Paul en Yoko waren gewoon te knieperig, niks om kwaad over te zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef Robijn1961 het volgende:
Ja, ik was vreselijk kwaad toen hij de Beatles Catalogus wegkaapte voor degene die daar toch het meeste recht op had.
Inderdaad...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef Rnnz het volgende:
Mijn hemel, wat wordt die balkonscène toch enorm overdreven. Ja, het was een fout van Michael, en hij heeft het zelfs toegegeven. Maar mag die man ook eens een fout maken?
Ik vind Pretty Young Thing erg goed. Misschien omdat ik de bekendere nummers wel heeeel vaak gehoord heb.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:31 schreef Magic.Michael het volgende:
Maar ehm... Mijn favoriete nummer is Earth Song
En jullie?
Ik heb er geen 16 hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:32 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n moeilijke vraag.. dat is als kiezen tussen je kinderen.
heb jij kinderen dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:32 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n moeilijke vraag.. dat is als kiezen tussen je kinderen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
Paul en Yoko waren gewoon te knieperig, niks om kwaad over te zijn![]()
[..]
Inderdaad...
Had zelf ooit mijn neefje bijna met zijn hoofd in de plafondventilator![]()
Shit happens, als je niet helemaal oplet
Bij ''normale'' mensen heet dat pech, bij MJ heet dat ''psycho zwarte man die een vrouw probeert te zijn flipt door en probeert kind te vermoorden", of zoiets
quote:
quote:MyNorthwest.com is up with a list of celebrity reactions to Jackson's death. Said Ashton Kutcher: "I plea to the public to refuse to consume media that does not respect the anonymity of Michaels children."
Is dat de vrijheid van een grap mogen maken of kan dit eigenlijk niet. Ik neig naar het laatste. Eerst iemand zo te kijk zetten en vernederen en na zijn dood populistisch gaab doen.quote:Ashton Kutcher wrote: "RIP. Sending love and light to family and friend but especially his kids."
Tja, dat hypcriete aandachtsgeile volk blijf je altijd houden, vind het ook totaal niet grappig, maar of ik dit niet vind kunnen? Ik denk dat het meer zegt over die mongool zelf, tja care, als ie er blij van wordt..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:36 schreef Cavalier1 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van dit soort schijnheilig gedoe:
Ashton Kutcher heeft een tijdje geleden als ''grap'' een pop uit het raam gehangen in Berlijn. Oftewel de scene nagespeeld waar we het net over hadden.
Maar hij komt wel met dit soort reacties afgelopen weekend:
[..]
[..]
Is dat de vrijheid van een grap mogen maken of kan dit eigenlijk niet. Ik neig naar het laatste. Eerst iemand zo te kijk zetten en vernederen en na zijn dood populistisch gaab doen.
Ja klopt, maar was vooral een principe kwestie. Zo van, waarom moet ik zoveel geld betalen voor rechten die eigenlijk al van mij zouden moeten zijn, omdat ik die muziek (mede) geschreven heb.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:34 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ooooh ja, Paul had te weinig geboden, he?
hahaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:38 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Op m'n 18e kinderen? Nee, dank je.![]()
Volgende keer maar twee keer denken voordat ik zoiets zeg.
Tja, zo ook is hypocrisie te vinden onder beroemdheden. Het kan mij weinig deren eerlijk gezegd. Ik weet wie dichtbij Michael stonden, zoals Elizabeth Taylor enzo. Een figuur als Federer heeft ook z'n condoleances geuit, je leuk, maar verder ook niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:36 schreef Cavalier1 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van dit soort schijnheilig gedoe:
Ashton Kutcher heeft een tijdje geleden als ''grap'' een pop uit het raam gehangen in Berlijn. Oftewel de scene nagespeeld waar we het net over hadden.
Maar hij komt wel met dit soort reacties afgelopen weekend:
[..]
[..]
Is dat de vrijheid van een grap mogen maken of kan dit eigenlijk niet. Ik neig naar het laatste. Eerst iemand zo te kijk zetten en vernederen en na zijn dood populistisch gaab doen.
Humor is meestal ook het beste wapen!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:39 schreef matthijst het volgende:
Vind Ashton Kutcher vrij irritant, maar 't was comedy, vind ik, en dan moet het kunnen?
Chris Tucker had toch ook zo'n act, over Michael en Tito als pimps...
Later speelde ie mee in YRMW video, dus humor: moet kunnen lijkt me
Ja ik zat net te denken: waarom moet ie eigenlijk zijn eigen muziek kopen??quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:40 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar was vooral een principe kwestie. Zo van, waarom moet ik zoveel geld betalen voor rechten die eigenlijk al van mij zouden moeten zijn, omdat ik die muziek (mede) geschreven heb.
Saillant detail is dat Paul McCarthney niet lang daarvoor Michael Jackson had geadviseerd om muziek rechten te kopen omdat het een goede investering was. Niet wetende dat Mj vervolgens ''zijn'' muziek zou kopen.
Hoop dat ze nu weer in zijn handen kunnen komen trouwens!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:41 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja ik zat net te denken: waarom moet ie eigenlijk zijn eigen muziek kopen??
Oh ja, nu komt het weer boven. Paul voelde zich, terecht lijkt me, genaaid.
Die rechten zijn al een tijdje bij Sony .quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:41 schreef matthijst het volgende:
Goeie tip van Paul, toch van +/- 50 miljoen 500 miljoen gemaakt
Maar dat is dan ook gewoon een kwal. Daarbij ik probeer dat hele programma te ontwijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:42 schreef DrDentz het volgende:
Dat houd je toch. Kijk naar Albert Verlinde. Ik heb hem nooit op 1 positieve opmerking betreffende MJ kunnen betrappen, en sinds z'n dood is het opeens zo'npeer.
Voor 50% naar dat ik weetquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die rechten zijn al een tijdje bij Sony .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |