Oeh...dit doet pijn om te zien.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:14 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
This Is It rehearsal![]()
Ik wil meer zien.
In mijn ogen zie je het heel goed.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:09 schreef SCH het volgende:
Ik zag in het journaal een reportage over een hommage aan MJ en daar was zijn vader ook bij. Waarom krijgt die vader uberhaupt aandacht en wordt hij niet verketterd? Het is toch algemeen bekend dat die vader hem heeft mishandeld? Heeft die man ooit straf gehad? En nu een beetje mooie sier maken met zijn zoon. Ik vind het vreemd. Of zie ik het verkeerd?
Hoe gaaf ziet dat er uit zeg!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:14 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil meer zien.
Hopen dat ze daadwerkelijk een DVD maken van die rehearselquote:Op maandag 29 juni 2009 21:14 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil meer zien.
Nee. Meneer Jackson zei dat ze daar nog niet over uit waren.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:21 schreef SCH het volgende:
Die Nederlandse muzikant die dit weekend in NOVA zat, dat was een geweldige jonge vent. Die met hem heeft samengewerkt onlangs. Hoe hij zonder oordeel over MJ sprak en heel discreet alleen op zijn muziek inging. Had wel eerder over hem gelezen ,ben even kwijt hoe hij heet.
Is er al iets bekend over de begrafenis?
Giorgio Tuinfort?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:21 schreef SCH het volgende:
Die Nederlandse muzikant die dit weekend in NOVA zat, dat was een geweldige jonge vent. Die met hem heeft samengewerkt onlangs. Hoe hij zonder oordeel over MJ sprak en heel discreet alleen op zijn muziek inging. Had wel eerder over hem gelezen ,ben even kwijt hoe hij heet.
Is er al iets bekend over de begrafenis?
Zoiets moet het haast wel geweest zijn, aangezien er geen sporen waren van "foul play". Uitputting- te weinig eten-teveel medicijnen. Daarom, hoe mooi ik deze nieuwe opgedoken foto's ook vind, vind ik het tegelijkertijd heel pijnlijk om te zien.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:27 schreef matthijst het volgende:
Wat als hij is overleden aan overinspanning icm. slechte voeding?
Owwww wat fucking tof moet dat geweest zijn, als we het ooit hadden mogen zienquote:Op maandag 29 juni 2009 21:23 schreef matthijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil op 8 septemberquote:Op maandag 29 juni 2009 21:35 schreef Bevin het volgende:
[..]
Owwww wat fucking tof moet dat geweest zijn, als we het ooit hadden mogen zien
Ik hoop dat we er ooit nog bewegende beelden van te zien krijgen.
Houd opquote:
Dan kan je flauwvallen, maar het lijkt me niet dat je daar een hartstilstand van krijgt.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:27 schreef matthijst het volgende:
Wat als hij is overleden aan overinspanning icm. slechte voeding?
Maar waarom was die vent dan een halve dag spoorloos? Vind ik toch een beetje vreemd. Ik zeg niet dat ie iets met zijn dood te maken heeft, maar toch. Ik zou niet gaan "vluchten" wanneer ik niets gedaan heb. Misschien was ie flink geschrokken ofzo, maar dan nog..quote:Op maandag 29 juni 2009 21:37 schreef matthijst het volgende:
@Robijn: ja, of zelfs zonder medicijnen? Waarom zou de dokter erover liegen, hij weet dat er tests gedaan worden... En als AEG ook maar een beetje serieuze healthcheck heeft laten doen zouden ze zijn bloed hebben getest....
Als het waar is, dat Michael zelf maar 10 concerten wilde, dan zal het AEG weinig hebben kunnen schelen, ben ik bang. Zij wilden er immers persé 50.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:37 schreef matthijst het volgende:
@Robijn: ja, of zelfs zonder medicijnen? Waarom zou de dokter erover liegen, hij weet dat er tests gedaan worden... En als AEG ook maar een beetje serieuze healthcheck heeft laten doen zouden ze zijn bloed hebben getest....
Ik denk dat de geruchten dat de combinatie van medicijnen hem teveel zijn geworden, wel eens de waarheid kunnen zijn. Het schijnt dat de pijnstiller die hij gebruikte een paar levensbedreigende contraindicaties had met de anti-depressiva die hij ook geslikt zou hebben. Die combinatie van onschuldige medicatie, zou levensbedreigend zijn geworden in de dosissen die hij gebruikt zou hebben.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar waarom was die vent dan een halve dag spoorloos? Vind ik toch een beetje vreemd. Ik zeg niet dat ie iets met zijn dood te maken heeft, maar toch. Ik zou niet gaan "vluchten" wanneer ik niets gedaan heb. Misschien was ie flink geschrokken ofzo, maar dan nog..
Ja! Dat heb ik ook gelezen. Toen ik op Demerol zocht. Je moet niet kort na het innemen van een antidepressivum Demerol innemen..................quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik denk dat de geruchten dat de combinatie van medicijnen hem teveel zijn geworden, wel eens de waarheid kunnen zijn. Het schijnt dat de pijnstiller die hij gebruikte een paar levensbedreigende contraindicaties had met de anti-depressiva die hij ook geslikt zou hebben. Die combinatie van onschuldige medicatie, zou levensbedreigend zijn geworden in de dosissen die hij gebruikt zou hebben.
Dat heb ik ook....quote:Op maandag 29 juni 2009 21:45 schreef Rebbedebje het volgende:
Steeds als ik zijn foto's zie of beelden op tv, dan wil ik hem gewoon vastpakken en heel erg knuffelen, om hem te laten voelen hoe geliefd hij was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |