Oeh...dit doet pijn om te zien.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:14 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
This Is It rehearsal![]()
Ik wil meer zien.
In mijn ogen zie je het heel goed.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:09 schreef SCH het volgende:
Ik zag in het journaal een reportage over een hommage aan MJ en daar was zijn vader ook bij. Waarom krijgt die vader uberhaupt aandacht en wordt hij niet verketterd? Het is toch algemeen bekend dat die vader hem heeft mishandeld? Heeft die man ooit straf gehad? En nu een beetje mooie sier maken met zijn zoon. Ik vind het vreemd. Of zie ik het verkeerd?
Hoe gaaf ziet dat er uit zeg!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:14 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil meer zien.
Hopen dat ze daadwerkelijk een DVD maken van die rehearselquote:Op maandag 29 juni 2009 21:14 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil meer zien.
Nee. Meneer Jackson zei dat ze daar nog niet over uit waren.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:21 schreef SCH het volgende:
Die Nederlandse muzikant die dit weekend in NOVA zat, dat was een geweldige jonge vent. Die met hem heeft samengewerkt onlangs. Hoe hij zonder oordeel over MJ sprak en heel discreet alleen op zijn muziek inging. Had wel eerder over hem gelezen ,ben even kwijt hoe hij heet.
Is er al iets bekend over de begrafenis?
Giorgio Tuinfort?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:21 schreef SCH het volgende:
Die Nederlandse muzikant die dit weekend in NOVA zat, dat was een geweldige jonge vent. Die met hem heeft samengewerkt onlangs. Hoe hij zonder oordeel over MJ sprak en heel discreet alleen op zijn muziek inging. Had wel eerder over hem gelezen ,ben even kwijt hoe hij heet.
Is er al iets bekend over de begrafenis?
Zoiets moet het haast wel geweest zijn, aangezien er geen sporen waren van "foul play". Uitputting- te weinig eten-teveel medicijnen. Daarom, hoe mooi ik deze nieuwe opgedoken foto's ook vind, vind ik het tegelijkertijd heel pijnlijk om te zien.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:27 schreef matthijst het volgende:
Wat als hij is overleden aan overinspanning icm. slechte voeding?
Owwww wat fucking tof moet dat geweest zijn, als we het ooit hadden mogen zienquote:Op maandag 29 juni 2009 21:23 schreef matthijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil op 8 septemberquote:Op maandag 29 juni 2009 21:35 schreef Bevin het volgende:
[..]
Owwww wat fucking tof moet dat geweest zijn, als we het ooit hadden mogen zien
Ik hoop dat we er ooit nog bewegende beelden van te zien krijgen.
Houd opquote:
Dan kan je flauwvallen, maar het lijkt me niet dat je daar een hartstilstand van krijgt.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:27 schreef matthijst het volgende:
Wat als hij is overleden aan overinspanning icm. slechte voeding?
Maar waarom was die vent dan een halve dag spoorloos? Vind ik toch een beetje vreemd. Ik zeg niet dat ie iets met zijn dood te maken heeft, maar toch. Ik zou niet gaan "vluchten" wanneer ik niets gedaan heb. Misschien was ie flink geschrokken ofzo, maar dan nog..quote:Op maandag 29 juni 2009 21:37 schreef matthijst het volgende:
@Robijn: ja, of zelfs zonder medicijnen? Waarom zou de dokter erover liegen, hij weet dat er tests gedaan worden... En als AEG ook maar een beetje serieuze healthcheck heeft laten doen zouden ze zijn bloed hebben getest....
Als het waar is, dat Michael zelf maar 10 concerten wilde, dan zal het AEG weinig hebben kunnen schelen, ben ik bang. Zij wilden er immers persé 50.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:37 schreef matthijst het volgende:
@Robijn: ja, of zelfs zonder medicijnen? Waarom zou de dokter erover liegen, hij weet dat er tests gedaan worden... En als AEG ook maar een beetje serieuze healthcheck heeft laten doen zouden ze zijn bloed hebben getest....
Ik denk dat de geruchten dat de combinatie van medicijnen hem teveel zijn geworden, wel eens de waarheid kunnen zijn. Het schijnt dat de pijnstiller die hij gebruikte een paar levensbedreigende contraindicaties had met de anti-depressiva die hij ook geslikt zou hebben. Die combinatie van onschuldige medicatie, zou levensbedreigend zijn geworden in de dosissen die hij gebruikt zou hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar waarom was die vent dan een halve dag spoorloos? Vind ik toch een beetje vreemd. Ik zeg niet dat ie iets met zijn dood te maken heeft, maar toch. Ik zou niet gaan "vluchten" wanneer ik niets gedaan heb. Misschien was ie flink geschrokken ofzo, maar dan nog..
Ja! Dat heb ik ook gelezen. Toen ik op Demerol zocht. Je moet niet kort na het innemen van een antidepressivum Demerol innemen..................quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik denk dat de geruchten dat de combinatie van medicijnen hem teveel zijn geworden, wel eens de waarheid kunnen zijn. Het schijnt dat de pijnstiller die hij gebruikte een paar levensbedreigende contraindicaties had met de anti-depressiva die hij ook geslikt zou hebben. Die combinatie van onschuldige medicatie, zou levensbedreigend zijn geworden in de dosissen die hij gebruikt zou hebben.
Dat heb ik ook....quote:Op maandag 29 juni 2009 21:45 schreef Rebbedebje het volgende:
Steeds als ik zijn foto's zie of beelden op tv, dan wil ik hem gewoon vastpakken en heel erg knuffelen, om hem te laten voelen hoe geliefd hij was.
Dat laatste, mocht zoiets waar zijn geweest, dan nog heeft die arts iets op zijn kerfstok!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik denk dat de geruchten dat de combinatie van medicijnen hem teveel zijn geworden, wel eens de waarheid kunnen zijn. Het schijnt dat de pijnstiller die hij gebruikte een paar levensbedreigende contraindicaties had met de anti-depressiva die hij ook geslikt zou hebben. Die combinatie van onschuldige medicatie, zou levensbedreigend zijn geworden in de dosissen die hij gebruikt zou hebben.
En als dat de waarheid is, mag die 'arts' zich schamen, want die MOET zoiets weten
Google maar op Demerol.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat laatste, mocht zoiets waar zijn geweest, dan nog heeft die arts iets op zijn kerfstok!![]()
Ja zeker, of het was geen echte artsquote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat laatste, mocht zoiets waar zijn geweest, dan nog heeft die arts iets op zijn kerfstok!![]()
Een arts lijkt hij me wel geweest te zijn, aangezien Michael al eerder "zaken" met hem heeft gedaan. AEG heeft 'm de laatste tijd alleen aangesteld als zijn 24/7 arts.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:53 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja zeker, of het was geen echte artsof hij had andere bedoelingen met michael
Had ie ook van de medicijnen gesnoeptquote:Op maandag 29 juni 2009 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Nu schijnt die dokter te zeggen dat hij geprobeerd heeft om te bellen maar dat de telefoons het niet deden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
En daar moeten we (ook van de 2e autopsie) nog wel even op wachtenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:57 schreef Robijn1961 het volgende:
Pethidine of meperidine (in het buitenland ook bekend als, isonipecaine, lidol, operidine, pethanol en piridosal) is een snelwerkend opioïde. In de Verenigde Staten is het vooral onder de merknaam Demerol in gebruik. Pethidine mag niet met (of kort na) MAO-remmers gebruikt worden.
Bron: Wikipedia
Maar ja, nu schijnt ie weer gezegd te hebben dat ie em geen Demerol heeft gegeven. Daarom zijn die tests zo belangrijk.
Tja, als AEG er gebaat bij zou zijn, zo'n iemand als zijn persoonlijke 'arts' aanstelt..quote:Op maandag 29 juni 2009 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een arts lijkt hij me wel geweest te zijn, aangezien Michael al eerder "zaken" met hem heeft gedaan. AEG heeft 'm de laatste tijd alleen aangesteld als zijn 24/7 arts.
Er gaan zelfs geruchten over AEG en dat zij juist gebaat zijn bij de dood van Michael. De arts, Randy Philips en nog een paar andere zouden in het complot zitten
Ja, alhoewel meneer Jackson vanavond tijdens de persconferentie zei dat met de tweede autopsie, de resultaten snel verwacht worden.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En daar moeten we (ook van de 2e autopsie) nog wel even op wachten
Ja, dat zal wel, maar ben bang dat we de echte waarheid sowieso niet te horen krijgen hoor. Ik zal sowieso argwaan hebben bij de uitkomst van zo'n 'onderzoek' Of dat terecht is zullen we waarschijnlijk nooit weten, misschien ben ik ook wel gewoon paranoïdequote:Op maandag 29 juni 2009 21:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En daar moeten we (ook van de 2e autopsie) nog wel even op wachten
Eén tot twee weken meen ik ergens gelezen te hebben. Ach ja, een stuk sneller dan de 1e, die duurt zeker een 6 wekenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:00 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, alhoewel meneer Jackson vanavond tijdens de persconferentie zei dat met de tweede autopsie, de resultaten snel verwacht worden.
Ze blijven maar komen. Leuk om te zien, maar cru aan de andere kantquote:
Nou, ik begreep dat "meneer" Jackson zelfs wacht op de resultaten alvorens ie Michael gaat begraven...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eén tot twee weken meen ik ergens gelezen te hebben. Ach ja, een stuk sneller dan de 1e, die duurt zeker een 6 weken
Pijnlijk he? Over een paar dagen zullen we hier misschien makkelijker naar kijken...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ze blijven maar komen. Leuk om te zien, maar cru aan de andere kant
Waarom verkapte spam? Maar wel een mooi nummer idd!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:33 schreef Magic.Michael het volgende:
Inderdaad. Hopelijk lijden de kinderen er niet teveel onder! Wat een toestand rondom Michael... Wat een aandacht ook en wat een rotzooi wordt er ook op sommige tabloid websites gepost! The SUN bijvoorbeeld. Junk!
Wellicht komt er allemaal unreleasedd materiaal naar buiten binnenkort! Een mooi liedje: Klik mij!
Wat klopt? Je spam?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:36 schreef Magic.Michael het volgende:
Klopt, het is een unrealeased demo. Staat op 'The Ultimate Collection'.
De nanny zit er ook schijnt het. Die heeft ze al 12(?) jaar opgevoed, dus wat dat betreft verandert er niet zo veel....quote:Op maandag 29 juni 2009 22:33 schreef Robijn1961 het volgende:
Weet niet hoor, of ze bij die ouders wel zo goed af zijn.
Okee, dat wist ik niet, das beter nieuws. Nu maar hopen dat die ouders niet teveel invloed uitoefenenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:39 schreef matthijst het volgende:
[..]
De nanny zit er ook schijnt het. Die heeft ze al 12(?) jaar opgevoed, dus wat dat betreft verandert er niet zo veel....
Misschien kan Joseph er wel een leuk bandje van maken. The Jackson 3.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:41 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Okee, dat wist ik niet, das beter nieuws. Nu maar hopen dat die ouders niet teveel invloed uitoefenen
History repeats itself... Nee liever nietquote:Op maandag 29 juni 2009 22:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien kan Joseph er wel een leuk bandje van maken. The Jackson 3.
Whaha! Ik zou em er nog voor aanzien ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien kan Joseph er wel een leuk bandje van maken. The Jackson 3.
Als die ouders niks geleerd hebben in de tussentijd...dan welquote:Op maandag 29 juni 2009 22:43 schreef Magic.Michael het volgende:
Ik zag trouwens Joseph Jackson nog een TMF award ophalen voor MJ 10 jaar geleden. Hij schijnt met 3T mee te zijn gereisd. Hopelijk probeerde hij niet ook op hun invloed uit te oefenen door ze net als MJ te drillen...
En Joe Jackson maakt op mij niet de indruk dat hij veel leert...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Als die ouders niks geleerd hebben in de tussentijd...dan wel
Nee inderdaad. Te grote trots heeft die man... Hij kon tijdens een interview ook NIET toegeven dat hij misschien een verkeerde opvoeding heeft gegeven aan zijn kinderen... Alleen maar denk aan roem en geld.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
En Joe Jackson maakt op mij niet de indruk dat hij veel leert...
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Misschien wordt Prince Michael wel CEO van dat Blu-ray bedrijfje van 'mquote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ja, en tegengas van zijn moeder heeft hij ook niet gehad, want die zei in een docu: they were disciplined with love. (modus kop in het zand aan)quote:Op maandag 29 juni 2009 22:52 schreef Magic.Michael het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Te grote trots heeft die man... Hij kon tijdens een interview ook NIET toegeven dat hij misschien een verkeerde opvoeding heeft gegeven aan zijn kinderen... Alleen maar denk aan roem en geld.
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:53 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, en tegengas van zijn moeder heeft hij ook niet gehad, want die zei in een docu: they were disciplined with love. (modus kop in het zand aan)
Kwam toch in Living with MJ naar voren?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Joe you're gonna kill 'em, stop it, you're gonna kill 'em! schijnt ze geroepen te hebben.
Ehm... Volgens mij niet, ze werden een keer apart geïnterviewd? Weet niet meer...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kwam toch in Living with MJ naar voren?
Wat een tof filmpje! Dit vind ik dan weer makkelijker te bekijken...quote:
Leuke woordspelingquote:Op maandag 29 juni 2009 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Nee nee, het klopt, Michael zei dit tijdens een interview met Martin Basher in LWMJ.
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Hey dat deed ik nieteens expres.Maar ik laat het staan. Idd geniale woorspeling van mezelf.
hihi. Inderdaad, halverwege begon ie te bashen. Dingen uitlokken, woorden in mond leggen, noem maar op.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Hey dat deed ik nieteens expres.Maar ik laat het staan. Idd geniale woorspeling van mezelf.
Waarom makkelijker?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:03 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat een tof filmpje! Dit vind ik dan weer makkelijker te bekijken...
Geen idee...ik ben hier nog niet eens een jaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hoe zit het trouwens met Michael Jackson #13 in SHO? Ik dacht dat de mods een paar jaar geleden besloten om alleen nog een topicreeks in MUZ te hebben
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:11 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Geen idee...ik ben hier nog niet eens een jaar.
haha, zal wel meevallen!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]een aantal hier posten al een paar jaar in deze reeks. Alsof we geen leven hebben
![]()
Hmm, die kan ik me zelfs nog herinnerenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Tja, eigenlijk waren we toen al bij #15 in SHO.
Michael Jackson #15
Hee, sttt!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]een aantal hier posten al een paar jaar in deze reeks. Alsof we geen leven hebben
![]()
Is zeker alleen op de VS gebaseerd? Ik geloof dat The Eagles nog steeds op nr. 1 staan daar met best verkochte album ooit. Toch mooi om te zien, die vergelijkingen, hoewel je er een kanttekening bij moet zetten natuurlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 23:25 schreef Magic.Michael het volgende:
Even een plaatje van inet geplukt! Als we het toch over muziek hebben:
[ afbeelding ]
Nu moet ik toch wel even wat zeggen hoor!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:25 schreef Magic.Michael het volgende:
Even een plaatje van inet geplukt! Als we het toch over muziek hebben:
[ afbeelding ]
Joe had weinig te melden, op zijn eigen bedrijfje naquote:Op maandag 29 juni 2009 23:28 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hee, sttt!![]()
Pff, ik heb vanavond gewerkt en zie dat ik al weer een hele boel gemist heb. Heeft Joe Jackson, behalve dat het een ontzettende dickhead is, nog iets gezegd op de persconferentie?
En die foto's.. die repetities..Kijk eens hoe vet dat decor in elkaar zat, met 'THIS IS IT'.
Michael zag er wat magertjes uit, maar dat is bij hem wel vaker het geval. Hij had wel wat meer mogen eten, maar ik ben niet heel verrast. Wat jammer dit... wat jammer.
![]()
Hopelijk komen er nog beelden van de rehearsals, maar dat is natuurlijk geen volle show aangezien Michael niet voluit zal zingen.![]()
Ik kan hier echt om janken.
Nee..."meneer" Jackson heeft niet veel gezegd. Buiten: dat weten we nog niet, daar zijn we nog mee bezig.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:28 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hee, sttt!![]()
Pff, ik heb vanavond gewerkt en zie dat ik al weer een hele boel gemist heb. Heeft Joe Jackson, behalve dat het een ontzettende dickhead is, nog iets gezegd op de persconferentie?
En die foto's.. die repetities..Kijk eens hoe vet dat decor in elkaar zat, met 'THIS IS IT'.
Michael zag er wat magertjes uit, maar dat is bij hem wel vaker het geval. Hij had wel wat meer mogen eten, maar ik ben niet heel verrast. Wat jammer dit... wat jammer.
![]()
Hopelijk komen er nog beelden van de rehearsals, maar dat is natuurlijk geen volle show aangezien Michael niet voluit zal zingen.![]()
Ik kan hier echt om janken.
Die vergelijking klopt nietquote:Op maandag 29 juni 2009 23:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nu moet ik toch wel even wat zeggen hoor!
Dat kan natuurlijk niet goed vergeleken worden...want Michael was er meer dan 40 jaar, terwijl de Beatles er laten we zeggen 10 jaar geweest zijn.
Ja, dat had ik nog vernomen. Hopelijk komt het nog uit. Het moet.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Joe had weinig te melden, op zijn eigen bedrijfje na![]()
Rehearsals schijnen afgelopen woensdagavond met meerdere camera's in HD te zijn opgenomen en AEG was sowieso al van plan om een rehearsal cd en/of dvd uit te brengen
Hahaha, mooiquote:Op maandag 29 juni 2009 23:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die vergelijking klopt niet, er wordt 1 album vergeleken. Hetzelfde aantal jaren qua verkoop is voor The Beatles zelfs nog gunstiger
.
Klopt! Het zijn ook maar cijfers... Het hangt helemaal van de timing af en het zijn inderdaad alleen VS cijfers...quote:Op maandag 29 juni 2009 23:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nu moet ik toch wel even wat zeggen hoor!
Dat kan natuurlijk niet goed vergeleken worden...want Michael was er meer dan 40 jaar, terwijl de Beatles er laten we zeggen 10 jaar geweest zijn.
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:34 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hahaha, mooiAch, wat maakt het uit.
Jaaa, Michael zat zeker in een gunstige tijd. Heeft ie toch nog wat mee gehad...quote:Op maandag 29 juni 2009 23:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
De kanttekening die je moet zetten, is het feit dat Michael in de ideale periode zat qua albums verkopen. De cd kwam in opmars, terwijl de LP er nog was. Op sociaal maatschappelijk vlak werden mensen koopkrachtiger (tv's, radio's etc) dus mensen kregen er veel meer van mee dan een Frank Sinatra in de jaren '50. Michael had een hoop mee.
Tegenwoordig zal een artiest ook niet snel 100+ miljoen albums verkopen, gezien het internet. De cd is ten onder aan het gaan. Vandaar dat je zo'n vergelijking qua verkoopaantallen niet echt kan maken, hoewel het wel mooi staat natuurlijk
Ik vind het onterecht dat Bashier de schuld ervan krijgt. Michael Jackson zegt daar dingen waardoor hij overkomt als een totale gek. Makkelijk om iemand anders de schuld te geven...quote:Op maandag 29 juni 2009 23:06 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
hihi. Inderdaad, halverwege begon ie te bashen. Dingen uitlokken, woorden in mond leggen, noem maar op.
Waar kwam Michael over als een totale gek? Heb ik gemist dan zeker?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:46 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik vind het onterecht dat Bashier de schuld ervan krijgt. Michael Jackson zegt daar dingen waardoor hij overkomt als een totale gek. Makkelijk om iemand anders de schuld te geven...
Ja, dat snap ik ook even niet...quote:Op maandag 29 juni 2009 23:48 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Waar kwam Michael over als een totale gek? Heb ik gemist dan zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |