Dat zei ik ook, dat hij het beter anders had kunnen doen. Maar vanuit zijn gezichtsveld wilden de fans het, en dus was het voor hem 1 en 1 is 2. Het was dom, ik weet het.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hmm, maar dat vind ik toch een een fout die niemand goed kan praten, ook Michael niet. Je gaat je kind niet zomaar over een balkon hangen. Hij had het ook anders kunnen doen.
De baby had zo uit zijn handen kunnen glijden, hij hield hem onwennig vastquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het nog steeds een beetje eng om te zien, die baby-balkon scene.Al was het maar om het what-if scenario.. wat als hij die baby per ongeluk echt liet vallen. Je moet er niet aan denken.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er niks bij kan voorstellen. Maar daar gaat het niet om. Hij kwam in die documentaire over als een gek. Of dat nou aan zijn jeugd lag, aan medicijnen of wat dan ook is niet relevant in deze. Hij deed wat hij deed en zei wat hij zei en dat kwam raar over.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:15 schreef Magic.Michael het volgende:
[..]
En als je dan inderdaad terugkoppelt naar zijn jeugd kun je wel enig begrip opbrengen toch?
Dat is waar, maar in hoeverre kun je hem dat kwalijk nemen? Als hij heel zijn leven heeft rondgelopen in een denkwereld dat ie 10 is en zich ook zo gedraagt..?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hmm, maar dat vind ik toch een een fout die niemand goed kan praten, ook Michael niet. Je gaat je kind niet zomaar over een balkon hangen. Hij had het ook anders kunnen doen.
Dit had ik nog niet eens genoemd in mijn opsomming. Ook niet die trip naar de Zoo in Berlijn. Hij had totaal niet in de gaten wat er allemaal gebeurde... Althans zo kwam het over.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:18 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, dat hij het beter anders had kunnen doen. Maar vanuit zijn gezichtsveld wilden de fans het, en dus was het voor hem 1 en 1 is 2. Het was dom, ik weet het.
Dat mensen ontslaan weet ik niet, nooit over gehoord, of vergeten. Ja, ik was vreselijk kwaad toen hij de Beatles Catalogus wegkaapte voor degene die daar toch het meeste recht op had. Van die broers weet ik ook niet, je weet ook niet hoeveel er van waar is he. Hoe dan ook, ik kan me wel in hem invoelen. (rara, hoe kan dat, ja, uit eigen hand inderdaad.)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:17 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Hij was niet hard? Hij kon verschrikkelijk hard zijn! Ontsloeg mensen die hem tegen spraken, kocht de Beatles catalogus terwijl Paul McCarthney zijn vriend was. Stootte zijn broers af omdat ze hem alleen maar in de weg zaten....
Hij had ook hele zachtaardige eigenschappen en daardoor heb ik altijd het gevoel dat hij een soort gespleten persoonlijkheid had.
Een kind van 10 weet ook wel dat hij niet iemand uit het raam moet hangen op die hoogte... Dat mensen dit serieus proberen goed te praten snap ik echt niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:20 schreef Bevin het volgende:
[..]
Dat is waar, maar in hoeverre kun je hem dat kwalijk nemen? Als hij heel zijn leven heeft rondgelopen in een denkwereld dat ie 10 is en zich ook zo gedraagt..?
Mee eens. Dat is het hem nou net, wat ik zo rot vind. Jarenlang is die man onder de loup gelegd, en bekritiseerd. Godsamme, dat ie nou eindelijk rust mag hebben!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef Rnnz het volgende:
Mijn hemel, wat wordt die balkonscène toch enorm overdreven. Ja, het was een fout van Michael, en hij heeft het zelfs toegegeven. Maar mag die man ook eens een fout maken? Als het een andere celebrity was geweest had die het een tijd lang gehoord, maar omdat het Michael Jackson is krijgt ie het 6 jaar na dato nog te horen.
Pfff.
Ik weet zeker dat het allemaal waar is. Hij kon echt bikkelhard zijn, anders had hij ook nooit zoveel succes gehad denk ik. Maar hij sloeg er in door. Niet geheel zijn eigen schuld hoor, want als hij iets wilde en zijn advocaat of manager zij nee. Dan vond ie altijd wel iemand anders die het wel voor hem deed.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dat mensen ontslaan weet ik niet, nooit over gehoord, of vergeten. Ja, ik was vreselijk kwaad toen hij de Beatles Catalogus wegkaapte voor degene die daar toch het meeste recht op had. Van die broers weet ik ook niet, je weet ook niet hoeveel er van waar is he. Hoe dan ook, ik kan me wel in hem invoelen. (rara, hoe kan dat, ja, uit eigen hand inderdaad.)
Een andere celebrity had het waarschijnlijk niet gedaan...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef Rnnz het volgende:
Mijn hemel, wat wordt die balkonscène toch enorm overdreven. Ja, het was een fout van Michael, en hij heeft het zelfs toegegeven. Maar mag die man ook eens een fout maken? Als het een andere celebrity was geweest had die het een tijd lang gehoord, maar omdat het Michael Jackson is krijgt ie het 6 jaar na dato nog te horen.
Pfff.
Hij leest heus niet mee hoor...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:24 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Mee eens. Dat is het hem nou net, wat ik zo rot vind. Jarenlang is die man onder de loup gelegd, en bekritiseerd. Godsamme, dat ie nou eindelijk rust mag hebben!
Weet je. Wat heeft het nou allemaal voor zin dit op te rakelen. Laten we liever van de muziek die hij heeft achtergelaten genieten. ( ik kan dat nu nog niet zo, maar later vast wel weer)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:25 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het allemaal waar is. Hij kon echt bikkelhard zijn, anders had hij ook nooit zoveel succes gehad denk ik. Maar hij sloeg er in door. Niet geheel zijn eigen schuld hoor, want als hij iets wilde en zijn advocaat of manager zij nee. Dan vond ie altijd wel iemand anders die het wel voor hem deed.
Onzin. Dit had een enigszins labiel persoon als bijvoorbeeld Amy Winehouse (ik noem maar wat) ook kunnen overkomen, maar die wordt ook niet als gestoord gezien (alleen als drugsverslaafdquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:25 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Een andere celebrity had het waarschijnlijk niet gedaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het baby dangling debacle is over, volgend onderwerp graag!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Dat doe ik ook zeker. Maar ik vond het niet terecht dat mensen zeiden dat hij het slachtoffer was van Bashir. Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn woorden en daden. Maar laten we het daar maar bij houden inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:26 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Weet je. Wat heeft het nou allemaal voor zin dit op te rakelen. Laten we liever van de muziek die hij heeft achtergelaten genieten. ( ik kan dat nu nog niet zo, maar later vast wel weer)
Kijk, ik praat het niet goed. Jij vindt het abnormaal, ik vind dat abnormaal. Maar, nu is de vraag in hoeverre je jouw geestelijke gesteldheid met de zijne kan vergelijken.. Ik denk dat dit totaal niet aan de orde kan zijn, omdat ie simpelweg ze niet helemaal op een rijtje had. Wellicht was ie ook niet zo achterlijk als ik hier wellicht suggereer, maar ik zeg alleen dat je zo iemand niet kunt beoordelen op vergelijkingen met jezelf en zeker niet van veraf.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Een kind van 10 weet ook wel dat hij niet iemand uit het raam moet hangen op die hoogte... Dat mensen dit serieus proberen goed te praten snap ik echt niet.
Dan noem je ook iemand. Maar zolang ze het niet doet, kan je niet zeggen dat ze het ook zou kunnen doen vind ik. Niet bij zoiets.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:27 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Onzin. Dit had een enigszins labiel persoon als bijvoorbeeld Amy Winehouse (ik noem maar wat) ook kunnen overkomen, maar die wordt ook niet als gestoord gezien (alleen als drugsverslaafd)
Ach, die Bashier begon em een bepaalde richting op te duwen, vond ik. Jaa, laten we het hierbij houden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:27 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker. Maar ik vond het niet terecht dat mensen zeiden dat hij het slachtoffer was van Bashir. Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn woorden en daden. Maar laten we het daar maar bij houden inderdaad.
Oke, niet elke celebrity zou dit kunnen overkomen, maar er zullen vast wel een hele rits sterren zijn die het af en toe ook niet meer weten en zoiets zou kunnen overkomen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:29 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dan noem je ook iemand. Maar zolang ze het niet doet, kan je niet zeggen dat ze het ook zou kunnen doen vind ik. Niet bij zoiets.
Leuke topicwendingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:31 schreef Magic.Michael het volgende:
Maar ehm... Mijn favoriete nummer is Earth Song
En jullie?
Dat vind ik zo'n moeilijke vraag.. dat is als kiezen tussen je kinderen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:31 schreef Magic.Michael het volgende:
Maar ehm... Mijn favoriete nummer is Earth Song
En jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |