Ninja Gaiden 2, maar dan improved.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is dat voor game? Dat Ninja Gaiden Sigma. Vertel er MEEER over!
Het was dan ook sarcastisch bedoeld, aangezien het ook op het hoesje van Ninja Gaiden 2 Sigma staat.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:44 schreef ZoneKill het volgende:
'Only on PlayStation'![]()
Een cheap zinnetje dat gelukkig door sony nooit is gebruikt, en in europa nu nog steeds niet.
Er zit nog steeds bloed in het spel, maar meer op het niveau van Ninja Gaiden 1 in tegenstelling tot de bloedfonteinen zoals we die zagen in de 360-versie.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:39 schreef Jobba het volgende:
Wel jammer dat Ninja gaiden Sigma 2 Minder bloederig wordt dan Ninja gaiden 2
http://www.gamespot.com/ps3/action/ninjagaidensigma2/news.html?sid=6212623&om_act=convert&om_clk=newsfeatures&tag=newsfeatures;title;2
Ninja Gaiden 2 was ook belachelijk, 200 liter bloed uit een ventjequote:Op maandag 29 juni 2009 11:39 schreef Jobba het volgende:
Wel jammer dat Ninja gaiden Sigma 2 Minder bloederig wordt dan Ninja gaiden 2
http://www.gamespot.com/ps3/action/ninjagaidensigma2/news.html?sid=6212623&om_act=convert&om_clk=newsfeatures&tag=newsfeatures;title;2
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er zit nog steeds bloed in het spel, maar meer op het niveau van Ninja Gaiden 1 in tegenstelling tot de bloedfonteinen zoals we die zagen in de 360-versie.
Dat was inderdaad iets teveel van het goede. Bloed is leuk maar je kan het ook overdrijven natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ninja Gaiden 2 was ook belachelijk, 200 liter bloed uit een ventje
Als je ziet hoe lang het conflict met Itagaki al speelde denk ik dat hij nauwelijks is betrokken geweest bij NG2. Dat is ook wel aan de afwerking te zien.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef Jobba het volgende:
Vraag me nog steeds af hoe het wordt. Dit is de eerst Ninja gaiden zonder Itagaki
Ninja Gaiden Sigma had Itagaki ook niets mee te makenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef Jobba het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af hoe het wordt. Dit is de eerst Ninja gaiden zonder Itagaki
Ah ok, dan begrijp ik dat sarcasme.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch bedoeld, aangezien het ook op het hoesje van Ninja Gaiden 2 Sigma staat.
Ook bij de mediamarkt in een erg lange rij gestaan?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:30 schreef Kn0x het volgende:
Sinds vrijdag Guitar Hero gekocht. Wat een vet spel. Microfoon, gitaar en drums. Drums werken nog niet helemaal, maar dat los ik vanaaf ffkes op.
als je mij hebt geadd ligt het aan dat ik geen internet heb atmquote:Op maandag 29 juni 2009 13:06 schreef Griebus het volgende:
Paar mensen geprobeerd te adden maar krijg geen reply![]()
Of hun lijst is al vol, of ze willen geen vriendjes met me zijn
Anders ik wel, wist ik veel van die actie (om nog maar te zwijgen over die van de WII die heel hard liep)quote:Op maandag 29 juni 2009 12:33 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ook bij de mediamarkt in een erg lange rij gestaan?
De mijne is fluisterstil. Het enige dat hij produceert zijn dikke DTS beats met inFamousquote:Op maandag 29 juni 2009 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Maakt die van jullie ook zo'n lawaai?
Sinds mijn refurbished model terug is heb ik het idee dat hij echt XBOXwaardige geluiden produceerd
Klinkt niet goed. Die van mij is echt muisstil.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Sinds mijn refurbished model terug is heb ik het idee dat hij echt XBOXwaardige geluiden produceerd
Kan die weer terug.quote:
Het kan aan de zomerse temp buiten liggen maar ik las van de week ook het verhaal al zou Sony de fan opnieuw instellen om warmteproblemen in de toekomst te voorkomen.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Ja en hij ruikt ongewassen en naar drugsquote:Op maandag 29 juni 2009 14:34 schreef Webby het volgende:
Naast dat de fan harder blaast kucht en rochelt hij ook?
En ondanks de HD zijn de gfx wazig en veelte vol van kleur (of je hebt een Sony tv).quote:Op maandag 29 juni 2009 14:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja en hij ruikt ongewassen en naar drugs
En hij is afwezig en zit apatisch voor zich uit te starenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:54 schreef Webby het volgende:
[..]
En ondanks de HD zijn de gfx wazig en veelte vol van kleur (of je hebt een Sony tv).
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:00 schreef disjfa het volgende:
Ik zou hem dan minimaal vol schijten en terugsturen naar sony fruit!
Felici!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sinds vandaag ook eindelijk 'lid' van de club van PS3-eigenaren.
Het LBP pack, en ik heb GTA4 er bij gekocht.quote:
In elk geval 2 games waar je wel even mee vooruit kan.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het LBP pack, en ik heb GTA4 er bij gekocht.
Moet 'm alleen nog even aansluiten op het internet.
Zijn nog wel wat games die ik de komende tijd wil aanschaffen, zoals Modern Warfare (of misschien wacht ik wel op deel 2), maar dat komt allemaal nog wel.
Je vergeet HOMEquote:Op maandag 29 juni 2009 18:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
In elk geval 2 games waar je wel even mee vooruit kan.![]()
Aansluiten op internet is wel aan te raden, al was het maar even voor de firmware updates en natuurlijk de demo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |