Ik denk dat MJ zei wat hij ook daadwerkelijk vond, zoals most loving thing to do is offer someone your bed (ofzo) en dat hand vasthougebeuren... En ik denk dat hij het ook letterlijk bedoelde zoals hij het zei en er geen sexuele gedachtes achter had. Maar ja, in het Amerika van Nipplegate breekte de pleuris al vrij snel los. En Bashir is gewoon een schooier die met slijmen zulk soort uitspraken ontlokt en er dan vervolgens verontwaardigd over gaat zitten doen....quote:Op maandag 29 juni 2009 23:46 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik vind het onterecht dat Bashier de schuld ervan krijgt. Michael Jackson zegt daar dingen waardoor hij overkomt als een totale gek. Makkelijk om iemand anders de schuld te geven...
In de docu van Martin Bashier. Je gaat me toch niet vertellen dat je vind dat die man normaal gedrag vertoond?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:48 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Waar kwam Michael over als een totale gek? Heb ik gemist dan zeker?
Maar dan hebben we wel een gave aflevering van 24quote:
Ik ben ervan overtuigd dat Michael verknipt is geworden op bepaalde gebieden door zijn jeugd. Dat hij niet volwassen wilde worden (omdat hij nooit kind had kunnen zijn) wat zich uitte in Neverland, en het het liefst tussen kinderen willen zijn. Al die jaren heb ik het aangehoord, de roddels, de leugens. Ik heb er nooit aan meegedaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:52 schreef Rnnz het volgende:
Nou, totale gek niet, maar ik begrijp wel dat sommige dingen bizar over kunnen komen op het simpele kuddevolk. Dingen als 'met kinderen slapen is fijn' kan op heel veel manieren worden geinterpreteerd.
[ afbeelding ]
Of hij het nou echt zo vond doet niet ter zaken. Het gaat om het ongepaste gedrag wat hij vertoond.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik denk dat MJ zei wat hij ook daadwerkelijk vond, zoals most loving thing to do is offer someone your bed (ofzo) en dat hand vasthougebeuren... En ik denk dat hij het ook letterlijk bedoelde zoals hij het zei en er geen sexuele gedachtes achter had. Maar ja, in het Amerika van Nipplegate breekte de pleuris al vrij snel los. En Bashir is gewoon een schooier die met slijmen zulk soort uitspraken ontlokt en er dan vervolgens verontwaardigd over gaat zitten doen...
Hoe bedoel je opgezet? Heb je een bron?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:58 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat Michael verknipt is geworden op bepaalde gebieden door zijn jeugd. Dat hij niet volwassen wilde worden (omdat hij nooit kind had kunnen zijn) wat zich uitte in Neverland, en het het liefst tussen kinderen willen zijn. Al die jaren heb ik het aangehoord, de roddels, de leugens. Ik heb er nooit aan meegedaan.
Uiteindelijk is hij vrijgesproken, en bleek dat het opgezet was.
Ach ja verloren jeugd. Hoelang moet het duren voordat hij dat heeft ingehaald? Na een jaar of tien moet je daar toch wel overheen groeien lijkt me.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:58 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat Michael verknipt is geworden op bepaalde gebieden door zijn jeugd. Dat hij niet volwassen wilde worden (omdat hij nooit kind had kunnen zijn) wat zich uitte in Neverland, en het het liefst tussen kinderen willen zijn. Al die jaren heb ik het aangehoord, de roddels, de leugens. Ik heb er nooit aan meegedaan.
Uiteindelijk is hij vrijgesproken, en bleek dat het opgezet was.
Tja, de anti-depressiva werkte bij mij wélquote:Op maandag 29 juni 2009 23:59 schreef DrDentz het volgende:
12 zelfmoorden.. het is ook te triest dat mensen als Jesse Jackson en Teddy Riley de 'fans' moeten oproepen om vooral geen zelfmoord te plegen.
Hij is vrijgesproken qua kindermisbruik, Cavalier. Dat hij Peter Pan wilde zijn, wie deed hij daar kwaad mee dan? Hij heeft niet gezegd dat hij niets heeft laten verbouwen, nl. 2x zijn neus. Graag wel hem citeren, en niet er zelf iets van maken. Dat laatste is ook niet waar; hij heeft niet gezegd dat hij met die vrouw een relatie had.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:56 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
In de docu van Martin Bashier. Je gaat me toch niet vertellen dat je vind dat die man normaal gedrag vertoond?
- ''Ik ben Peter Pan''
- ''Ik heb niks laten verbouwen aan m'n gezicht''
- ''Ik slaap met kinderen, maar dat vind ik normaal''
- De scene in die winkel in Las Vegas...
- De speciaal ingevlogen licht expert bij het laatste gesprek...
- Eerst zeggen dat hij een relatie had met de moeder van zijn 3e kind en later zeggen dat ze anoniem was; En blank...
Nee, in je jeugd word je voor je leven geestelijk gekenmerkt. En die kenmerkingen zijn er bij Michael zó hard en diep ingestampt dat ik me wel kan voorstellen dat ie zich soms, op het gezicht voor ons, als een randdebiel gedroeg. Valt me nog enigzins mee dat het hierbij bleefquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:00 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ach ja verloren jeugd. Hoelang moet het duren voordat hij dat heeft ingehaald? Na een jaar of tien moet je daar toch wel overheen groeien lijkt me.
Komt ook nog eens bij dat die man niet eens tijd heeft gehad om alles te verwerken. Geen priveleven geen rust...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:00 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ach ja verloren jeugd. Hoelang moet het duren voordat hij dat heeft ingehaald? Na een jaar of tien moet je daar toch wel overheen groeien lijkt me.
Nee, even niet bij de hand, maar ik kan me nog herinneren dat ze weer eens geld van hem probeerden af te troggelen. Google anders even.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:59 schreef Magic.Michael het volgende:
[..]
Hoe bedoel je opgezet? Heb je een bron?
Nee, zo werkt het niet. In je jeugd word je gevormd. Mensen kunnen daar nog jarenlang last van hebben, en therapie moeten volgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:00 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Hij was veel te lief...en niet hard genoeg voor deze harde wereld. Neem nou dat hij zijn kind over de balustrade hing. Hij zei dat de fans dat graag wilden, en ik geloof dat hij dat meende. Natuurlijk had hij het beter niet moeten doen, maar de fans wilden het, dus? Zo dacht ie...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:11 schreef Rnnz het volgende:
Laten we inderdaad niet onderschatten wat er in z'n jeugd is gebeurd. Ik dacht hier eerst ook te licht over.. 'daar groeit hij wel over heen', maar blijkbaar niet dus. Ik kan mezelf wel een fanatieke fan noemen, maar sommige dingen die hij zegt zijn inderdaad vreemd. Het zijn echter van die onschuldige dingen, die mij totaal niet afschrikken en me eigenlijk nog meer van hem doen laten 'houden'. Die man is de onschuld zelve.
Ik zeg ook zeker niet dat hij schuldig is!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:04 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hij is vrijgesproken qua kindermisbruik, Cavalier. Dat hij Peter Pan wilde zijn, wie deed hij daar kwaad mee dan? Hij heeft niet gezegd dat hij niets heeft laten verbouwen, nl. 2x zijn neus. Graag wel hem citeren, en niet er zelf iets van maken. Dat laatste is ook niet waar; hij heeft niet gezegd dat hij met die vrouw een relatie had.
Hmm, maar dat vind ik toch een een fout die niemand goed kan praten, ook Michael niet. Je gaat je kind niet zomaar over een balkon hangen. Hij had het ook anders kunnen doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hij was veel te lief...en niet hard genoeg voor deze harde wereld. Neem nou dat hij zijn kind over de balustrade hing. Hij zei dat de fans dat graag wilden, en ik geloof dat hij dat meende. Natuurlijk had hij het beter niet moeten doen, maar de fans wilden het, dus? Zo dacht ie...
En als je dan inderdaad terugkoppelt naar zijn jeugd kun je wel enig begrip opbrengen toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:14 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook zeker niet dat hij schuldig is!!!
Hij zei letterlijk: Ik ben Peter Pan. Daar doet hij niemand kwaad mee, dat heb ik ook nooit gezegd. Maar het komt wel gek over.
Wat betreft die neus zei hij dat het was om beter en hoger te kunnen zingen.
Wat betreft die relatie bevestigd hij in het begin van de docu dat hij een relatie heeft gehad met die vrouw.
We kunnen het hier nog lang en breed over hebben, maar mijns inziens heeft dat weinig zin...hij is niet normaal (en that's an understatement) opgegroeid, heeft nooit een normaal leven gehad. Kon niet eens naar de winkel, tussen gewone mensen. Hij was een mens hoor, geen robot.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:14 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook zeker niet dat hij schuldig is!!!
Hij zei letterlijk: Ik ben Peter Pan. Daar doet hij niemand kwaad mee, dat heb ik ook nooit gezegd. Maar het komt wel gek over.
Wat betreft die neus zei hij dat het was om beter en hoger te kunnen zingen.
Wat betreft die relatie bevestigd hij in het begin van de docu dat hij een relatie heeft gehad met die vrouw.
Hij was niet hard? Hij kon verschrikkelijk hard zijn! Ontsloeg mensen die hem tegen spraken, kocht de Beatles catalogus terwijl Paul McCarthney zijn vriend was. Stootte zijn broers af omdat ze hem alleen maar in de weg zaten....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:13 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hij was veel te lief...en niet hard genoeg voor deze harde wereld. Neem nou dat hij zijn kind over de balustrade hing. Hij zei dat de fans dat graag wilden, en ik geloof dat hij dat meende. Natuurlijk had hij het beter niet moeten doen, maar de fans wilden het, dus? Zo dacht ie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |