Vorige week naar de stad geweest, want hij zou in ENgeland uit zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Tis echt jammer dat jullie dit spel nog niet kunnen spelen.![]()
Het is zo tof![]()
Nu al ongeveer 18 uur bezig, en net bij een megagroot 2 verdiepingen tellend treinstation gekomen.![]()
Ik wou gewoon als een killah door de poortjes lopen , moest ik eerst een treinkaartje kopen![]()
Onderweg naar een mega stad op de rug van een fucking grote schildpad![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook de battles zijn rete tof, allemaal abilities die ik kan gebruiken / mixen + het gebruik van de big White Knight![]()
Klinkt allemaal super! Ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Tis echt jammer dat jullie dit spel nog niet kunnen spelen.![]()
Het is zo tof![]()
Nu al ongeveer 18 uur bezig, en net bij een megagroot 2 verdiepingen tellend treinstation gekomen.![]()
Ik wou gewoon als een killah door de poortjes lopen , moest ik eerst een treinkaartje kopen![]()
Onderweg naar een mega stad op de rug van een fucking grote schildpad![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook de battles zijn rete tof, allemaal abilities die ik kan gebruiken / mixen + het gebruik van de big White Knight![]()
Nee, ik heb me vriendin een abbo laten afsluitenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:57 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Wacht je op de kleine versie? Of vond je de hoesjes van de games wel leuk?
Ik had GTA IV (CE) ook al gekocht toen die uitkwam en m'n PS3 pas in november vorig jaar
Mediasharing aanzetten in WMP11 op je PCquote:Op zondag 12 juli 2009 12:11 schreef kreuk050 het volgende:
Hoe krijg ik de foto viewer werkend op de PS3? Hij ziet alleen de foto's die op m'n ps3 staan en niet op m'n netwerk.
Zelfde geld voor video's en mp3? Hoe krijg ik dat werkend op de PS3 vanaf de computer? Iemand een tutorial?
Trouwens gister BF 1943 gekocht en vind het echt leuk!!
Voor het sharen van MP3's, video's en plaatjes, heb je een mediaserver programma nodig. Het beste programma hiervoor is zoals SF al aangaf... PMS.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:11 schreef kreuk050 het volgende:
Hoe krijg ik de foto viewer werkend op de PS3? Hij ziet alleen de foto's die op m'n ps3 staan en niet op m'n netwerk.
Zelfde geld voor video's en mp3? Hoe krijg ik dat werkend op de PS3 vanaf de computer? Iemand een tutorial?
Strakst thuis kijkenquote:Op zondag 12 juli 2009 14:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Uncharted 2: Among Thieves Exclusive Ice Caves Gameplay HD
![]()
![]()
![]()
Pure, pure platforming.
Dit is toch wel de game waar ik dit jaar het meest naar uitkijk, hands down. Nog meer dan MW II ja.
quote:Op zondag 12 juli 2009 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
360 version Fat Princess coming later this year
lolquote:Op zondag 12 juli 2009 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2009 15:05 schreef Remake het volgende:
[..]
lol
maar serieus komt ie ook naar de 360? ik dacht ps exclusive?
quote:Op zondag 12 juli 2009 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Te-Ringquote:Op zondag 12 juli 2009 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Niet dus, dacht al anders had ik hem voor de 360 gehaald.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Het spel wordt door Sony uitgegeven en volgens mij werkt er ook nog een deel van Santa Monica studios aan mee.
Niet kijken, niet kijken, niet kijken...quote:Op zondag 12 juli 2009 14:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Uncharted 2: Among Thieves Exclusive Ice Caves Gameplay HD
![]()
![]()
![]()
Pure, pure platforming.
Dit is toch wel de game waar ik dit jaar het meest naar uitkijk, hands down. Nog meer dan MW II ja.
dat is niet realistisch want dan heb je geen gripquote:Op zondag 12 juli 2009 15:22 schreef Dragorius het volgende:
Damn, dat Uncharted ziet er wel geil uit!
Oh enne....hij heeft wel ijsvaste vingershad hem dan handschoentjes gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |