Wel leuk maar niet indrukwekkend als je een Battlefield fan bent is het een must have natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef Remake het volgende:
Hier mensen die Battlefield 1943 op de PS3 spelen?
Hoe bevalt ie?
Heb alleen de demo gespeeld, maar alleen de graphics zijn al verschrikkelijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef Remake het volgende:
Hoe bevalt ie?
mmhr, raar, op de 360 ziet het er allemaal heerlijk uit.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Heb alleen de demo gespeeld, maar alleen de graphics zijn al verschrikkelijk
Ik vind het zeker een vette game, graphics zijn ok en vooral het geluid is goed vind ik. Verder speelt het gewoon lekker.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:51 schreef Remake het volgende:
Hoe bevalt ie?
Benny Lava!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:18 schreef Benny_Lava het volgende:
[..]
Ik vind het zeker een vette game, graphics zijn ok en vooral het geluid is goed vind ik. Verder speelt het gewoon lekker.
Verdomme wat ziet dat er goed uit.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:49 schreef Frasier het volgende:
Ik geloof dat ik een nieuwe favoriet heb
http://www.gametrailers.c(...)ion-flashpoint/52409
Die spanning straalt er vanaf![]()
Thnx, daar heb ik er helaas al een aantal van.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:01 schreef Remake het volgende:
Savage Moon, The Last Guy, WipEout, Warhawk?
Die MOET ik hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:49 schreef Frasier het volgende:
Ik geloof dat ik een nieuwe favoriet heb
http://www.gametrailers.c(...)ion-flashpoint/52409
Die spanning straalt er vanaf![]()
Die heb ik sinds enkele maanden ook in de PS3 zitten en die bevalt primaquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:46 schreef FinalD87 het volgende:
Toch nog even spammen dan. Is dit wat? Western Digital WD5000BEVT
500 GB / 8 MB cache / 5400 rpm
Toch maar de 320GB gehaald gisteren. Films speel ik toch van m'n NMT of stream ik vanaf m'n PC en voor games is dit wel genoeg denk ik. Het installeren duurde wel even (kut schroefjes), maar dan heb je ook wat. Ik kan weer even vooruit!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:15 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Die heb ik sinds enkele maanden ook in de PS3 zitten en die bevalt prima
Wacht je op de kleine versie? Of vond je de hoesjes van de games wel leuk?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:42 schreef Snever het volgende:Heb al 3 games in me bezit maar nog steeds geen Playstation 3
![]()
Ben je niet naar Venray geweest?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:42 schreef Snever het volgende:Heb al 3 games in me bezit maar nog steeds geen Playstation 3
![]()
Op het moment dat je interpunctie gebruikt :pquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:26 schreef Jollyonline het volgende:
ben bf1943 aan het spelen en ik kijk bij me rang 0 de vorige dag zat ik op rang 5
slaat nergens en wanneer slaat hij het op ?
Dat zou zomaar erg tof kunnen zijn. Ik schrik nu af en toe ook al van wolven gehuil of vleermuizen die ineens aanvallenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:30 schreef Chocobo het volgende:
Lara gaat survival horror doen?
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5312553(...)t-art-details-leaked
A site claiming to have a mole inside Eidos has published pictures purportedly of concept art and other collateral for a Tomb Raider reboot sequel, which figures to be both open-world and survival horror.
mee eens , als je maar niet alles wat los en vast zit moet kapot knallenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zou zomaar erg tof kunnen zijn. Ik schrik nu af en toe ook al van wolven gehuil of vleermuizen die ineens aanvallenHet echte Tomb Raiden, in het donker, ik heb interesse!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |