Dat laatste, mocht zoiets waar zijn geweest, dan nog heeft die arts iets op zijn kerfstok!quote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik denk dat de geruchten dat de combinatie van medicijnen hem teveel zijn geworden, wel eens de waarheid kunnen zijn. Het schijnt dat de pijnstiller die hij gebruikte een paar levensbedreigende contraindicaties had met de anti-depressiva die hij ook geslikt zou hebben. Die combinatie van onschuldige medicatie, zou levensbedreigend zijn geworden in de dosissen die hij gebruikt zou hebben.
En als dat de waarheid is, mag die 'arts' zich schamen, want die MOET zoiets weten
Google maar op Demerol.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat laatste, mocht zoiets waar zijn geweest, dan nog heeft die arts iets op zijn kerfstok!![]()
Ja zeker, of het was geen echte artsquote:Op maandag 29 juni 2009 21:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat laatste, mocht zoiets waar zijn geweest, dan nog heeft die arts iets op zijn kerfstok!![]()
Een arts lijkt hij me wel geweest te zijn, aangezien Michael al eerder "zaken" met hem heeft gedaan. AEG heeft 'm de laatste tijd alleen aangesteld als zijn 24/7 arts.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:53 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ja zeker, of het was geen echte artsof hij had andere bedoelingen met michael
Had ie ook van de medicijnen gesnoeptquote:Op maandag 29 juni 2009 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Nu schijnt die dokter te zeggen dat hij geprobeerd heeft om te bellen maar dat de telefoons het niet deden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
En daar moeten we (ook van de 2e autopsie) nog wel even op wachtenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:57 schreef Robijn1961 het volgende:
Pethidine of meperidine (in het buitenland ook bekend als, isonipecaine, lidol, operidine, pethanol en piridosal) is een snelwerkend opioïde. In de Verenigde Staten is het vooral onder de merknaam Demerol in gebruik. Pethidine mag niet met (of kort na) MAO-remmers gebruikt worden.
Bron: Wikipedia
Maar ja, nu schijnt ie weer gezegd te hebben dat ie em geen Demerol heeft gegeven. Daarom zijn die tests zo belangrijk.
Tja, als AEG er gebaat bij zou zijn, zo'n iemand als zijn persoonlijke 'arts' aanstelt..quote:Op maandag 29 juni 2009 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een arts lijkt hij me wel geweest te zijn, aangezien Michael al eerder "zaken" met hem heeft gedaan. AEG heeft 'm de laatste tijd alleen aangesteld als zijn 24/7 arts.
Er gaan zelfs geruchten over AEG en dat zij juist gebaat zijn bij de dood van Michael. De arts, Randy Philips en nog een paar andere zouden in het complot zitten
Ja, alhoewel meneer Jackson vanavond tijdens de persconferentie zei dat met de tweede autopsie, de resultaten snel verwacht worden.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En daar moeten we (ook van de 2e autopsie) nog wel even op wachten
Ja, dat zal wel, maar ben bang dat we de echte waarheid sowieso niet te horen krijgen hoor. Ik zal sowieso argwaan hebben bij de uitkomst van zo'n 'onderzoek' Of dat terecht is zullen we waarschijnlijk nooit weten, misschien ben ik ook wel gewoon paranoïdequote:Op maandag 29 juni 2009 21:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En daar moeten we (ook van de 2e autopsie) nog wel even op wachten
Eén tot twee weken meen ik ergens gelezen te hebben. Ach ja, een stuk sneller dan de 1e, die duurt zeker een 6 wekenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:00 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, alhoewel meneer Jackson vanavond tijdens de persconferentie zei dat met de tweede autopsie, de resultaten snel verwacht worden.
Ze blijven maar komen. Leuk om te zien, maar cru aan de andere kantquote:
Nou, ik begreep dat "meneer" Jackson zelfs wacht op de resultaten alvorens ie Michael gaat begraven...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eén tot twee weken meen ik ergens gelezen te hebben. Ach ja, een stuk sneller dan de 1e, die duurt zeker een 6 weken
Pijnlijk he? Over een paar dagen zullen we hier misschien makkelijker naar kijken...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ze blijven maar komen. Leuk om te zien, maar cru aan de andere kant
Waarom verkapte spam? Maar wel een mooi nummer idd!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:33 schreef Magic.Michael het volgende:
Inderdaad. Hopelijk lijden de kinderen er niet teveel onder! Wat een toestand rondom Michael... Wat een aandacht ook en wat een rotzooi wordt er ook op sommige tabloid websites gepost! The SUN bijvoorbeeld. Junk!
Wellicht komt er allemaal unreleasedd materiaal naar buiten binnenkort! Een mooi liedje: Klik mij!
Wat klopt? Je spam?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:36 schreef Magic.Michael het volgende:
Klopt, het is een unrealeased demo. Staat op 'The Ultimate Collection'.
De nanny zit er ook schijnt het. Die heeft ze al 12(?) jaar opgevoed, dus wat dat betreft verandert er niet zo veel....quote:Op maandag 29 juni 2009 22:33 schreef Robijn1961 het volgende:
Weet niet hoor, of ze bij die ouders wel zo goed af zijn.
Okee, dat wist ik niet, das beter nieuws. Nu maar hopen dat die ouders niet teveel invloed uitoefenenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:39 schreef matthijst het volgende:
[..]
De nanny zit er ook schijnt het. Die heeft ze al 12(?) jaar opgevoed, dus wat dat betreft verandert er niet zo veel....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |