Ik hoop dat ze naar Prince Jackson gaan. Kan hij een 12-jarige betalen als hij z'n eigen liedjes wil spelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:42 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hoop dat ze nu weer in zijn handen kunnen komen trouwens!
Toendertijd was er geen vakbond of wat dan ook. The Beatles waren natuurlijk ook maar naive jongens die nog van niks wisten. De platenmaatschappij heeft ze gewoon een contract gegeven waarin ze afstand deden van de rechten op de muziek.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:41 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja ik zat net te denken: waarom moet ie eigenlijk zijn eigen muziek kopen??
Oh ja, nu komt het weer boven. Paul voelde zich, terecht lijkt me, genaaid.
Heb vernomen dat Paul gereageerd heeft, op Michaels dood.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vandaar ook het einde van hun vriendschap....
Vroeg ik me net ook af, niets van gehoord...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:44 schreef Rnnz het volgende:
Tja, dat houd je altijd, al die mensen die ineens geschokt zijn door het overlijden.
Ik hoor veel liever dingen van mensen die hem echt kenden, of mensen van vroeger. Daarom doet dat filmpje van Stevie ook pijn om te zien.
Over Chris Tucker gesproken, heeft hij eigenlijk wat gemeld?
Tssssquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:45 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Toendertijd was er geen vakbond of wat dan ook. The Beatles waren natuurlijk ook maar naive jongens die nog van niks wisten. De platenmaatschappij heeft ze gewoon een contract gegeven waarin ze afstand deden van de rechten op de muziek.
En dan zo eindigen als zijn vaderquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze naar Prince Jackson gaan. Kan hij een 12-jarige betalen als hij z'n eigen liedjes wil spelen.
Huh, waarom hoop je dat?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze naar Prince Jackson gaan. Kan hij een 12-jarige betalen als hij z'n eigen liedjes wil spelen.
Sorryquote:
quote:
Inderdaad, Ten tijde van Dangerous samen gegaan met Sony.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Voor 50% naar dat ik weet
Verlinde heeft wel gezegd dat hij nu eigenlijk pas beseft wat MJ allemaal heeft betekend en dat hij er nu pas achter is gekomen dat ondanks alles hij toch wel een plaatsje in zijn hart had. En dat zal voor meer mensen gelden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook gewoon een kwal. Daarbij ik probeer dat hele programma te ontwijken
Dat is zo'n beetje het enige van waarde dat die kinderen kunnen erven. De rest is prullaria en schuld.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:48 schreef matthijst het volgende:
Hij was dus ook nooit failliet, maar kwam er verdacht dicht in de buurt,
Ok, maar dan toch jammer dat zoiets altijd na iemand z'n dood moet zijn. In de trant van "You don't know what you've got ti'll it's gone"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:49 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Verlinde heeft wel gezegd dat hij nu eigenlijk pas beseft wat MJ allemaal heeft betekend en dat hij er nu pas achter is gekomen dat ondanks alles hij toch wel een plaatsje in zijn hart had. En dat zal voor meer mensen gelden.
Nee...ik hoop dat ze bij degene komen die ze heeft/hebben geschreven.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje het enige van waarde dat die kinderen kunnen ervan. De rest is prullaria en schuld.
Klopt. Ik ga MJ nu ook niet ophemelen of de grond in boren meer dan ik deed. Ik geniet nog steeds volop van zijn en muziek en blijf het een rare snuiter vinden...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ok, maar dan toch jammer dat zoiets altijd na iemand z'n dood moet zijn. In de trant van "You don't know what you've got ti'll it's gone"
Hoezo een paar mooie vaasjes had ie vast nog wel ergens staanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje het enige van waarde dat die kinderen kunnen erven. De rest is prullaria en schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |