Nopequote:Op zondag 5 juli 2009 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laadt de PS3 de controllers niet op als hij uit staat?
Nou, ik heb mijn PS3 iets meer dan een week en de controller is gewoon leeg hoor. Heb je misschien een Sixaxis zonder rumble ofzo?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:34 schreef Remake het volgende:
[..]
true true mijn controllers zijn ook na een maandje nog goed... integenstelling tot mijn 360 controllers die ik om de 2 dagen moet opladen.
1-0 voor sony op dat puntje.
Witte dualshock 3 controllerquote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn PS3 iets meer dan een week en de controller is gewoon leeg hoor. Heb je misschien een Sixaxis zonder rumble ofzo?![]()
Ik vind die draad en het niet opladen als de PS3 uit staat best karig. Wat mij betreft is het dus 2-0 voor Microsoft.
ik heb wel een rumble loze sixaxis ( ding is wel ligt zeg net een bartsmit speelgoed dingquote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn PS3 iets meer dan een week en de controller is gewoon leeg hoor. Heb je misschien een Sixaxis zonder rumble ofzo?![]()
Ik vind die draad en het niet opladen als de PS3 uit staat best karig. Wat mij betreft is het dus 2-0 voor Microsoft.
Wat doe je met dat ding, moet het ook je stroom voorzien voor je magnetron of zo?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
inFamous spelen he, dat kost stroom!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat doe je met dat ding, moet het ook je stroom voorzien voor je magnetron of zo?
Niemand is perfectquote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Agiath het volgende:
Wat controllers betreft wint Sony op alle fronten van Microsoft, maar dat is mijn mening
ik vind de 360 controller anders veel fijnerquote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Agiath het volgende:
Wat controllers betreft wint Sony op alle fronten van Microsoft, maar dat is mijn mening
Dan ben je gek! Dat lees je toch.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vind de 360 controller anders veel fijner
Opeens klinkt het zo logischquote:Op zondag 5 juli 2009 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
inFamous spelen he, dat kost stroom!
[..]
Had ik voor die prijs best in de doos mogen vinden vind je nietquote:Op zondag 5 juli 2009 19:48 schreef Poit het volgende:
Ps3 controller FTW!
Ik snap trouwens het gezeik niet op het korte USB kabeltje wat bij de controller zit.. Als je zo graag een langere kabel wilt koop je die toch gewoon. Of je hangt hem aan de PC, of en elk ander USB charger unit.
Dat geldt ook voor een HDMI kabelquote:Op zondag 5 juli 2009 19:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had ik voor die prijs best in de doos mogen vinden vind je niet
Zat die er ook niet bij? Dat weet ik niet meer,... zelf gebruik ik component!quote:
Eens,... ik ben wel erg blij dat de DS3 een stuk zwaarder is geworden. Ligt beter in de hand dan de eerdere!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:50 schreef Remake het volgende:
Ik met beide consoles kan zeggen, de xbox 360 controller is zo-veel-beter.
Het enige nadeel is de d-pad die ik nooit gebruik.
Nee, die zit niet bij de ps3. Belachelijk, vind ik zelf. maar ach, voor 10 euro heb je al een kabel, dus geen ramp. De controller zelf vind ik wel fijn in de hand, maar misschien ben ik niets gewend dat het beter kan. Ik heb een xbox360 nog nooit aangeraakt.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zat die er ook niet bij? Dat weet ik niet meer,... zelf gebruik ik component!
Ja had wel netter geweest. Het is gelukkig wel gewoon USB, makkelijk te krijgen en kost geen rochel. Het is niet alsof Sony extra dure speciale kabels verkoopt om de controllers op te laden.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had ik voor die prijs best in de doos mogen vinden vind je niet
Zo beter?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:53 schreef RedemptioN het volgende:
vette game in de spotlight trouwens
Stel er eens een voorquote:
Vond hem zelf ook echt geniaal! Erg van genoten. Levels schreeuwen om re-play inderdaad,... non-kill. Pittig, maar wel cool!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:56 schreef Pheno het volgende:
Ik geloof dat ik bijna door MGS 4 ben. One beauty to go. Maar wat een spelDie ga ik nog een keer herspelen maar dan in non-kill modus. Nu schiet ik alles maar neer wat beweegt
GAM FAQ en feedback topiquequote:Op zondag 5 juli 2009 20:03 schreef robbolo het volgende:
Waarom mogen er geen tvp's meer geplaatst worden? En waarom is dat niet verteld?
Battiefield 1943, coming 9th juliquote:Op zondag 5 juli 2009 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stel er eens een voorPas ik hem aan,... ik kwam er even niet op!
zoiets jaquote:
de L2 en R2 buttons ?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:49 schreef Chocobo het volgende:
Mijn PS3 DS3 controller gaat een week mee als ik een spel veel speel. Echter,... vind het niet lekker in de hand liggen. Ook die Gecko buttons of hoe ze ook heten heb ik weer snel verwijderd,... die raak ik nu te snel aan. Persoonlijk vind ik de Wireless Joypad van de 360 vele malen fijner!
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:12 schreef Muuyad het volgende:
360 is fijn voor shooters en racing games maar voor andere games kies ik toch echt de ps3 controller
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:12 schreef Muuyad het volgende:
360 is fijn voor *insert loop of nothing*... maar voor alle andere games kies ik toch echt de ps3 controller
Die lopen toch vanzelf weer leeg?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:06 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb gewoon één dualshock standaard aan de oplader hangen, terwijl ik met de andere speel. En er liggen twee sixaxissen opgeladen in de kast voor noodgevallen.
Ach alles went, maar waarom ze de trigger niet gebruiken voor het schieten is me een raadsel.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:12 schreef Muuyad het volgende:
360 is fijn voor shooters maar voor andere games kies ik toch echt de ps3 controller
This is living...quote:Op zondag 5 juli 2009 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PS3
Ja hallo, moet je natuurlijk wel net dat topic volgen...quote:
Vind je zoiets nou echt nodig? Ik heb nooit problemen met de knoppen dus ik zie het nut van die dingen niet echt in.quote:
Nee,... ik doelde meer op het feit dat hij daar zijn beklaag kan doen! Ben het met je eens dat dit nog duidelijker gemaakt moet worden en in de FAQ gezet moet worden. Niet iedereen kan dit weten.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ja hallo, moet je natuurlijk wel net dat topic volgen...
Ook die worden verwijderd. Het hoeft geen spelletje te worden als we elkaar allemaal helpen. Het gaat uiteindelijk om de leesbaarheid en continuïteit van een centraal topic.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Het zal trouwens niet veel veranderen. In plaatst van tvp's te plaatsen zullen ze gewoon andere onzin invoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |