Nopequote:Op zondag 5 juli 2009 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laadt de PS3 de controllers niet op als hij uit staat?
Nou, ik heb mijn PS3 iets meer dan een week en de controller is gewoon leeg hoor. Heb je misschien een Sixaxis zonder rumble ofzo?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:34 schreef Remake het volgende:
[..]
true true mijn controllers zijn ook na een maandje nog goed... integenstelling tot mijn 360 controllers die ik om de 2 dagen moet opladen.
1-0 voor sony op dat puntje.
Witte dualshock 3 controllerquote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn PS3 iets meer dan een week en de controller is gewoon leeg hoor. Heb je misschien een Sixaxis zonder rumble ofzo?![]()
Ik vind die draad en het niet opladen als de PS3 uit staat best karig. Wat mij betreft is het dus 2-0 voor Microsoft.
ik heb wel een rumble loze sixaxis ( ding is wel ligt zeg net een bartsmit speelgoed dingquote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn PS3 iets meer dan een week en de controller is gewoon leeg hoor. Heb je misschien een Sixaxis zonder rumble ofzo?![]()
Ik vind die draad en het niet opladen als de PS3 uit staat best karig. Wat mij betreft is het dus 2-0 voor Microsoft.
Wat doe je met dat ding, moet het ook je stroom voorzien voor je magnetron of zo?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
inFamous spelen he, dat kost stroom!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat doe je met dat ding, moet het ook je stroom voorzien voor je magnetron of zo?
Niemand is perfectquote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Agiath het volgende:
Wat controllers betreft wint Sony op alle fronten van Microsoft, maar dat is mijn mening
ik vind de 360 controller anders veel fijnerquote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Agiath het volgende:
Wat controllers betreft wint Sony op alle fronten van Microsoft, maar dat is mijn mening
Dan ben je gek! Dat lees je toch.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vind de 360 controller anders veel fijner
Opeens klinkt het zo logischquote:Op zondag 5 juli 2009 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
inFamous spelen he, dat kost stroom!
[..]
Had ik voor die prijs best in de doos mogen vinden vind je nietquote:Op zondag 5 juli 2009 19:48 schreef Poit het volgende:
Ps3 controller FTW!
Ik snap trouwens het gezeik niet op het korte USB kabeltje wat bij de controller zit.. Als je zo graag een langere kabel wilt koop je die toch gewoon. Of je hangt hem aan de PC, of en elk ander USB charger unit.
Dat geldt ook voor een HDMI kabelquote:Op zondag 5 juli 2009 19:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had ik voor die prijs best in de doos mogen vinden vind je niet
Zat die er ook niet bij? Dat weet ik niet meer,... zelf gebruik ik component!quote:
Eens,... ik ben wel erg blij dat de DS3 een stuk zwaarder is geworden. Ligt beter in de hand dan de eerdere!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:50 schreef Remake het volgende:
Ik met beide consoles kan zeggen, de xbox 360 controller is zo-veel-beter.
Het enige nadeel is de d-pad die ik nooit gebruik.
Nee, die zit niet bij de ps3. Belachelijk, vind ik zelf. maar ach, voor 10 euro heb je al een kabel, dus geen ramp. De controller zelf vind ik wel fijn in de hand, maar misschien ben ik niets gewend dat het beter kan. Ik heb een xbox360 nog nooit aangeraakt.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zat die er ook niet bij? Dat weet ik niet meer,... zelf gebruik ik component!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |