dankjequote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:25 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Met het programma Vuze kan je streamen
werkt ideaal bij mij...
Is de Japanse Limited Edition toch,... ziet er wel netjes uitquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Netjes inderdaad. Zit behoorlijk wat spul bij zo te zien. Dat zie ik graag. Hoewel ik de game niet ga aanschaffen voor de volle prijs.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is de Japanse Limited Edition toch,... ziet er wel netjes uit
Correct.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is de Japanse Limited Edition toch,... ziet er wel netjes uit
http://ps3mediaserver.blogspot.com/quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:25 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Met het programma Vuze kan je streamen
werkt ideaal bij mij...
Ik ben er zwaar positief overquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:34 schreef robbolo het volgende:
FN4 vandaag gehaald, maar nog geen tijd om t te spelen. Komt morgen maar denk ik. Zijn er al mensen die hun ervaring kunnen delen?
Onmogelijk. Het kan niet veel simpeler dan hoe Vuze het doet. Het zal hoogstens net zo makkelijk zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:53 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
http://ps3mediaserver.blogspot.com/
Is gebruikersvriendelijker naar mijn idee.
Bij mijn xbox kon ik met vuze niet goed de bestandsnamen lezen, alle video's uit een torrent hadden de naam van die torrent, dus een serie had allemaal dezelfde naam. Ik gebruik zelf TVersity en daar werkt alles goed.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Onmogelijk. Het kan niet veel simpeler dan hoe Vuze het doet. Het zal hoogstens net zo makkelijk zijn
Als je Vuze draait sleep je gewoon een filmpje naar de PS3 folder en das alles. Hij is dan direct zichtbaar op de XMB. Mocht een codec niet worden ondersteund door de PS3 dan zet hij hem automatisch om naar een ander soort. Dat duurt wel verdomd lang trouwens.
Misschien ondersteund Media Server wel meer codecs etc. maar dat weet ik niet.
Daar ga je al, bij Vuze moet je eerst bestanden slepen naar de PS3 folder. Bij PSM geef je bij installatie 1x aan welke mappen je wil delen en klaar.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Onmogelijk. Het kan niet veel simpeler dan hoe Vuze het doet. Het zal hoogstens net zo makkelijk zijn
Als je Vuze draait sleep je gewoon een filmpje naar de PS3 folder en das alles. Hij is dan direct zichtbaar op de XMB. Mocht een codec niet worden ondersteund door de PS3 dan zet hij hem automatisch om naar een ander soort. Dat duurt wel verdomd lang trouwens.
Misschien ondersteund Media Server wel meer codecs etc. maar dat weet ik niet.
Maar nieuwe downloads moet je toch ook naar die mappen slepen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:23 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Daar ga je al, bij Vuze moet je eerst bestanden slepen naar de PS3 folder. Bij PSM geef je bij installatie 1x aan welke mappen je wil delen en klaar.
Bij PS3 Media Server bedoel je? Nee, dat schrijf ik toch, je geeft mappen aan dat kunnen dus de mappen zijn waar jij in download.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Maar nieuwe downloads moet je toch ook naar die mappen slepen?
In het begin was het nog grappig, maar nu begint het wel heel vervelend te worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
T'is nog steeds een ongelofelijke kneus...
quote:Op zondag 5 juli 2009 04:45 schreef Gamer_V het volgende:
Zijn Project Trico, Uncharted 2, Heavy Rain en God of War 3 al uit
Streamed inderdaad prima en werkt zeer goed! Gebruikte zelf TVersity, maar vind deze beter!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:53 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
http://ps3mediaserver.blogspot.com/
Is gebruikersvriendelijker naar mijn idee.
Heb ik ook voor m'n mac!quote:Op zondag 5 juli 2009 08:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Streamed inderdaad prima en werkt zeer goed! Gebruikte zelf TVersity, maar vind deze beter!
We komen inmiddels op gevoelig gebied. Lees hier liever niets over films die gedownload worden!quote:Op zondag 5 juli 2009 08:12 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb ik ook voor m'n mac!
Maar ik heb een probleem met ondertiteling. Op 1 of andere manier staan de gedownloade dvd's vaak op een standaard ondertiteling. Ik kan met mijn PS3 niks instellen. Ik heb inmiddels in de PS3 mediaserver de optie uitgeschakeld om ondertiteling toe te laten.
Ik kan verder niet een andere ondertiteling kiezen..
Nee gelukkig niet! Ik heb er nog helemaal geen tijd voor!quote:Op zondag 5 juli 2009 04:45 schreef Gamer_V het volgende:
Zijn Project Trico, Uncharted 2, Heavy Rain en God of War 3 al uit
Het downloaden van films en muziek is in nederland nog steeds legaal in tegenstelling tot software/games.quote:Op zondag 5 juli 2009 08:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We komen inmiddels op gevoelig gebied. Lees hier liever niets over films die gedownload worden!
Ik heb net wat gameplay filmpje sgezien, maar voor een 2D fighter (niets mis mee) op een next gen console, vind ik de achtergronden erg statisch. De enige reden dat ik deze nog een kans zou geven is omdat het middels remote play op de psp te spelen is.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:07 schreef Muuyad het volgende:
Gaat iemand hier nog BlazBlue halen?
Die fighters, het slaat echt nergens op.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net wat gameplay filmpje sgezien, maar voor een 2D fighter (niets mis mee) op een next gen console, vind ik de achtergronden erg statisch. De enige reden dat ik deze nog een kans zou geven is omdat het middels remote play op de psp te spelen is.
Maar ik ben niet erg overtuigd.
Hij heeft net alles eraf gegooid.. Geeft het nog steeds aanquote:Op zondag 5 juli 2009 12:44 schreef Remake het volgende:
Hoe weet je dat dat niet zo is dan?
Hoeveel hoort ie vrij te hebben volgens het systeem?
Hij kan vol zitten met installatie files.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:42 schreef newyorkcity het volgende:
Even een vraag namens mijn vriendje
Hij heeft de eerste playstaion 3 geloof ik. 40 Gig?
Maar nu geeft ie aan dat de harde schijf vol is terwijl dat niet zo is. Hij heeft er alleen wat save games op staan en demo's... Iemand een idee wat het ken zijn? Hij kreeg deze melding na falout te hebben geinstalleerd.
Zal het eens navragen, maar 40 gig?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hij kan vol zitten met installatie files.
Sommige games nemen in hun eentje al 4GB in. Daarnaast is de werkelijke bruikbare ruimte op een 40GB schijf maar ongeveer 37GB.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:48 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Zal het eens navragen, maar 40 gig?
Mja, ik vind het zoals gezegd niet echt een vooruitgang. Killer instinct op de SNES vond ik bv echt een toegevoegde waarde, maar sindsdien zie ik niet echt nieuwigheid. Ook niet te vinden bij Mortal Kombat, Streetfighter en noem het stel maar weer op.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:45 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Die fighters, het slaat echt nergens op.Totaal geen vooruitgang in dat genre, je zou net zo goed de SNES er nog bij kunnen pakken bij wijze van spreken.
Ja, Alleen PS1 geen PS2quote:Op zondag 5 juli 2009 15:38 schreef Enchanter het volgende:
ff vraagje , misschien dat ik in de toekomst een blu-ray speler aan wil schaffen , ik ga denk dan maar voor de PS3 , maar ik heb hier nog een heel zooi PS 1 spellen liggen , kan je die daar op afspelen of niet ?
Alvast bedankt
Nee dat kan niet,... dan moet je het oude 60GB model zien te bemachtigen. De huidige PS3's ondersteunen geen BC!quote:Op zondag 5 juli 2009 15:38 schreef Enchanter het volgende:
ff vraagje , misschien dat ik in de toekomst een blu-ray speler aan wil schaffen , ik ga denk dan maar voor de PS3 , maar ik heb hier nog een heel zooi PS 1 spellen liggen , kan je die daar op afspelen of niet ?
Alvast bedankt
Speel nog regelmatig PS2 games,.... ik wou dat de PS3 zo'n CV kon afleveren!quote:Op zondag 5 juli 2009 15:40 schreef Remake het volgende:
Ja kan, niet dat je ze gaat spelen als je ook de nieuwste super hd games als killzone kunt krijgen![]()
Ah,... ik las over je PS1 vraag heen,... dat kan wel ja!quote:Op zondag 5 juli 2009 16:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee dat kan niet wel,... dan moet je het oude 60GB model zien te bemachtigen. De huidige PS3's ondersteunen geen BC!
Ah dat is mooi , dan bewaar ik ze nog ff.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah,... ik las over je PS1 vraag heen,... dat kan wel ja!
Sowieso is de PS3 een geweldige Blu-ray speler!quote:Op zondag 5 juli 2009 16:09 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ah dat is mooi , dan bewaar ik ze nog ff.
Striker
Pang
Ik had 3 games van PSN en een paar demo,s geinstalleerd. Wilde ik Socom installeren en gaf de PS3 ook aan dat ie geen ruimte meer had. ( ook 40GB )quote:Op zondag 5 juli 2009 12:48 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Zal het eens navragen, maar 40 gig?
zou het niet weten mijne is nog nooit leeg gegaan na een maand tijdquote:Op zondag 5 juli 2009 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laadt de PS3 de controllers niet op als hij uit staat?
true true mijn controllers zijn ook na een maandje nog goed... integenstelling tot mijn 360 controllers die ik om de 2 dagen moet opladen.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zou het niet weten mijne is nog nooit leeg gegaan na een maand tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |