Kloptquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:57 schreef Pheno het volgende:
Er kunnen alleen 2,5" sata schijven in toch? Daar moet je op letten in ieder geval. Laptopschijven zeg maar
Gisteren de demo even geprobeerd maar er zaten toch wat schrikmomentjes bijquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:51 schreef FinalD87 het volgende:
Gisteren Ghostbusters binnen gekregen, zogenaamde 'Special Edition' met de film erbij. Ik had verwacht dat ie gewoon in een eigen hoesje mee werd gestuurd, maar die zit dus in een papieren hoesje bij het boekje van de game...
[ afbeelding ]![]()
Maar goed, er zijn ergere dingen in de wereld. Zoals bijvoorbeeld een 4GB benodigde ruimte waar ik nog 2GB te 'besteden' heb. Oftewel; welke harde schijven raden jullie aan? Liefst zo stil en 'koud' mogelijk. 5400rpm is prima op zich, hoewel ik las dat een hogere cache/buffer/ding wel significant invloed heeft op snelheid. Op Tweakers e.d. kan ik altijd zo slecht inschatten of een dergelijke harde schijf wel geschikt is voor m'n PS3, vandaar dat ik een beroep doe op jullie
7200 rpm is zondegeld, scheelt echt maar 1 à 2 seconden MAX qua laadtijden. Een zo groot mogelijke cache is wel aan te raden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:51 schreef FinalD87 het volgende:
Gisteren Ghostbusters binnen gekregen, zogenaamde 'Special Edition' met de film erbij. Ik had verwacht dat ie gewoon in een eigen hoesje mee werd gestuurd, maar die zit dus in een papieren hoesje bij het boekje van de game...
[ afbeelding ]![]()
Maar goed, er zijn ergere dingen in de wereld. Zoals bijvoorbeeld een 4GB benodigde ruimte waar ik nog 2GB te 'besteden' heb. Oftewel; welke harde schijven raden jullie aan? Liefst zo stil en 'koud' mogelijk. 5400rpm is prima op zich, hoewel ik las dat een hogere cache/buffer/ding wel significant invloed heeft op snelheid. Op Tweakers e.d. kan ik altijd zo slecht inschatten of een dergelijke harde schijf wel geschikt is voor m'n PS3, vandaar dat ik een beroep doe op jullie
thanks voor het adviesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
7200 rpm is zondegeld, scheelt echt maar 1 à 2 seconden MAX qua laadtijden. Een zo groot mogelijke cache is wel aan te raden.
Vergeet niet dat 7200 toerenschijven warmer worden, dus dat is ook niet gewenst mbt tot koeling (en dus dat fangeluid).quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
7200 rpm is zondegeld, scheelt echt maar 1 à 2 seconden MAX qua laadtijden. Een zo groot mogelijke cache is wel aan te raden.
bahh ons een beetje lekker makenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
White Knight Chronicles update 1.12....![]()
Nu nog even uitzoeken wat het doet
Tis echt jammer dat jullie dit spel nog niet kunnen spelen.quote:
Nah, je moet maar zo denken, wij hebben straks een al gepatched spelquote:
heb toch liever het niet gepatchde spel nuquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, je moet maar zo denken, wij hebben straks een al gepatched spel
Keertje co-op'en t.z.t.?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gisteren de demo even geprobeerd maar er zaten toch wat schrikmomentjes bij![]()
Ik kan niet wachtten tot de hele versie op mn mat ligt
helemaal mee eensquote:
Volgens play.com:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:46 schreef FinalD87 het volgende:
Toch nog even spammen dan. Is dit wat? Western Digital WD5000BEVT
500 GB / 8 MB cache / 5400 rpm
Enige is dat de interface 3Gb/s is en ik las her en der dat dat problemen zou kunnen veroorzaken. Weet iemand of dit standaard met een jumpertje terug te schroeven is?
Als iemand nóg meer tips heeft, graag, maar deze zou ik eventueel zo uit m'n werk op kunnen halen
Behalve als hij in gebruik genomen wordtquote:
Wel leuk maar niet indrukwekkend als je een Battlefield fan bent is het een must have natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef Remake het volgende:
Hier mensen die Battlefield 1943 op de PS3 spelen?
Hoe bevalt ie?
Heb alleen de demo gespeeld, maar alleen de graphics zijn al verschrikkelijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef Remake het volgende:
Hoe bevalt ie?
mmhr, raar, op de 360 ziet het er allemaal heerlijk uit.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Heb alleen de demo gespeeld, maar alleen de graphics zijn al verschrikkelijk
Ik vind het zeker een vette game, graphics zijn ok en vooral het geluid is goed vind ik. Verder speelt het gewoon lekker.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef Remake het volgende:
Hoe bevalt ie?
Benny Lava!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:18 schreef Benny_Lava het volgende:
[..]
Ik vind het zeker een vette game, graphics zijn ok en vooral het geluid is goed vind ik. Verder speelt het gewoon lekker.
Verdomme wat ziet dat er goed uit.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:49 schreef Frasier het volgende:
Ik geloof dat ik een nieuwe favoriet heb
http://www.gametrailers.c(...)ion-flashpoint/52409
Die spanning straalt er vanaf![]()
Thnx, daar heb ik er helaas al een aantal van.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:01 schreef Remake het volgende:
Savage Moon, The Last Guy, WipEout, Warhawk?
Die MOET ik hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:49 schreef Frasier het volgende:
Ik geloof dat ik een nieuwe favoriet heb
http://www.gametrailers.c(...)ion-flashpoint/52409
Die spanning straalt er vanaf![]()
Die heb ik sinds enkele maanden ook in de PS3 zitten en die bevalt primaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:46 schreef FinalD87 het volgende:
Toch nog even spammen dan. Is dit wat? Western Digital WD5000BEVT
500 GB / 8 MB cache / 5400 rpm
Toch maar de 320GB gehaald gisteren. Films speel ik toch van m'n NMT of stream ik vanaf m'n PC en voor games is dit wel genoeg denk ik. Het installeren duurde wel even (kut schroefjes), maar dan heb je ook wat. Ik kan weer even vooruit!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:15 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Die heb ik sinds enkele maanden ook in de PS3 zitten en die bevalt prima
Wacht je op de kleine versie? Of vond je de hoesjes van de games wel leuk?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:42 schreef Snever het volgende:Heb al 3 games in me bezit maar nog steeds geen Playstation 3
![]()
Ben je niet naar Venray geweest?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:42 schreef Snever het volgende:Heb al 3 games in me bezit maar nog steeds geen Playstation 3
![]()
Op het moment dat je interpunctie gebruikt :pquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:26 schreef Jollyonline het volgende:
ben bf1943 aan het spelen en ik kijk bij me rang 0 de vorige dag zat ik op rang 5
slaat nergens en wanneer slaat hij het op ?
Dat zou zomaar erg tof kunnen zijn. Ik schrik nu af en toe ook al van wolven gehuil of vleermuizen die ineens aanvallenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:30 schreef Chocobo het volgende:
Lara gaat survival horror doen?
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5312553(...)t-art-details-leaked
A site claiming to have a mole inside Eidos has published pictures purportedly of concept art and other collateral for a Tomb Raider reboot sequel, which figures to be both open-world and survival horror.
mee eens , als je maar niet alles wat los en vast zit moet kapot knallenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zou zomaar erg tof kunnen zijn. Ik schrik nu af en toe ook al van wolven gehuil of vleermuizen die ineens aanvallenHet echte Tomb Raiden, in het donker, ik heb interesse!
Vorige week naar de stad geweest, want hij zou in ENgeland uit zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Tis echt jammer dat jullie dit spel nog niet kunnen spelen.![]()
Het is zo tof![]()
Nu al ongeveer 18 uur bezig, en net bij een megagroot 2 verdiepingen tellend treinstation gekomen.![]()
Ik wou gewoon als een killah door de poortjes lopen , moest ik eerst een treinkaartje kopen![]()
Onderweg naar een mega stad op de rug van een fucking grote schildpad![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook de battles zijn rete tof, allemaal abilities die ik kan gebruiken / mixen + het gebruik van de big White Knight![]()
Klinkt allemaal super! Ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Tis echt jammer dat jullie dit spel nog niet kunnen spelen.![]()
Het is zo tof![]()
Nu al ongeveer 18 uur bezig, en net bij een megagroot 2 verdiepingen tellend treinstation gekomen.![]()
Ik wou gewoon als een killah door de poortjes lopen , moest ik eerst een treinkaartje kopen![]()
Onderweg naar een mega stad op de rug van een fucking grote schildpad![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook de battles zijn rete tof, allemaal abilities die ik kan gebruiken / mixen + het gebruik van de big White Knight![]()
Nee, ik heb me vriendin een abbo laten afsluitenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:57 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Wacht je op de kleine versie? Of vond je de hoesjes van de games wel leuk?
Ik had GTA IV (CE) ook al gekocht toen die uitkwam en m'n PS3 pas in november vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |