abonnement Unibet Coolblue
pi_70477996


----------------------------------------------------------------------

- Michael wie? -

Als lead zanger van The Jackson 5 was hij één van de populairste artiesten van de jaren zeventig. Als solo-artiest groeide hij uit tot de allergrootste popster van de jaren tachtig en wellicht de grootste in de hele popgeschiedenis. The King of Pop heeft tientallen superhits op zijn naam staan, waaronder 'Wanna Be Startin' Something', 'Thriller', 'Beat It', 'Black or White' en 'You Rock My World'.

----------------------------------------------------------------------

Vorige topics
Michael Jackson #46 - 1958-2009
Michael Jackson #45 - 1958-2009
Michael Jackson #44 - We shall miss you.
Michael Jackson #43 - Live of niet, nog drie weken!
Michael Jackson #42 - De geruchten vliegen je om de oren
Michael Jackson #41 - The biggest comeback in music history
Michael Jackson # 40 London, DrDentz is coming :D
Michael Jackson #39: Vandaag een miljoen kaartjes weg?
Michael Jackson #38: 45 concerts and counting
Michael Jackson #37 Bijna iedereen heeft kaarten..
Michael Jackson #36: We Be Ballin
Michael Jackson #35:Frustratie en vreugde
Michael Jackson #34: Your wait time is approx 15 minutes...
Michael Jackson #33 - We gaan op de trekker naar Londen
Michael Jackson #32 - Comeback van de King of Pop
Michael Jackson #31: This is it!
Michael Jackson #30: Tijd voor nieuwe muziek
Michael Jackson #29: Alweer 50 jaar
Michael Jackson #28 - 25 jaar na Thriller
Michael Jackson #27 - Eind 2008 of toch 2009?
Michael Jackson #26 - Eind dit jaar of toch 2008?
Michael Jackson #25 - And we're still waiting...
Michael Jackson #24 - Jackson 5 gaat optreden in de VS?
Michael Jackson #23 -Take my name and just let me be..
Michael Jackson #22 The King of Pop
Michael Jackson #21 - We Are The Wooorrllddd :o
Michael Jackson #20 - Op naar de WMA's!
Michael Jackson #19 - Shamone!
Michael Jackson #18 - Nieuw album in.. euh....
Michael Jackson #17 - Nieuw album in 2007
Michael Jackson #16 - King of Pop
Michael Jackson #15
Michael Jackson #14 - Europe, here I come
Michael Jackson #13 - "Acquitted and vindicated"
Feliciteer hier Michael Jackson! - #12
Michael Jackson #11
Michael Jackson #10: (Not Guilty)

----------------------------------------------------------------------


----------------------------------------------------------------------

[ Bericht 0% gewijzigd door DrDentz op 29-06-2009 14:28:44 ]
standaarddrinker
pi_70478182
'Jackson was kaal en broodmager'
Michael Jackson was kaal en zijn hele lichaam zat onder de wondjes van injectienaalden.

Autopsie

Dat meldt de Britse krant The Sun. Die beroept zich op het rapport van de autopsie die op het lichaam van de zanger is uitgevoerd.
Pillen

In de maag van Jackson zouden alleen resten van half verteerde pillen zijn gevonden. Jackson was skeletachtig mager, hij woog nog maar 50 kilogram.
Plastische chirurgie

De autopsie zou ook hebben uitgewezen dat Jackson in de afgelopen 20 jaar zeker 13 maal plastische chirurgie had ondergaan.
Uit het autopsierapport (bron: The Sun)

# Gewicht: Jackson, 1,78 meter lang, woog nog maar 50 kilogram. Hij zou in het laatste jaar van zijn leven nog maar één maaltijd per dag hebben gegeten.
# Kaal: Jackson droeg toen hij werd gevonden een pruik. Daaronder was hij bijna helemaal kaal, op zacht donshaar na. Boven zijn linkeroor zat een kaal plekje, veroorzaakt door een litteken. Dat is waarschijnlijk veroorzaakt door een ongeluk in 1984, toen hij een brandwond opliep tijdens de opname van een Pepsi Cola-reclame.
# Jacksons lichaam vertoonde een aantal gebroken ribben, veroorzaakt door het medisch personeel dat hem probeerde te reanimeren. Op Jacksons borst werden vier wonden van injectienaalden gevonden, waarmee werd geprobeerd adrenaline in zijn hart te spuiten. Drie naalden bereikten de hartwand, de vierde miste het hart en beschadigde een rib.
# Jacksons knieën en schenen vertoonden nog onopgehelderde wonden. Hij had sneeën op zijn rug, veroorzaakt door een recente val.

---------------------------------------------------------------

Het is me nu wel duidelijk dat het ongeluk tijdens de Pepsi reclame z'n hele leven heeft veranderd.
pi_70478351
Ik ben pas 17 dus heb het hoogtepunt in de jaren 80 van Michael Jackson helaas nooit meegemaakt. Toch luister ik nu al 6 jaar zijn muziek. Dat kwam toen ik voor het eerst GTA Vice City speelde toen ben ik naar Michael Jackson gaan luisteren. Altijd als je een ''new game'' aanmaakte dan was het eerste liedje dat je hoorde altijd Billie Jean. Daarna ben heb ik steeds muziek van hem ondekt en vond het echt fantasties. Ik hoopte ook echt dat er weer een nieuwe album zou uit komen. Vrijdag, de dag nadat hij was gestorven was ik echt een beetje down. En dat was voor het eerst dat een artiest emoties bij mij los maakte. Nu luister ik non stop nummers van the King Of Pop.

Michael Jackson
pi_70478380
al die rare berichten weer over Michael
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70478400
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:25 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ben pas 17 dus heb het hoogtepunt in de jaren 80 van Michael Jackson helaas nooit meegemaakt. Toch luister ik nu al 6 jaar zijn muziek. Dat kwam toen ik voor het eerst GTA Vice City speelde toen ben ik naar Michael Jackson gaan luisteren. Altijd als je een ''new game'' aanmaakte dan was het eerste liedje dat je hoorde altijd Billie Jean. Daarna ben heb ik steeds muziek van hem ondekt en vond het echt fantasties. Ik hoopte ook echt dat er weer een nieuwe album zou uit komen. Vrijdag, de dag nadat hij was gestorven was ik echt een beetje down. En dat was voor het eerst dat een artiest emoties bij mij los maakte. Nu luister ik non stop nummers van the King Of Pop.

Michael Jackson
Welcome to the club
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70478457


Er zullen vast veel grapjes gemaakt worden om deze foto, maar ik vind het stiekem een prachtige foto. Hij ziet er echt gelukkig uit op deze foto, samen met z'n kinderen.



Mike.



'The doggone girl is minee.... hee-hee'
pi_70478610
Hoe vinden jullie de foto in de OP? Zo zal ik Michael Jackson herinneren. Een muzikaal genie ergens ver weggestopt in zijn eigen gecreëerde sprookjeswereld.
standaarddrinker
pi_70478677
Jackson, RIP.

Is het al duidelijk of mensen met kaartjes hun geld terug gaan kunnen vorderen? Niet dat ik een kaartje heb, maar las ook al dat organisator niet verzekerd was dus dat ziet er niet rooskleurig uit
Where facts are few, experts are many.
pi_70478690
Beetje korte OP, maar wel een mooie foto.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:37:15 #10
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70478786
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:26 schreef denthemen het volgende:
al die rare berichten weer over Michael
Ja weet je, ik heb er zo genoeg van, na al die jaren geroddel.
De berichten spreken elkaar allemaal tegen.
Laten we wachten totdat de feiten daar zijn.
Waiting for This is it!
pi_70478851
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:32 schreef DrDentz het volgende:
Hoe vinden jullie de foto in de OP? Zo zal ik Michael Jackson herinneren. Een muzikaal genie ergens ver weggestopt in zijn eigen gecreëerde sprookjeswereld.
Ik vind het echt een hele mooie foto! Ik zocht al op m'n pc en op internet naar deze, maar kon 'm niet vinden! Laat 'm erin
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70478886
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:32 schreef DrDentz het volgende:
Hoe vinden jullie de foto in de OP? Zo zal ik Michael Jackson herinneren. Een muzikaal genie ergens ver weggestopt in zijn eigen gecreëerde sprookjeswereld.
Erg mooie foto
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70478904
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:34 schreef Atreidez het volgende:
Jackson, RIP.

Is het al duidelijk of mensen met kaartjes hun geld terug gaan kunnen vorderen? Niet dat ik een kaartje heb, maar las ook al dat organisator niet verzekerd was dus dat ziet er niet rooskleurig uit
Begin deze week wordt er meer bekend gemaakt
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70479030
Hoe zat het nou met zijn kinderen?
I mean, 3x blank, geen negroide eigenschappen, what gives?
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:45:30 #16
178252 3keernix
Flippiee O+
pi_70479097
Ben benieuwd wat er met zijn kinderen gaat gebeuren. Die Debbie Rowe, Grootmoeder & Onbekende moeder
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_70479357
Stevie Wonder is bezig met een nummer voor Michael.
pi_70479446
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:45 schreef 3keernix het volgende:
Ben benieuwd wat er met zijn kinderen gaat gebeuren. Die Debbie Rowe, Grootmoeder & Onbekende moeder
Me too. Hij heeft mooie kinderen. En ik hoop dat ze een normaal leven kunnen leiden.
pi_70479527
Enkele details over wat we zouden gaan zien tijdens de concerten:

Inside Michael Jackson's last show: The magic was back

Starten met WBSS en ook nog eens Dirty Diana

Het had zo mooi kunnen zijn
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70479569
Misschien is het beter als de kinderen naar een goede vriend gaan van Michael. Zowel zijn ouders als Debbie Rowe zie ik niet als geschikt om ze op te voeden. Ze moeten weg van de hysterie en gewoon een zorgeloos leven gaan leiden. Als ze volwassen zijn kunnen ze zelf beslissen wat ze willen doen.
pi_70479798
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Enkele details over wat we zouden gaan zien tijdens de concerten:

Inside Michael Jackson's last show: The magic was back

Starten met WBSS en ook nog eens Dirty Diana

Het had zo mooi kunnen zijn
  maandag 29 juni 2009 @ 15:05:01 #22
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70479828
Erg leuke foto in de OP Ik ben vast niet de enige die de verschillend gekleurde sokken opmerkte
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_70479848


Echt een hele leuke foto dit!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70479889
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef Rnnz het volgende:
Misschien is het beter als de kinderen naar een goede vriend gaan van Michael. Zowel zijn ouders als Debbie Rowe zie ik niet als geschikt om ze op te voeden. Ze moeten weg van de hysterie en gewoon een zorgeloos leven gaan leiden. Als ze volwassen zijn kunnen ze zelf beslissen wat ze willen doen.
Hoe close was Mark Lester met de kinderen eigenlijk?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70479938
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Hoe close was Mark Lester met de kinderen eigenlijk?
Aangezien hij de godfather is denk ik aardig close.
pi_70479953
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef JX het volgende:
Erg leuke foto in de OP Ik ben vast niet de enige die de verschillend gekleurde sokken opmerkte
standaarddrinker
  maandag 29 juni 2009 @ 15:09:49 #27
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70479999
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:08 schreef DrDentz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha...grappig.
Waiting for This is it!
pi_70480025
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:08 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Aangezien hij de godfather is denk ik aardig close.
Wellicht dat hij de voogdij op zich wil nemen. Aan de andere kant, drie kinderen is een hoop inene. Ach ja, ik hoop gewoon dat de kinderen een goede plek krijgen om normaal op te groeien.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70480106
Weet je wie de peetvader is van Prince? Macauley Culkin.

standaarddrinker
pi_70480122
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Wellicht dat hij de voogdij op zich wil nemen. Aan de andere kant, drie kinderen is een hoop inene. Ach ja, ik hoop gewoon dat de kinderen een goede plek krijgen om normaal op te groeien.
Mja, ze moeten sowieso bij elkaar blijven, want volgens mij valt 'Blanket' anders een beetje buiten de boot aangezien Mark Lester niet de godfather is van Blanket en de moeder onbekend is.
pi_70480184
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef DrDentz het volgende:
Weet je wie de peetvader is van Prince? Macauley Culkin.

[ afbeelding ]
Daar zat ik ook al aan te denken..
pi_70480215
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef DrDentz het volgende:
Weet je wie de peetvader is van Prince? Macauley Culkin.

[ afbeelding ]
huh, dat is waar ook. Hoe zit dat nu weer in elkaar?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70480271
Culkin is de peetvader van Paris, lees ik net even ergens snel?

edit: en dus ook van Prince...

Hmm, ok, dit is vreemd...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70480331
Prince én Paris, naar het schijnt.
standaarddrinker
pi_70480439
Blijkbaar hebben Prince en Paris dus twee peetvaders. Michael is in ieder geval wel de peetvader van de kinderen van Lester. Heeft "Blanket" (wat blijf ik het een vreselijke nick vinden ) nou ook een peetvader of is dat dan ook automatisch Lester?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70480619
Ik wil niet echt vervelend zijn maar ben nu al een beetje Michael Jackson moe gezien de veelvuldige publiciteit op radio,tv en internet. Ik moet wel zeggen dat hij leuke muziek maakte en heb nu toevallig dat nummer op van "Heal the World".
75 topics = FIN
pi_70480682
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:26 schreef FP128 het volgende:
Ik wil niet echt vervelend zijn maar ben nu al een beetje Michael Jackson moe gezien de veelvuldige publiciteit op radio,tv en internet. Ik moet wel zeggen dat hij leuke muziek maakte en heb nu toevallig dat nummer op van "Heal the World".
Ben ik met je eens hoor dat het wel wat minder mag nu. Op een gegeven moment krijgt het een averechts effect wat dan ook weer niet de bedoeling is. Ach, over een paar weken hoor je er nog maar weinig over, zijn dood dan.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70480765
Ach, ik heb normaal ook een ontzettende hekel aan een overschot aan publiciteit, maar Michael Jackson verdient het naar mijn mening zeker. Beter dit dan het zoveelste Yolanthe / Jantje-verhaal.
pi_70480910
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef Rnnz het volgende:
Ach, ik heb normaal ook een ontzettende hekel aan een overschot aan publiciteit, maar Michael Jackson verdient het naar mijn mening zeker. Beter dit dan het zoveelste Yolanthe / Jantje-verhaal.
Dat sowieso. Ik had het erger gevonden wanneer de media aan het einde van het acht uur journaal even kwam melden dat Michael was overleden . Goed, redelijk onrealistisch maar ik kan me zeker voorstellen dat men er een beetje moe van wordt, al die aandacht. Ik vind het niet zo heel erg, maar het zou wel gewoon wat minder kunnen op een gegeven moment.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 29 juni 2009 @ 15:36:37 #40
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70481018
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dat sowieso. Ik had het erger gevonden wanneer de media aan het einde van het acht uur journaal even kwam melden dat Michael was overleden . Goed, redelijk onrealistisch maar ik kan me zeker voorstellen dat men er een beetje moe van wordt, al die aandacht. Ik vind het niet zo heel erg, maar het zou wel gewoon wat minder kunnen op een gegeven moment.
Hij is pas drie dagen geleden overleden, waar hebben we het over. En bovendien...zijn begrafenis is nog niet eens geweest.
Waiting for This is it!
pi_70481043
Net even met de KLM gebeld, ze willen omdat dit een bijzonder geval is mijn ticket wel omboeken. Ze willen (logischerwijs) wel bewijs hebben van het feit dat ik naar dat concert zou toe gaan. Ik hoop alleen niet dat het problemen gaat opleveren omdat KELDER de kaartjes voor mij heeft gekocht.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_70481082
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:36 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Hij is pas drie dagen geleden overleden, waar hebben we het over. En bovendien...zijn begrafenis is nog niet eens geweest.
Jeez, vat jij nou alles persoonlijk op ofzo? Ik zeg louter dat ik het me kan voorstellen dat niet-fans het op een gegeven moment wel welletjes vinden gezien een averechts effect op de persoon Michael Jackson en zijn muziek. Niet zo heetgebakerd aub
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 29 juni 2009 @ 15:39:15 #43
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70481118
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Jeez, vat jij nou alles persoonlijk op ofzo? Ik zeg louter dat ik het me kan voorstellen dan niet-fans het op een gegeven moment wel welletjes vinden gezien een averechts effect op de persoon Michael Jackson en zijn muziek. Niet zo heetgebakerd aub
Ik ben niet heetgebakerd. Ik vind drie dagen geleden alleen nog niet lang.
Waiting for This is it!
  maandag 29 juni 2009 @ 15:44:10 #44
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_70481305
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Enkele details over wat we zouden gaan zien tijdens de concerten:

Inside Michael Jackson's last show: The magic was back

Starten met WBSS en ook nog eens Dirty Diana

Het had zo mooi kunnen zijn
damnit...


zoals je zegt

het had zo mooi kunnen zijn ...


hopenlijk komen de beelden van woensdag ooit nog vrij...
pi_70481378
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:39 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Ik ben niet heetgebakerd. Ik vind drie dagen geleden alleen nog niet lang.
Jan Smit (of welke andere BN'er of beroemdheid dan ook) komt te overlijden. Vier dagen lang continue Jan Smit op radio en tv wat betreft zijn muziek. Daarnaast komen nog docu's en weet ik veel wat. And on top of that, lees je op internet ook allerlei verhalen omtrent de persoon. Als niet-fan kan ik het me voorstellen dat je dan Jan Smit moe word (ik wel in ieder geval). Of ga je nu zeggen dat je dat helemaal niet zo vervelend vindt? (en niet zeggen, je kan Jan Smit niet met MJ vergelijken. Het gaat even om een hypothese)

In mijn omgeving hoor ik continue hetzelfde. Ze vinden het jammer dat Michael dood is, maar de berichtgeving en aandacht mag langzamerhand wel wat minder worden. Dat jij iets niet erg vindt en iets niet vindt passen, betekent nog niet dat de rest, i.c. niet-fans, het niet erg vindt.

Ik stel voor dat we deze discussie staken.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70481440
Op TV zie ik er al niks meer over eigenlijk. Geen clips meer op MTV, en CNN is alleen met Iran bezig.
standaarddrinker
  maandag 29 juni 2009 @ 15:49:05 #47
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70481490
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Jan Smit (of welke andere BN'er of beroemdheid dan ook) komt te overlijden. Vier dagen lang continue Jan Smit op radio en tv wat betreft zijn muziek. Daarnaast komen nog docu's en weet ik veel wat. And on top of that, lees je op internet ook allerlei verhalen omtrent de persoon. Als niet-fan kan ik het me voorstellen dat je dan Jan Smit moe word (ik wel in ieder geval). Of ga je nu zeggen dat je dat helemaal niet zo vervelend vindt? (en niet zeggen, je kan Jan Smit niet met MJ vergelijken. Het gaat even om een hypothese)

In mijn omgeving hoor ik continue hetzelfde. Ze vinden het jammer dat Michael dood is, maar de berichtgeving en aandacht mag langzamerhand wel wat minder worden. Dat jij iets niet erg vindt en iets niet vindt passen, betekent nog niet dat de rest, i.c. niet-fans, het niet erg vindt.

Ik stel voor dat we deze discussie staken.
Ik wist niet dat we hier over een discussie over hadden: Tis al goed, Sideshowbobbie.
Waiting for This is it!
pi_70481561
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:49 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Ik wist niet dat we hier over een discussie over hadden: Tis al goed, Sideshowbobbie.
Naja, ok, niet echt discussie, maar voordat het er één wordt

Maar goed, ik hoop dat je m'n punt enigszins begrijpt, zoals ik die van jou ook begrijp
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 29 juni 2009 @ 15:58:05 #49
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_70481844
Op IMDB:
quote:
Godmother of his daughter Paris Jackson is Elizabeth Taylor.
Godmother of his son Prince Michael Jackson I is Elizabeth Taylor.
Besides being godfather to Michael's first child Prince Michael Jackson I, Macaulay Culkin is also godfather to Jackson's daughter Paris Jackson.
Niets over Mark Lester... En ook niets over Prince II
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  maandag 29 juni 2009 @ 15:58:32 #50
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70481864
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dat sowieso. Ik had het erger gevonden wanneer de media aan het einde van het acht uur journaal even kwam melden dat Michael was overleden . Goed, redelijk onrealistisch maar ik kan me zeker voorstellen dat men er een beetje moe van wordt, al die aandacht. Ik vind het niet zo heel erg, maar het zou wel gewoon wat minder kunnen op een gegeven moment.
Hoe zou het geweest zijn als hij zijn comeback niet had aangekondigd? Dan zou het in Nederland denk ik veel minder groot nieuws zijn. Want voor die aankondiging was MJ eigenlijk buiten beeld.
pi_70481940
http://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Lester

Michael Jackson asked if I wanted to be Blanket's godfather: Friend Mark Lester gives a touching insight into the tortured singer - http://www.dailymail.co.u(...)tortured-singer.html

'Much has been said about Michael Jackson today and many are wondering about the fate of his kids. Who will get custody and what kind of life will they lead?

Mark Lester may have the answer to those questions. He was named godfather to the kids by the Michael jackson and wants to live up to the responsibilities that go with the title.'

http://blogs.babble.com/f(...)chael-jacksons-kids/

Onder andere..
pi_70482507
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef DrDentz het volgende:
Weet je wie de peetvader is van Prince? Macauley Culkin.

[ afbeelding ]
Hoe oud is dat menneke nu?
Ken hem nog uit die leuke films Home Alone 1 en 2, deel 3 was waardeloos.
Schattig menneke, alleen had gehoord dat hij ook veel problemen heeft (gehad), klopt dit?
pi_70482648


Deze shirts komen donderdag uit. Nu nog even kijken hoe ik er eentje kan krijgen, want ze zijn behoorlijk exclusief zo te zien.

http://www.neffheadwear.com/blog/neff-michael-jackson-tribute-tee
  maandag 29 juni 2009 @ 16:21:32 #54
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70482662
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:17 schreef Phrits het volgende:

[..]

Hoe oud is dat menneke nu?
Ken hem nog uit die leuke films Home Alone 1 en 2, deel 3 was waardeloos.
Schattig menneke, alleen had gehoord dat hij ook veel problemen heeft (gehad), klopt dit?
Zoek het even op in de imdb of op wikipedia.
  maandag 29 juni 2009 @ 16:32:20 #55
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70483019
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:21 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]

Deze shirts komen donderdag uit. Nu nog even kijken hoe ik er eentje kan krijgen, want ze zijn behoorlijk exclusief zo te zien.

http://www.neffheadwear.com/blog/neff-michael-jackson-tribute-tee
Hele vette shirts!
pi_70483119
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:32 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Hele vette shirts!
Inderdaad, kijken of ik er 1 kan krijgen.. Maar anders zullen er nog wel van zulk soort shirts uitkomen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 29 juni 2009 @ 16:37:47 #57
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_70483217
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:21 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]

Deze shirts komen donderdag uit. Nu nog even kijken hoe ik er eentje kan krijgen, want ze zijn behoorlijk exclusief zo te zien.

http://www.neffheadwear.com/blog/neff-michael-jackson-tribute-tee
WOW die donkere
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_70484854
Hopelijk komt er donderdag meer info over die shirts op de site van de Nederlandse dealer, maar ik ben bang dat het sowieso uit het buitenland moet komen.



http://www.ny-123.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=MichJack7B1&Store_Code=N

Dit shirt vind ik ook mooi. En deze staat ook nog op m'n verlanglijstje:

pi_70484963
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:21 schreef Rnnz het volgende:
Hopelijk komt er donderdag meer info over die shirts op de site van de Nederlandse dealer, maar ik ben bang dat het sowieso uit het buitenland moet komen.

[ afbeelding ]

http://www.ny-123.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=MichJack7B1&Store_Code=N

Dit shirt vind ik ook mooi. En deze staat ook nog op m'n verlanglijstje:

[ afbeelding ]
Die 1e is echt vet (die tweede ook uiteraard )

Hopelijk dat ik 'm kan bestellen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70485011
Dit is dus dat bol.com gedrag
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  maandag 29 juni 2009 @ 17:32:21 #61
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_70485152
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:21 schreef Rnnz het volgende:


Dit shirt vind ik ook mooi. En deze staat ook nog op m'n verlanglijstje:

[ afbeelding ]
die trek ik toevallig een paar minuten geleden aan
pi_70485223
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:32 schreef Cybart het volgende:

[..]

die trek ik toevallig een paar minuten geleden aan
Hoe is ie? Ik ga 'm toch maar wel kopen denk ik. Ik ga niet wachten op een andere kleur
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70485301
Wat is nou de meest complete CD van deze artiest? Ben opzoek naar een goede CD met veel nummers.
  maandag 29 juni 2009 @ 17:38:06 #64
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_70485348
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Hoe is ie? Ik ga 'm toch maar wel kopen denk ik. Ik ga niet wachten op een andere kleur
hij's vrij dun qua stof (tegenover die ik al heb uit die serie, van the a-team)
verder een hint: koop een maat kleiner, normaal heb ik m of s,
deze is xs en valt nog een beetje ruim


maar hij's voornamelijk heel cool
pi_70485475
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:36 schreef versteegrob het volgende:
Wat is nou de meest complete CD van deze artiest? Ben opzoek naar een goede CD met veel nummers.
Eigenlijk The Ultimate Collection , maar die is vrij prijzig. Althans, toentertijd.

Anders maakt het niet veel uit welke, ze bevatten allemaal de grootste hits. Of misschien HIStory, dan heb je nog een tweede cd met "nieuwe" nummers uit 1995.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70485499
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:38 schreef Cybart het volgende:

[..]

hij's vrij dun qua stof (tegenover die ik al heb uit die serie, van the a-team)
verder een hint: koop een maat kleiner, normaal heb ik m of s,
deze is xs en valt nog een beetje ruim


maar hij's voornamelijk heel cool
Ah ok, dan weet ik dat. Dat probleem heb ik ook nog wel eens
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 29 juni 2009 @ 18:11:47 #67
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70486358
Dus, tijdlijn is nu:
11:30 - Michael krijgt volgens berichten Demerol toegediend
11:52 - Dr Murray vindt Michael en begint eenhandige CPR
12:22 - 911 call -> Carter legt Michael op de grond
14:26 - Michael wordt dood verklaard in het ziekenhuis
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 29 juni 2009 @ 18:28:23 #68
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70486876
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:11 schreef matthijst het volgende:
Dus, tijdlijn is nu:
11:30 - Michael krijgt volgens berichten Demerol toegediend
11:52 - Dr Murray vindt Michael en begint eenhandige CPR
12:22 - 911 call -> Carter legt Michael op de grond
14:26 - Michael wordt dood verklaard in het ziekenhuis
Dit is giswerk...
pi_70487241
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:36 schreef versteegrob het volgende:
Wat is nou de meest complete CD van deze artiest? Ben opzoek naar een goede CD met veel nummers.
Eigenlijk zijn zijn Thriller, Bad en Dangerous albums al greatest hits op zichzelf.
standaarddrinker
  maandag 29 juni 2009 @ 19:00:48 #70
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_70487919
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:40 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn zijn Thriller, Bad en Dangerous albums al greatest hits op zichzelf.
en off the wall en history

zijn singles zijn namelijk niet alleen maar zijn beste nr's, zijn nog zat pareltjes die hij niet had uitgebracht.

blijft nog steeds onwerkelijk dat de concerten niet doorgaan en dat hij er niet meer is.
wel is goede muziek op tmf de afgelopen dagen
pi_70488010
Neem nou Thriller. Er staan 9 nummers op. Ik denk dat iemand die het album nooit gedraaid heeft, alleen een beetje Michael's hitjes kent, al 6 van de nummers kan meezingen. Wanna Be Startin' Somethin', The Girl Is Mine, Thriller, Beat It, Billie Jean, en Human Nature zijn algemeen bekend. Misschien P.Y.T. ook nog.
standaarddrinker
  maandag 29 juni 2009 @ 19:10:35 #72
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70488245
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:28 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Dit is giswerk...
Hoezo?
911 call is geregistreerd.
Time of death staat vast.
Advocaat zegt 25-30 minuten CPR.
Geen giswerk aan.
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 29 juni 2009 @ 19:11:06 #73
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70488270
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:03 schreef DrDentz het volgende:
en Human Nature zijn algemeen bekend.
Ik vond de bewerking van SWV destijds (1992) zo gaaf (SWV - Right Here), waar MJ ook in te horen is

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 29 juni 2009 @ 19:13:02 #74
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_70488345
Wat een warme , "homey" foto's zijn dat toch van hem en z'n kindertjes. Zo lief.
Volgens mij was hij een leuke, doch rechtvaardige vader.
En wat staan roze en rood hem toch goed (zie OP) Eigenlijk alle velle kleuren wel.
En die sokken idd haha

Mooi ook hoe zoiets jammerlijks de wereld zó kan verbinden.
Ongeacht leeftijd, ras, voorkeur etc, is iedereen er mee bezig of zich ervan bewust en delen we de pijn.
Zo mooi. Only MJ can.

Vind het alleen nog steeds raar om de woorden "Michael Jackson" en "dood" of "overleden" in één zin te zien staan.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  maandag 29 juni 2009 @ 19:21:21 #75
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70488646
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Naja, ok, niet echt discussie, maar voordat het er één wordt

Maar goed, ik hoop dat je m'n punt enigszins begrijpt, zoals ik die van jou ook begrijp
Ik respecteer je punt!
Waiting for This is it!
pi_70488841
Een groot groot verlies
Altijd mijn jeugdheld geweest, hoorde het nieuws op vakantie!!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 29 juni 2009 @ 19:31:25 #77
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_70488989
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Een groot groot verlies
Altijd mijn jeugdheld geweest, hoorde het nieuws op vakantie!!
Da's dan een domper op je vakantie pret.
Ik ga over 3 weken en gelukkig niet nu, was niet zo'n leuke vakantie geweest.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_70489181
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:31 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Da's dan een domper op je vakantie pret.
Ik ga over 3 weken en gelukkig niet nu, was niet zo'n leuke vakantie geweest.
Het was maar een weekendje, maar toch!
Ik had een brok in mn keel toen ik zn muziek hoorde, toch wel erg veel herinneringen er aan
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_70490837
Joe Jackson zal zo met Al Sharpton een press conference houden. Te volgen via TMZ en CNN

http://www.tmz.com/2009/06/29/live-joe-jackson-press-conference/

http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70490995
Ik vind die Al Sharpton toch maar een beetje een ophitser.
standaarddrinker
  maandag 29 juni 2009 @ 20:33:18 #81
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_70491047
Hij komt aangelopen....
  maandag 29 juni 2009 @ 20:33:27 #82
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70491057
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Joe Jackson zal zo met Al Sharpton een press conference houden. Te volgen via TMZ en CNN

http://www.tmz.com/2009/06/29/live-joe-jackson-press-conference/

http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
Thanks!
Waiting for This is it!
pi_70491078
Joseph komt waarschijnlijk z'n blu-ray bedrijfje aanprijzen.
standaarddrinker
  maandag 29 juni 2009 @ 20:34:11 #84
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_70491082
Lopen voorbij de microfoon en gaan kijken bij de verschillende briefjes en hartjes enzo.
pi_70491108
't is op CNN nu.
standaarddrinker
pi_70491224
wtf Joe!!

Ga nou niet weer je bedrijfje aanhalen en je schuilen achter een slap excuus
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70491463
quote:
Taped Jackson's Last Night Alive Could Be CD, DVD


Michael Jackson’s last rehearsal at the Staples Center on Wednesday, the eve of his death, was recorded in multi-camera, high-definition video and multi-track audio, and could be released as the performer’s last album, according to several people close to the now-defunct concert tour.

The recordings were made as part of concert promotion company AEG Live’s deal with Jackson, which included a plan to produce both an album and DVD of what Jackson had billed his “final performance” tour, titled “This Is It.”

The entertainer died of heart failure on Thursday.

Randy Phillips, president and CEO of AEG Live, the nation's second largest concert promoter, emailed that he would not comment for the story.

The recordings also could be used to produce both a DVD or Blu-ray disc of the entertainer’s last performance -- the entertainer singing his greatest hits.

One AEG official boasted to a colleague this weekend, “We have a live album in the can.”

And what an album it would be. Amazon, record stores and retailers like Barnes and Noble sold of all Michael Jackson stock almost immediately -- and in a matter of minutes following the news of Jackson’s death, in the case of Amazon.

Press reports have said that AEG Live stands to lose tens of millions of dollars from the unexpected cancellation of Jackson’s 50-date London tour.

But any audio and video release of the final concert would undoubtedly sell millions -- if not tens of milllions -- of units worldwide and would be the music industry’s equivalent of a license to print money.

Jackson had failed to appear at many of the scheduled rehearsals in Los Angeles over the past two months. But he did show up at a full rehearsal at the Staples Center of his scheduled July 13 London concert on the night before his death.

The rehearsal, which went on for several hours, included dancers, musicians and aerial performers. Three people close to the production said it had been captured by multiple cameras, and the audio digitally recorded in a manner that could be used to produce a surround-sound DVD and audio products.

The show -- which was to kick off of a 50-concert series at London's 02 arena -- was planned as a spectacular performance. At one point, Jackson was suspended on a crane; at another, there was a 3D view of “Thriller”-style haunted mansion, that required the audience to put on special glasses.

Some of those there present at the rehearsal were concerned about the performer.

Patrick Woodroffe, lighting designer, watched the final rehearsal. He told the BBC4 that the singer seemed frail.

“We had rehearsed for the last couple weeks. We put together a complicated show, quite a spectacular show. Of course a huge part of it was him, and I would say for the last week he hadn’t really been with us.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70491497
Joe
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 29 juni 2009 @ 20:46:47 #89
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_70491531
De CNN-stream gaat verder. TMZ was alleen gericht op het podium.

Edit: En weg zijn ze. Wat hebben ze nu verteld?

"We zijn ergens mij bezig"

"Memorial weten we nog niet wat we gaan doen"

(reactie op dat MJ op Neverland begraven wilde worden:) "Dat is niet waar"
  maandag 29 juni 2009 @ 20:47:58 #90
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70491560
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef denthemen het volgende:
Joe
Mag ik meekotsen?
Waiting for This is it!
pi_70491570
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef Xaobotnik het volgende:
De CNN-stream gaat verder. TMZ was alleen gericht op het podium.
Die is nu gestopt bij mij. Kwam verder weinig
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70491608
Ik vind het echt ronduit schandalig van Joe dat ie direct weer over z'n bedrijf begint. Ik zag z'n mede vennoot al naast 'm staan en wist direct al weer hoe laat het was. Schandalig!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 29 juni 2009 @ 20:49:05 #93
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_70491610
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef Xaobotnik het volgende:
De CNN-stream gaat verder. TMZ was alleen gericht op het podium.

Edit: En weg zijn ze. Wat hebben ze nu verteld?

"We zijn ergens mij bezig"

"Memorial weten we nog niet wat we gaan doen"

(reactie op dat MJ op Neverland begraven wilde worden:) "Dat is niet waar"
Ja, totaal geen nieuws.
Waiting for This is it!
pi_70491623
Michael had de kunst van het onduidelijk een persconferentie geven blijkbaar niet van een vreemde..
standaarddrinker
pi_70491656
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:49 schreef DrDentz het volgende:
Michael had de kunst van het onduidelijk een persconferentie geven blijkbaar niet van een vreemde..
Ik moest lachen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 20:53:44 #96
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_70491772
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:32 schreef DrDentz het volgende:
Hoe vinden jullie de foto in de OP? Zo zal ik Michael Jackson herinneren. Een muzikaal genie ergens ver weggestopt in zijn eigen gecreëerde sprookjeswereld.
Prachtige OP, prachtige foto.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  maandag 29 juni 2009 @ 21:01:40 #97
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_70492046
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:11 schreef matthijst het volgende:
Dus, tijdlijn is nu:
11:30 - Michael krijgt volgens berichten Demerol toegediend
11:52 - Dr Murray vindt Michael en begint eenhandige CPR
12:22 - 911 call -> Carter legt Michael op de grond
14:26 - Michael wordt dood verklaard in het ziekenhuis
Dus de dokter is een HALFUUR met reanimeren bezig geweest voordat er een ambulance wordt gebeld.. WTF!!
Dat laat je iemand na 1 minuut al doen als iemand geen polsslag meer heeft!
het schijnt dat de ambu er 9 minuten over heeft gedan om er te komen, dus toen was ie al bijna 45 minuten dood.
Met een hartstilstand weet je dat iemand dan al niet meer te redden is.....
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 juni 2009 @ 21:08:32 #98
862 Arcee
Look closer
pi_70492281
De dood van Michael Jackson heeft een vloedgolf aan downloads veroorzaakt en zijn CD's vliegen de winkels uit en dat effect begint duidelijk te worden in de diverse hitlijsten.

  • Sony: Michael Jackson 22 singles in Single top 100, 15 albums in Album top 20
  • Michael Jackson set to make chart history, again
  • Hitlist UK Top 75 (wk27) (20 nieuwe binnenkomers zijn van MJ)
  • iTunes Store Top 10 Songs (in de USA zijn 8 van de top 10 van MJ)
  • Michael Jackson domineert postuum Britse hitlijsten

    Sony: "Alles wat we nog op voorraad hadden, is eruit gegaan. De vraag is zo extreem hoog. Dat hebben we nog nooit eerder gezien".

    quote:
    Wat de verkopen betekenen voor de Nederlandse hitlijsten, is nog onduidelijk. In de digitale lijsten is de dood van Jackson in ieder geval al duidelijk te zien. “Vrijdagavond stonden vijftien albums van Michael Jackson bij de eerste twintig en stonden 22 singles in de Single Top 100″, zegt een woordvoerder van Sony
    Dat is op basis van enkele dagen. Benieuwd wat een volle week voor effect gaat hebben op de diverse verkooplijsten.

    [ Bericht 86% gewijzigd door belsen op 29-06-2009 21:11:56 ]
  • pi_70492301
    Ik zag in het journaal een reportage over een hommage aan MJ en daar was zijn vader ook bij. Waarom krijgt die vader uberhaupt aandacht en wordt hij niet verketterd? Het is toch algemeen bekend dat die vader hem heeft mishandeld? Heeft die man ooit straf gehad? En nu een beetje mooie sier maken met zijn zoon. Ik vind het vreemd. Of zie ik het verkeerd?
    pi_70492512


    This Is It rehearsal

    Ik wil meer zien.
    standaarddrinker
      maandag 29 juni 2009 @ 21:15:28 #101
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70492564
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:14 schreef DrDentz het volgende:
    [ afbeelding ]

    This Is It rehearsal

    Ik wil meer zien.
    Oeh...dit doet pijn om te zien.
    Waiting for This is it!
      maandag 29 juni 2009 @ 21:18:19 #102
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70492664
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:09 schreef SCH het volgende:
    Ik zag in het journaal een reportage over een hommage aan MJ en daar was zijn vader ook bij. Waarom krijgt die vader uberhaupt aandacht en wordt hij niet verketterd? Het is toch algemeen bekend dat die vader hem heeft mishandeld? Heeft die man ooit straf gehad? En nu een beetje mooie sier maken met zijn zoon. Ik vind het vreemd. Of zie ik het verkeerd?
    In mijn ogen zie je het heel goed.
    Ik zag een docu met zijn moeder, die de hand boven het hoofd hield (en de kop in het zand). Ze zei:" they were disciplined with love"
    Maar wat kan je doen? Ik denk dat die vent nog een hele grote invloed heeft op het gezin.
    Waiting for This is it!
    pi_70492718
    standaarddrinker
    pi_70492771
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:14 schreef DrDentz het volgende:
    [ afbeelding ]

    This Is It rehearsal

    Ik wil meer zien.
    Hoe gaaf ziet dat er uit zeg!
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
    pi_70492813
    Die Nederlandse muzikant die dit weekend in NOVA zat, dat was een geweldige jonge vent. Die met hem heeft samengewerkt onlangs. Hoe hij zonder oordeel over MJ sprak en heel discreet alleen op zijn muziek inging. Had wel eerder over hem gelezen ,ben even kwijt hoe hij heet.

    Is er al iets bekend over de begrafenis?
    pi_70492814
    die dvd zou ik wel willen
    pi_70492818
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:14 schreef DrDentz het volgende:
    [ afbeelding ]

    This Is It rehearsal

    Ik wil meer zien.
    Hopen dat ze daadwerkelijk een DVD maken van die rehearsel
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
      maandag 29 juni 2009 @ 21:22:40 #108
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70492856
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:21 schreef SCH het volgende:
    Die Nederlandse muzikant die dit weekend in NOVA zat, dat was een geweldige jonge vent. Die met hem heeft samengewerkt onlangs. Hoe hij zonder oordeel over MJ sprak en heel discreet alleen op zijn muziek inging. Had wel eerder over hem gelezen ,ben even kwijt hoe hij heet.

    Is er al iets bekend over de begrafenis?
    Nee. Meneer Jackson zei dat ze daar nog niet over uit waren.
    Waiting for This is it!
      maandag 29 juni 2009 @ 21:23:41 #109
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_70492899






    Haters everywhere but I don't really care.
    pi_70492946
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:21 schreef SCH het volgende:
    Die Nederlandse muzikant die dit weekend in NOVA zat, dat was een geweldige jonge vent. Die met hem heeft samengewerkt onlangs. Hoe hij zonder oordeel over MJ sprak en heel discreet alleen op zijn muziek inging. Had wel eerder over hem gelezen ,ben even kwijt hoe hij heet.

    Is er al iets bekend over de begrafenis?
    Giorgio Tuinfort?
    Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
    pi_70493016
    Hele gave foto's. Zo zonde dat we het nooit kunnen meemaken
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
    pi_70493050
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:24 schreef Hoogstaande het volgende:

    [..]

    Giorgio Tuinfort?
    Yep die ja. Klasse hoe hij over MJ sprak. Ingetogen en discreet en ook heel bescheiden.
      maandag 29 juni 2009 @ 21:27:40 #113
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_70493068
    Wat als hij is overleden aan overinspanning icm. slechte voeding?
    Haters everywhere but I don't really care.
      maandag 29 juni 2009 @ 21:35:10 #114
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70493389
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:27 schreef matthijst het volgende:
    Wat als hij is overleden aan overinspanning icm. slechte voeding?
    Zoiets moet het haast wel geweest zijn, aangezien er geen sporen waren van "foul play". Uitputting- te weinig eten-teveel medicijnen. Daarom, hoe mooi ik deze nieuwe opgedoken foto's ook vind, vind ik het tegelijkertijd heel pijnlijk om te zien.
    Waiting for This is it!
      maandag 29 juni 2009 @ 21:35:23 #115
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70493399
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:23 schreef matthijst het volgende:
    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]
    Owwww wat fucking tof moet dat geweest zijn, als we het ooit hadden mogen zien

    Ik hoop dat we er ooit nog bewegende beelden van te zien krijgen.
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
    pi_70493444
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:35 schreef Bevin het volgende:

    [..]

    Owwww wat fucking tof moet dat geweest zijn, als we het ooit hadden mogen zien

    Ik hoop dat we er ooit nog bewegende beelden van te zien krijgen.
    Ik wil op 8 september
    standaarddrinker
      maandag 29 juni 2009 @ 21:37:03 #117
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_70493481
    @Robijn: ja, of zelfs zonder medicijnen? Waarom zou de dokter erover liegen, hij weet dat er tests gedaan worden... En als AEG ook maar een beetje serieuze healthcheck heeft laten doen zouden ze zijn bloed hebben getest....
    Haters everywhere but I don't really care.
      maandag 29 juni 2009 @ 21:38:45 #118
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70493542
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:36 schreef DrDentz het volgende:

    [..]

    Ik wil op 8 september
    Houd op ik word er droevig van
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
      maandag 29 juni 2009 @ 21:39:44 #119
    63388 tass
    There Can Be Only One!
    pi_70493586
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:27 schreef matthijst het volgende:
    Wat als hij is overleden aan overinspanning icm. slechte voeding?
    Dan kan je flauwvallen, maar het lijkt me niet dat je daar een hartstilstand van krijgt.

    Ik vind 'm op die foto's , als het echte zijn van de, rehearsel er niet slechter uitzien als normaal hoor.
    Ja het was een dun ding, maar 50 kg zou ik 'm niet geven als ik 't zo zie.

    Enne waarom nog steeds niks besloten over het allerlaatste? Er moet toch wel iemand zijn (kids, nanny) die zullen weten hoe Michael het gewild zou hebben?!
    Denk dat de familie zit te denken hoe zij er zelf het meeste geld uit kunnen halen.....
    pi_70493595
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:37 schreef matthijst het volgende:
    @Robijn: ja, of zelfs zonder medicijnen? Waarom zou de dokter erover liegen, hij weet dat er tests gedaan worden... En als AEG ook maar een beetje serieuze healthcheck heeft laten doen zouden ze zijn bloed hebben getest....
    Maar waarom was die vent dan een halve dag spoorloos? Vind ik toch een beetje vreemd. Ik zeg niet dat ie iets met zijn dood te maken heeft, maar toch. Ik zou niet gaan "vluchten" wanneer ik niets gedaan heb. Misschien was ie flink geschrokken ofzo, maar dan nog..
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      maandag 29 juni 2009 @ 21:40:04 #121
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70493601
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:37 schreef matthijst het volgende:
    @Robijn: ja, of zelfs zonder medicijnen? Waarom zou de dokter erover liegen, hij weet dat er tests gedaan worden... En als AEG ook maar een beetje serieuze healthcheck heeft laten doen zouden ze zijn bloed hebben getest....
    Als het waar is, dat Michael zelf maar 10 concerten wilde, dan zal het AEG weinig hebben kunnen schelen, ben ik bang. Zij wilden er immers persé 50.
    Ik ben zo ontzettend benieuwd wat er uit die testen komt.
    Waiting for This is it!
      maandag 29 juni 2009 @ 21:44:01 #122
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70493780
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    Maar waarom was die vent dan een halve dag spoorloos? Vind ik toch een beetje vreemd. Ik zeg niet dat ie iets met zijn dood te maken heeft, maar toch. Ik zou niet gaan "vluchten" wanneer ik niets gedaan heb. Misschien was ie flink geschrokken ofzo, maar dan nog..
    Ik denk dat de geruchten dat de combinatie van medicijnen hem teveel zijn geworden, wel eens de waarheid kunnen zijn. Het schijnt dat de pijnstiller die hij gebruikte een paar levensbedreigende contraindicaties had met de anti-depressiva die hij ook geslikt zou hebben. Die combinatie van onschuldige medicatie, zou levensbedreigend zijn geworden in de dosissen die hij gebruikt zou hebben.

    En als dat de waarheid is, mag die 'arts' zich schamen, want die MOET zoiets weten
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
      maandag 29 juni 2009 @ 21:45:26 #123
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70493859
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef Bevin het volgende:

    [..]

    Ik denk dat de geruchten dat de combinatie van medicijnen hem teveel zijn geworden, wel eens de waarheid kunnen zijn. Het schijnt dat de pijnstiller die hij gebruikte een paar levensbedreigende contraindicaties had met de anti-depressiva die hij ook geslikt zou hebben. Die combinatie van onschuldige medicatie, zou levensbedreigend zijn geworden in de dosissen die hij gebruikt zou hebben.
    Ja! Dat heb ik ook gelezen. Toen ik op Demerol zocht. Je moet niet kort na het innemen van een antidepressivum Demerol innemen..................
    Waiting for This is it!
      maandag 29 juni 2009 @ 21:45:58 #124
    74506 Rebbedebje
    Bedrijfspsycholoog
    pi_70493886
    Steeds als ik zijn foto's zie of beelden op tv, dan wil ik hem gewoon vastpakken en heel erg knuffelen, om hem te laten voelen hoe geliefd hij was.
    Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
    als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
    Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
      maandag 29 juni 2009 @ 21:47:11 #125
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70493946
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:45 schreef Rebbedebje het volgende:
    Steeds als ik zijn foto's zie of beelden op tv, dan wil ik hem gewoon vastpakken en heel erg knuffelen, om hem te laten voelen hoe geliefd hij was.
    Dat heb ik ook....
    Waiting for This is it!
    pi_70494183
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef Bevin het volgende:

    [..]

    Ik denk dat de geruchten dat de combinatie van medicijnen hem teveel zijn geworden, wel eens de waarheid kunnen zijn. Het schijnt dat de pijnstiller die hij gebruikte een paar levensbedreigende contraindicaties had met de anti-depressiva die hij ook geslikt zou hebben. Die combinatie van onschuldige medicatie, zou levensbedreigend zijn geworden in de dosissen die hij gebruikt zou hebben.

    En als dat de waarheid is, mag die 'arts' zich schamen, want die MOET zoiets weten
    Dat laatste, mocht zoiets waar zijn geweest, dan nog heeft die arts iets op zijn kerfstok!
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      maandag 29 juni 2009 @ 21:52:41 #127
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70494215
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    Dat laatste, mocht zoiets waar zijn geweest, dan nog heeft die arts iets op zijn kerfstok!
    Google maar op Demerol.
    Waiting for This is it!
      maandag 29 juni 2009 @ 21:53:48 #128
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70494257
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    Dat laatste, mocht zoiets waar zijn geweest, dan nog heeft die arts iets op zijn kerfstok!
    Ja zeker, of het was geen echte arts of hij had andere bedoelingen met michael
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
    pi_70494316
    Nu schijnt die dokter te zeggen dat hij geprobeerd heeft om te bellen maar dat de telefoons het niet deden.
    standaarddrinker
    pi_70494391
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:53 schreef Bevin het volgende:

    [..]

    Ja zeker, of het was geen echte arts of hij had andere bedoelingen met michael
    Een arts lijkt hij me wel geweest te zijn, aangezien Michael al eerder "zaken" met hem heeft gedaan. AEG heeft 'm de laatste tijd alleen aangesteld als zijn 24/7 arts.

    Er gaan zelfs geruchten over AEG en dat zij juist gebaat zijn bij de dood van Michael. De arts, Randy Philips en nog een paar andere zouden in het complot zitten
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      maandag 29 juni 2009 @ 21:57:01 #131
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70494402
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:55 schreef DrDentz het volgende:
    Nu schijnt die dokter te zeggen dat hij geprobeerd heeft om te bellen maar dat de telefoons het niet deden.
    Had ie ook van de medicijnen gesnoept ?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
      maandag 29 juni 2009 @ 21:57:11 #132
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70494406
    Pethidine of meperidine (in het buitenland ook bekend als, isonipecaine, lidol, operidine, pethanol en piridosal) is een snelwerkend opioïde. In de Verenigde Staten is het vooral onder de merknaam Demerol in gebruik. Pethidine mag niet met (of kort na) MAO-remmers gebruikt worden.

    Bron: Wikipedia

    Maar ja, nu schijnt ie weer gezegd te hebben dat ie em geen Demerol heeft gegeven. Daarom zijn die tests zo belangrijk.
    Waiting for This is it!
    pi_70494493
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:57 schreef Robijn1961 het volgende:
    Pethidine of meperidine (in het buitenland ook bekend als, isonipecaine, lidol, operidine, pethanol en piridosal) is een snelwerkend opioïde. In de Verenigde Staten is het vooral onder de merknaam Demerol in gebruik. Pethidine mag niet met (of kort na) MAO-remmers gebruikt worden.

    Bron: Wikipedia

    Maar ja, nu schijnt ie weer gezegd te hebben dat ie em geen Demerol heeft gegeven. Daarom zijn die tests zo belangrijk.
    En daar moeten we (ook van de 2e autopsie) nog wel even op wachten
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      maandag 29 juni 2009 @ 21:59:09 #134
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70494495
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    Een arts lijkt hij me wel geweest te zijn, aangezien Michael al eerder "zaken" met hem heeft gedaan. AEG heeft 'm de laatste tijd alleen aangesteld als zijn 24/7 arts.

    Er gaan zelfs geruchten over AEG en dat zij juist gebaat zijn bij de dood van Michael. De arts, Randy Philips en nog een paar andere zouden in het complot zitten
    Tja, als AEG er gebaat bij zou zijn, zo'n iemand als zijn persoonlijke 'arts' aanstelt..

    Ik mag hopen dat Michael totaal onschuldig is gestorven. Maar als het daadwerkelijk om die contraindicaties gaat, dan is het sowieso onnodig geweest
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
      maandag 29 juni 2009 @ 22:00:58 #135
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70494576
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    En daar moeten we (ook van de 2e autopsie) nog wel even op wachten
    Ja, alhoewel meneer Jackson vanavond tijdens de persconferentie zei dat met de tweede autopsie, de resultaten snel verwacht worden.
    Waiting for This is it!
      maandag 29 juni 2009 @ 22:01:15 #136
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70494591
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 21:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    En daar moeten we (ook van de 2e autopsie) nog wel even op wachten
    Ja, dat zal wel, maar ben bang dat we de echte waarheid sowieso niet te horen krijgen hoor. Ik zal sowieso argwaan hebben bij de uitkomst van zo'n 'onderzoek' Of dat terecht is zullen we waarschijnlijk nooit weten, misschien ben ik ook wel gewoon paranoïde
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
    pi_70494675
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:00 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Ja, alhoewel meneer Jackson vanavond tijdens de persconferentie zei dat met de tweede autopsie, de resultaten snel verwacht worden.
    Eén tot twee weken meen ik ergens gelezen te hebben. Ach ja, een stuk sneller dan de 1e, die duurt zeker een 6 weken
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
    pi_70494713
    standaarddrinker
    pi_70494767
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef DrDentz het volgende:
    [ afbeelding ]
    Ze blijven maar komen. Leuk om te zien, maar cru aan de andere kant
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      maandag 29 juni 2009 @ 22:08:34 #140
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70494879
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    Eén tot twee weken meen ik ergens gelezen te hebben. Ach ja, een stuk sneller dan de 1e, die duurt zeker een 6 weken
    Nou, ik begreep dat "meneer" Jackson zelfs wacht op de resultaten alvorens ie Michael gaat begraven...
    Waiting for This is it!
      maandag 29 juni 2009 @ 22:09:24 #141
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70494913
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    Ze blijven maar komen. Leuk om te zien, maar cru aan de andere kant
    Pijnlijk he? Over een paar dagen zullen we hier misschien makkelijker naar kijken...
    Waiting for This is it!
    pi_70495793
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      maandag 29 juni 2009 @ 22:33:16 #143
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70495993
    Weet niet hoor, of ze bij die ouders wel zo goed af zijn.
    Waiting for This is it!
    pi_70496000
    Inderdaad. Hopelijk lijden de kinderen er niet teveel onder! Wat een toestand rondom Michael... Wat een aandacht ook en wat een rotzooi wordt er ook op sommige tabloid websites gepost! The SUN bijvoorbeeld. Junk!

    Wellicht komt er allemaal unreleasedd materiaal naar buiten binnenkort! Een mooi liedje: Klik mij!
    pi_70496018
    Uiteindelijk niet nee, maar wel beter dan dat ze bij Rowe worden afgezet op de stoep
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
    pi_70496088
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:33 schreef Magic.Michael het volgende:
    Inderdaad. Hopelijk lijden de kinderen er niet teveel onder! Wat een toestand rondom Michael... Wat een aandacht ook en wat een rotzooi wordt er ook op sommige tabloid websites gepost! The SUN bijvoorbeeld. Junk!

    Wellicht komt er allemaal unreleasedd materiaal naar buiten binnenkort! Een mooi liedje: Klik mij!
    Waarom verkapte spam? Maar wel een mooi nummer idd!
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
    pi_70496138
    Klopt, het is een unrealeased demo. Staat op 'The Ultimate Collection'.
    pi_70496171
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:36 schreef Magic.Michael het volgende:
    Klopt, het is een unrealeased demo. Staat op 'The Ultimate Collection'.
    Wat klopt? Je spam?
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      maandag 29 juni 2009 @ 22:39:35 #149
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_70496267
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:33 schreef Robijn1961 het volgende:
    Weet niet hoor, of ze bij die ouders wel zo goed af zijn.
    De nanny zit er ook schijnt het. Die heeft ze al 12(?) jaar opgevoed, dus wat dat betreft verandert er niet zo veel....
    Haters everywhere but I don't really care.
      maandag 29 juni 2009 @ 22:41:50 #150
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70496371
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:39 schreef matthijst het volgende:

    [..]

    De nanny zit er ook schijnt het. Die heeft ze al 12(?) jaar opgevoed, dus wat dat betreft verandert er niet zo veel....
    Okee, dat wist ik niet, das beter nieuws. Nu maar hopen dat die ouders niet teveel invloed uitoefenen
    Waiting for This is it!
    pi_70496391
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:41 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Okee, dat wist ik niet, das beter nieuws. Nu maar hopen dat die ouders niet teveel invloed uitoefenen
    Misschien kan Joseph er wel een leuk bandje van maken. The Jackson 3.
    standaarddrinker
    pi_70496421
    Ik zag trouwens Joseph Jackson nog een TMF award ophalen voor MJ 10 jaar geleden. Hij schijnt met 3T mee te zijn gereisd. Hopelijk probeerde hij niet ook op hun invloed uit te oefenen door ze net als MJ te drillen...
    pi_70496444
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:42 schreef DrDentz het volgende:

    [..]

    Misschien kan Joseph er wel een leuk bandje van maken. The Jackson 3.
    History repeats itself... Nee liever niet
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      maandag 29 juni 2009 @ 22:45:06 #154
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70496526
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:42 schreef DrDentz het volgende:

    [..]

    Misschien kan Joseph er wel een leuk bandje van maken. The Jackson 3.
    Whaha! Ik zou em er nog voor aanzien ook.
    Waiting for This is it!
      maandag 29 juni 2009 @ 22:47:38 #155
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70496651
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:43 schreef Magic.Michael het volgende:
    Ik zag trouwens Joseph Jackson nog een TMF award ophalen voor MJ 10 jaar geleden. Hij schijnt met 3T mee te zijn gereisd. Hopelijk probeerde hij niet ook op hun invloed uit te oefenen door ze net als MJ te drillen...
    Als die ouders niks geleerd hebben in de tussentijd...dan wel
    Waiting for This is it!
      maandag 29 juni 2009 @ 22:50:43 #156
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70496816
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Als die ouders niks geleerd hebben in de tussentijd...dan wel
    En Joe Jackson maakt op mij niet de indruk dat hij veel leert...
    pi_70496898
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef Cavalier1 het volgende:

    [..]

    En Joe Jackson maakt op mij niet de indruk dat hij veel leert...
    Nee inderdaad. Te grote trots heeft die man... Hij kon tijdens een interview ook NIET toegeven dat hij misschien een verkeerde opvoeding heeft gegeven aan zijn kinderen... Alleen maar denk aan roem en geld.
      maandag 29 juni 2009 @ 22:52:33 #158
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70496909
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef Cavalier1 het volgende:

    [..]

    En Joe Jackson maakt op mij niet de indruk dat hij veel leert...
    Waiting for This is it!
    pi_70496939
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef Cavalier1 het volgende:

    [..]

    En Joe Jackson maakt op mij niet de indruk dat hij veel leert...
    Misschien wordt Prince Michael wel CEO van dat Blu-ray bedrijfje van 'm

    Ik begrijp ook serieus niet waarom Katherine nog steeds bij 'm is
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      maandag 29 juni 2009 @ 22:53:40 #160
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70496947
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:52 schreef Magic.Michael het volgende:

    [..]

    Nee inderdaad. Te grote trots heeft die man... Hij kon tijdens een interview ook NIET toegeven dat hij misschien een verkeerde opvoeding heeft gegeven aan zijn kinderen... Alleen maar denk aan roem en geld.
    Ja, en tegengas van zijn moeder heeft hij ook niet gehad, want die zei in een docu: they were disciplined with love. (modus kop in het zand aan)
    Waiting for This is it!
    pi_70496988
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:53 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Ja, en tegengas van zijn moeder heeft hij ook niet gehad, want die zei in een docu: they were disciplined with love. (modus kop in het zand aan)
    pi_70497046
    Joe you're gonna kill 'em, stop it, you're gonna kill 'em! schijnt ze geroepen te hebben.
    standaarddrinker
    pi_70497246
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:55 schreef DrDentz het volgende:
    Joe you're gonna kill 'em, stop it, you're gonna kill 'em! schijnt ze geroepen te hebben.
    Kwam toch in Living with MJ naar voren?
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
    pi_70497282
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    Kwam toch in Living with MJ naar voren?
    Ehm... Volgens mij niet, ze werden een keer apart geïnterviewd? Weet niet meer...
    pi_70497343
    Nee nee, het klopt, Michael zei dit tijdens een interview met Martin Basher in LWMJ.
    standaarddrinker
      maandag 29 juni 2009 @ 23:03:15 #167
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70497408
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 22:55 schreef Magic.Michael het volgende:
    Voor Michael:

    I love you!
    Wat een tof filmpje! Dit vind ik dan weer makkelijker te bekijken...
    Waiting for This is it!
    pi_70497426
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:02 schreef DrDentz het volgende:
    Nee nee, het klopt, Michael zei dit tijdens een interview met Martin Basher in LWMJ.
    Leuke woordspeling
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
    pi_70497484
    Hey dat deed ik nieteens expres. Maar ik laat het staan. Idd geniale woorspeling van mezelf.
    standaarddrinker
    pi_70497530
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef DrDentz het volgende:
    Hey dat deed ik nieteens expres. Maar ik laat het staan. Idd geniale woorspeling van mezelf.
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      maandag 29 juni 2009 @ 23:06:38 #171
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70497580
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef DrDentz het volgende:
    Hey dat deed ik nieteens expres. Maar ik laat het staan. Idd geniale woorspeling van mezelf.
    hihi. Inderdaad, halverwege begon ie te bashen. Dingen uitlokken, woorden in mond leggen, noem maar op.
    Waiting for This is it!
    pi_70497604
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:03 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Wat een tof filmpje! Dit vind ik dan weer makkelijker te bekijken...
    Waarom makkelijker?
      maandag 29 juni 2009 @ 23:08:10 #173
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70497656
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef Magic.Michael het volgende:

    [..]

    Waarom makkelijker?
    Omdat het Michael zelf niet is...
    Waiting for This is it!
    pi_70497766
    Hoe zit het trouwens met Michael Jackson #13 in SHO? Ik dacht dat de mods een paar jaar geleden besloten om alleen nog een topicreeks in MUZ te hebben
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      maandag 29 juni 2009 @ 23:11:36 #176
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70497848
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
    Hoe zit het trouwens met Michael Jackson #13 in SHO? Ik dacht dat de mods een paar jaar geleden besloten om alleen nog een topicreeks in MUZ te hebben
    Geen idee...ik ben hier nog niet eens een jaar.
    Waiting for This is it!
    pi_70497941
    Tja, eigenlijk waren we toen al bij #15 in SHO.

    Michael Jackson #15
    standaarddrinker
    pi_70497950
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:11 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Geen idee...ik ben hier nog niet eens een jaar.
    een aantal hier posten al een paar jaar in deze reeks. Alsof we geen leven hebben
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      maandag 29 juni 2009 @ 23:14:24 #179
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70498008
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    een aantal hier posten al een paar jaar in deze reeks. Alsof we geen leven hebben
    haha, zal wel meevallen!
    Waiting for This is it!
    pi_70498100
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef DrDentz het volgende:
    Tja, eigenlijk waren we toen al bij #15 in SHO.

    Michael Jackson #15
    Hmm, die kan ik me zelfs nog herinneren . Maar goed, voor mij blijft deze reeks de enige en de echte
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      maandag 29 juni 2009 @ 23:19:24 #181
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70498263
    Ik heb daar ook wel wat meegelezen hoor.
    Maar ik vind het hier wat meer echt over de muziek gaan, en wat minder sensatiebelust, en uit op roddels (hou ik niet zo van)
    Waiting for This is it!
    pi_70498576
    Even een plaatje van inet geplukt! Als we het toch over muziek hebben:

    pi_70498677
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    een aantal hier posten al een paar jaar in deze reeks. Alsof we geen leven hebben
    Hee, sttt!

    Pff, ik heb vanavond gewerkt en zie dat ik al weer een hele boel gemist heb. Heeft Joe Jackson, behalve dat het een ontzettende dickhead is, nog iets gezegd op de persconferentie?

    En die foto's.. die repetities.. Kijk eens hoe vet dat decor in elkaar zat, met 'THIS IS IT'. Michael zag er wat magertjes uit, maar dat is bij hem wel vaker het geval. Hij had wel wat meer mogen eten, maar ik ben niet heel verrast. Wat jammer dit... wat jammer.

    Hopelijk komen er nog beelden van de rehearsals, maar dat is natuurlijk geen volle show aangezien Michael niet voluit zal zingen.

    Ik kan hier echt om janken.
    pi_70498697
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:25 schreef Magic.Michael het volgende:
    Even een plaatje van inet geplukt! Als we het toch over muziek hebben:

    [ afbeelding ]
    Is zeker alleen op de VS gebaseerd? Ik geloof dat The Eagles nog steeds op nr. 1 staan daar met best verkochte album ooit. Toch mooi om te zien, die vergelijkingen, hoewel je er een kanttekening bij moet zetten natuurlijk
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      maandag 29 juni 2009 @ 23:30:22 #185
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70498767
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:25 schreef Magic.Michael het volgende:
    Even een plaatje van inet geplukt! Als we het toch over muziek hebben:

    [ afbeelding ]
    Nu moet ik toch wel even wat zeggen hoor!
    Dat kan natuurlijk niet goed vergeleken worden...want Michael was er meer dan 40 jaar, terwijl de Beatles er laten we zeggen 10 jaar geweest zijn.
    Waiting for This is it!
    pi_70498779
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:28 schreef Rnnz het volgende:

    [..]

    Hee, sttt!

    Pff, ik heb vanavond gewerkt en zie dat ik al weer een hele boel gemist heb. Heeft Joe Jackson, behalve dat het een ontzettende dickhead is, nog iets gezegd op de persconferentie?

    En die foto's.. die repetities.. Kijk eens hoe vet dat decor in elkaar zat, met 'THIS IS IT'. Michael zag er wat magertjes uit, maar dat is bij hem wel vaker het geval. Hij had wel wat meer mogen eten, maar ik ben niet heel verrast. Wat jammer dit... wat jammer.

    Hopelijk komen er nog beelden van de rehearsals, maar dat is natuurlijk geen volle show aangezien Michael niet voluit zal zingen.

    Ik kan hier echt om janken.
    Joe had weinig te melden, op zijn eigen bedrijfje na

    Rehearsals schijnen afgelopen woensdagavond met meerdere camera's in HD te zijn opgenomen en AEG was sowieso al van plan om een rehearsal cd en/of dvd uit te brengen
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      maandag 29 juni 2009 @ 23:32:37 #187
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70498864
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:28 schreef Rnnz het volgende:

    [..]

    Hee, sttt!

    Pff, ik heb vanavond gewerkt en zie dat ik al weer een hele boel gemist heb. Heeft Joe Jackson, behalve dat het een ontzettende dickhead is, nog iets gezegd op de persconferentie?

    En die foto's.. die repetities.. Kijk eens hoe vet dat decor in elkaar zat, met 'THIS IS IT'. Michael zag er wat magertjes uit, maar dat is bij hem wel vaker het geval. Hij had wel wat meer mogen eten, maar ik ben niet heel verrast. Wat jammer dit... wat jammer.

    Hopelijk komen er nog beelden van de rehearsals, maar dat is natuurlijk geen volle show aangezien Michael niet voluit zal zingen.

    Ik kan hier echt om janken.
    Nee..."meneer" Jackson heeft niet veel gezegd. Buiten: dat weten we nog niet, daar zijn we nog mee bezig.
    Waiting for This is it!
    pi_70498875
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:30 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Nu moet ik toch wel even wat zeggen hoor!
    Dat kan natuurlijk niet goed vergeleken worden...want Michael was er meer dan 40 jaar, terwijl de Beatles er laten we zeggen 10 jaar geweest zijn.
    Die vergelijking klopt niet , er wordt 1 album vergeleken. Hetzelfde aantal jaren qua verkoop is voor The Beatles zelfs nog gunstiger .
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
    pi_70498939
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    Joe had weinig te melden, op zijn eigen bedrijfje na

    Rehearsals schijnen afgelopen woensdagavond met meerdere camera's in HD te zijn opgenomen en AEG was sowieso al van plan om een rehearsal cd en/of dvd uit te brengen
    Ja, dat had ik nog vernomen. Hopelijk komt het nog uit. Het moet.

    Trouwens, net stond SBS Shownieuws hier op.. gaan ze een halfuur van te voren aankondigen: 'de foto's van de laatste werkdag van Michael Jackson' en wat laten ze zien? De foto's van de videoclip van One More Chance.

    Wat een kneuzen zitten er toch ook bij de TV.
      maandag 29 juni 2009 @ 23:34:37 #190
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70498976
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    Die vergelijking klopt niet , er wordt 1 album vergeleken. Hetzelfde aantal jaren qua verkoop is voor The Beatles zelfs nog gunstiger .
    Hahaha, mooi Ach, wat maakt het uit.
    Waiting for This is it!
    pi_70498982
    Idd, TMZ had die foto's van One More Chance ook als "laatste foto's".
    standaarddrinker
    pi_70498994
    Meen je niet! Damn he, of je showt even foto's van 6 jaar terug
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      maandag 29 juni 2009 @ 23:35:09 #193
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70499009
    Trouwens ter ere van Michael vanavond even goed hard Can't let her get away gedraaid in de mediamarkt

    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
    pi_70499043
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:30 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Nu moet ik toch wel even wat zeggen hoor!
    Dat kan natuurlijk niet goed vergeleken worden...want Michael was er meer dan 40 jaar, terwijl de Beatles er laten we zeggen 10 jaar geweest zijn.
    Klopt! Het zijn ook maar cijfers... Het hangt helemaal van de timing af en het zijn inderdaad alleen VS cijfers...
    pi_70499206
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:34 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Hahaha, mooi Ach, wat maakt het uit.


    De kanttekening die je moet zetten, is het feit dat Michael in de ideale periode zat qua albums verkopen. De cd kwam in opmars, terwijl de LP er nog was. Op sociaal maatschappelijk vlak werden mensen koopkrachtiger (tv's, radio's etc) dus mensen kregen er veel meer van mee dan een Frank Sinatra in de jaren '50. Michael had een hoop mee.

    Tegenwoordig zal een artiest ook niet snel 100+ miljoen albums verkopen, gezien het internet. De cd is ten onder aan het gaan. Vandaar dat je zo'n vergelijking qua verkoopaantallen niet echt kan maken, hoewel het wel mooi staat natuurlijk
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      maandag 29 juni 2009 @ 23:41:26 #196
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70499332
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]



    De kanttekening die je moet zetten, is het feit dat Michael in de ideale periode zat qua albums verkopen. De cd kwam in opmars, terwijl de LP er nog was. Op sociaal maatschappelijk vlak werden mensen koopkrachtiger (tv's, radio's etc) dus mensen kregen er veel meer van mee dan een Frank Sinatra in de jaren '50. Michael had een hoop mee.

    Tegenwoordig zal een artiest ook niet snel 100+ miljoen albums verkopen, gezien het internet. De cd is ten onder aan het gaan. Vandaar dat je zo'n vergelijking qua verkoopaantallen niet echt kan maken, hoewel het wel mooi staat natuurlijk
    Jaaa, Michael zat zeker in een gunstige tijd. Heeft ie toch nog wat mee gehad...
    Waiting for This is it!
      maandag 29 juni 2009 @ 23:46:48 #197
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70499559
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:06 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    hihi. Inderdaad, halverwege begon ie te bashen. Dingen uitlokken, woorden in mond leggen, noem maar op.
    Ik vind het onterecht dat Bashier de schuld ervan krijgt. Michael Jackson zegt daar dingen waardoor hij overkomt als een totale gek. Makkelijk om iemand anders de schuld te geven...
      maandag 29 juni 2009 @ 23:48:21 #198
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70499622
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:46 schreef Cavalier1 het volgende:

    [..]

    Ik vind het onterecht dat Bashier de schuld ervan krijgt. Michael Jackson zegt daar dingen waardoor hij overkomt als een totale gek. Makkelijk om iemand anders de schuld te geven...
    Waar kwam Michael over als een totale gek? Heb ik gemist dan zeker?
    Waiting for This is it!
    pi_70499786
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:48 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Waar kwam Michael over als een totale gek? Heb ik gemist dan zeker?
    Ja, dat snap ik ook even niet...
    pi_70499807
    Nou, totale gek niet, maar ik begrijp wel dat sommige dingen bizar over kunnen komen op het simpele kuddevolk. Dingen als 'met kinderen slapen is fijn' kan op heel veel manieren worden geinterpreteerd.

      maandag 29 juni 2009 @ 23:54:00 #201
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_70499872
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:46 schreef Cavalier1 het volgende:
    Ik vind het onterecht dat Bashier de schuld ervan krijgt. Michael Jackson zegt daar dingen waardoor hij overkomt als een totale gek. Makkelijk om iemand anders de schuld te geven...
    Ik denk dat MJ zei wat hij ook daadwerkelijk vond, zoals most loving thing to do is offer someone your bed (ofzo) en dat hand vasthougebeuren... En ik denk dat hij het ook letterlijk bedoelde zoals hij het zei en er geen sexuele gedachtes achter had. Maar ja, in het Amerika van Nipplegate breekte de pleuris al vrij snel los. En Bashir is gewoon een schooier die met slijmen zulk soort uitspraken ontlokt en er dan vervolgens verontwaardigd over gaat zitten doen....

    Wat ik vooral jammer vind van die 12 zelfmoorden is dat ze niemand mee hebben genomen
    Ticket naar LA, Jack Bauer stijl die dokter kidnappen, martelen tot ie vertelt wat er nou precies gebeurd is en hoppa: touw om de nek en dood.
    Haters everywhere but I don't really care.
    pi_70499938
    Daar krijgen we helaas Mike niet mee terug.
      maandag 29 juni 2009 @ 23:56:41 #203
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70499984
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:48 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Waar kwam Michael over als een totale gek? Heb ik gemist dan zeker?
    In de docu van Martin Bashier. Je gaat me toch niet vertellen dat je vind dat die man normaal gedrag vertoond?

    - ''Ik ben Peter Pan''
    - ''Ik heb niks laten verbouwen aan m'n gezicht''
    - ''Ik slaap met kinderen, maar dat vind ik normaal''
    - De scene in die winkel in Las Vegas...
    - De speciaal ingevlogen licht expert bij het laatste gesprek...
    - Eerst zeggen dat hij een relatie had met de moeder van zijn 3e kind en later zeggen dat ze anoniem was; En blank...
    pi_70500003
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:55 schreef Rnnz het volgende:
    Daar krijgen we helaas Mike niet mee terug.
    Maar dan hebben we wel een gave aflevering van 24
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      maandag 29 juni 2009 @ 23:58:15 #205
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70500038
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:52 schreef Rnnz het volgende:
    Nou, totale gek niet, maar ik begrijp wel dat sommige dingen bizar over kunnen komen op het simpele kuddevolk. Dingen als 'met kinderen slapen is fijn' kan op heel veel manieren worden geinterpreteerd.

    [ afbeelding ]
    Ik ben ervan overtuigd dat Michael verknipt is geworden op bepaalde gebieden door zijn jeugd. Dat hij niet volwassen wilde worden (omdat hij nooit kind had kunnen zijn) wat zich uitte in Neverland, en het het liefst tussen kinderen willen zijn. Al die jaren heb ik het aangehoord, de roddels, de leugens. Ik heb er nooit aan meegedaan.
    Uiteindelijk is hij vrijgesproken, en bleek dat het opgezet was.
    Waiting for This is it!
      maandag 29 juni 2009 @ 23:58:53 #206
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70500058
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:54 schreef matthijst het volgende:

    [..]

    Ik denk dat MJ zei wat hij ook daadwerkelijk vond, zoals most loving thing to do is offer someone your bed (ofzo) en dat hand vasthougebeuren... En ik denk dat hij het ook letterlijk bedoelde zoals hij het zei en er geen sexuele gedachtes achter had. Maar ja, in het Amerika van Nipplegate breekte de pleuris al vrij snel los. En Bashir is gewoon een schooier die met slijmen zulk soort uitspraken ontlokt en er dan vervolgens verontwaardigd over gaat zitten doen...
    Of hij het nou echt zo vond doet niet ter zaken. Het gaat om het ongepaste gedrag wat hij vertoond.
    pi_70500096
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:58 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Ik ben ervan overtuigd dat Michael verknipt is geworden op bepaalde gebieden door zijn jeugd. Dat hij niet volwassen wilde worden (omdat hij nooit kind had kunnen zijn) wat zich uitte in Neverland, en het het liefst tussen kinderen willen zijn. Al die jaren heb ik het aangehoord, de roddels, de leugens. Ik heb er nooit aan meegedaan.
    Uiteindelijk is hij vrijgesproken, en bleek dat het opgezet was.
    Hoe bedoel je opgezet? Heb je een bron?
    pi_70500108
    12 zelfmoorden.. het is ook te triest dat mensen als Jesse Jackson en Teddy Riley de 'fans' moeten oproepen om vooral geen zelfmoord te plegen.
    standaarddrinker
      maandag 29 juni 2009 @ 23:59:57 #209
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_70500119
    Ongepast was het wel ja.
    Haters everywhere but I don't really care.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:00:44 #210
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70500152
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:58 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Ik ben ervan overtuigd dat Michael verknipt is geworden op bepaalde gebieden door zijn jeugd. Dat hij niet volwassen wilde worden (omdat hij nooit kind had kunnen zijn) wat zich uitte in Neverland, en het het liefst tussen kinderen willen zijn. Al die jaren heb ik het aangehoord, de roddels, de leugens. Ik heb er nooit aan meegedaan.
    Uiteindelijk is hij vrijgesproken, en bleek dat het opgezet was.
    Ach ja verloren jeugd. Hoelang moet het duren voordat hij dat heeft ingehaald? Na een jaar of tien moet je daar toch wel overheen groeien lijkt me.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:02:01 #211
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70500191
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:59 schreef DrDentz het volgende:
    12 zelfmoorden.. het is ook te triest dat mensen als Jesse Jackson en Teddy Riley de 'fans' moeten oproepen om vooral geen zelfmoord te plegen.
    Tja, de anti-depressiva werkte bij mij wél
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:04:08 #212
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70500262
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:56 schreef Cavalier1 het volgende:

    [..]

    In de docu van Martin Bashier. Je gaat me toch niet vertellen dat je vind dat die man normaal gedrag vertoond?

    - ''Ik ben Peter Pan''
    - ''Ik heb niks laten verbouwen aan m'n gezicht''
    - ''Ik slaap met kinderen, maar dat vind ik normaal''
    - De scene in die winkel in Las Vegas...
    - De speciaal ingevlogen licht expert bij het laatste gesprek...
    - Eerst zeggen dat hij een relatie had met de moeder van zijn 3e kind en later zeggen dat ze anoniem was; En blank...
    Hij is vrijgesproken qua kindermisbruik, Cavalier. Dat hij Peter Pan wilde zijn, wie deed hij daar kwaad mee dan? Hij heeft niet gezegd dat hij niets heeft laten verbouwen, nl. 2x zijn neus. Graag wel hem citeren, en niet er zelf iets van maken. Dat laatste is ook niet waar; hij heeft niet gezegd dat hij met die vrouw een relatie had.
    Waiting for This is it!
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:04:33 #213
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70500276
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:00 schreef Cavalier1 het volgende:

    [..]

    Ach ja verloren jeugd. Hoelang moet het duren voordat hij dat heeft ingehaald? Na een jaar of tien moet je daar toch wel overheen groeien lijkt me.
    Nee, in je jeugd word je voor je leven geestelijk gekenmerkt. En die kenmerkingen zijn er bij Michael zó hard en diep ingestampt dat ik me wel kan voorstellen dat ie zich soms, op het gezicht voor ons, als een randdebiel gedroeg. Valt me nog enigzins mee dat het hierbij bleef
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:05:35 #214
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_70500305
    Probleem met MJ is dat er geen vergelijkinsmateriaal voor is. Ik ken iig niemand die vanaf zijn vroege jeugd praktisch de straat niet meer op kon zonder toegeschreeuwd te worden door uitzinnige fans... Die gast kon zich nergens vertonen of mensen kwamen op hem af, achter hem aan of wilden wat van hem. Kijk nu naar die maffe familie van hem, hij ligt nog niet onder de grond of de drama begint...

    Dus tuurlijk: hij was vreemd, maar ja, wat is vreemd in zo'n situatie?
    Haters everywhere but I don't really care.
    pi_70500325
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:00 schreef Cavalier1 het volgende:

    [..]

    Ach ja verloren jeugd. Hoelang moet het duren voordat hij dat heeft ingehaald? Na een jaar of tien moet je daar toch wel overheen groeien lijkt me.
    Komt ook nog eens bij dat die man niet eens tijd heeft gehad om alles te verwerken. Geen priveleven geen rust...
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:06:43 #216
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70500333
    quote:
    Op maandag 29 juni 2009 23:59 schreef Magic.Michael het volgende:

    [..]

    Hoe bedoel je opgezet? Heb je een bron?
    Nee, even niet bij de hand, maar ik kan me nog herinneren dat ze weer eens geld van hem probeerden af te troggelen. Google anders even.
    Waiting for This is it!
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:07:32 #217
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70500360
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:00 schreef Cavalier1 het volgende:

    [..]

    Ach ja verloren jeugd. Hoelang moet het duren voordat hij dat heeft ingehaald? Na een jaar of tien moet je daar toch wel overheen groeien lijkt me.
    Nee, zo werkt het niet. In je jeugd word je gevormd. Mensen kunnen daar nog jarenlang last van hebben, en therapie moeten volgen.
    Waiting for This is it!
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:08:17 #218
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70500375
    Dus tuurlijk: hij was vreemd, maar ja, wat is vreemd in zo'n situatie? (quote Mattijst)

    Dat vind ik nou goed verwoord.
    Waiting for This is it!
    pi_70500465
    Laten we inderdaad niet onderschatten wat er in z'n jeugd is gebeurd. Ik dacht hier eerst ook te licht over.. 'daar groeit hij wel over heen', maar blijkbaar niet dus. Ik kan mezelf wel een fanatieke fan noemen, maar sommige dingen die hij zegt zijn inderdaad vreemd. Het zijn echter van die onschuldige dingen, die mij totaal niet afschrikken en me eigenlijk nog meer van hem doen laten 'houden'. Die man is de onschuld zelve.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:13:36 #220
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70500539
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:11 schreef Rnnz het volgende:
    Laten we inderdaad niet onderschatten wat er in z'n jeugd is gebeurd. Ik dacht hier eerst ook te licht over.. 'daar groeit hij wel over heen', maar blijkbaar niet dus. Ik kan mezelf wel een fanatieke fan noemen, maar sommige dingen die hij zegt zijn inderdaad vreemd. Het zijn echter van die onschuldige dingen, die mij totaal niet afschrikken en me eigenlijk nog meer van hem doen laten 'houden'. Die man is de onschuld zelve.
    Hij was veel te lief...en niet hard genoeg voor deze harde wereld. Neem nou dat hij zijn kind over de balustrade hing. Hij zei dat de fans dat graag wilden, en ik geloof dat hij dat meende. Natuurlijk had hij het beter niet moeten doen, maar de fans wilden het, dus? Zo dacht ie...
    Waiting for This is it!
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:14:29 #221
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70500561
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:04 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Hij is vrijgesproken qua kindermisbruik, Cavalier. Dat hij Peter Pan wilde zijn, wie deed hij daar kwaad mee dan? Hij heeft niet gezegd dat hij niets heeft laten verbouwen, nl. 2x zijn neus. Graag wel hem citeren, en niet er zelf iets van maken. Dat laatste is ook niet waar; hij heeft niet gezegd dat hij met die vrouw een relatie had.
    Ik zeg ook zeker niet dat hij schuldig is!!!
    Hij zei letterlijk: Ik ben Peter Pan. Daar doet hij niemand kwaad mee, dat heb ik ook nooit gezegd. Maar het komt wel gek over.
    Wat betreft die neus zei hij dat het was om beter en hoger te kunnen zingen.
    Wat betreft die relatie bevestigd hij in het begin van de docu dat hij een relatie heeft gehad met die vrouw.
    pi_70500595
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Hij was veel te lief...en niet hard genoeg voor deze harde wereld. Neem nou dat hij zijn kind over de balustrade hing. Hij zei dat de fans dat graag wilden, en ik geloof dat hij dat meende. Natuurlijk had hij het beter niet moeten doen, maar de fans wilden het, dus? Zo dacht ie...
    Hmm, maar dat vind ik toch een een fout die niemand goed kan praten, ook Michael niet. Je gaat je kind niet zomaar over een balkon hangen. Hij had het ook anders kunnen doen.
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
    pi_70500598
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:14 schreef Cavalier1 het volgende:

    [..]

    Ik zeg ook zeker niet dat hij schuldig is!!!
    Hij zei letterlijk: Ik ben Peter Pan. Daar doet hij niemand kwaad mee, dat heb ik ook nooit gezegd. Maar het komt wel gek over.
    Wat betreft die neus zei hij dat het was om beter en hoger te kunnen zingen.
    Wat betreft die relatie bevestigd hij in het begin van de docu dat hij een relatie heeft gehad met die vrouw.
    En als je dan inderdaad terugkoppelt naar zijn jeugd kun je wel enig begrip opbrengen toch?
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:16:41 #224
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70500619
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:14 schreef Cavalier1 het volgende:

    [..]

    Ik zeg ook zeker niet dat hij schuldig is!!!
    Hij zei letterlijk: Ik ben Peter Pan. Daar doet hij niemand kwaad mee, dat heb ik ook nooit gezegd. Maar het komt wel gek over.
    Wat betreft die neus zei hij dat het was om beter en hoger te kunnen zingen.
    Wat betreft die relatie bevestigd hij in het begin van de docu dat hij een relatie heeft gehad met die vrouw.
    We kunnen het hier nog lang en breed over hebben, maar mijns inziens heeft dat weinig zin...hij is niet normaal (en that's an understatement) opgegroeid, heeft nooit een normaal leven gehad. Kon niet eens naar de winkel, tussen gewone mensen. Hij was een mens hoor, geen robot.
    Waiting for This is it!
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:17:06 #225
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70500633
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Hij was veel te lief...en niet hard genoeg voor deze harde wereld. Neem nou dat hij zijn kind over de balustrade hing. Hij zei dat de fans dat graag wilden, en ik geloof dat hij dat meende. Natuurlijk had hij het beter niet moeten doen, maar de fans wilden het, dus? Zo dacht ie...
    Hij was niet hard? Hij kon verschrikkelijk hard zijn! Ontsloeg mensen die hem tegen spraken, kocht de Beatles catalogus terwijl Paul McCarthney zijn vriend was. Stootte zijn broers af omdat ze hem alleen maar in de weg zaten....

    Hij had ook hele zachtaardige eigenschappen en daardoor heb ik altijd het gevoel dat hij een soort gespleten persoonlijkheid had.
    pi_70500656
    Ik vind het nog steeds een beetje eng om te zien, die baby-balkon scene. Al was het maar om het what-if scenario.. wat als hij die baby per ongeluk echt liet vallen. Je moet er niet aan denken.
    standaarddrinker
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:18:20 #227
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70500663
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    Hmm, maar dat vind ik toch een een fout die niemand goed kan praten, ook Michael niet. Je gaat je kind niet zomaar over een balkon hangen. Hij had het ook anders kunnen doen.
    Dat zei ik ook, dat hij het beter anders had kunnen doen. Maar vanuit zijn gezichtsveld wilden de fans het, en dus was het voor hem 1 en 1 is 2. Het was dom, ik weet het.
    Waiting for This is it!
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:19:00 #228
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_70500683
    Ik vind die baby op zijn knie schud scene bijna enger dan die balkonscene
    Haters everywhere but I don't really care.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:19:08 #229
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70500687
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:17 schreef DrDentz het volgende:
    Ik vind het nog steeds een beetje eng om te zien, die baby-balkon scene. Al was het maar om het what-if scenario.. wat als hij die baby per ongeluk echt liet vallen. Je moet er niet aan denken.
    De baby had zo uit zijn handen kunnen glijden, hij hield hem onwennig vast
    Waiting for This is it!
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:19:45 #230
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70500702
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:15 schreef Magic.Michael het volgende:

    [..]

    En als je dan inderdaad terugkoppelt naar zijn jeugd kun je wel enig begrip opbrengen toch?
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er niks bij kan voorstellen. Maar daar gaat het niet om. Hij kwam in die documentaire over als een gek. Of dat nou aan zijn jeugd lag, aan medicijnen of wat dan ook is niet relevant in deze. Hij deed wat hij deed en zei wat hij zei en dat kwam raar over.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:20:13 #231
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70500721
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    Hmm, maar dat vind ik toch een een fout die niemand goed kan praten, ook Michael niet. Je gaat je kind niet zomaar over een balkon hangen. Hij had het ook anders kunnen doen.
    Dat is waar, maar in hoeverre kun je hem dat kwalijk nemen? Als hij heel zijn leven heeft rondgelopen in een denkwereld dat ie 10 is en zich ook zo gedraagt..?
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:21:25 #232
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70500757
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:18 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Dat zei ik ook, dat hij het beter anders had kunnen doen. Maar vanuit zijn gezichtsveld wilden de fans het, en dus was het voor hem 1 en 1 is 2. Het was dom, ik weet het.
    Dit had ik nog niet eens genoemd in mijn opsomming. Ook niet die trip naar de Zoo in Berlijn. Hij had totaal niet in de gaten wat er allemaal gebeurde... Althans zo kwam het over.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:22:12 #233
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70500780
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:17 schreef Cavalier1 het volgende:

    [..]

    Hij was niet hard? Hij kon verschrikkelijk hard zijn! Ontsloeg mensen die hem tegen spraken, kocht de Beatles catalogus terwijl Paul McCarthney zijn vriend was. Stootte zijn broers af omdat ze hem alleen maar in de weg zaten....

    Hij had ook hele zachtaardige eigenschappen en daardoor heb ik altijd het gevoel dat hij een soort gespleten persoonlijkheid had.
    Dat mensen ontslaan weet ik niet, nooit over gehoord, of vergeten. Ja, ik was vreselijk kwaad toen hij de Beatles Catalogus wegkaapte voor degene die daar toch het meeste recht op had. Van die broers weet ik ook niet, je weet ook niet hoeveel er van waar is he. Hoe dan ook, ik kan me wel in hem invoelen. (rara, hoe kan dat, ja, uit eigen hand inderdaad.)
    Waiting for This is it!
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:22:24 #234
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70500787
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:20 schreef Bevin het volgende:

    [..]

    Dat is waar, maar in hoeverre kun je hem dat kwalijk nemen? Als hij heel zijn leven heeft rondgelopen in een denkwereld dat ie 10 is en zich ook zo gedraagt..?
    Een kind van 10 weet ook wel dat hij niet iemand uit het raam moet hangen op die hoogte... Dat mensen dit serieus proberen goed te praten snap ik echt niet.
    pi_70500801
    Mijn hemel, wat wordt die balkonscène toch enorm overdreven. Ja, het was een fout van Michael, en hij heeft het zelfs toegegeven. Maar mag die man ook eens een fout maken? Als het een andere celebrity was geweest had die het een tijd lang gehoord, maar omdat het Michael Jackson is krijgt ie het 6 jaar na dato nog te horen.

    Pfff.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:24:27 #236
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70500855
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef Rnnz het volgende:
    Mijn hemel, wat wordt die balkonscène toch enorm overdreven. Ja, het was een fout van Michael, en hij heeft het zelfs toegegeven. Maar mag die man ook eens een fout maken? Als het een andere celebrity was geweest had die het een tijd lang gehoord, maar omdat het Michael Jackson is krijgt ie het 6 jaar na dato nog te horen.

    Pfff.
    Mee eens. Dat is het hem nou net, wat ik zo rot vind. Jarenlang is die man onder de loup gelegd, en bekritiseerd. Godsamme, dat ie nou eindelijk rust mag hebben!
    Waiting for This is it!
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:25:13 #237
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70500873
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Dat mensen ontslaan weet ik niet, nooit over gehoord, of vergeten. Ja, ik was vreselijk kwaad toen hij de Beatles Catalogus wegkaapte voor degene die daar toch het meeste recht op had. Van die broers weet ik ook niet, je weet ook niet hoeveel er van waar is he. Hoe dan ook, ik kan me wel in hem invoelen. (rara, hoe kan dat, ja, uit eigen hand inderdaad.)
    Ik weet zeker dat het allemaal waar is. Hij kon echt bikkelhard zijn, anders had hij ook nooit zoveel succes gehad denk ik. Maar hij sloeg er in door. Niet geheel zijn eigen schuld hoor, want als hij iets wilde en zijn advocaat of manager zij nee. Dan vond ie altijd wel iemand anders die het wel voor hem deed.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:25:52 #238
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70500888
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef Rnnz het volgende:
    Mijn hemel, wat wordt die balkonscène toch enorm overdreven. Ja, het was een fout van Michael, en hij heeft het zelfs toegegeven. Maar mag die man ook eens een fout maken? Als het een andere celebrity was geweest had die het een tijd lang gehoord, maar omdat het Michael Jackson is krijgt ie het 6 jaar na dato nog te horen.

    Pfff.
    Een andere celebrity had het waarschijnlijk niet gedaan...
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:26:10 #239
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70500899
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:24 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Mee eens. Dat is het hem nou net, wat ik zo rot vind. Jarenlang is die man onder de loup gelegd, en bekritiseerd. Godsamme, dat ie nou eindelijk rust mag hebben!
    Hij leest heus niet mee hoor...
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:26:23 #240
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70500904
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:25 schreef Cavalier1 het volgende:

    [..]

    Ik weet zeker dat het allemaal waar is. Hij kon echt bikkelhard zijn, anders had hij ook nooit zoveel succes gehad denk ik. Maar hij sloeg er in door. Niet geheel zijn eigen schuld hoor, want als hij iets wilde en zijn advocaat of manager zij nee. Dan vond ie altijd wel iemand anders die het wel voor hem deed.
    Weet je. Wat heeft het nou allemaal voor zin dit op te rakelen. Laten we liever van de muziek die hij heeft achtergelaten genieten. ( ik kan dat nu nog niet zo, maar later vast wel weer)
    Waiting for This is it!
    pi_70500940
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:25 schreef Cavalier1 het volgende:

    [..]

    Een andere celebrity had het waarschijnlijk niet gedaan...
    Onzin. Dit had een enigszins labiel persoon als bijvoorbeeld Amy Winehouse (ik noem maar wat) ook kunnen overkomen, maar die wordt ook niet als gestoord gezien (alleen als drugsverslaafd )
    pi_70500944
    Zullen we anders voor de leuk even het fragment erbij halen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Het baby dangling debacle is over, volgend onderwerp graag!
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:27:56 #243
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70500950
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:26 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Weet je. Wat heeft het nou allemaal voor zin dit op te rakelen. Laten we liever van de muziek die hij heeft achtergelaten genieten. ( ik kan dat nu nog niet zo, maar later vast wel weer)
    Dat doe ik ook zeker. Maar ik vond het niet terecht dat mensen zeiden dat hij het slachtoffer was van Bashir. Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn woorden en daden. Maar laten we het daar maar bij houden inderdaad.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:28:48 #244
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70500978
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef Cavalier1 het volgende:

    [..]

    Een kind van 10 weet ook wel dat hij niet iemand uit het raam moet hangen op die hoogte... Dat mensen dit serieus proberen goed te praten snap ik echt niet.
    Kijk, ik praat het niet goed. Jij vindt het abnormaal, ik vind dat abnormaal. Maar, nu is de vraag in hoeverre je jouw geestelijke gesteldheid met de zijne kan vergelijken.. Ik denk dat dit totaal niet aan de orde kan zijn, omdat ie simpelweg ze niet helemaal op een rijtje had. Wellicht was ie ook niet zo achterlijk als ik hier wellicht suggereer, maar ik zeg alleen dat je zo iemand niet kunt beoordelen op vergelijkingen met jezelf en zeker niet van veraf.

    Hij was niet zoals ons, maar hoe groot hij daadwerkelijk verschilde, zulllen wij nooit weten.
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:29:07 #245
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70500991
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:27 schreef Rnnz het volgende:

    [..]

    Onzin. Dit had een enigszins labiel persoon als bijvoorbeeld Amy Winehouse (ik noem maar wat) ook kunnen overkomen, maar die wordt ook niet als gestoord gezien (alleen als drugsverslaafd )
    Dan noem je ook iemand. Maar zolang ze het niet doet, kan je niet zeggen dat ze het ook zou kunnen doen vind ik. Niet bij zoiets.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:30:51 #246
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70501024
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:27 schreef Cavalier1 het volgende:

    [..]

    Dat doe ik ook zeker. Maar ik vond het niet terecht dat mensen zeiden dat hij het slachtoffer was van Bashir. Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn woorden en daden. Maar laten we het daar maar bij houden inderdaad.
    Ach, die Bashier begon em een bepaalde richting op te duwen, vond ik. Jaa, laten we het hierbij houden.
    Waiting for This is it!
    pi_70501041
    Maar ehm... Mijn favoriete nummer is Earth Song

    En jullie?
    pi_70501047
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:29 schreef Cavalier1 het volgende:

    [..]

    Dan noem je ook iemand. Maar zolang ze het niet doet, kan je niet zeggen dat ze het ook zou kunnen doen vind ik. Niet bij zoiets.
    Oke, niet elke celebrity zou dit kunnen overkomen, maar er zullen vast wel een hele rits sterren zijn die het af en toe ook niet meer weten en zoiets zou kunnen overkomen.

    Feit is dat het geen doordachte actie was van Michael, maar er zit geen kwaad in. Ik vind het alleen jammer dat het zo ontzettend wordt uitgemeten.
    pi_70501055
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:31 schreef Magic.Michael het volgende:
    Maar ehm... Mijn favoriete nummer is Earth Song

    En jullie?
    Leuke topicwending
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
    pi_70501064
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:31 schreef Magic.Michael het volgende:
    Maar ehm... Mijn favoriete nummer is Earth Song

    En jullie?
    Dat vind ik zo'n moeilijke vraag.. dat is als kiezen tussen je kinderen.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:32:41 #251
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_70501068
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef Robijn1961 het volgende:
    Ja, ik was vreselijk kwaad toen hij de Beatles Catalogus wegkaapte voor degene die daar toch het meeste recht op had.
    Paul en Yoko waren gewoon te knieperig, niks om kwaad over te zijn
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef Rnnz het volgende:
    Mijn hemel, wat wordt die balkonscène toch enorm overdreven. Ja, het was een fout van Michael, en hij heeft het zelfs toegegeven. Maar mag die man ook eens een fout maken?
    Inderdaad...
    Had zelf ooit mijn neefje bijna met zijn hoofd in de plafondventilator
    Shit happens, als je niet helemaal oplet

    Bij ''normale'' mensen heet dat pech, bij MJ heet dat ''psycho zwarte man die een vrouw probeert te zijn flipt door en probeert kind te vermoorden", of zoiets
    Haters everywhere but I don't really care.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:32:53 #252
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70501076
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:31 schreef Magic.Michael het volgende:
    Maar ehm... Mijn favoriete nummer is Earth Song

    En jullie?
    Ik vind Pretty Young Thing erg goed. Misschien omdat ik de bekendere nummers wel heeeel vaak gehoord heb.
    Waiting for This is it!
    pi_70501089
    Wel mooi dat hij Michael ook een beetje aan de tand voelde in het laatste interview. Leverde interessante tv op.
    standaarddrinker
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:33:26 #254
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70501098
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:32 schreef Rnnz het volgende:

    [..]

    Dat vind ik zo'n moeilijke vraag.. dat is als kiezen tussen je kinderen.
    Ik heb er geen 16 hoor.
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
    pi_70501102
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:32 schreef Rnnz het volgende:

    [..]

    Dat vind ik zo'n moeilijke vraag.. dat is als kiezen tussen je kinderen.
    heb jij kinderen dan?
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:34:50 #256
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70501130
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:32 schreef matthijst het volgende:

    [..]

    Paul en Yoko waren gewoon te knieperig, niks om kwaad over te zijn
    [..]

    Inderdaad...
    Had zelf ooit mijn neefje bijna met zijn hoofd in de plafondventilator
    Shit happens, als je niet helemaal oplet

    Bij ''normale'' mensen heet dat pech, bij MJ heet dat ''psycho zwarte man die een vrouw probeert te zijn flipt door en probeert kind te vermoorden", of zoiets

    Ooooh ja, Paul had te weinig geboden, he?
    Waiting for This is it!
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:35:59 #257
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70501153
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    heb jij kinderen dan?
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:36:17 #258
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70501162
    Wat vinden jullie trouwens van dit soort schijnheilig gedoe:
    Ashton Kutcher heeft een tijdje geleden als ''grap'' een pop uit het raam gehangen in Berlijn. Oftewel de scene nagespeeld waar we het net over hadden.
    Maar hij komt wel met dit soort reacties afgelopen weekend:
    quote:
    MyNorthwest.com is up with a list of celebrity reactions to Jackson's death. Said Ashton Kutcher: "I plea to the public to refuse to consume media that does not respect the anonymity of Michaels children."
    quote:
    Ashton Kutcher wrote: "RIP. Sending love and light to family and friend but especially his kids."
    Is dat de vrijheid van een grap mogen maken of kan dit eigenlijk niet. Ik neig naar het laatste. Eerst iemand zo te kijk zetten en vernederen en na zijn dood populistisch gaab doen.
    pi_70501207
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    heb jij kinderen dan?
    Op m'n 18e kinderen? Nee, dank je.

    Volgende keer maar twee keer denken voordat ik zoiets zeg.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:38:50 #260
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70501226
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:36 schreef Cavalier1 het volgende:
    Wat vinden jullie trouwens van dit soort schijnheilig gedoe:
    Ashton Kutcher heeft een tijdje geleden als ''grap'' een pop uit het raam gehangen in Berlijn. Oftewel de scene nagespeeld waar we het net over hadden.
    Maar hij komt wel met dit soort reacties afgelopen weekend:
    [..]


    [..]

    Is dat de vrijheid van een grap mogen maken of kan dit eigenlijk niet. Ik neig naar het laatste. Eerst iemand zo te kijk zetten en vernederen en na zijn dood populistisch gaab doen.
    Tja, dat hypcriete aandachtsgeile volk blijf je altijd houden, vind het ook totaal niet grappig, maar of ik dit niet vind kunnen? Ik denk dat het meer zegt over die mongool zelf, tja care, als ie er blij van wordt..
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:39:45 #261
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_70501251
    Vind Ashton Kutcher vrij irritant, maar 't was comedy, vind ik, en dan moet het kunnen?

    Chris Tucker had toch ook zo'n act, over Michael en Tito als pimps...
    Later speelde ie mee in YRMW video, dus humor: moet kunnen lijkt me
    Haters everywhere but I don't really care.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:40:00 #262
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70501265
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:34 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Ooooh ja, Paul had te weinig geboden, he?
    Ja klopt, maar was vooral een principe kwestie. Zo van, waarom moet ik zoveel geld betalen voor rechten die eigenlijk al van mij zouden moeten zijn, omdat ik die muziek (mede) geschreven heb.
    Saillant detail is dat Paul McCarthney niet lang daarvoor Michael Jackson had geadviseerd om muziek rechten te kopen omdat het een goede investering was. Niet wetende dat Mj vervolgens ''zijn'' muziek zou kopen.
    pi_70501288
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:38 schreef Rnnz het volgende:

    [..]

    Op m'n 18e kinderen? Nee, dank je.

    Volgende keer maar twee keer denken voordat ik zoiets zeg.
    haha
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:36 schreef Cavalier1 het volgende:
    Wat vinden jullie trouwens van dit soort schijnheilig gedoe:
    Ashton Kutcher heeft een tijdje geleden als ''grap'' een pop uit het raam gehangen in Berlijn. Oftewel de scene nagespeeld waar we het net over hadden.
    Maar hij komt wel met dit soort reacties afgelopen weekend:
    [..]


    [..]

    Is dat de vrijheid van een grap mogen maken of kan dit eigenlijk niet. Ik neig naar het laatste. Eerst iemand zo te kijk zetten en vernederen en na zijn dood populistisch gaab doen.
    Tja, zo ook is hypocrisie te vinden onder beroemdheden. Het kan mij weinig deren eerlijk gezegd. Ik weet wie dichtbij Michael stonden, zoals Elizabeth Taylor enzo. Een figuur als Federer heeft ook z'n condoleances geuit, je leuk, maar verder ook niet.
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
    pi_70501305
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:39 schreef matthijst het volgende:
    Vind Ashton Kutcher vrij irritant, maar 't was comedy, vind ik, en dan moet het kunnen?

    Chris Tucker had toch ook zo'n act, over Michael en Tito als pimps...
    Later speelde ie mee in YRMW video, dus humor: moet kunnen lijkt me
    Humor is meestal ook het beste wapen!
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:41:23 #265
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_70501308
    Goeie tip van Paul, toch van +/- 50 miljoen 500 miljoen gemaakt
    Haters everywhere but I don't really care.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:41:58 #266
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70501328
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:40 schreef Cavalier1 het volgende:

    [..]

    Ja klopt, maar was vooral een principe kwestie. Zo van, waarom moet ik zoveel geld betalen voor rechten die eigenlijk al van mij zouden moeten zijn, omdat ik die muziek (mede) geschreven heb.
    Saillant detail is dat Paul McCarthney niet lang daarvoor Michael Jackson had geadviseerd om muziek rechten te kopen omdat het een goede investering was. Niet wetende dat Mj vervolgens ''zijn'' muziek zou kopen.
    Ja ik zat net te denken: waarom moet ie eigenlijk zijn eigen muziek kopen??
    Oh ja, nu komt het weer boven. Paul voelde zich, terecht lijkt me, genaaid.
    Waiting for This is it!
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:42:09 #267
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70501338
    Ja Mike was niet altijd zo gek als ie er soms uitzag.
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
    pi_70501343
    Dat houd je toch. Kijk naar Albert Verlinde. Ik heb hem nooit op 1 positieve opmerking betreffende MJ kunnen betrappen, en sinds z'n dood is het opeens zo'n peer.
    standaarddrinker
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:42:26 #269
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70501344
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:41 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Ja ik zat net te denken: waarom moet ie eigenlijk zijn eigen muziek kopen??
    Oh ja, nu komt het weer boven. Paul voelde zich, terecht lijkt me, genaaid.
    Hoop dat ze nu weer in zijn handen kunnen komen trouwens!
    Waiting for This is it!
    pi_70501352
    Vandaar ook het einde van hun vriendschap....
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:43:06 #271
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_70501361
    Tsja, dan had ie zijn contracten beter moeten lezen voor ie ging schrijven
    Jackson had dat wel gedaan schijnbaar: die bezit de rechten van zijn eigen muziek wel volgens mij.

    denk dat Paul ze niet meer kan betalen, 2-3 jaar terug circuleerden bedragen van 600 miljoen - 1 miljard voor heel sony-ATV. Als die zooi eindelijk eens in iTunes komt zal dat wel verdubbelen?
    Haters everywhere but I don't really care.
    pi_70501366
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:41 schreef matthijst het volgende:
    Goeie tip van Paul, toch van +/- 50 miljoen 500 miljoen gemaakt
    Die rechten zijn al een tijdje bij Sony .
    pi_70501384
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:42 schreef DrDentz het volgende:
    Dat houd je toch. Kijk naar Albert Verlinde. Ik heb hem nooit op 1 positieve opmerking betreffende MJ kunnen betrappen, en sinds z'n dood is het opeens zo'n peer.
    Maar dat is dan ook gewoon een kwal. Daarbij ik probeer dat hele programma te ontwijken
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
    pi_70501387
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:43 schreef sig000 het volgende:

    [..]

    Die rechten zijn al een tijdje bij Sony .
    Voor 50% naar dat ik weet
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
    pi_70501395
    Hij was een briljant zakenman! Alleen de laatste 10 jaar niet meer... -500.000.000
    pi_70501404
    Tja, dat houd je altijd, al die mensen die ineens geschokt zijn door het overlijden.

    Ik hoor veel liever dingen van mensen die hem echt kenden, of mensen van vroeger. Daarom doet dat filmpje van Stevie ook pijn om te zien.

    Over Chris Tucker gesproken, heeft hij eigenlijk wat gemeld?
    pi_70501414
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:42 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Hoop dat ze nu weer in zijn handen kunnen komen trouwens!
    Ik hoop dat ze naar Prince Jackson gaan. Kan hij een 12-jarige betalen als hij z'n eigen liedjes wil spelen.
    standaarddrinker
    pi_70501425
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    Voor 50% naar dat ik weet
    Alles als onderpand voor leningen.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:45:05 #279
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70501430
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:41 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Ja ik zat net te denken: waarom moet ie eigenlijk zijn eigen muziek kopen??
    Oh ja, nu komt het weer boven. Paul voelde zich, terecht lijkt me, genaaid.
    Toendertijd was er geen vakbond of wat dan ook. The Beatles waren natuurlijk ook maar naive jongens die nog van niks wisten. De platenmaatschappij heeft ze gewoon een contract gegeven waarin ze afstand deden van de rechten op de muziek.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:45:06 #280
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70501432
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
    Vandaar ook het einde van hun vriendschap....
    Heb vernomen dat Paul gereageerd heeft, op Michaels dood.
    Hij zal ongetwijfeld bij de begrafenis zijn.
    Waiting for This is it!
    pi_70501450
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:44 schreef Rnnz het volgende:
    Tja, dat houd je altijd, al die mensen die ineens geschokt zijn door het overlijden.

    Ik hoor veel liever dingen van mensen die hem echt kenden, of mensen van vroeger. Daarom doet dat filmpje van Stevie ook pijn om te zien.

    Over Chris Tucker gesproken, heeft hij eigenlijk wat gemeld?
    Vroeg ik me net ook af, niets van gehoord...
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:45:41 #282
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70501456
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:45 schreef Cavalier1 het volgende:

    [..]

    Toendertijd was er geen vakbond of wat dan ook. The Beatles waren natuurlijk ook maar naive jongens die nog van niks wisten. De platenmaatschappij heeft ze gewoon een contract gegeven waarin ze afstand deden van de rechten op de muziek.
    Tssss
    Waiting for This is it!
    pi_70501466
    Mensen, reageer toch eens niet zo snel.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:46:32 #284
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70501482
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:44 schreef DrDentz het volgende:

    [..]

    Ik hoop dat ze naar Prince Jackson gaan. Kan hij een 12-jarige betalen als hij z'n eigen liedjes wil spelen.
    En dan zo eindigen als zijn vader ? Als 12-jarige cheques van 2,5 ton in je handen krijgen
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:46:54 #285
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70501494
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:44 schreef DrDentz het volgende:

    [..]

    Ik hoop dat ze naar Prince Jackson gaan. Kan hij een 12-jarige betalen als hij z'n eigen liedjes wil spelen.
    Huh, waarom hoop je dat?
    Waiting for This is it!
    pi_70501506
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:46 schreef Rnnz het volgende:
    Mensen, reageer toch eens niet zo snel.
    Sorry
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:47:29 #287
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70501508
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:46 schreef Rnnz het volgende:
    Mensen, reageer toch eens niet zo snel.
    hihi, misschien zijn we allemaal snelle typers?
    Waiting for This is it!
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:47:50 #288
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70501519
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:46 schreef Rnnz het volgende:
    Mensen, reageer toch eens niet zo snel.
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:48:02 #289
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_70501525
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
    Voor 50% naar dat ik weet
    Inderdaad, Ten tijde van Dangerous samen gegaan met Sony.
    Jackson werd 50% eigenaar van Sony-ATV en kreeg 90 miljoen cash...

    Daarna heeft hij ladingen leningen afgesloten met zijn deel als onderpand. Naar het schijnt zo'n 300 miljoen dollar aan leningen.... Hij was dus ook nooit failliet, maar kwam er verdacht dicht in de buurt, aangezien zijn deel in Sony-ATV vast zat....
    Volgens mij had hij daarnaast Mijac Publishing, waar zijn eigen nummers onder vielen. Dat bracht destijds geloof ik 10-15 miljoen dollar aan royalties per jaar binnen
    Haters everywhere but I don't really care.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:49:24 #290
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70501570
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    Maar dat is dan ook gewoon een kwal. Daarbij ik probeer dat hele programma te ontwijken
    Verlinde heeft wel gezegd dat hij nu eigenlijk pas beseft wat MJ allemaal heeft betekend en dat hij er nu pas achter is gekomen dat ondanks alles hij toch wel een plaatsje in zijn hart had. En dat zal voor meer mensen gelden.
    pi_70501592
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:46 schreef Robijn1961 het volgende:

    [..]

    Huh, waarom hoop je dat?
    Dat is zo'n beetje het enige van waarde dat die kinderen kunnen erven. De rest is prullaria en schuld.
    standaarddrinker
    pi_70501599
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:48 schreef matthijst het volgende:

    Hij was dus ook nooit failliet, maar kwam er verdacht dicht in de buurt,


    In feite was MJ op moment van overlijden straatarm met een gigantisch uitgavepatroon.
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:50:27 #293
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70501605
    Noh, op naar #48
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
    pi_70501623
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:49 schreef Cavalier1 het volgende:

    [..]

    Verlinde heeft wel gezegd dat hij nu eigenlijk pas beseft wat MJ allemaal heeft betekend en dat hij er nu pas achter is gekomen dat ondanks alles hij toch wel een plaatsje in zijn hart had. En dat zal voor meer mensen gelden.
    Ok, maar dan toch jammer dat zoiets altijd na iemand z'n dood moet zijn. In de trant van "You don't know what you've got ti'll it's gone"
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:51:20 #295
    225274 Robijn1961
    Beatles Forever
    pi_70501628
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:50 schreef DrDentz het volgende:

    [..]

    Dat is zo'n beetje het enige van waarde dat die kinderen kunnen ervan. De rest is prullaria en schuld.
    Nee...ik hoop dat ze bij degene komen die ze heeft/hebben geschreven.
    Waiting for This is it!
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:51:53 #296
    164953 Cavalier1
    Geen basketbal fan!
    pi_70501650
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:

    [..]

    Ok, maar dan toch jammer dat zoiets altijd na iemand z'n dood moet zijn. In de trant van "You don't know what you've got ti'll it's gone"
    Klopt. Ik ga MJ nu ook niet ophemelen of de grond in boren meer dan ik deed. Ik geniet nog steeds volop van zijn en muziek en blijf het een rare snuiter vinden...
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:51:54 #297
    261110 Bevin
    ALLEZ GAEL !11@#!!
    pi_70501652
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:50 schreef DrDentz het volgende:

    [..]

    Dat is zo'n beetje het enige van waarde dat die kinderen kunnen erven. De rest is prullaria en schuld.
    Hoezo een paar mooie vaasjes had ie vast nog wel ergens staan
    Alles is relatief
    Ik dacht echt: "dude wtf.."
    "Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
    pi_70501661
    quote:
    Op dinsdag 30 juni 2009 00:50 schreef Bevin het volgende:
    Noh, op naar #48
    Ik heb deze vanmiddag pas geopend.
    standaarddrinker
      dinsdag 30 juni 2009 @ 00:52:15 #299
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_70501662
    Ze moeten gewoon zijn deel in Sony-ATV verkopen. Of verrekte snel de muziek van The Beatles flink hoereren en eraan verdienen, zoals met instant Karma toen.... Alle schulden daarmee aflossen en die koters Mijac laten houden.
    Haters everywhere but I don't really care.
    pi_70501682
    Volgend topic
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
    pi_70501702
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')