Nee, omdat ze weer is laat zijn met die wekelijkse (quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:59 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik kan helemaal geen BF1943 in de PS store vinden?
Infamous en Tiger 10quote:
MGS4 moet je zeker uitspelen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:53 schreef Pheno het volgende:
Ac moet ik nog eens halen, maar eerst MGS 4 spelen. Ik houd niet van heel veel onuitgespeelde games hebben liggen, dat gaat bij mij kriebelen om te marathonnenEn daar heb ik dan weer geen tijd voor
Of je wacht tot de nieuwste PSP uit is, want dan komen ze met die kaarten. Je kunt natuurlijk ook iemand regelen die een CC heeft. Ik heb het laatst nog zo gedaan dat ik inlog in een tijdelijk (!) wachtwoord, waardeer het saldo op via mijn CC om daarna vriendelijk te vragen het bedrag gewoon op me rekening te storten. Er is vast wel iemand die dat voor je kan doenquote:
Heb je ook een bron? Zou wat zijn als ze het hebben opgelost.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Of je wacht tot de nieuwste PSP uit is, want dan komen ze met die kaarten. Je kunt natuurlijk ook iemand regelen die een CC heeft. Ik heb het laatst nog zo gedaan dat ik inlog in een tijdelijk (!) wachtwoord, waardeer het saldo op via mijn CC om daarna vriendelijk te vragen het bedrag gewoon op me rekening te storten. Er is vast wel iemand die dat voor je kan doen
Gister een uurtje gespeeld en ik moet zeggen dat ie niet slecht is. In ieder geval geen lag en dat was voor mij de reden om BFBC niet meer te spelen. Ik kan me er wel een tijdje mee vermaken. Grafisch vind ik hem niet echt bijzonder maar dat komt omdat ik Killzone gewent benquote:
Ik heb Crackdown nooit gespeeldquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gevoel van vrijheid is niet zo groot als in bijvoorbeeld Crackdown. Bij inFamous moet je soms verhaalsmissies doen om andere missies te kunnen gaan doen. In de stad zelf is daarnaast ook niet veel te doen. Begrijp me niet verkeerd, inFamous is een fantastische game, maar kan het niveau van Crackdown niet benaderen. Overigens is het verhaal wel erg gaaf voor een sandbox game
Ben benieuwd, ik vond de demo erg vet (lekker op de bank tegen elkaar raggen, ineens doorkrijgen hoe je combinaties maakt en daarna ook nog snappen hoe het grondgevecht werkt!) en heb hem daarom maar via play.com besteldquote:
Hij is leukquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:41 schreef janrad het volgende:
Heeft er iemand Brothers in arms Hells Higway gespeeld? Ik heb hem voor een prikkie op Ebay gekocht maar ik heb geen idee hoe die is.
Damn.. Echt te bizar hoe goed dat er uit ziet!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:22 schreef Cyberia18 het volgende:
De in-game cutscene: WAANZINNIG.
Where did you find this guy?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |