Welcome to the clubquote:Op maandag 29 juni 2009 14:25 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ben pas 17 dus heb het hoogtepunt in de jaren 80 van Michael Jackson helaas nooit meegemaakt. Toch luister ik nu al 6 jaar zijn muziek. Dat kwam toen ik voor het eerst GTA Vice City speelde toen ben ik naar Michael Jackson gaan luisteren. Altijd als je een ''new game'' aanmaakte dan was het eerste liedje dat je hoorde altijd Billie Jean. Daarna ben heb ik steeds muziek van hem ondekt en vond het echt fantasties. Ik hoopte ook echt dat er weer een nieuwe album zou uit komen. Vrijdag, de dag nadat hij was gestorven was ik echt een beetje down. En dat was voor het eerst dat een artiest emoties bij mij los maakte. Nu luister ik non stop nummers van the King Of Pop.
Michael Jackson
Ja weet je, ik heb er zo genoeg van, na al die jaren geroddel.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:26 schreef denthemen het volgende:
al die rare berichten weer over Michael
Ik vind het echt een hele mooie foto! Ik zocht al op m'n pc en op internet naar deze, maar kon 'm niet vinden! Laat 'm erinquote:Op maandag 29 juni 2009 14:32 schreef DrDentz het volgende:
Hoe vinden jullie de foto in de OP? Zo zal ik Michael Jackson herinneren.Een muzikaal genie ergens ver weggestopt in zijn eigen gecreëerde sprookjeswereld.
Erg mooie fotoquote:Op maandag 29 juni 2009 14:32 schreef DrDentz het volgende:
Hoe vinden jullie de foto in de OP? Zo zal ik Michael Jackson herinneren.Een muzikaal genie ergens ver weggestopt in zijn eigen gecreëerde sprookjeswereld.
Begin deze week wordt er meer bekend gemaaktquote:Op maandag 29 juni 2009 14:34 schreef Atreidez het volgende:
Jackson, RIP.
Is het al duidelijk of mensen met kaartjes hun geld terug gaan kunnen vorderen? Niet dat ik een kaartje heb, maar las ook al dat organisator niet verzekerd was dus dat ziet er niet rooskleurig uit
Me too. Hij heeft mooie kinderen. En ik hoop dat ze een normaal leven kunnen leiden.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:45 schreef 3keernix het volgende:
Ben benieuwd wat er met zijn kinderen gaat gebeuren. Die Debbie Rowe, Grootmoeder & Onbekende moeder
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Enkele details over wat we zouden gaan zien tijdens de concerten:
Inside Michael Jackson's last show: The magic was back
Starten met WBSS en ook nog eens Dirty Diana![]()
Het had zo mooi kunnen zijn
Hoe close was Mark Lester met de kinderen eigenlijk?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:58 schreef Rnnz het volgende:
Misschien is het beter als de kinderen naar een goede vriend gaan van Michael. Zowel zijn ouders als Debbie Rowe zie ik niet als geschikt om ze op te voeden. Ze moeten weg van de hysterie en gewoon een zorgeloos leven gaan leiden. Als ze volwassen zijn kunnen ze zelf beslissen wat ze willen doen.
Aangezien hij de godfather is denk ik aardig close.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoe close was Mark Lester met de kinderen eigenlijk?
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef JX het volgende:
Erg leuke foto in de OPIk ben vast niet de enige die de verschillend gekleurde sokken opmerkte
Wellicht dat hij de voogdij op zich wil nemen. Aan de andere kant, drie kinderen is een hoop inene. Ach ja, ik hoop gewoon dat de kinderen een goede plek krijgen om normaal op te groeien.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:08 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Aangezien hij de godfather is denk ik aardig close.
Mja, ze moeten sowieso bij elkaar blijven, want volgens mij valt 'Blanket' anders een beetje buiten de boot aangezien Mark Lester niet de godfather is van Blanket en de moeder onbekend is.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wellicht dat hij de voogdij op zich wil nemen. Aan de andere kant, drie kinderen is een hoop inene. Ach ja, ik hoop gewoon dat de kinderen een goede plek krijgen om normaal op te groeien.
Daar zat ik ook al aan te denken..quote:Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef DrDentz het volgende:
Weet je wie de peetvader is van Prince? Macauley Culkin.
[ afbeelding ]
huh, dat is waar ook. Hoe zit dat nu weer in elkaar?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik met je eens hoor dat het wel wat minder mag nu. Op een gegeven moment krijgt het een averechts effect wat dan ook weer niet de bedoeling is. Ach, over een paar weken hoor je er nog maar weinig over, zijn dood dan.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:26 schreef FP128 het volgende:
Ik wil niet echt vervelend zijn maar ben nu al een beetje Michael Jackson moe gezien de veelvuldige publiciteit op radio,tv en internet. Ik moet wel zeggen dat hij leuke muziek maakte en heb nu toevallig dat nummer op van "Heal the World".
Dat sowieso. Ik had het erger gevonden wanneer de media aan het einde van het acht uur journaal even kwam melden dat Michael was overledenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef Rnnz het volgende:
Ach, ik heb normaal ook een ontzettende hekel aan een overschot aan publiciteit, maar Michael Jackson verdient het naar mijn mening zeker. Beter dit dan het zoveelste Yolanthe / Jantje-verhaal.
Hij is pas drie dagen geleden overleden, waar hebben we het over. En bovendien...zijn begrafenis is nog niet eens geweest.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik had het erger gevonden wanneer de media aan het einde van het acht uur journaal even kwam melden dat Michael was overleden. Goed, redelijk onrealistisch maar ik kan me zeker voorstellen dat men er een beetje moe van wordt, al die aandacht. Ik vind het niet zo heel erg, maar het zou wel gewoon wat minder kunnen op een gegeven moment.
Jeez, vat jij nou alles persoonlijk op ofzo? Ik zeg louter dat ik het me kan voorstellen dat niet-fans het op een gegeven moment wel welletjes vinden gezien een averechts effect op de persoon Michael Jackson en zijn muziek. Niet zo heetgebakerd aubquote:Op maandag 29 juni 2009 15:36 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hij is pas drie dagen geleden overleden, waar hebben we het over. En bovendien...zijn begrafenis is nog niet eens geweest.
Ik ben niet heetgebakerd. Ik vind drie dagen geleden alleen nog niet lang.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jeez, vat jij nou alles persoonlijk op ofzo? Ik zeg louter dat ik het me kan voorstellen dan niet-fans het op een gegeven moment wel welletjes vinden gezien een averechts effect op de persoon Michael Jackson en zijn muziek. Niet zo heetgebakerd aub
damnit...quote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Enkele details over wat we zouden gaan zien tijdens de concerten:
Inside Michael Jackson's last show: The magic was back
Starten met WBSS en ook nog eens Dirty Diana![]()
Het had zo mooi kunnen zijn
Jan Smit (of welke andere BN'er of beroemdheid dan ook) komt te overlijden. Vier dagen lang continue Jan Smit op radio en tv wat betreft zijn muziek. Daarnaast komen nog docu's en weet ik veel wat. And on top of that, lees je op internet ook allerlei verhalen omtrent de persoon. Als niet-fan kan ik het me voorstellen dat je dan Jan Smit moe word (ik wel in ieder geval). Of ga je nu zeggen dat je dat helemaal niet zo vervelend vindt? (en niet zeggen, je kan Jan Smit niet met MJ vergelijken. Het gaat even om een hypothese)quote:Op maandag 29 juni 2009 15:39 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik ben niet heetgebakerd. Ik vind drie dagen geleden alleen nog niet lang.
Ik wist niet dat we hier over een discussie over hadden:quote:Op maandag 29 juni 2009 15:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jan Smit (of welke andere BN'er of beroemdheid dan ook) komt te overlijden. Vier dagen lang continue Jan Smit op radio en tv wat betreft zijn muziek. Daarnaast komen nog docu's en weet ik veel wat. And on top of that, lees je op internet ook allerlei verhalen omtrent de persoon. Als niet-fan kan ik het me voorstellen dat je dan Jan Smit moe word (ik wel in ieder geval). Of ga je nu zeggen dat je dat helemaal niet zo vervelend vindt? (en niet zeggen, je kan Jan Smit niet met MJ vergelijken. Het gaat even om een hypothese)
In mijn omgeving hoor ik continue hetzelfde. Ze vinden het jammer dat Michael dood is, maar de berichtgeving en aandacht mag langzamerhand wel wat minder worden. Dat jij iets niet erg vindt en iets niet vindt passen, betekent nog niet dat de rest, i.c. niet-fans, het niet erg vindt.
Ik stel voor dat we deze discussie staken.
Naja, ok, niet echt discussie, maar voordat het er één wordtquote:Op maandag 29 juni 2009 15:49 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we hier over een discussie over hadden:Tis al goed, Sideshowbobbie.
Niets over Mark Lester... En ook niets over Prince IIquote:Godmother of his daughter Paris Jackson is Elizabeth Taylor.
Godmother of his son Prince Michael Jackson I is Elizabeth Taylor.
Besides being godfather to Michael's first child Prince Michael Jackson I, Macaulay Culkin is also godfather to Jackson's daughter Paris Jackson.
Hoe zou het geweest zijn als hij zijn comeback niet had aangekondigd? Dan zou het in Nederland denk ik veel minder groot nieuws zijn. Want voor die aankondiging was MJ eigenlijk buiten beeld.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik had het erger gevonden wanneer de media aan het einde van het acht uur journaal even kwam melden dat Michael was overleden. Goed, redelijk onrealistisch maar ik kan me zeker voorstellen dat men er een beetje moe van wordt, al die aandacht. Ik vind het niet zo heel erg, maar het zou wel gewoon wat minder kunnen op een gegeven moment.
Hoe oud is dat menneke nu?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek het even op in de imdb of op wikipedia.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:17 schreef Phrits het volgende:
[..]
Hoe oud is dat menneke nu?
Ken hem nog uit die leuke films Home Alone 1 en 2, deel 3 was waardeloos.![]()
Schattig menneke, alleen had gehoord dat hij ook veel problemen heeft (gehad), klopt dit?
Hele vette shirts!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:21 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze shirts komen donderdag uit. Nu nog even kijken hoe ik er eentje kan krijgen, want ze zijn behoorlijk exclusief zo te zien.
http://www.neffheadwear.com/blog/neff-michael-jackson-tribute-tee
Inderdaad, kijken of ik er 1 kan krijgen.. Maar anders zullen er nog wel van zulk soort shirts uitkomenquote:
WOW die donkerequote:Op maandag 29 juni 2009 16:21 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze shirts komen donderdag uit. Nu nog even kijken hoe ik er eentje kan krijgen, want ze zijn behoorlijk exclusief zo te zien.
http://www.neffheadwear.com/blog/neff-michael-jackson-tribute-tee
Die 1e is echt vetquote:Op maandag 29 juni 2009 17:21 schreef Rnnz het volgende:
Hopelijk komt er donderdag meer info over die shirts op de site van de Nederlandse dealer, maar ik ben bang dat het sowieso uit het buitenland moet komen.
[ afbeelding ]
http://www.ny-123.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=MichJack7B1&Store_Code=N
Dit shirt vind ik ook mooi. En deze staat ook nog op m'n verlanglijstje:
[ afbeelding ]
die trek ik toevallig een paar minuten geleden aanquote:Op maandag 29 juni 2009 17:21 schreef Rnnz het volgende:
Dit shirt vind ik ook mooi. En deze staat ook nog op m'n verlanglijstje:
[ afbeelding ]
Hoe is ie? Ik ga 'm toch maar wel kopen denk ik. Ik ga niet wachten op een andere kleurquote:Op maandag 29 juni 2009 17:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
die trek ik toevallig een paar minuten geleden aan
hij's vrij dun qua stof (tegenover die ik al heb uit die serie, van the a-team)quote:Op maandag 29 juni 2009 17:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoe is ie? Ik ga 'm toch maar wel kopen denk ik. Ik ga niet wachten op een andere kleur
Eigenlijk The Ultimate Collectionquote:Op maandag 29 juni 2009 17:36 schreef versteegrob het volgende:
Wat is nou de meest complete CD van deze artiest? Ben opzoek naar een goede CD met veel nummers.
Ah ok, dan weet ik dat. Dat probleem heb ik ook nog wel eensquote:Op maandag 29 juni 2009 17:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij's vrij dun qua stof (tegenover die ik al heb uit die serie, van the a-team)
verder een hint: koop een maat kleiner, normaal heb ik m of s,
deze is xs en valt nog een beetje ruim
maar hij's voornamelijk heel cool
Dit is giswerk...quote:Op maandag 29 juni 2009 18:11 schreef matthijst het volgende:
Dus, tijdlijn is nu:
11:30 - Michael krijgt volgens berichten Demerol toegediend
11:52 - Dr Murray vindt Michael en begint eenhandige CPR
12:22 - 911 call -> Carter legt Michael op de grond
14:26 - Michael wordt dood verklaard in het ziekenhuis
Eigenlijk zijn zijn Thriller, Bad en Dangerous albums al greatest hits op zichzelf.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:36 schreef versteegrob het volgende:
Wat is nou de meest complete CD van deze artiest? Ben opzoek naar een goede CD met veel nummers.
en off the wall en historyquote:Op maandag 29 juni 2009 18:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn zijn Thriller, Bad en Dangerous albums al greatest hits op zichzelf.
Hoezo?quote:
Ik vond de bewerking van SWV destijds (1992) zo gaaf (SWV - Right Here), waar MJ ook in te horen isquote:
Ik respecteer je punt!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Naja, ok, niet echt discussie, maar voordat het er één wordt![]()
Maar goed, ik hoop dat je m'n punt enigszins begrijpt, zoals ik die van jou ook begrijp
Da's dan een domper op je vakantie pret.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Een groot groot verlies
Altijd mijn jeugdheld geweest, hoorde het nieuws op vakantie!!
Het was maar een weekendje, maar toch!quote:Op maandag 29 juni 2009 19:31 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Da's dan een domper op je vakantie pret.![]()
Ik ga over 3 weken en gelukkig niet nu, was niet zo'n leuke vakantie geweest.
Thanks!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Joe Jackson zal zo met Al Sharpton een press conference houden. Te volgen via TMZ en CNN
http://www.tmz.com/2009/06/29/live-joe-jackson-press-conference/
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
quote:Taped Jackson's Last Night Alive Could Be CD, DVD
Michael Jackson’s last rehearsal at the Staples Center on Wednesday, the eve of his death, was recorded in multi-camera, high-definition video and multi-track audio, and could be released as the performer’s last album, according to several people close to the now-defunct concert tour.
The recordings were made as part of concert promotion company AEG Live’s deal with Jackson, which included a plan to produce both an album and DVD of what Jackson had billed his “final performance” tour, titled “This Is It.”
The entertainer died of heart failure on Thursday.
Randy Phillips, president and CEO of AEG Live, the nation's second largest concert promoter, emailed that he would not comment for the story.
The recordings also could be used to produce both a DVD or Blu-ray disc of the entertainer’s last performance -- the entertainer singing his greatest hits.
One AEG official boasted to a colleague this weekend, “We have a live album in the can.”
And what an album it would be. Amazon, record stores and retailers like Barnes and Noble sold of all Michael Jackson stock almost immediately -- and in a matter of minutes following the news of Jackson’s death, in the case of Amazon.
Press reports have said that AEG Live stands to lose tens of millions of dollars from the unexpected cancellation of Jackson’s 50-date London tour.
But any audio and video release of the final concert would undoubtedly sell millions -- if not tens of milllions -- of units worldwide and would be the music industry’s equivalent of a license to print money.
Jackson had failed to appear at many of the scheduled rehearsals in Los Angeles over the past two months. But he did show up at a full rehearsal at the Staples Center of his scheduled July 13 London concert on the night before his death.
The rehearsal, which went on for several hours, included dancers, musicians and aerial performers. Three people close to the production said it had been captured by multiple cameras, and the audio digitally recorded in a manner that could be used to produce a surround-sound DVD and audio products.
The show -- which was to kick off of a 50-concert series at London's 02 arena -- was planned as a spectacular performance. At one point, Jackson was suspended on a crane; at another, there was a 3D view of “Thriller”-style haunted mansion, that required the audience to put on special glasses.
Some of those there present at the rehearsal were concerned about the performer.
Patrick Woodroffe, lighting designer, watched the final rehearsal. He told the BBC4 that the singer seemed frail.
“We had rehearsed for the last couple weeks. We put together a complicated show, quite a spectacular show. Of course a huge part of it was him, and I would say for the last week he hadn’t really been with us.
Die is nu gestopt bij mij. Kwam verder weinigquote:Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef Xaobotnik het volgende:
De CNN-stream gaat verder. TMZ was alleen gericht op het podium.
Ja, totaal geen nieuws.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef Xaobotnik het volgende:
De CNN-stream gaat verder. TMZ was alleen gericht op het podium.
Edit: En weg zijn ze. Wat hebben ze nu verteld?
"We zijn ergens mij bezig"
"Memorial weten we nog niet wat we gaan doen"
(reactie op dat MJ op Neverland begraven wilde worden:) "Dat is niet waar"
Ik moest lachenquote:Op maandag 29 juni 2009 20:49 schreef DrDentz het volgende:
Michael had de kunst van het onduidelijk een persconferentie geven blijkbaar niet van een vreemde..
Prachtige OP, prachtige foto.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:32 schreef DrDentz het volgende:
Dus de dokter is een HALFUUR met reanimeren bezig geweest voordat er een ambulance wordt gebeld.. WTF!!quote:Op maandag 29 juni 2009 18:11 schreef matthijst het volgende:
Dus, tijdlijn is nu:
11:30 - Michael krijgt volgens berichten Demerol toegediend
11:52 - Dr Murray vindt Michael en begint eenhandige CPR
12:22 - 911 call -> Carter legt Michael op de grond
14:26 - Michael wordt dood verklaard in het ziekenhuis
Dat is op basis van enkele dagen. Benieuwd wat een volle week voor effect gaat hebben op de diverse verkooplijsten.quote:Wat de verkopen betekenen voor de Nederlandse hitlijsten, is nog onduidelijk. In de digitale lijsten is de dood van Jackson in ieder geval al duidelijk te zien. “Vrijdagavond stonden vijftien albums van Michael Jackson bij de eerste twintig en stonden 22 singles in de Single Top 100″, zegt een woordvoerder van Sony
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |