ben gisteren maar weer overnieuw begonnen met UnchartedWat een heerlijke game is het ook
Kan niet wachten op deel 2
Ik ben op dat zelfde punt, op crushing, en heb de game toen ook maar afgezetquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ook een tijdje geleden, op hard, voor de trophy's...
Toen kwam ik bij een hal die onderwater stond en waarbij je ergens naar een plateau moet zien te komen. 100x geprobeerd, toen uncharted afgezworen. En ik moest daarna eigenlijk zelfs nog crushing doen
Zonde is dat he, hadden ze beter over na moeten denken... Zo is het niet leuk meer. Iemand nog tips die er wel is voorbij gekomen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:54 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik ben op dat zelfde punt, op crushing, en heb de game toen ook maar afgezetPaar maanden geleden nog maar eens geprobeerd en weer de game in de kast gezet
Door jou ben ik een beetje aan het googlen geslagen en heb wat tips gevonden:quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zonde is dat he, hadden ze beter over na moeten denken... Zo is het niet leuk meer. Iemand nog tips die er wel is voorbij gekomen?
Tja, dan ga ik het later nog maar eens proberen, al zie ik er enigszins tegen opquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:01 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Door jou ben ik een beetje aan het googlen geslagen en heb wat tips gevonden:
http://boardsus.playstati(...)message.uid=40495132
het gaat je lukken!!!, TSJAKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tja, dan ga ik het later nog maar eens proberen, al zie ik er enigszins tegen op
Herkenbaar....quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ook een tijdje geleden, op hard, voor de trophy's...
Toen kwam ik bij een hal die onderwater stond en waarbij je ergens naar een plateau moet zien te komen. 100x geprobeerd, toen uncharted afgezworen. En ik moest daarna eigenlijk zelfs nog crushing doen
Wat een vaag iets, zolang ik daar boven blijf staan spawnen er geen enemies bij mijquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:52 schreef Tumble het volgende:
Voor dat stuk met Drake je beter deze gebruiken een truuk om niet naar beneden te gaan kun je lekker om het hoekje blijven staan en ze stuk voor stuk afknallen.
Ik vond hard eigenlijk makkelijker dan normaal ... mijn eerste doorloop faalde ik echt zwaar, maar de tweede doorloop ging op cruise control. Misschien had ik toen pas echt door hoe het moest ofzo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben op 3/4 met Hard.
Maar het is soms echt niet te doen![]()
Ook ik moet daarna nog op crushing
ik werd op easy soms al afgeslachtquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben op 3/4 met Hard.
Maar het is soms echt niet te doen![]()
Ook ik moet daarna nog op crushing
bronquote:THQ has trumpeted the arrival of a UFC patch that will punish online match-quitters, among other things.
This is "the biggest online issue", according to producer Neven Dravinski, and any future cheaters will be awarded a Loss, a Did Not Finish flag and have winning streak set to zero. Only the disconnecting party suffers, by the way.
The patch arrives "soon" and has other numerous tweaks, including a matchmaker for gamers with stable, fast connections. Coo. It's like Christmas.
Also, max points awarded online will be increased tenfold, the level cap boosted to 200, winning streak bonus lowered to three, a CAF cheat addressed and a PS3 auto-save bug solved.
There are some other minor tweaks besides. Look out for a full list when the patch arrives.
Online is het op 't moment in ieder geval een regelrechte ramp. Zelfs een quick match krijgt ie niet van de grond.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:39 schreef Kn0x het volgende:
Is er iemand die BF1943 al heeft en zich er ook mee vermaakt. Ben nog aan het twijfelen of ik hem koop.
Het gevoel van vrijheid is niet zo groot als in bijvoorbeeld Crackdown. Bij inFamous moet je soms verhaalsmissies doen om andere missies te kunnen gaan doen. In de stad zelf is daarnaast ook niet veel te doen. Begrijp me niet verkeerd, inFamous is een fantastische game, maar kan het niveau van Crackdown niet benaderen. Overigens is het verhaal wel erg gaaf voor een sandbox gamequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:58 schreef KoosyNL het volgende:
Ik heb Infamous trouwens weer opgepakt. Eerst helemaal op good uitgespeeld en nu, na twee weken, bezig met evil. Blijft een toffe gameHet gevoel van vrijheid is gewoon zo tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |