Geen idee...ik ben hier nog niet eens een jaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hoe zit het trouwens met Michael Jackson #13 in SHO? Ik dacht dat de mods een paar jaar geleden besloten om alleen nog een topicreeks in MUZ te hebben
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:11 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Geen idee...ik ben hier nog niet eens een jaar.
haha, zal wel meevallen!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]een aantal hier posten al een paar jaar in deze reeks. Alsof we geen leven hebben
![]()
Hmm, die kan ik me zelfs nog herinnerenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Tja, eigenlijk waren we toen al bij #15 in SHO.
Michael Jackson #15
Hee, sttt!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]een aantal hier posten al een paar jaar in deze reeks. Alsof we geen leven hebben
![]()
Is zeker alleen op de VS gebaseerd? Ik geloof dat The Eagles nog steeds op nr. 1 staan daar met best verkochte album ooit. Toch mooi om te zien, die vergelijkingen, hoewel je er een kanttekening bij moet zetten natuurlijkquote:Op maandag 29 juni 2009 23:25 schreef Magic.Michael het volgende:
Even een plaatje van inet geplukt! Als we het toch over muziek hebben:
[ afbeelding ]
Nu moet ik toch wel even wat zeggen hoor!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:25 schreef Magic.Michael het volgende:
Even een plaatje van inet geplukt! Als we het toch over muziek hebben:
[ afbeelding ]
Joe had weinig te melden, op zijn eigen bedrijfje naquote:Op maandag 29 juni 2009 23:28 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hee, sttt!![]()
Pff, ik heb vanavond gewerkt en zie dat ik al weer een hele boel gemist heb. Heeft Joe Jackson, behalve dat het een ontzettende dickhead is, nog iets gezegd op de persconferentie?
En die foto's.. die repetities..Kijk eens hoe vet dat decor in elkaar zat, met 'THIS IS IT'.
Michael zag er wat magertjes uit, maar dat is bij hem wel vaker het geval. Hij had wel wat meer mogen eten, maar ik ben niet heel verrast. Wat jammer dit... wat jammer.
![]()
Hopelijk komen er nog beelden van de rehearsals, maar dat is natuurlijk geen volle show aangezien Michael niet voluit zal zingen.![]()
Ik kan hier echt om janken.
Nee..."meneer" Jackson heeft niet veel gezegd. Buiten: dat weten we nog niet, daar zijn we nog mee bezig.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:28 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Hee, sttt!![]()
Pff, ik heb vanavond gewerkt en zie dat ik al weer een hele boel gemist heb. Heeft Joe Jackson, behalve dat het een ontzettende dickhead is, nog iets gezegd op de persconferentie?
En die foto's.. die repetities..Kijk eens hoe vet dat decor in elkaar zat, met 'THIS IS IT'.
Michael zag er wat magertjes uit, maar dat is bij hem wel vaker het geval. Hij had wel wat meer mogen eten, maar ik ben niet heel verrast. Wat jammer dit... wat jammer.
![]()
Hopelijk komen er nog beelden van de rehearsals, maar dat is natuurlijk geen volle show aangezien Michael niet voluit zal zingen.![]()
Ik kan hier echt om janken.
Die vergelijking klopt nietquote:Op maandag 29 juni 2009 23:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nu moet ik toch wel even wat zeggen hoor!
Dat kan natuurlijk niet goed vergeleken worden...want Michael was er meer dan 40 jaar, terwijl de Beatles er laten we zeggen 10 jaar geweest zijn.
Ja, dat had ik nog vernomen. Hopelijk komt het nog uit. Het moet.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Joe had weinig te melden, op zijn eigen bedrijfje na![]()
Rehearsals schijnen afgelopen woensdagavond met meerdere camera's in HD te zijn opgenomen en AEG was sowieso al van plan om een rehearsal cd en/of dvd uit te brengen
Hahaha, mooiquote:Op maandag 29 juni 2009 23:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die vergelijking klopt niet, er wordt 1 album vergeleken. Hetzelfde aantal jaren qua verkoop is voor The Beatles zelfs nog gunstiger
.
Klopt! Het zijn ook maar cijfers... Het hangt helemaal van de timing af en het zijn inderdaad alleen VS cijfers...quote:Op maandag 29 juni 2009 23:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nu moet ik toch wel even wat zeggen hoor!
Dat kan natuurlijk niet goed vergeleken worden...want Michael was er meer dan 40 jaar, terwijl de Beatles er laten we zeggen 10 jaar geweest zijn.
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:34 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hahaha, mooiAch, wat maakt het uit.
Jaaa, Michael zat zeker in een gunstige tijd. Heeft ie toch nog wat mee gehad...quote:Op maandag 29 juni 2009 23:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
De kanttekening die je moet zetten, is het feit dat Michael in de ideale periode zat qua albums verkopen. De cd kwam in opmars, terwijl de LP er nog was. Op sociaal maatschappelijk vlak werden mensen koopkrachtiger (tv's, radio's etc) dus mensen kregen er veel meer van mee dan een Frank Sinatra in de jaren '50. Michael had een hoop mee.
Tegenwoordig zal een artiest ook niet snel 100+ miljoen albums verkopen, gezien het internet. De cd is ten onder aan het gaan. Vandaar dat je zo'n vergelijking qua verkoopaantallen niet echt kan maken, hoewel het wel mooi staat natuurlijk
Ik vind het onterecht dat Bashier de schuld ervan krijgt. Michael Jackson zegt daar dingen waardoor hij overkomt als een totale gek. Makkelijk om iemand anders de schuld te geven...quote:Op maandag 29 juni 2009 23:06 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
hihi. Inderdaad, halverwege begon ie te bashen. Dingen uitlokken, woorden in mond leggen, noem maar op.
Waar kwam Michael over als een totale gek? Heb ik gemist dan zeker?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:46 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik vind het onterecht dat Bashier de schuld ervan krijgt. Michael Jackson zegt daar dingen waardoor hij overkomt als een totale gek. Makkelijk om iemand anders de schuld te geven...
Ja, dat snap ik ook even niet...quote:Op maandag 29 juni 2009 23:48 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Waar kwam Michael over als een totale gek? Heb ik gemist dan zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |