Misschien kan Joseph er wel een leuk bandje van maken. The Jackson 3.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:41 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Okee, dat wist ik niet, das beter nieuws. Nu maar hopen dat die ouders niet teveel invloed uitoefenen
History repeats itself... Nee liever nietquote:Op maandag 29 juni 2009 22:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien kan Joseph er wel een leuk bandje van maken. The Jackson 3.
Whaha! Ik zou em er nog voor aanzien ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien kan Joseph er wel een leuk bandje van maken. The Jackson 3.
Als die ouders niks geleerd hebben in de tussentijd...dan welquote:Op maandag 29 juni 2009 22:43 schreef Magic.Michael het volgende:
Ik zag trouwens Joseph Jackson nog een TMF award ophalen voor MJ 10 jaar geleden. Hij schijnt met 3T mee te zijn gereisd. Hopelijk probeerde hij niet ook op hun invloed uit te oefenen door ze net als MJ te drillen...
En Joe Jackson maakt op mij niet de indruk dat hij veel leert...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Als die ouders niks geleerd hebben in de tussentijd...dan wel
Nee inderdaad. Te grote trots heeft die man... Hij kon tijdens een interview ook NIET toegeven dat hij misschien een verkeerde opvoeding heeft gegeven aan zijn kinderen... Alleen maar denk aan roem en geld.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
En Joe Jackson maakt op mij niet de indruk dat hij veel leert...
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Misschien wordt Prince Michael wel CEO van dat Blu-ray bedrijfje van 'mquote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ja, en tegengas van zijn moeder heeft hij ook niet gehad, want die zei in een docu: they were disciplined with love. (modus kop in het zand aan)quote:Op maandag 29 juni 2009 22:52 schreef Magic.Michael het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Te grote trots heeft die man... Hij kon tijdens een interview ook NIET toegeven dat hij misschien een verkeerde opvoeding heeft gegeven aan zijn kinderen... Alleen maar denk aan roem en geld.
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:53 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, en tegengas van zijn moeder heeft hij ook niet gehad, want die zei in een docu: they were disciplined with love. (modus kop in het zand aan)
Kwam toch in Living with MJ naar voren?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Joe you're gonna kill 'em, stop it, you're gonna kill 'em! schijnt ze geroepen te hebben.
Ehm... Volgens mij niet, ze werden een keer apart geïnterviewd? Weet niet meer...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kwam toch in Living with MJ naar voren?
Wat een tof filmpje! Dit vind ik dan weer makkelijker te bekijken...quote:
Leuke woordspelingquote:Op maandag 29 juni 2009 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Nee nee, het klopt, Michael zei dit tijdens een interview met Martin Basher in LWMJ.
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Hey dat deed ik nieteens expres.Maar ik laat het staan. Idd geniale woorspeling van mezelf.
hihi. Inderdaad, halverwege begon ie te bashen. Dingen uitlokken, woorden in mond leggen, noem maar op.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Hey dat deed ik nieteens expres.Maar ik laat het staan. Idd geniale woorspeling van mezelf.
Waarom makkelijker?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:03 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat een tof filmpje! Dit vind ik dan weer makkelijker te bekijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |