Ninja Gaiden 2, maar dan improved.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is dat voor game? Dat Ninja Gaiden Sigma. Vertel er MEEER over!
Het was dan ook sarcastisch bedoeld, aangezien het ook op het hoesje van Ninja Gaiden 2 Sigma staat.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:44 schreef ZoneKill het volgende:
'Only on PlayStation'![]()
Een cheap zinnetje dat gelukkig door sony nooit is gebruikt, en in europa nu nog steeds niet.
Er zit nog steeds bloed in het spel, maar meer op het niveau van Ninja Gaiden 1 in tegenstelling tot de bloedfonteinen zoals we die zagen in de 360-versie.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:39 schreef Jobba het volgende:
Wel jammer dat Ninja gaiden Sigma 2 Minder bloederig wordt dan Ninja gaiden 2
http://www.gamespot.com/ps3/action/ninjagaidensigma2/news.html?sid=6212623&om_act=convert&om_clk=newsfeatures&tag=newsfeatures;title;2
Ninja Gaiden 2 was ook belachelijk, 200 liter bloed uit een ventjequote:Op maandag 29 juni 2009 11:39 schreef Jobba het volgende:
Wel jammer dat Ninja gaiden Sigma 2 Minder bloederig wordt dan Ninja gaiden 2
http://www.gamespot.com/ps3/action/ninjagaidensigma2/news.html?sid=6212623&om_act=convert&om_clk=newsfeatures&tag=newsfeatures;title;2
quote:Op maandag 29 juni 2009 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er zit nog steeds bloed in het spel, maar meer op het niveau van Ninja Gaiden 1 in tegenstelling tot de bloedfonteinen zoals we die zagen in de 360-versie.
Dat was inderdaad iets teveel van het goede. Bloed is leuk maar je kan het ook overdrijven natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ninja Gaiden 2 was ook belachelijk, 200 liter bloed uit een ventje
Als je ziet hoe lang het conflict met Itagaki al speelde denk ik dat hij nauwelijks is betrokken geweest bij NG2. Dat is ook wel aan de afwerking te zien.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef Jobba het volgende:
Vraag me nog steeds af hoe het wordt. Dit is de eerst Ninja gaiden zonder Itagaki
Ninja Gaiden Sigma had Itagaki ook niets mee te makenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef Jobba het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af hoe het wordt. Dit is de eerst Ninja gaiden zonder Itagaki
Ah ok, dan begrijp ik dat sarcasme.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het was dan ook sarcastisch bedoeld, aangezien het ook op het hoesje van Ninja Gaiden 2 Sigma staat.
Ook bij de mediamarkt in een erg lange rij gestaan?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:30 schreef Kn0x het volgende:
Sinds vrijdag Guitar Hero gekocht. Wat een vet spel. Microfoon, gitaar en drums. Drums werken nog niet helemaal, maar dat los ik vanaaf ffkes op.
als je mij hebt geadd ligt het aan dat ik geen internet heb atmquote:Op maandag 29 juni 2009 13:06 schreef Griebus het volgende:
Paar mensen geprobeerd te adden maar krijg geen reply![]()
Of hun lijst is al vol, of ze willen geen vriendjes met me zijn
Anders ik wel, wist ik veel van die actie (om nog maar te zwijgen over die van de WII die heel hard liep)quote:Op maandag 29 juni 2009 12:33 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ook bij de mediamarkt in een erg lange rij gestaan?
De mijne is fluisterstil. Het enige dat hij produceert zijn dikke DTS beats met inFamousquote:Op maandag 29 juni 2009 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Maakt die van jullie ook zo'n lawaai?
Sinds mijn refurbished model terug is heb ik het idee dat hij echt XBOXwaardige geluiden produceerd
Klinkt niet goed. Die van mij is echt muisstil.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Sinds mijn refurbished model terug is heb ik het idee dat hij echt XBOXwaardige geluiden produceerd
Kan die weer terug.quote:
Het kan aan de zomerse temp buiten liggen maar ik las van de week ook het verhaal al zou Sony de fan opnieuw instellen om warmteproblemen in de toekomst te voorkomen.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Ja en hij ruikt ongewassen en naar drugsquote:Op maandag 29 juni 2009 14:34 schreef Webby het volgende:
Naast dat de fan harder blaast kucht en rochelt hij ook?
En ondanks de HD zijn de gfx wazig en veelte vol van kleur (of je hebt een Sony tv).quote:Op maandag 29 juni 2009 14:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja en hij ruikt ongewassen en naar drugs
En hij is afwezig en zit apatisch voor zich uit te starenquote:Op maandag 29 juni 2009 14:54 schreef Webby het volgende:
[..]
En ondanks de HD zijn de gfx wazig en veelte vol van kleur (of je hebt een Sony tv).
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:00 schreef disjfa het volgende:
Ik zou hem dan minimaal vol schijten en terugsturen naar sony fruit!
Felici!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sinds vandaag ook eindelijk 'lid' van de club van PS3-eigenaren.
Het LBP pack, en ik heb GTA4 er bij gekocht.quote:
In elk geval 2 games waar je wel even mee vooruit kan.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het LBP pack, en ik heb GTA4 er bij gekocht.
Moet 'm alleen nog even aansluiten op het internet.
Zijn nog wel wat games die ik de komende tijd wil aanschaffen, zoals Modern Warfare (of misschien wacht ik wel op deel 2), maar dat komt allemaal nog wel.
Je vergeet HOMEquote:Op maandag 29 juni 2009 18:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
In elk geval 2 games waar je wel even mee vooruit kan.![]()
Aansluiten op internet is wel aan te raden, al was het maar even voor de firmware updates en natuurlijk de demo's.
Dude, vijanden zat, alleen dan in elkaar gezette vijanden. En wat dacht je van de paintbal-gun? Bovendien kun je zelf ook komische wapens makenquote:Op maandag 29 juni 2009 18:42 schreef Jobba het volgende:
Ik vond LBP snel saai worden. Een platformer is niet compleet zonder vijanden. Hopelijk heeft LBP2 vijanden en wapens
130 euro..quote:Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als iemand nog een 60GB PS3 zoekt:
http://fastnewbuy.com/productinfo.asp?id=840
130 euro
Dat kan natuurlijk nooit...quote:Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
130 euro
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
130 euro
quote:Thanks for your message.The products can be used in UK.Please click "help center" to get details.the products send from beijing of china.Please contact us at any time if you have any questions.
quote:Thanks for your message.The shipping cost is about 30 EUR. and you pay first..Please contact us if you have any questions
quote:How much will the taxes be if i order ps3 to finland and the shipping.
Reply :Thanks for your message.can you tell us where are you from?Please contact us at any time if you have any questions.
Klopt maar dat bestaat vooral uit springen op knoppen om ze kapot te maken. Ook vind ik de zelfgemaakt levels online wat kort zelfs de bestequote:Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dude, vijanden zat, alleen dan in elkaar gezette vijanden. En wat dacht je van de paintbal-gun? Bovendien kun je zelf ook komische wapens maken
Home is toch niksquote:Op maandag 29 juni 2009 19:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nooit...
Iemand die al wel het infamous kostuum heeft ontvangen in home?
Is SuperFruitig dat ding nu echt zatquote:Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
130 euro
ik niet , enlighten mequote:Op maandag 29 juni 2009 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is SuperFruitig dat ding nu echt zat
Oh en ik snap de cameltoe opmerking van het vorige topic over MGS4Vage tussenbaas
Heb je MGS1,2 en 3 wel gespeeld? zo niet dan zal je niks van het verhaal snappen vooral het einde nietquote:Op maandag 29 juni 2009 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is SuperFruitig dat ding nu echt zat
Oh en ik snap de cameltoe opmerking van het vorige topic over MGS4Vage tussenbaas
Een van de tussenbazen (nou ja, bazin dan) heeft nogal duidelijke close ups.quote:
Het belangrijkste is dat je weet wie Big boss is. (Main character van MGS3)quote:Op maandag 29 juni 2009 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een van de tussenbazen (nou ja, bazin dan) heeft nogal duidelijke close ups.
Maar het is toffe shit, dat hele MGS, ik heb wel even een wiki geraadpleegd om er achter te komen wie de neuk al die mensen zijn en wat er eerder gebeurd is, maar dat is me nu enigszins duidelijk.
Wel kut dat ik nog even wat moet studeren voor mijn werk, maar goed, die discipline moet ik me maar even opbrengen
quote:Last week we celebrated the Summer Solstice with the release of the Druid costume available for free, which we’re pleased to see many of you enjoyed.
To continue the celebrations, we’re marking this years Independence Day by releasing a Sacktue of Liberty costume, available once more for free!
Featuring the iconic crown and robe from the Statue of Liberty, the costume also includes the famous torch of enlightenment, complete with glowing flames of fabric.
quote:The Statue of Liberty (officially titled Liberty Enlightening the World) was a gift from France to the United States of America in 1886 to commemorate the centennial of the signing of the United States Declaration of Independence.
Sculpted by Frédéric Auguste Bartholdi, the 93m (305ft) high statue’s internal structure was interestingly enough engineered by Maurice Koechlin – none other than the designer of the Eiffel Tower.
It is now internationally recognised as a symbol of the United States of America, and a fitting choice to celebrate the United States of America’s day of Independence this July 4th.
Head over to the PSN Store this July 2nd to grab this limited-time costume in time for the big day.
And don’t forget that the Druid costume is still available this week, but for a limited time only, so make sure you download your Druid before Thursday; if only to secure yourself that awesome beard for your Sackboy.
niemand?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:12 schreef RedemptioN het volgende:
fijn, tering vodafone dongle kan het niet aan om te connecten met de PS store...
Kan iemand voor mij Super Stardust HD aanschaffen? er staat al 5 euro op dankzij Pettigrew
ja, maar ik kan het niet kopen, als je het eenmaal gekocht hebt dan kan ik het downloaden wanneer mijn internet aangesloten is (en dat is dus wanneer die actie weer is afgelopen). Ik heb nu tijdelijk een vodafone internet dongle, maar die vliegt er dus uit wanneer ik via de pc met de store probeer te connecten. Dat is het punt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:37 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Wat is het punt? Je moet het spel als nog downloaden via de PSN store
Ik wil het best voor je doen, Als je mij vertrouwd tenminstequote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:49 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ja, maar ik kan het niet kopen, als je het eenmaal gekocht hebt dan kan ik het downloaden wanneer mijn internet aangesloten is (en dat is dus wanneer die actie weer is afgelopen). Ik heb nu tijdelijk een vodafone internet dongle, maar die vliegt er dus uit wanneer ik via de pc met de store probeer te connecten. Dat is het punt.
graag zelfsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:08 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Ik wil het best voor je doen, Als je mij vertrouwd tenminste
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trine gaat waarschijnlijk 20 euro/dollar kosten
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:49 schreef Griebus het volgende:
Pff Trine gaat 20 euro kosten, dat vind ik best pittig
Oud of niet. Met pics erbij is het tenminste interesant genoeg om te lezenquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:21 schreef disjfa het volgende:
[..]
Oud of niet. Met pics erbij is het tenminste interesant genoeg om te lezen
schupkequote:Op maandag 29 juni 2009 22:17 schreef SocialDisorder het volgende:
Iemand enig idee waar ik een Rock Band 2 gitaar vandaan kan halen tegen een beetje fatsoenlijk bedrag?
quote:Sony Patents Method To Emulate PS2 On PS3
My single biggest problem with the PS3? The loss of backwards compatibility. It's a gaping hole in the system's feature set. Then again, it may also be one that's on the way back.
Some background: when the PS3 first launched, it was backwards-compatible, meaning you could play PlayStation 2 games on your new PlayStation 3. The 20GB and 60GB units released in North America and Japan featured hardware emulation (they literally had a PS2 chip inside), while those released in PAL territories featured software emulation (similar to how the 360 handles original Xbox games).
Later, though, this feature was removed. Anyone buying a 40GB, a later model of the 80GB or the 120GB PS3 can't play a single PS2 game on them. It was a stupid, stupid move on the part of Sony.
A patent discovered by Siliconera, however, suggests that Sony might be re-thinking this stance. Filed in December 2008, it's basically a patent for a method that would allow the PS3's Cell chip to translate code from the PS2's Emotion Engine. Not half-assed software emulation (which in previous PS3 models couldn't run some games), full, total replication of the functionality of the Emotion Engine.
Which means, theoretically at least, you could play any PS2 game on any PS3, regardless of the model or year of release.
Whether this would allow you to play actual PS2 discs, or would just be the advance party for the sale of PS2 downloads on the PlayStation Store is unclear. We'd like the former, but with Sony being a business and all, would expect the latter.
http://kotaku.com/5304117(...)o-emulate-ps2-on-ps3
Ik vraag me af wat dat betekend....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:29 schreef Patje1987 het volgende:
Iemand ook last met connecten naar je PSN account, er staat: Momenteel vindt onderhoud plaats op het PlayStationNetwork.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:29 schreef Patje1987 het volgende:
Iemand ook last met connecten naar je PSN account, er staat: Momenteel vindt onderhoud plaats op het PlayStationNetwork.
Andere mensen die ik ken hebben er geen last van, dus doe niet zo bijdehand, beunhaas.quote:
Ik zou Sony even bellen. Klinkt alsof de netwerkkaart niet goed meer is... Hopelijk is je PS3 niet zo lang op reparatie als die van Fruit!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:29 schreef Patje1987 het volgende:
Net gechecked. Hier is alles OK! Je kan het netwerk toch testen via de PS3? Misschien kan je daar de oorzaak vinden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:36 schreef Patje1987 het volgende:
Tevens heb ik last van netwerk problemen op mijn pc + laptop dus ik dacht misschien heeft het daar mee te maken.
Hij krijgt een ip-adres etc, er staat Mislukt bij NAT_typequote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net gechecked. Hier is alles OK! Je kan het netwerk toch testen via de PS3? Misschien kan je daar de oorzaak vinden.
Er zijn meerdere mensen die er last van hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij krijgt een ip-adres etc, er staat Mislukt bij NAT_type
Beste nieuws van vandaag!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |