Hoe oud is dat menneke nu?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:13 schreef DrDentz het volgende:
Weet je wie de peetvader is van Prince? Macauley Culkin.
[ afbeelding ]
Zoek het even op in de imdb of op wikipedia.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:17 schreef Phrits het volgende:
[..]
Hoe oud is dat menneke nu?
Ken hem nog uit die leuke films Home Alone 1 en 2, deel 3 was waardeloos.![]()
Schattig menneke, alleen had gehoord dat hij ook veel problemen heeft (gehad), klopt dit?
Hele vette shirts!quote:Op maandag 29 juni 2009 16:21 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze shirts komen donderdag uit. Nu nog even kijken hoe ik er eentje kan krijgen, want ze zijn behoorlijk exclusief zo te zien.
http://www.neffheadwear.com/blog/neff-michael-jackson-tribute-tee
Inderdaad, kijken of ik er 1 kan krijgen.. Maar anders zullen er nog wel van zulk soort shirts uitkomenquote:
WOW die donkerequote:Op maandag 29 juni 2009 16:21 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze shirts komen donderdag uit. Nu nog even kijken hoe ik er eentje kan krijgen, want ze zijn behoorlijk exclusief zo te zien.
http://www.neffheadwear.com/blog/neff-michael-jackson-tribute-tee
Die 1e is echt vetquote:Op maandag 29 juni 2009 17:21 schreef Rnnz het volgende:
Hopelijk komt er donderdag meer info over die shirts op de site van de Nederlandse dealer, maar ik ben bang dat het sowieso uit het buitenland moet komen.
[ afbeelding ]
http://www.ny-123.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=MichJack7B1&Store_Code=N
Dit shirt vind ik ook mooi. En deze staat ook nog op m'n verlanglijstje:
[ afbeelding ]
die trek ik toevallig een paar minuten geleden aanquote:Op maandag 29 juni 2009 17:21 schreef Rnnz het volgende:
Dit shirt vind ik ook mooi. En deze staat ook nog op m'n verlanglijstje:
[ afbeelding ]
Hoe is ie? Ik ga 'm toch maar wel kopen denk ik. Ik ga niet wachten op een andere kleurquote:Op maandag 29 juni 2009 17:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
die trek ik toevallig een paar minuten geleden aan
hij's vrij dun qua stof (tegenover die ik al heb uit die serie, van the a-team)quote:Op maandag 29 juni 2009 17:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoe is ie? Ik ga 'm toch maar wel kopen denk ik. Ik ga niet wachten op een andere kleur
Eigenlijk The Ultimate Collectionquote:Op maandag 29 juni 2009 17:36 schreef versteegrob het volgende:
Wat is nou de meest complete CD van deze artiest? Ben opzoek naar een goede CD met veel nummers.
Ah ok, dan weet ik dat. Dat probleem heb ik ook nog wel eensquote:Op maandag 29 juni 2009 17:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij's vrij dun qua stof (tegenover die ik al heb uit die serie, van the a-team)
verder een hint: koop een maat kleiner, normaal heb ik m of s,
deze is xs en valt nog een beetje ruim
maar hij's voornamelijk heel cool
Dit is giswerk...quote:Op maandag 29 juni 2009 18:11 schreef matthijst het volgende:
Dus, tijdlijn is nu:
11:30 - Michael krijgt volgens berichten Demerol toegediend
11:52 - Dr Murray vindt Michael en begint eenhandige CPR
12:22 - 911 call -> Carter legt Michael op de grond
14:26 - Michael wordt dood verklaard in het ziekenhuis
Eigenlijk zijn zijn Thriller, Bad en Dangerous albums al greatest hits op zichzelf.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:36 schreef versteegrob het volgende:
Wat is nou de meest complete CD van deze artiest? Ben opzoek naar een goede CD met veel nummers.
en off the wall en historyquote:Op maandag 29 juni 2009 18:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn zijn Thriller, Bad en Dangerous albums al greatest hits op zichzelf.
Hoezo?quote:
Ik vond de bewerking van SWV destijds (1992) zo gaaf (SWV - Right Here), waar MJ ook in te horen isquote:
Ik respecteer je punt!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Naja, ok, niet echt discussie, maar voordat het er één wordt![]()
Maar goed, ik hoop dat je m'n punt enigszins begrijpt, zoals ik die van jou ook begrijp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |