Zou geweldig zijn voor PS3 bezitters zonder BC,... ! De PS2 games bibliotheek is de grootste die ik ken!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:13 schreef Strolie75 het volgende:
Net Listen 1Up van deze week geluisterd. Ze zijn er stellig van overtuigd dat er dit najaar enige vorm van PS2 BC komt.
1500 games ofzo meen ik , dat is inderdaad niet niks .quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn voor PS3 bezitters zonder BC,... ! De PS2 games bibliotheek is de grootste die ik ken!
Samen met de PS3 slim denk ik, en mischien dan zelfs alleen voorbehouden aan de nieuwe. Ik hoop dat ik het fout heb though.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:13 schreef Strolie75 het volgende:
Net Listen 1Up van deze week geluisterd. Ze zijn er stellig van overtuigd dat er dit najaar enige vorm van PS2 BC komt.
Hahaha, ik zat te zoeken naar 'm en verwachtte een photoshop, maar het is echtquote:
Hier heb je een photoshop.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, ik zat te zoeken naar 'm en verwachtte een photoshop, maar het is echt![]()
![]()
Ik begin toch wel erg uit te kijken naar Uncharted 2quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:07 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)ametrailers-tv/52456
Bring it on.
Het is Goat-mode, geen God-mode.quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:25 schreef DaggerNL het volgende:
Vet frustrerend, het lukt mij maar niet om met fight night Mohammed Ali te verslaan op GOAT mode. Tyson heb ik al.
quote:
Na een minimaal aantal verkopen hebben ze het geinvesteerde bedrag er al uit. Dus daar blijven ze gewoon mee doorgaan...quote:Op maandag 6 juli 2009 21:54 schreef Muuyad het volgende:
Zijn er serieus mensen die elke LBP outfit kopen?
En ik Ico en Shadow of the Colossus als opwarmer voor The Last Guardian.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zou GoW 1 & GoW 2 wel nog een keer willen uitspelen. Als opwarmertje voor GoW III.
Kratos
Zou zeer onverstandig zijn. Ik verwacht een softwarematige emulatie, en dan kan het op alle modellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef robbolo het volgende:
Samen met de PS3 slim denk ik, en mischien dan zelfs alleen voorbehouden aan de nieuwe. Ik hoop dat ik het fout heb though.
www.vgp.caquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:28 schreef Dragorius het volgende:
Wie heeft er nog een goede, betrouwbare sites om games te kopen? Iets van VG-games ofzo was dat eerst? Kan het namelijk niet meer vinden, en wil UFC 2009 voor een leuke prijs ipv tegen de 70 euro.
Ja, PS3-games zijn regiovrij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:38 schreef Dragorius het volgende:
En als ik hem uit zo'n import-land haal kan ik gewoon gamen toch?ik ben een beetje import-noob wat betreft games
Bedankt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:40 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Bedankt!
Da's balen zeg, heb je die nog kunnen terugsturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |