SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door aandacht te schenken aan onzekere mensen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:43 schreef Kralicek het volgende:
.
Mijn vraag is dus... hoe krijgen mensen wiens uiterlijk hen helemaal niet meezit tóch een partner?
al jaren inderdaadquote:
Nouja, ik vind mezelf niet oppervlakkig, uiterlijk is gewoon biologisch bepaald belangrijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Er zijn ook lelijke mensen van het andere geslacht en niet iedereen is zo oppervlakkig dat zij iemand puur vanwege het uiterlijk af zullen wijzen. Of dat nou om lelijkheid of handicaps gaat.
Natuurlijk is die eerste indruk er en moet zo iemand harder werken om een goede indruk achter te laten maar onmogelijk is het zeker niet.
Tja, maar als hij zelf ook niet zo mooi is en dat niet kan compenseren door humor, karakter, geld of wat dan ook dan zal hij toch water bij de wijn moeten doen. Hij verwacht van de tegenpartij toch ook dat er wat consessies gedaan worden?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef Kralicek het volgende:
Ja,maar ik kan hem toch niet zeggen dat normale meisjes te mooi voor hem zijn en dat hij het maar moet zoeken bij de club der feeders ofzo?
Het is niet zo dat knappe mensen knappe kinderen krijgen en lelijke mensen lelijke kinderen. Zo simpel is het ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar dan geen kinderen nemen. Zulke genen mogen niet worden doorgegeven, dat is biologische kindermishandeling
Dat dusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Er zijn ook lelijke mensen van het andere geslacht en niet iedereen is zo oppervlakkig dat zij iemand puur vanwege het uiterlijk af zullen wijzen. Of dat nou om lelijkheid of handicaps gaat.
Natuurlijk is die eerste indruk er en moet zo iemand harder werken om een goede indruk achter te laten maar onmogelijk is het zeker niet.
Maar als je realistisch bent weet je dat het dan om uitzonderingen gaat. Hoe vaak zie je nou een echt lelijke kerel met een knappe vrouw?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:55 schreef Mordreth het volgende:
Opgeschoond. Gewoon normaal reageren
[..]
Dat dus. Niet iedereen heeft uiterlijk op de eerste plaats staan
.
Toch is dat het eerste waar je naar kijkt en je iemand op beoordeelt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:55 schreef Mordreth het volgende:
Opgeschoond. Gewoon normaal reageren
[..]
Dat dus. Niet iedereen heeft uiterlijk op de eerste plaats staan
.
Een heldquote:
Humor om mee te lachenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:45 schreef eleusis het volgende:
[..]
Drie lelijke wijvenMaar hoe zijn ze aan die kerel gekomen?
Waarom open je hem dan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:51 schreef Bonzai. het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat het innerlijke het belangrijkst is, en dat het uiterlijk slechts bijzaak is. Klopt dat? En hoe zien jullie dat persoonlijk? Laat dit het topic van de ultieme waarheid zijn.
Maak tevens van de gelegenheid gebruik om mij te feliciteren met dit originele topic.
On topic graagquote:
daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef Lakai het volgende:
[..]
Waarom open je hem dan.
OT:
Innerlijk boeit me geen reet als het uiterlijk me al niet aan staat.
Is dat goedgekeurd dan is het innerlijk natuurlijk hetgene waar je diepgang treft in de relatie.
Innerlijk is belangrijk. Maar uiterlijk is zelden slechts bijzaak.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:51 schreef Bonzai. het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat het innerlijke het belangrijkst is, en dat het uiterlijk slechts bijzaak is. Klopt dat? En hoe zien jullie dat persoonlijk? Laat dit het topic van de ultieme waarheid zijn.
Maak tevens van de gelegenheid gebruik om mij te feliciteren met dit originele topic.
Wilde net reageren, maar ik slik het wel inquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef Lamon het volgende:
Hoeveel uiterlijk topics gaan er nog geopend worden, dan kan een mod ze misschien mergen.
Uiterlijk is belangrijk, klaar uit.
Voor seks: heel belangrijk, eigenlijk alles.
Voor een beginnende relatie met een onbekende: belangrijk, maar status gaat ook meetellen.
Voor een echte relatie met iemand die je al langer kent: minder belangrijk, en karakter gaat meetellen.
Opgelost, slotje op alle topics over uiterlijk.
Vandaar dat ik ook zeg dat zo iemand wel wat harder zijn best moet doen om een goede indruk achter te laten. Uiterlijk is zeker belangrijk maar lang niet altijd bepalend. Bovendien heeft iedereen zo zijn eigen voorkeuren en afknappers. Sommige dingen kijk je overheen terwijl andere trekjes je juist heel erg opvallen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch is dat het eerste waar je naar kijkt en je iemand op beoordeelt.
Best vaak eigenlijk en zeker vaker dan andersom.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:04 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Maar als je realistisch bent weet je dat het dan om uitzonderingen gaat. Hoe vaak zie je nou een echt lelijke kerel met een knappe vrouw?
Laat je door mij niet tegenhouden hoor, ik heb geen enkel mod of ander recht hier, ik ben gewoon weer eens "stellig".quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wilde net reageren, maar ik slik het wel in
Ja, maar dit is het ultieme topic (staat in de OP)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef Lamon het volgende:
Hoeveel uiterlijk topics gaan er nog geopend worden
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Je valt op iemand om haar uiterlijk. Je wilt met iemand doorgaan in een relatie vanwege het innerlijk
Was gewoon zo'n vraagje dat in me opkwam.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:08 schreef Lakai het volgende:
TS, wat vind je er eigenlijk zelf van??
Of maak je dat op uit dit topic?
Naja het is een beetje schijnheilig gedoe waar het eigenlijk heel oppervlakkig is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:10 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Was gewoon zo'n vraagje dat in me opkwam.
Ik hoor het vaak zeggen, geloof het alleen niet echt![]()
Nogal moeilijk om daar op te antwoorden...
Niet per definitie, ik ben vaak genoeg mensen mooier gaan vinden nadat ik ze leuker vond. Dus mensen die ik eerst qua uiterlijjk had afgeschrevenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Je valt op iemand om haar uiterlijk. Je wilt met iemand doorgaan in een relatie vanwege het innerlijk
Dat dus. Of anders zoals Meki bij AH hoofd ergens van worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef __Saviour__ het volgende:
carriere maken en rijk worden. dan komen de geldsletjes vanzelf wel
Ik heb dat eerder omgekeerdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Niet per definitie, ik ben vaak genoeg mensen mooier gaan vinden nadat ik ze leuker vond. Dus mensen die ik eerst qua uiterlijjk had afgeschreven
Omgekeerd ook waar!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Niet per definitie, ik ben vaak genoeg mensen mooier gaan vinden nadat ik ze leuker vond. Dus mensen die ik eerst qua uiterlijjk had afgeschreven
sluit het ene het andere uit?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef mysterieblonde het volgende:
Mensen die zeggen dat ze alleen voor innerlijk vallen zijn gewoon liegerds want dat is gewoon niet zo. Ik had ooit een lelijke vriend en toen zei ik dat ookmaar hij had eigenlijk een rotkarakter...goed ik dwaal af...
Natuurlijk wil ik geen eikel...maar ik wil ook geen lelijkerd. Noem me maar oppervlakkig, maar volgens mij denkt bijna iedereen er zo over.
Ik ga voor de Benjamin Button theorie, ik ben oud geboren, dus hoop dat de verjonging er snel aan gaat komen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:23 schreef trovey het volgende:
Wat de één mooi vindt, vindt de ander lelijk. Smaken verschillen nou eenmaal, de ene persoon valt voor graatmager, de andere voor het standaardmodel terwijl een derde voor een tikje meer vlees gaat. Maar als je een langdurige relatie wilt hebben zul je uiteindelijk toch met het karakter van de persoon moeten kunnen leven want lelijk worden we allemaal, de ene persoon sneller dan de ander maar uiteindelijk gaat bij iedereen de boel zakken en/of uitbollen....ja bij jou ook al kun je dat nu nog niet geloven ook die sportschool of dat dieet helpt op een gegeven moment niet meer, enige wat rest is de plastisch chirurg.
En als je er zo uitziet als rond een jaar of 27 oid, die "Buttonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ga voor de Benjamin Button theorie, ik ben oud geboren, dus hoop dat de verjonging er snel aan gaat komen.
Sorry ,begrijp er geen drol van.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:10 schreef jorgentol het volgende:
Doot te leren cool te zijn. Ze moeten gewoon zichzelf zo brainwashen dat ze helemaal de bom zijn. En dan worden ze ook gewoon de bom. Snap je? en ohja, haar/baard laten groeien helpt ook
Zo is het al beter.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:45 schreef jorgentol het volgende:
Kijk. Mensen vallen niet op uiterlijk of innerlijk. ze vallen op de persoonlijkheid, wat zich uit in uiterlijk en innerlijk. Om je persoonlijkheid te uiten moet je eerst vrede hebben met jezelf / van jezelf houden. Daarom moet je jezelf laten geloven dat je goed bent. Hierdoor zullen anderen het leuk vinden om met je om te gaan en zo vind je een partner. Iets duidelijker zo? Ik heb teveel in mijn hoofd en krijg het niet goed uitgeschreven.
Dat verdient een topic op zichzelf. En wil best met jouw in discussie uit ervaring. Mijn ervaring is kort gezegd dat zodra je echt overgewicht hebt, dat je daar in de meeste gevallen nooit meer vanaf komt. Kijk maar eens naar al die mensen die lijnen. Di gaan er goed uitzien en binnen no time of binnen 6 maanden vallen ze weer terug. Zeggen dat je er vat op hebt is mensen pijnigen en hoop geevn. Er speelt meer dan allen voeding. Het is gewoon een feit dat je lichaam verandert en terugdraaien is rete moeilijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:04 schreef mirved het volgende:
Allereerst dat overgewicht kan hij zelf iets aan doen (als het geen ziekte is) Als hij ervoor zorgt dat hij op alle punten die hij wel kan beïnvloedde goed scoort dan is dat al een begin.
Al ruim 2 jaar slankquote:Op woensdag 24 juni 2009 03:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat verdient een topic op zichzelf. En wil best met jouw in discussie uit ervaring. Mijn ervaring is kort gezegd dat zodra je echt overgewicht hebt, dat je daar in de meeste gevallen nooit meer vanaf komt. Kijk maar eens naar al die mensen die lijnen. Di gaan er goed uitzien en binnen no time of binnen 6 maanden vallen ze weer terug. Zeggen dat je er vat op hebt is mensen pijnigen en hoop geevn. Er speelt meer dan allen voeding. Het is gewoon een feit dat je lichaam verandert en terugdraaien is rete moeilijk.
Dat is nogal tegenstrijdig om eerlijk te zijn. Het is makkelijk om je te verschuilen achter biologische bepalingen, maar tegelijkertijd meen je wel dat je op de hoogte bent van die bepalingen, dus dan moet je ze ook kunnen relativeren. Daarmee bedoel ik overigens niet wie je wel en niet aantrekkelijk vindt, want je vindt nu eenmaal de één wel en de ander niet aantrekkelijk. Maar als het gaat over zoiets als de eerste indruk ben je echt wel oppervlakkig wanneer je direct conclusies verbindt aan iemands voorkomen zoals je die voor de eerste keer waarneemt. Je weet verstandelijk namelijk heel goed dat die conclusies niet juist hoeven te zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:48 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Nouja, ik vind mezelf niet oppervlakkig, uiterlijk is gewoon biologisch bepaald belangrijk.
Napoleon was het minst lelijk, ondanks dat hij erg dik was.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:25 schreef sig000 het volgende:
Maar ok na alle verwarring kom ik met de stelling dat iedereen lelijk is, de 1 wat minder dan de ander.
Inderdaad, en zo rond 40-45 wordt iedereen sowieso lelijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:00 schreef Kralicek het volgende:
Ik zou het ook niet uitmaken als mijn vriend opeens lelijk WERD, maar als ik hem niet kende zou ik niet op hem afstappen als ik hem al als lelijk ontmoette
Dit wilde ik net zeggen. Wat de een lelijk vindt, vindt de ander knap. Lelijke koppels kunnen elkaar best knap vinden. Ik val ook niet op de superknappe mannen, ik val op de mannen die ik aantrekkelijk vind en die ik knap vind. En daar verschillen de meningen over.quote:
Niet waar, Marisa Tomei is uit 1964, dus 45, en zonder facelifts of wat dan ook:quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:15 schreef eleusis het volgende:
[..]
Inderdaad, en zo rond 40-45 wordt iedereen sowieso lelijk
Luilakquote:Op woensdag 24 juni 2009 03:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat verdient een topic op zichzelf. En wil best met jouw in discussie uit ervaring. Mijn ervaring is kort gezegd dat zodra je echt overgewicht hebt, dat je daar in de meeste gevallen nooit meer vanaf komt. Kijk maar eens naar al die mensen die lijnen. Di gaan er goed uitzien en binnen no time of binnen 6 maanden vallen ze weer terug. Zeggen dat je er vat op hebt is mensen pijnigen en hoop geevn. Er speelt meer dan allen voeding. Het is gewoon een feit dat je lichaam verandert en terugdraaien is rete moeilijk.
Vrouwen mochten willen dat ze er zo uit zagen op hun 45-ste.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:46 schreef Luxuria het volgende:
Die eerste heeft wel lelijke wallen onder haar ogen
Volgens mij hebben de meeste 'lelijke' mensen dat zelf prima door.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:47 schreef Kralicek het volgende:
Ja,maar ik kan hem toch niet zeggen dat normale meisjes te mooi voor hem zijn en dat hij het maar moet zoeken bij de club der feeders ofzo?
Bullshit.quote:Op woensdag 24 juni 2009 03:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Sowieso is dat zo'n dooddoener. Als je 'lelijk' bent kun je maar beter een leuk karakter hebben, anders ben je helemaal kansloos.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:30 schreef rontvierkand het volgende:
Ik lees hier voortdurend: een leuk karakter hebben is veel belangerijker. Beetje makkelijk gezegd. Is het niet makkelijker voor mooie mensen om een leuk karakter te hebben?
Da's niet helemaal waar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de meeste 'lelijke' mensen dat zelf prima door.
Ik zeg "de meeste" waarna jij met een paar uitzonderingen komt.quote:
Verkeerd zelfbeeld bij jonge meisjes:quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:02 schreef Catbert het volgende:
Ik zeg "de meeste" waarna jij met een paar uitzonderingen komt.
Mooie vrouwen van boven de 40quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:15 schreef eleusis het volgende:
[..]
Inderdaad, en zo rond 40-45 wordt iedereen sowieso lelijk
Welnee, die hebben vaak juist last van arrogantie. De vervelendste karaktertrek die iemand imo kan hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:30 schreef rontvierkand het volgende:
Ik lees hier voortdurend: een leuk karakter hebben is veel belangerijker. Beetje makkelijk gezegd. Is het niet makkelijker voor mooie mensen om een leuk karakter te hebben?
Dat vind ik ook. Als ik er over nadenk ken ik wel een paar meisjes die ik kwa persoon eigenlijk niks vindt. Maar hun mooie uiterlijk maakt alles goed en daardoor denk ik toch wel aan ze.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:49 schreef mysterieblonde het volgende:
en bij knappe mensen wordt automatisch het karakter ook leuker gevonden...
Nee hoor, juist niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:19 schreef Friek_ het volgende:
Ik denk dat het per geslacht verschilt, eerlijk gezegd.
Een lelijke vrouw is simpelweg genaaid. Mannen vallen namelijk voor zo'n 70% op uiterlijk (als het niet meer is). Een lelijke man daarentegen is nog niet helemaal genaaid. Vrouwen vallen slechts voor zo'n 30% op uiterlijk en 70% kun je invullen met andere factoren (dominantie/status/geld/macht, charisma, individualiteit).
Al klopt het wel wat veel mensen hier zeggen: soort zoek soort. Lelijke mensen kunnen nu eenmaal niet teveel eisen hebben.
Ik wil mezelf niet inde voeten schieten want ik zie vrouwen ook liever branden. Maar ik denk toch dat meer verseksualisering in de media en daardoor meer meisjes overduidelijk en meer aan sex doen, uiteraard meer probleemgevallen oplevert. Maar volgens mij vaart de grote meerderheid ervan wel bij. Ik zie jonge meisjes om mij heen die duidelijk met regelmaat sksafspraakjes hebben, niet ongelukig zijn ofzo.. Dat handjevol meisjes dat wel problemen krijgt met vriendjes en zelfbeeld en drugssmokkel ed. dat wordt volgens mij op gevoel verhonderdvoudigd in de media omdat dat niet kan natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Verkeerd zelfbeeld bij jonge meisjes:
De overdreven seksualisering van vrouwen of meisjes in de media, reclame en marketing, kan funeste psychologische en fysieke gevolgen hebben voor adolescenten en meisjes. Dat blijkt uit een rapport van de American Psychology Association (APA). De APA maakt in het rapport een analyse van 300 onderzoeken die de laatste 18 maanden verschenen rond het beeld van de vrouw op tv, in films, tijdschriften en liedteksten of in het silhouet van poppen. De onderzoekers stelden vast dat er een druk heerst om de waarde van een persoon vooral te baseren op zijn sex-appeal. Deze druk kan leiden tot een depressie, eetstoornissen, of slechte resultaten op school, aldus APA. "De gevolgen van de seksualisering van meisjes in de media vandaag zijn erg reëel en hebben zichtbaar een negatieve invloed op hun ontwikkeling", aldus dokter Eileen Zurbriggen, die het onderzoek leidde. "Er zijn heel wat elementen die aantonen dat de seksualisering negatieve gevolgen heeft op de ontwikkeling van meisjes, zowel op het vlak van psychische gezondheid, als op vlak van het leerproces, en op vlak van seksuele ontwikkeling", zegt Zurbriggen.
Overgewicht is niet een paar grammetjes aankomen door de zomer, die je door een week op sla te kauwen weer kwtijraakt he.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bullshit.
Dat mensen gaan lijnen en terugstuiteren is gewoon omdat ze domme dieten volgen. Daardoor gaat hun verbranding flink omlaag. Als ze dan een keer wel veel eten komt dat extra hard aan omdat er meer opgeslagen wordt. Het dieet dat altijd helpt is het "vreet de helft minder en ga sporten" dieet. Als je minder consumeert dan je verbrandt val je gewoon af. Klaar.
Ja... en dan moet je dat ook de rest van je leven volhouden, anders kom je weer aan. Wie gaat er nou echt zo'n levenstijl aanhangen (élke dag naar de sportschool, áltijd maar saladetjes eten) als je beroep niet eens afhangt van je uiterlijk (zoals bij modellen en acteurs)? Het is niet dat de motivatie ontbreekt, het is gewoon een brakke kwaliteit van leven als je de hele dag maar geobsedeerd bent met je gewicht en sporten en gezond doen. Wat meer genieten en wat meer kilo's vind ik zelf iig aantrekkelijker dan van die healthfreaks.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:46 schreef Noisiv het volgende:
[..]
LuilakHelemaal als man zijnde is het makkelijk om af te vallen. Maar bij de meeste mensen ontbreekt de motivatie om er echt wat aan te gaan doen. Als je elke dag anderhalf uur in de sportschool doorbrengt en echt goed op je voeding let dan ben je binnen een paar maanden op een heel net gewicht.
Het geldt natuurlijk niet voor ieder meisje, maar ten eerste kun je nooit echt in de gevoelens van een ander kijken, en ten tweede weet je niet wat dergelijk gedrag teweeg brengt op latere leeftijd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie jonge meisjes om mij heen die duidelijk met regelmaat sksafspraakjes hebben, niet ongelukig zijn ofzo..
Wat ik me dan inderdaad weer afvraag soms zie dan echt 2 lelijke mensen samen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:46 schreef Druktemaker het volgende:
Door ook een lelijke partner te zoeken.
PS: check eens dat "jij en je verkering-topic" hier, mooi voorbeeld!
Het wordt zo opgeblazen. Mannen worden per definitie als potentieel pedo en loverboy of oud vies mannetje gezien. Al die o-zo-onschuldige kleine meisjes, "pappas kleine prinsesjes", die kunnen alleen maar slachtoffer worden als het gaat om sex en relaties. ik vind van niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het geldt natuurlijk niet voor ieder meisje, maar ten eerste kun je nooit echt in de gevoelens van een ander kijken, en ten tweede weet je niet wat dergelijk gedrag teweeg brengt op latere leeftijd.
Het gaat ook helemaal niet om of jonge meisjes seks hebben, daar is namelijk niets mis mee.
Het gaat er meer om of dat gewoon met iemand die ze leuk vinden gebeurd, of dat ze aangepraat is, dat ze seksappeal moeten hebben om volwaardig te zijn, en naar aanleiding daarvan dingen doen waar ze later last van krijgen.
Het heeft niets met kuisheid te maken (dat Christelijke geneuzel, waar je soms zo moe van wordt), maar met de gedachte achter het gedrag.
Ik ken via via een meisje dat op haar 26-ste samenwoont met een 64-jarige man, daarnaast een minnaar heeft van 22, en nu een kind wil gaan nemen met die minnaar als het aan haar ligt.
Reken maar dat dat niet vanzelf komt, aangezien ze vroeger vrij normaal (relatief gezien dan, want wat is normaal..) scheen te zijn, en dat het niet goed gaat aflopen kan ik ook wel een beetje voorspellen.
Een deel van iemand leuk vinden zit em erin dat diegene jou ook leuk vind...quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat ik me dan inderdaad weer afvraag soms zie dan echt 2 lelijke mensen samen.
Dan vraag ik me af van, zouden ze elkaar dan ook echt mooi vinden enz of hebben ze zoiets van, ja kut face it dit is het beste wat ik kan krigjen dus ik doe het er maar mee
of hoe zit dat
Als iedereen alleen maar genoegen zou nemen met een brad pitt-lookalike of een kopie van angelina jolie, was 99.9 % van de mensen vrijgezel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan vraag ik me af van, zouden ze elkaar dan ook echt mooi vinden enz of hebben ze zoiets van, ja kut face it dit is het beste wat ik kan krigjen dus ik doe het er maar mee
of hoe zit dat
Het befaamde bang om alleen te zijn of niet alleen kunnen zijn of niks meer krijgen,quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
of hoe zit dat
Ja okee maar er is nog een hele zee tussen echt lelijk en heel mooi, nu schets je het weer een beetje zwart/wit natuurlijk. Maar dat mensen dan alleen om het innerlijk zouden gaan is voglens mij ook voor een zware minderheid geldig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Als iedereen alleen maar genoegen zou nemen met een brad pitt-lookalike of een kopie van angelina jolie, was 99.9 % van de mensen vrijgezel.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:55 schreef solaire het volgende:
[..]
Het befaamde bang om alleen te zijn of niet alleen kunnen zijn of niks meer krijgen,
Ik ken iemand die lang een relatie had met een meid (eerste vriendinnetje) en daar iedere avond mee op de bank zat, zij dumpt hem, de eerste meid die interesse toonde pakte hij uiteraard en zit hij nu mee op de bank. (en qua uiterlijk is hij wel een niveautje of twee afgedaald).
conclusie als je als persoon lelijk bent en wel iets anders te bieden hebt (lief leuk rijk whatever) en weet wanneer je moet toeslaan dan is er toch echt nog hoop.
risico voor vrouwen, mannen zullen in dat geval openstaan voor iemand die meer aantrekkelijker is
(voor vrouwen kan ik niet spreken)
Doet er niet toe. Afvallen is een kwestie van minder calorieen binnenkrijgen dan je verbrandt. In al die afslank programma's waar ze dikkerds helpen zie je iedere keer dat ze grote moeite hebben niet in hun oude eetpatronen (veel en vet eten) terug te vallen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Overgewicht is niet een paar grammetjes aankomen door de zomer, die je door een week op sla te kauwen weer kwtijraakt he.
Je kunt prima leven zonder alleen maar salades te eten hoor. Wat een onzin. Het is gewoon een kwestie van bewust zijn van wat je eet. Alleen maar salades eten is ook nog eens enorm ongezond, helemaal als je ook nog sport. Vlees heb je gewoon nodig. Vetten net zo goed.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:32 schreef AquaMined het volgende:
Ja... en dan moet je dat ook de rest van je leven volhouden, anders kom je weer aan. Wie gaat er nou echt zo'n levenstijl aanhangen (élke dag naar de sportschool, áltijd maar saladetjes eten) als je beroep niet eens afhangt van je uiterlijk (zoals bij modellen en acteurs)? Het is niet dat de motivatie ontbreekt, het is gewoon een brakke kwaliteit van leven als je de hele dag maar geobsedeerd bent met je gewicht en sporten en gezond doen. Wat meer genieten en wat meer kilo's vind ik zelf iig aantrekkelijker dan van die healthfreaks.
Altijd dat "ik ken iemand die" gelul. Er zijn altijd wacko's, maar dat zijn uitzonderingen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:37 schreef Lamon het volgende:
Ik ken via via een meisje dat op haar 26-ste samenwoont met een 64-jarige man, daarnaast een minnaar heeft van 22, en nu een kind wil gaan nemen met die minnaar als het aan haar ligt.
Reken maar dat dat niet vanzelf komt, aangezien ze vroeger vrij normaal (relatief gezien dan, want wat is normaal..) scheen te zijn, en dat het niet goed gaat aflopen kan ik ook wel een beetje voorspellen.
Ik denk dat vooral mannen die enorm gefrustreerd overkomen als het om meiden en seks gaat als potentiele pedo worden gezien.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Het wordt zo opgeblazen. Mannen worden per definitie als potentieel pedo en loverboy of oud vies mannetje gezien.
Doet er wel toequote:Op woensdag 24 juni 2009 12:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Afvallen is een kwestie van minder calorieen binnenkrijgen dan je verbrandt. In al die afslank programma's waar ze dikkerds helpen zie je iedere keer dat ze grote moeite hebben niet in hun oude eetpatronen (veel en vet eten) terug te vallen.
Ik eet gewoon vlees en groente. Ik eet minder koolhydraten (friet, aardappels, etc). Ik eet in 't weekend ook gewoon dinge die ik lekker vind. Door de week eet ik geen snacks en ik drink veel water. Daarnaast sport ik veel en intensief. Het is een kwestie van je verbranding omhoog helpen, en tegelijkertijd je calorieinname te beperken. En dat kan iedereen. Wat jij neurologisch noemt is gewoon een zwakte. Als je jezelf aanpraat dat je er niks aan kunt doen dat je dik bent, ga je inderdaad nooit afvallen, word je alleen maar dikker, en ben je erg beperkt wat vrouwen betreft ja.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef Schenkstroop het volgende:
Doet er wel toeAls jij er geen problemen mee hebt kun je jezelf op de borst kloppen. Het ligt toch allemaal ingewikkelder dan je calorie-inname te minderen. het is ook iets neurologisch denk'. En er bestaat niet 1 voedingspatroon met dezelfde voedingsmiddelen voor alle mensen. Niet ind ehuisige tijdsgeest. Wat is bijv. voor jouw een gezonde voedingspatroon en wat eet je dan allemaal?
Negers een pre bij nederlandse vrouwen? Riiight.quote:ontopic: een hype of een imago werkt wellicht ook wel. negers hebben bij voorbaat al een imago dat is ingeprent in de gedahcten van meiden via de media. Die hebben gelijk een streep voor. Geef een gekke hoed, zwarte nagellak en mascara. Mischien werkt dat.
Hehe. Iedereen kijkt naar het uiterlijk. Dat jij daar boven wilt staan, en politiek correct wil zijn, is erg leuk maar gewoon niet waar. Onbewust ben je al dan niet aangetrokken tot een persoon, en uiterlijk is daar een belangrijk onderdeel van.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:04 schreef Aishlin het volgende:
De vraag is misschien goed bedoeld vanuit jouw oogpunt, maar eigenlijk is het behoorlijk lullig. Er zijn namelijk ook zat meiden (zoals ik) die uiterlijk helemaal niet belangrijk vinden...
Dat heeft niets met politiek correct zijn te maken, het is echt niet zo. Ik weet van mezelf dat ik nooit op uiterlijk heb gelet, en jij kan wel zeggen dat ik dat toch zou doen, maar dat is nu eenmaal niet waar, en dat zeg ik niet omdat mensen dan 'beter' over mij zouden denken, want dat interesseert me heel weinig.quote:Hehe. Iedereen kijkt naar het uiterlijk. Dat jij daar boven wilt staan, en politiek correct wil zijn, is erg leuk maar gewoon niet waar. Onbewust ben je al dan niet aangetrokken tot een persoon, en uiterlijk is daar een belangrijk onderdeel van.
Dus jij zou op iemand kunnen vallen die dik en enorm lelijk is, zolang 'ie verder maar heel leuk is?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:24 schreef Aishlin het volgende:
Dat heeft niets met politiek correct zijn te maken, het is echt niet zo. Ik weet van mezelf dat ik nooit op uiterlijk heb gelet, en jij kan wel zeggen dat ik dat toch zou doen, maar dat is nu eenmaal niet waar, en dat zeg ik niet omdat mensen dan 'beter' over mij zouden denken, want dat interesseert me heel weinig.
Ja, mijn vriend is ook niet een van de dunsten en daar heb ik geen problemen meequote:Op woensdag 24 juni 2009 13:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dus jij zou op iemand kunnen vallen die dik en enorm lelijk is, zolang 'ie verder maar heel leuk is?
Ja okee prima dat jij zo bent maar heirbij behoor je dan wel tot een heeeeel klein percentage van de mensen en dus is het niet echt een realistisch beeld om de reacties op te reflecteren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:24 schreef Aishlin het volgende:
[..]
Dat heeft niets met politiek correct zijn te maken, het is echt niet zo. Ik weet van mezelf dat ik nooit op uiterlijk heb gelet, en jij kan wel zeggen dat ik dat toch zou doen, maar dat is nu eenmaal niet waar, en dat zeg ik niet omdat mensen dan 'beter' over mij zouden denken, want dat interesseert me heel weinig.
Dikke Brad Pitt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:27 schreef Aishlin het volgende:
[..]
Ja, mijn vriend is ook niet een van de dunsten en daar heb ik geen problemen mee
Ja ok, maar wat ik er eigenlijk alleen maar mee wilde zeggen is dat er voor hem ook vast iemand is en dat je hem niet onzeker moet maken, want dan is het veel lastiger iemand te vinden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja okee prima dat jij zo bent maar heirbij behoor je dan wel tot een heeeeel klein percentage van de mensen en dus is het niet echt een realistisch beeld om de reacties op te reflecteren.
Mja. Het is volgens mij toch wel zo dat je je lichamelijk tot iemand aangetrokken moet voelen en dat heeft toch echt met uiterlijk te maken. Dat je je lichamelijk aangetrokken kunt voelen tot iemand die niet voldoet aan de doorsnee standaard van mooi, dat is wel zo. Ik val soms ook op mannen die anderen helemaal niks vindenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:24 schreef Aishlin het volgende:
Ik weet van mezelf dat ik nooit op uiterlijk heb gelet
Dan ben je gewoon een enorme uitzondering.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:27 schreef Aishlin het volgende:
Ja, mijn vriend is ook niet een van de dunsten en daar heb ik geen problemen mee
Ik verwacht dat je nu een hoop PM's krijgtquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:04 schreef Aishlin het volgende:
De vraag is misschien goed bedoeld vanuit jouw oogpunt, maar eigenlijk is het behoorlijk lullig. Er zijn namelijk ook zat meiden (zoals ik) die uiterlijk helemaal niet belangrijk vinden... Maar onzekerheid is veel vervelender, dus als jij er nu wat van gaat zeggen tegen hem, wordt hij waarschijnlijk alleen maar onzekerder, en met onzekerheid is het denk ik veel moelijker om een relatie te krijgen.
Ben vooral benieuwd naar d'r foto.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:34 schreef mirved het volgende:
Ik verwacht dat je nu een hoop PM's krijgt
Het gaat hier om een dik (lelijk) persoon iets wilt beginnen met een knap persoon. Dat een dik iemand een ander dik iemand kan vinden is niet meer dan logisch en wordt hier niet betwist.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef AquaMined het volgende:
Ik vind het een beetje een dom idee dat dikke mensen uberhaupt nooit de liefde zullen vinden. Hoe beperkt kan je denken? Nee, niet iedereen hoeft dikkerds mooi te vinden - maar dikke mensen hebben ook een liefdesleven (en, omg, schokkend, een seksleven). En soms is hun partner dik en soms ook niet. Kan allemaal. Het is toch wel heel raar om te denken dat in deze wereld alleen mooie mensen liefde krijgen/geven en seks hebben - als dat zou was zou het menselijk ras snel uitsterven, want we zijn allemaal nogal verschillend en dat súpermooie is eerder een afwijking dan het gemiddelde.
Je zal in de eerste plaats op het uiterlijk tot iemand zijn aangetrokken, dat is waar - maar wie zegt er wát dat uiterlijk is? Lijkt me nogal saai als dat voor iedereen hetzelfde is.
Je moet het niet zo in extremen trekken. De meeste gewone leuke meiden vallen op gewone leuke jongens. Eentej met wie ze gewoon leuk kan praten, en d'r niet meteen helemaal plat gaat SMSen na een keer zoenen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Toch wel ontopic: hoe uit zich die vervelende onzekerheid bij jongens dan in de ogen van meisjes. wat maakt de onzekerheid zo naar voor jullie? Moet een jongen toch wel een uitsraling hebben alsof ie de terminator is?
Nou zou bedoelde ik het niet echt, maar als je onzeker bent dan durf je dus minder snel op iemand af te stappen, en dan is het dus moeilijker een relatie te krijgen, dat was meer mijn punt. Bovendien voelt het voor jezelf ook veel fijner om tevreden te zijn met jezelf, en ik spreek uit ervaring want ik heb een behoorlijk minderwaardigheidscomplex gehad.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Toch wel ontopic: hoe uit zich die vervelende onzekerheid bij jongens dan in de ogen van meisjes. wat maakt de onzekerheid zo naar voor jullie? Moet een jongen toch wel een uitsraling hebben alsof ie de terminator is?
Zouden meiden met lelijke jongens (zoals beschreven in de Op.) uberhaubt willen zoenen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je moet het niet zo in extremen trekken. De meeste gewone leuke meiden vallen op gewone leuke jongens. Eentej met wie ze gewoon leuk kan praten, en d'r niet meteen helemaal plat gaat SMSen na een keer zoenen.
Dat en Ik denk ook dat je timing, houding en eerste drie woorden gewoon veel minder relaxed zijn als je onzeker bent en dat je daardoor meteen een soort van spanning weet op te bouwen die er niet is als je wel lekker in je vel zit. Een soort van geforceerde opening die het meteen voor je verneukt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:40 schreef Aishlin het volgende:
[..]
Nou zou bedoelde ik het niet echt, maar als je onzeker bent dan durf je dus minder snel op iemand af te stappen, en dan is het dus moeilijker een relatie te krijgen, dat was meer mijn punt. Bovendien voelt het voor jezelf ook veel fijner om tevreden te zijn met jezelf, en ik spreek uit ervaring want ik heb een behoorlijk minderwaardigheidscomplex gehad.
En is hij lelijk?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:27 schreef Aishlin het volgende:
[..]
Euh, een meisje die iemand lelijk vindt zal daar over het algemeen niet mee willen zoenen nee. Maar wat heeft dat met zelfverzekerdheid te maken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Zouden meiden met lelijke jongens (zoals beschreven in de Op.) uberhaubt willen zoenen?
Belanden lelijke jongens met wie een leuk praatje wel afgaat niet in de friendszone?
Vrouwen kijken net zo goed naar het totaalbeeld. Als je eruit iet als een tokkie kan je nog zo arrogant kijken, maar vrouwen die niet op tokkies vallen lopen dan echt warm voor je.quote:Volgens mij vinden vrouwen een "zelfverzekerde" uitsraling (al is het arrogant) toch wel geil/aantrekkelijk op de een of andere manier. Ik weet het alleen niet zeker.
Je kan ook ipv naar de sportschool eens met je lui dikke reet uit de auto komen en vaker gaan fietsen, of in plaats van voor de tv ploffen 's avonds met een kant en klaar maaltijd gewoon koken en daarna een wandeling maken of wat anders actiefs doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:32 schreef AquaMined het volgende:
[..]
Ja... en dan moet je dat ook de rest van je leven volhouden, anders kom je weer aan. Wie gaat er nou echt zo'n levenstijl aanhangen (élke dag naar de sportschool, áltijd maar saladetjes eten) als je beroep niet eens afhangt van je uiterlijk (zoals bij modellen en acteurs)? Het is niet dat de motivatie ontbreekt, het is gewoon een brakke kwaliteit van leven als je de hele dag maar geobsedeerd bent met je gewicht en sporten en gezond doen. Wat meer genieten en wat meer kilo's vind ik zelf iig aantrekkelijker dan van die healthfreaks.
Goede basis voor een relatie ook.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:55 schreef solaire het volgende:
[..]
Het befaamde bang om alleen te zijn of niet alleen kunnen zijn of niks meer krijgen,
Dat is echt zo. Ik vind het zelfs onaantrekkelijk als een man teveel met zn uiterlijk bezig is, liever een dikke man met veel zelfvertrouwen en humor. Als ik me maar goed voel bij hem.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:17 schreef Duikelaar het volgende:
Je kunt 'lelijkheid' ook compenseren door een andere kwaliteit. Zelfverzekerdheid is er eentje die al genoemd is. Daarnaast zijn er ook genoeg 'lelijke' mannen die 'mooie' vrouwen hebben omdat ze bijvoorbeeld financieel of op een andere manier succesvol zijn. Macht, status of een andere kwaliteit die uitgestraald worden zijn absolute chick magnets. Veel vrouwen zullen dat ontkennen, echter de praktijk wijst anders uit.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:09 schreef cikolata het volgende:
[..]
Dat is echt zo. Ik vind het zelfs onaantrekkelijk als een man teveel met zn uiterlijk bezig is, liever een dikke man met veel zelfvertrouwen en humor.
en nee ik ben niet op zoek geen spam aub
Een beetje kort door de bocht misschien. Mannen (sommige mannen dan) vallen ook steeds meer op intellegentie. Heb eens gehoord dat daardoor blonde mensen wel eens zouden kunnen uitsterven (echt waar!)quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:19 schreef Friek_ het volgende:
Ik denk dat het per geslacht verschilt, eerlijk gezegd.
Een lelijke vrouw is simpelweg genaaid. Mannen vallen namelijk voor zo'n 70% op uiterlijk (als het niet meer is).
Smaken verschillen vriend!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Mooie mensen hebben al deze gezeik niet. geen semi-diepe gesprekken over het wel of niet bla bla bla. Die leven gewoon, en genieten. en neuken. en neuken.. naast dat ik al niet zoveel heb om mee voor de dag te komen, krijg ik en kritiek en word mijn geest gedwongen tot in extremen te relativeren. Achteraf heb ik er allemaal weinig tot niks aan. Als ik ooit de staatsloterij win oid. Koop ik gewoon een ander gezicht.
Om mijzelf een beetje tegente spreken. Ik snap heus wel dat je estetische tekortkomingen kan compenseren met iets anders. Je zal wel geen don juan worden al ben je de beste *vul in* maar leuk is anders.
Ik was vandaag weer in het stadje in Purmerend. Jeemig zeg al die mooie leuke meisjes. Ook de gemiddelde meisjes zijn zo cute. En wat een nek-gymnastiek om steeds om te moeten kijken links, rechts en helemaal omdraaien nakijken en genieten...![]()
Hoe doen Antillianen en surinamers dat. De meesten zijn ook niet wat je noemt 'mooi'
Dat is een test van die mannen: als je dat gelooft, dan ben je niet zo intelligent, en dan vallen we niet op je.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Bonzai. het volgende:
Een beetje kort door de bocht misschien. Mannen (sommige mannen dan) vallen ook steeds meer op intellegentie. Heb eens gehoord dat daardoor blonde mensen wel eens zouden kunnen uitsterven (echt waar!)
Ik denk dat mensen sowieso met te hoge eisen beginnen met dank aan de media. Dat soort mensen zijn gewoon niet realistisch, de meeste mensen zijn maar gewoon en hebben hun imperfecties en dingetjes zowel innerlijk als uiterlijk. Dat schoonheidsideaal *is* een ideaal - maar een enorm klein percentage van de bevolking voldoet daar aan. Als je dan toch blijft verwachten dat je partner zo is (fysiek en mentaal perfect) ja, dan blijf je wel een tijdje alleen; en dan vraag ik me altijd af, hoe perfect ben je zelf, als je constant dat soort dingen loopt te eisen van je potentiele partners? Ben jij dan zo mooi, knap, intelligent, etc? Volgens mij zijn alle mannen die roepen "ik wil niet zo'n lelijk wijf" zelf ook niet de mooiste.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:27 schreef Maartel het volgende:
Ik vraag het me overigens niet alleen af voor die extreme gevallen hoor, ook voor mensen die gewoon net iets afwijken van het gemiddelde schoonheidsideaal, of die ondanks hun perfecte figuurtje amper iets uitstralen, en ook voor de 'middenmoot' (waar ik mezelf ook maar even optimistisch onder reken) vraag ik me af of het realistisch is te verwachten dat je vroeg of laat diegene tegenkomt die 'het' is voor je, of dat iedereen in de loop van zijn leven op een gegeven moment gewoon (al dan niet bewust) z'n eisen bijstelt omdat alleen blijven ook niet alles is..
Die stelling kun je bij voorbaat weglaten hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:39 schreef AquaMined het volgende:
Dus óf FOK! zit vol met supermodellen
Even off-topic:quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:19 schreef katerwater het volgende:
Fok.forum is overigens een trendsetter!
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/50320
Wat voor jou persoonlijk lelijk is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:14 schreef dikkemongul het volgende:
wat is dan de definitie van lelijk?
Ik herken mezelf wel in die 8quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die stelling kun je bij voorbaat weglaten hoor.
De gemiddelde FOK!ker is gewoon niet knap....en iedereen weet het ook van elkaar, alleen iedereen doet net alsof het anders is, omdat niemand het leuk vindt om onderdeel te zijn van een groepje losers, uitgaande van dat niet knap zijn meteen betekent dat je wel een loser moet zijn. Maar zo zien pubers dat nu eenmaal, dat krijg je er niet meer uit.
[ afbeelding ]
Het is toch te idioot voor woorden dat je gecomputergegenereerde mensen kunt maken, en eigenlijk al weet hoe ze ingeschat worden..
Uiterlijk is te belangrijk tegenwoordig, en het komt niemand ten goede.
Zelfs echt knappe mensen niet, want die raken geobsedeerd met hun uiterlijk, en kunnen daardoor ongelooflijk ongelukkig worden bij de kleinste imperfectie, zoals een pukkeltje, of een rimpeltje.
Jij hebt het begrepen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:04 schreef mirved het volgende:
Allereerst dat overgewicht kan hij zelf iets aan doen (als het geen ziekte is) Als hij ervoor zorgt dat hij op alle punten die hij wel kan beïnvloedde goed scoort dan is dat al een begin. Ten tweede (en nu weet ik zeker dat een hoop vrouwen gaan zeggen dat het niet waar is) maar vrouwen letten minder op uiterlijk dan mannen. Als je op een vrouw de indruk kan maken dat je leuk in de omgang bent, mysterieus, haar kan beschermen, goed vader figuur etc. Dan zal het uiterlijk minder meetellen. Alleen in dit geval krijg ik het idee dat we echt spreken over iemand met een afwijking wat wel een erg negatief punt is (Onderbewust zoekt een vrouw naar een geschikte partner waarmee zij gezonde kinderen kan produceren, iets als een afwijking is dus een groot nadeel).
Soms zie je een lelijke gast met een knappe vriendin en dan denk je "hoe krijgt hij het voor elkaar" Vaak kan geld een rol spelen. Maar dit hoeft zeker niet het geval te zijn als deze persoon humor heeft, interessant is, avontuurlijk, uitdagend etc. Ik ken persoonlijk iemand met een groeistoornis die in een rolstoel zit en toch een leuke vriendin heeft alleen omdat hij gewoon zo'n geweldig persoon is. Ondanks dat alles in zijn leven veel zwaarder voor hem is, is hij altijd positief, vrolijk en staat hij voor je klaar. Alles is te bereiken als je maar hard genoeg er voor werkt.
Apart dat ze (het) tussen 8.5 en 9.4 een donkerdere huid heeft en dat de 10 opeens weer een lichte huid heeft, of ligt dat aan mijn scherm?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die stelling kun je bij voorbaat weglaten hoor.
De gemiddelde FOK!ker is gewoon niet knap....en iedereen weet het ook van elkaar, alleen iedereen doet net alsof het anders is, omdat niemand het leuk vindt om onderdeel te zijn van een groepje losers, uitgaande van dat niet knap zijn meteen betekent dat je wel een loser moet zijn. Maar zo zien pubers dat nu eenmaal, dat krijg je er niet meer uit.
[ afbeelding ]
Het is toch te idioot voor woorden dat je gecomputergegenereerde mensen kunt maken, en eigenlijk al weet hoe ze ingeschat worden..
Uiterlijk is te belangrijk tegenwoordig, en het komt niemand ten goede.
Zelfs echt knappe mensen niet, want die raken geobsedeerd met hun uiterlijk, en kunnen daardoor ongelooflijk ongelukkig worden bij de kleinste imperfectie, zoals een pukkeltje, of een rimpeltje.
Een goed innerlijk is dat weer moeilijk te vinden dan een goed uiterlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Écht lelijke mensen zoeken lotgenoten met een goed innerlijk (en soms komen daar zelfs nog mooie kinderen uit!). Opgelost.
6-6.4 vind ik de mooiste. 1.0-3.4 de lelijkste.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Apart dat ze (het) tussen 8 en 9.4 een donkerdere huid heeft en dat de 10 opeens weer een lichte huid heeft, of ligt dat aan mijn scherm?
Blank is gewoon het toppunt van schoonheid.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Écht lelijke mensen zoeken lotgenoten met een goed innerlijk (en soms komen daar zelfs nog mooie kinderen uit!). Opgelost.
[..]
Apart dat ze (het) tussen 8.5 en 9.4 een donkerdere huid heeft en dat de 10 opeens weer een lichte huid heeft, of ligt dat aan mijn scherm?
Dat is subjectief.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Blank is gewoon het toppunt van schoonheid.
Doe normaal.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Blank is gewoon het toppunt van schoonheid.
Ik doe heel normaal. Smaken verschillen. Dat jij een zwartje wel lekker vindt is jouw smaak en niet meer dan dat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe normaal.
Ik vind een gebruinde vrouw mooier. Blond haar en natuurlijk gebruinde huid. Mooi hoor. Of sowieso van zichzelf een donker meisje.![]()
Rood met sproeten is niet echt mijn ding.
Ik weet ook niet waarom dat zo is, alleen dat dit de modale cijfering is, dus dat de meeste mensen deze cijfers qua aantrekkelijkheid gaven voor iedere foto.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Apart dat ze (het) tussen 8.5 en 9.4 een donkerdere huid heeft en dat de 10 opeens weer een lichte huid heeft, of ligt dat aan mijn scherm?
Dat plaatje is niet zomaar door een computer gegenereerd maar gebaseerd op beoordelingen van foto's op een website. De foto's met hetzelfde cijfer zijn gemixt tot 1 gemiddeld gezicht voor dat cijfer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:08 schreef AndyKaufman het volgende:
Wat is dat voor plaatje dan? Ik geloof echt niet dat dat computer gegenereerd is, of dat een computer de knapheid kan inschatten. Overigens het enige wat echt veranderd lijkt de kaak en de hoeveelheid makeup. Of ben ik nou blind
De gemiddelde nderlander/-se is niet lelijk. Verre van. Ik heb gewoon de pech geboren te worden in een een landen waar het gemiddelde uiterlijk al richiting het schoonheids-ideaal gaat. En lelijke mensen vallen gewoon niet op die vergeet je na een dagje sight-seeing ofzo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:39 schreef AquaMined het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen sowieso met te hoge eisen beginnen met dank aan de media. Dat soort mensen zijn gewoon niet realistisch, de meeste mensen zijn maar gewoon en hebben hun imperfecties en dingetjes zowel innerlijk als uiterlijk. Dat schoonheidsideaal *is* een ideaal - maar een enorm klein percentage van de bevolking voldoet daar aan. Als je dan toch blijft verwachten dat je partner zo is (fysiek en mentaal perfect) ja, dan blijf je wel een tijdje alleen; en dan vraag ik me altijd af, hoe perfect ben je zelf, als je constant dat soort dingen loopt te eisen van je potentiele partners? Ben jij dan zo mooi, knap, intelligent, etc? Volgens mij zijn alle mannen die roepen "ik wil niet zo'n lelijk wijf" zelf ook niet de mooiste.Dus óf FOK! zit vol met supermodellen óf iedereen moet z'n verwachtingen toch serieus naar de realiteit bijstellen.
Jezus man, post gewoon eens een foto ofzo, je laat het klinken alsof je het monster van Loch Ness bent. Straks blijkt het allemaal mee te vallen en zit je voor niets zo te stressen al die tijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:54 schreef Schenkstroop het volgende:
De gemiddelde nderlander/-se is niet leleijk. Verre van. Ik heb gewoon de pech geboren te worden in een een landen waar het gemiddelde uiterlijk al richiting het schoonheids-ideaal gaat. En lelijke mensen vallen gewoon niet op die vergeet je na een dagje stad ofzo.
Het eerste is niet grappig, maar met de rest ben ik het helemaal eens.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:05 schreef Remake het volgende:
Schenkstroop loopt al dagen in topics te roepen dat ie lelijk is,
..., je bek houden, of een pic posten.
't eerste was geen grap...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het eerste is niet grappig, maar met de rest ben ik het helemaal eens.
Het heeft iets weg van een afwijking waar ik ook last van had. BDD. Ingebeelde extreme lelijkheid.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:05 schreef Remake het volgende:
Schenkstroop loopt al dagen in topics te roepen dat ie lelijk is,
..., je bek houden, of een pic posten.
Kom op man. Jij bent niet lelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het heeft iets weg van een afwijking waar ik ook last van had. BDD. Ingebeelde extreme lelijkheid.
Daarmee wil ik niet meteen zeggen dat hij heel knap is ofzo, maar ik vermoed dat hij zijn eigen lelijkheid overschat, en da's gewoon kut als je je zo voelt, zeker als het onterecht is.
En als hij geen misvorming of verbranding op zijn gezicht heeft ofzo, zal het meevallen, en is het helemaal niet verkeerd om hem daarop te wijzen.
(zonder dat hij meteen zelfmoord moet plegen als hij dat niet doet..die narigheid is meer voor een ander forum bedoeld...)
Misschien krijg je wat bevestiging van users dat je niet extreem lelijk bent, en kun je met behulp van therapie je weg terug vinden?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat heb ik eraan om een plaatje te posten, dan zie je het en kan het je nog niks schelen, wat krijg ik er voor terug?
Ik schijn een laag EQ te hebben, dus misschien zit ik er helemaal naast, maar even bloedserieus, je komt best heel ernstig over, en ik kan daar niet zo goed tegen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn laatste reactie was @Remake trouwens.
De meeste mensen die op die manier over zelfmoord praten willen gewoon aandacht. Mensen die echt zelfmoord willen plegen doen dat gewoon.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:40 schreef Lamon het volgende:
Ik schijn een laag EQ te hebben, dus misschien zit ik er helemaal naast, maar even bloedserieus, je komt best heel ernstig over, en ik kan daar niet zo goed tegen.
Als je zo met jezelf zit, moet je echt hulp zoeken, want dit klinkt niet gezond meer.
Ik heb meerdere voorbeelden waar dat niet het geval was meegemaakt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
De meeste mensen die op die manier over zelfmoord praten willen gewoon aandacht. Mensen die echt zelfmoord willen plegen doen dat gewoon.
Uitzonderingen daargelaten. En daarnaast is het gewoon z'n eigen probleem. In plaats van op een forum te mekkeren kan 'ie gewoon aan z'n issues gaan werken. Een van zijn problemen is dat 'ie te dik is. Als 'ie in plaats van op 't forum posten gewoon gaat sporten zie je in no-time verbetering.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:12 schreef Lamon het volgende:
Ik heb meerdere voorbeelden waar dat niet het geval was meegemaakt.
Zoek maar eens op Gboy27, die heeft het zelfs live op FOK! beschreven, terwijl hij het deed.
De topics over hem zullen wel gedelete zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:23 schreef Kralicek het volgende:
Ik vind niks van Gboy?
Nee dna kunnen we je eindelijk serieus nemen want hakf fok denkt dat je gewoon een fake account bent van een andere user die lol wil hebben en dit scenario heeft opgezet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:19 schreef Schenkstroop het volgende:
@Remake
Wat heb ik eraan om een plaatje te posten, dan zie je het en kan het je nog niks schelen, wat krijg ik er voor terug? Heb je stiekem een verlangen naar leedvermaak dan is het plaatje rond?
Gboy27... Had al een aantal malen op het forum aangegeven dat hij erg veel problemen had, en gedroeg zich erg zorgelijk, totdat hij vertelde op het forum dat hij pillen ging innemen, en dat ook gedaan had, hij beschreef live het proces op dat moment.quote:
Ik heb geen medelijden met hem, en vind het een extreem trieste actie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:31 schreef Lamon het volgende:
Gboy27... Had al een aantal malen op het forum aangegeven dat hij erg veel problemen had, en gedroeg zich erg zorgelijk, totdat hij vertelde op het forum dat hij pillen ging innemen, en dat ook gedaan had, hij beschreef live het proces op dat moment.
Yvonne is toen heel wijs geweest en heeft zijn adres achterhaald, maar het was al te laat.
Best heftig dat zoiets op internet en publique gebeurt.
Ik kan niet zo snel oordelen over mensen. Hij scheen behoorlijk wat meegemaakt te hebben, alleen was het typisch dat hij besloot zijn laatste momenten te delen op internet, ipv familie of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:50 schreef Catbert het volgende:
Ik heb geen medelijden met hem, en vind het een extreem trieste actie.
Wees blij dat je nog een greintje zorgelijkheid (is het een woord?; ik vind van wel) kunt uiten...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kan niet zo snel oordelen over mensen. Hij scheen behoorlijk wat meegemaakt te hebben, alleen was het typisch dat hij besloot zijn laatste momenten te delen op internet, ipv familie of iets dergelijks.
Ik was vroeger ook heel veroordelend over die dingen, maar je kunt nou eenmaal niet meekijken in het hoofd van een ander.
Als iemand zijn standaardemotie is, wat voor een ander de slechtste dag van zijn of haar leven is, dan kan ik me voorstellen (niet begrijpen, maar voorstellen dus) dat er een grens is, die je leven echt ondraaglijk maakt.
Als Schenkstroop een relkloon is, sta ik wel voor lul met zulke heftige analyses, maar toch...ik schrik daarvan, als iemand zoiets zegt.
Ja, nogal, ik heb echt geen idee wat dat met het onderwerp te maken heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:05 schreef Lakai het volgende:
Wees blij dat je nog een greintje zorgelijkheid (is het een woord?; ik vind van wel) kunt uiten...
Stel internet-helden bij elkaar hier...
Niemand geeft ergens een flikker om...
Michael Jackson gaat dood en iedereen gaat grappen maken over die man.
Erg respectloos allemaal....
Maar we (ik) dwaal(en) af.
Ik uit even mijn verbazing en frustratie over dit forum....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, nogal, ik heb echt geen idee wat dat met het onderwerp te maken heeft.
Ik heb net zo min 'begrip' voor iemand die op die manier zichzelf van kant maakt als iemand die zichzelf voor een trein gooit. Ik vind het ronduit triest en asociaal dat andere mensen daar slachtoffer van moeten worden. Als je het leven niet meer ziet zitten en je voor een trein springt en daarmee mensen traumatiseert een volkomen waardeloos persoon.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:15 schreef Lakai het volgende:
Ik uit even mijn verbazing en frustratie over dit forum....
Mede door zulke reacties als die van jou: dat je het een extreem trieste actie vindt.
Een beetje begrip mag er best zijn.
wat doe jij op het Viva forumquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:19 schreef katerwater het volgende:
Fok.forum is overigens een trendsetter!
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/50320
Niet iedereen die blank is en sproeten heeft, heeft rood haar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe normaal.
Ik vind een gebruinde vrouw mooier. Blond haar en natuurlijk gebruinde huid. Mooi hoor. Of sowieso van zichzelf een donker meisje.![]()
Rood met sproeten is niet echt mijn ding.
Dat heb ik toch ook nergens gezegd?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet iedereen die blank is en sproeten heeft, heeft rood haar.
Helemaal waar. Er zijn maar verdomd weinig vrouwen interessant, maar veel mannen kijken alleen naar een soort van oppervlakkig uiterlijk. Uiterlijk doet er zeker toe voor mij, maar interesse is het belangrijkste. En dat bereik je alleen door uitstraling (combi uiterlijk + eerste indruk innerlijk).quote:Ik denk dat het voornamelijk met uitstraling te maken heeft. Ik zie zo vaak meiden lopen waarvan ik gewoon weet dat de meeste mannen ze helemaal geweldig knap vinden, maar die hebben vaak totaal geen uitstraling. Leeg, nutteloos. Verder zie ik ook wel eens vrouwen/meiden die iets minder knap zijn, maar die zo spontaan en vrolijk over komen, dat ik ze gelijk mag. Uitstraling doet heel veel voor een mens. Als je uitstraling goed is, zie je er vaak een stuk knapper uit omdat je straalt.
Ik val op iets molliger. Jij hebt een prima figuurtje.quote:En ook met mensen die wat zwaarder zijn dan de rest: niet iedere man wil een scharminkel waarbij hij bang moet zijn om niet te hard te knuffelen.
je bent dierenvoorzorger en hippie, dat zal voor een bepaald type vrouw helpen, en de foto's in je fotoboek zijn zo hmm najah lastig te beoordelen door vreemde kledingkeuzequote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:30 schreef LinkseVriend het volgende:
Sommigen zeggen ook dat ik lelijk ben, maar ik kan wel genoeg wijven scoren als ik wil. (dus zijn jaloers)
Een uiterlijk kan door iedere anders bestempeld worden. De een vind jou lelijk, de ander vind jou wel aardig en weer een ander vind jou super knap. Het uiterlijk is niet alles wat telt.
Door dit stukje op het Viva-forum krijg ik het vermoeden dat ditzelfde onderwerp eerst ook weer op een ander forum dan fok is besprokenquote:Van de week zat ik op een ander forum te lezen en daar was een topic over hoe lelijke mensen een partner krijgen.
De meesten vonden innerlijk wel belangrijk maar keken toch eerst naar het uiterlijk.
De algemene conclusie was zo'n beetje dat lelijke mensen uiteindelijk maar een partner nemen die ze zelf eigenlijk niet zo geweldig vinden maar blij zijn dat ze eindelijk ook eens iemand hebben en alleen zijn ook niet alles is.
Ik ben iemand die je wel onder de categorie lelijk mag scharen en als ik dus naar mezelf kijk dan klopt het wel.
Ik ben het type waar een man niet snel een tweede keer naar om kijkt en de 2 mannen die ik gehad had waren niet echt mannen waar ik nu echt zo gek op was.
Ik was blij dat er eindelijk eens iemand mij wilde en ik dus eindelijk ook eens iemand had..
Wat vinden jullie,is innerlijk echt het belangrijkst of is uiterlijk toch belangrijker?
Ik vind dat wel leuke foto's.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:15 schreef Angst het volgende:
[..]
je bent dierenvoorzorger en hippie, dat zal voor een bepaald type vrouw helpen, en de foto's in je fotoboek zijn zo hmm najah lastig te beoordelen door vreemde kledingkeuze.
tja... wie weetquote:Op woensdag 16 september 2009 23:48 schreef Fredmeister het volgende:
zal wel aan je instelling liggen
Dick Laurent is dead.quote:
Gezien je fotoboek zit je al enorm te slijmen bij vrouwen, dus wat wil je nou?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Je mag als individu ook niks zeggen waar anderen, die denken binnen een sociaal geindoctrineerd stramien/beeld, geen goedkeuring aan geven omdat het niet politiek correct klinkt. Een pesoon kan dus alleen "leuk" zijn als hij voldoet aan de voorgedefinieerde imago van wat leuk is binnen een maatschappij... Hoe bekrompen. Moet nu gaan slijmen bij vrouwen als een halve vrouw ofzo
Ik ben absoluut niet ontzettend knap maar geen last van een tekort in wat dan ook. je instelling is net zo belangrijk. Jij vindt die mensen misschien arrogant maar hoe mensen zich naar jou opstellen heeft vooral een hoop met jezelf te maken. Jouw houding roept gewoon weerzin op.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie zat knappe mooie mannen (en vrouwen) die een ontzettende arrogant tering-houdig hebben, van slechte grappen tot opzichtigheid. Toch komen zij nooit wta tekort op partner/sex gebied. Uiterlijk is echt wle belangrijk.
zou jij dan een oppervlakkige relatie willen waarin het alleen om uiterlijk draait? ik denk het niet...quote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie zat knappe mooie mannen (en vrouwen) die een ontzettende arrogant tering-houdig hebben, van slechte grappen tot opzichtigheid. Toch komen zij nooit wat tekort op partner/sex gebied. Uiterlijk is echt wel belangrijk.
Mijn vriend had een paar exen van de lelijkste species die ik ooit heb gezien, terwijl hij er zelf heel goed uitziet. Ik ken ze niet, maar lelijk als Ali Babba waren ze wel. Een antwoord op de TT kan ik daarmee nog niet geven, want volgens mij:quote:
Hij had het licht nog niet gezien, totdat hij jou ontmoette.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Elfy het volgende:
[..]
Mijn vriend had een paar exen van de lelijkste species die ik ooit heb gezien, terwijl hij er zelf heel goed uitziet. Ik ken ze niet, maar lelijk als Ali Babba waren ze wel. Een antwoord op de TT kan ik daarmee nog niet geven, want volgens mij:
Tuurlijk is innerlijk ook belangrijk, maar dat komt wel pas in 2e instantie. Er moet wat van zowel uiterlijk als innerlijk zijn.
misschien was ie op zn hoofd gevallen![]()
Goeie verklaringquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:14 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Hij had het licht nog niet gezien, totdat hij jou ontmoette.
Zoals eerder gezegd, soort zoekt soort. En dat geld dus niet alleen voor lelijke mensen, maar ook voor oppervlakkige, arrogante types.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie zat knappe mooie mannen (en vrouwen) die een ontzettende arrogant tering-houdig hebben, van slechte grappen tot opzichtigheid. Toch komen zij nooit wat tekort op partner/sex gebied. Uiterlijk is echt wel belangrijk.
ik ben zelf ook niet zo knap.quote:
Het heeft waarschijnlijk met dat ding in z'n kruis te makenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:27 schreef dick_laurent het volgende:
Een meisje dat ik vroeger heel erg leuk vond had toen ook een vriend... nou echt, een mongool NIET TE GELEUVEN!![]()
Zij was echt een mooie chick om te zien (vind ik dan) mooi koppie, mooi lichaam... gewoon echt een lekkere chick. Bovendien is ze ook niet dom... dus daar kon het ook niet aan liggen ofzo.
Maar die vriend van dr, had echt een kop als een aardappel, dun, slungelig... slechte huid, acne enzo. En hij was fucking tuinman, dus voor de centen zal ze 't ook niet gedaan hebben.
Dan denk ik bij mezelf, holy crap... hoe kan dat?????
Ik bedoel, ik ben heus geen Brad Pitt ofzo, maar ik zag er echt wel beter uit dan die knakker![]()
Toch.... mocht hij met haar mee naar huis, en ik niet![]()
oh well.... that's life
Uiterlijk / uitstraling is in eerste instantie belangrijk omdat dat het enige is waar je bij een eerste ontmoeting op af gaat. Nu is het niet zo dat je persé knap moet zijn, maar je moet er op z'n minst verzorgd uit zien.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Cant blame him, ik geloof niet dat veel op fok rondhangen echt helpt bij het ontdekken van dat grote grijze gebiedquote:Op zaterdag 19 september 2009 08:41 schreef servus_universitas het volgende:
Schenkstroop, je leidt aan tunnelvisie. Dat bedoel ik niet verkeerd, maar dat blijkt uit je woorden. Mogelijk is die tunnelvisie ontstaan door nare ervaringen in je leven. Voor jou is jouw wereldbeeld heel reëel geworden. Het uiterlijk speelt zeker een rol in de wereld van mensen, maar jouw beeld is zwart/wit terwijl in werkelijkheid er een groot grijs vlak bestaat.
True that. Er zijn hier wel relativerende personages (waartoe ik mij in alle bescheidenheid ook reken), maar het merendeel presenteert een tamelijk eenzijdige wereld. Voor de nuchtere lieden onder ons een weinig betekenisvolle aangelegenheid van kijken, grinniken en weer doorlopen, maar voor degenen die geestelijk niet geheel in balans zijn spijtig genoeg een aanmoediging van hun zorgen.quote:Op zondag 20 september 2009 10:02 schreef Elfy het volgende:
[..]
Cant blame him, ik geloof niet dat veel op fok rondhangen echt helpt bij het ontdekken van dat grote grijze gebied
De boventoon van fok gaat over grote tieten en sixpacks. Iedereen wil een triootje. Waar vriendjes en vriendinnetjes nooit jaloers zijn, waar er nooit smsjes van de partner worden bekeken en waar de lucht altijd blauw is.
Gast, mijn post was goed bedoeld. Ik beticht je nergens van, ik draag iets aan wat mogelijk het probleem kan zijn. Beetje jammer weer dit...quote:Op zondag 20 september 2009 10:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Degenen met tunnelvisie betichten anderen van het hebben van tunnelvisie..
Ik zou onaantrekkelijke persoonlijkheid vervangen door onaantrekkelijke instelling.quote:Op zondag 20 september 2009 10:31 schreef Waaghals het volgende:
Natuurlijk is uiterlijk belangrijk, maar het overdreven belang dat Schenkstroop er aan hecht is typerend voor iemand die de oorzaak van zijn persoonlijke situatie liever daar zoekt dan bij zijn eigen onaantrekkelijke persoonlijkheid.
Nee Schenkstroop, niet uiterlijk maar uitstraling bepaalt veel. En dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 20 september 2009 11:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ontken die grijze gebied ook niet. Ik zeg alleen dat uiterlijk erg belangrijk is 9/10 keer zo niet 10/10 keer. Ik ben liever het potje waar veel dekseltjes op passen (zelf knap) dan te moeten vissen naar de jackpot. Ik ben absoluut niet tevreden met wie ik ben, mijn lichaam en hoe het eruit ziet. Ik ben robuust en erg sterk gebouwd, het heeft alleen de aantrekkingskracht '0'
Van de week in Amsterdam liep er haaks een stel voorbij beiden goth. Hij: 1.90 en DIK! rond hoofd, onverzorgd baardje nog net geen elastiekjes erin, bril ala kevin mitnick, lelijke sloop boots waar je U tegen zegt, vies uitziende zwarte flabberbroek waar drie mensen in passen. En daar liep een (eveneens gothic) meisje naast maar zeker niet.. slecht... En ja ze liepen hand in hand.
ik zie de uitzonderingen wel alleen ik weet.. heel zeker.. dat uiterlijk..hoe dan ook.. op het eind heel veel uitmaakt. En bepaalt.
Als je heel lelijk bent kijken ze ook om hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 11:57 schreef Schenkstroop het volgende:
. Als ik elke dag positieve feedback krijg van mensen doordat ze me nakijken, dan leef ik vanzelf ook wel op hoor.
Echt gast, wat de rest al zegt: je houding deugt niet. Maar jij probeert het allemaal af te schuiven op je uiterlijk omdat jij het wel lekker vindt om in de slachtofferrol te zitten.quote:Nu moet ik een geweldig persoon worden terwijl ik niets heb. Er is weinig om mee te beginnen.
En met deze hollandse humor moet ik blijer worden zekerquote:Op zondag 20 september 2009 12:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je heel lelijk bent kijken ze ook om hoor.![]()
Als lelijkerd lach je naar de meisjes en ze lachen terug. Je zal alleen nooit sexueel aantrekkelijk worden bevonden, toch? Daarnaast zullen ze minder lang oogcontact houden en eerder hun hoofd wegdraaien dan bij en mooie jongen.. Wat koop ik ermee om te blijven lachen naar ze?quote:Echt gast, wat de rest al zegt: je houding deugt niet. Maar jij probeert het allemaal af te schuiven op je uiterlijk omdat jij het wel lekker vindt om in de slachtofferrol te zitten.
Laat ook maar.quote:Op zondag 20 september 2009 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En met deze hollandse humor moet ik blijer worden zeker![]()
[..]
Als lelijkerd lach je naar de meisjes en ze lachen terug. Je zal alleen nooit sexueel aantrekkelijk worden bevonden, toch? Daarnaast zullen ze minder lang oogcontact houden en eerder hun hoofd wegdraaien dan bij en mooie jongen.. Wat koop ik ermee om te blijven lachen naar ze?
Lelijkerd + lachen is kansloze dweeb
Mooie jongen + lachen is SUPER
Zo lang je je blijft focussen op dat je lelijk bent ga je hoe dan ook nooit een vriendin krijgen. Als je niet zo knap bent zul je niet heel snel een fotomodel aan de haak slaan, maar er zijn genoeg meiden die zelf ook niet super knap zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Als lelijkerd lach je naar de meisjes en ze lachen terug. Je zal alleen nooit sexueel aantrekkelijk worden bevonden, toch?
Huiltopics openen en zinnige opmerkingen negeren.quote:Op zondag 20 september 2009 12:16 schreef servus_universitas het volgende:
Maar wat heb jij concreet al gedaan om te krijgen wat je wilt hebben?
Ten eerste zie ik persoonlijk niks in een langdurige relatie, simpelweg omdat ik geen enkele ervaring heb. Jezelf storten in zoiets zwaars en moeilijks waar de doorgewinterde latter nog voor naar therapie moet gaan omdat hij/zij het allemaal niet snapt. is vast en zeker te hoog gegrepen voor mij. En ik wil het ook niet. En eigenlijk is het een sadistische val om mij daar geforceerd in te praten enkelt omdat het allemaal moreel juister klinkt. Daar heb ik niets aan. Ik vind niet dat je dat van mij kan vragen. En ik heb geen zin in moeilijke verplichitngen met geforceerd praten over gevoelens en naar schoonouders gaan en huillie moeten aanhoren etcetera. Die meisjes gaven die negers in hun verleden ws. ook geen huillie-shit toen ze hen onbezonnen pijpten en zich lieten gangbangen door 5 man achter mekaar?quote:Op zondag 20 september 2009 12:08 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Volgens mij verwacht dat je van het voorbijlopen van om het even welke vrouw de vuurwerk er vanaf moet spatten. De meeste mensen ontmoeten een partner in hun nabije omgeving, waar ze veel met elkaar in contact komen (werk, sport, hobbymatig). In zo'n context biedt een goed uitelijk geen voordeel meer.
Volgens is de enige die een issue heeft met het uiterlijk van Schenkstroop hij zelf.quote:Op zondag 20 september 2009 14:32 schreef Re het volgende:
uhmmm beetje user bashen op zijn uiterlijk daarentegen is natuurlijk uberstoer
Jouw enige optie in dit leven zal zijn is dat je voor eeuwig alleen blijft. Tering he, wat lul je toch hoop bullshit met je sociaal-maatschappelijke idealen.quote:Op zondag 20 september 2009 12:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ten eerste
En ik heb geen zin in moeilijke verplichitngen met geforceerd praten over gevoelens en naar schoonouders gaan en huillie moeten aanhoren etcetera. Die meisjes gaven die negers in hun verleden ws. ook geen huillie-shit toen ze hen onbezonnen pijpten en zich lieten gangbangen door 5 man achter mekaar?
Ten tweede zou ik met veel moeite een partner kunnen krijgen, maar dat wordt dan eentje met ondergemiddelde looks. Ik hou niet van halfbakken werk. Ik wil ook graag mooie meisjes neuken terwijl ze nog jong zijn en strak. Als we allemaal 35+ zijn dan kijken we wel naar langdurige relaties. Nu wilde ik eigenlijk al een jaar of zeventien de bloemetjes buiten zetten en het ervan nemen. Ik heb echter nop nada niets. Ik zou niet blij worden als ik geforceerd met minder dan mijn idealen genoegen moest nemen, en wel de goedkeuring krijgen van buitenstaanders, maar wat heb ik daar aan? Wat heb ik aan de goedkeuring van anderen als ik zelf niet achter die mooie sociaal-maatschappelijke idealen sta?
Om bovenstaande te halen moet je zelf dan ook knap/mooi zijn.
Uiterlijk (maar meer nog de uitstraling) is alleen in eerste instantie van belang. Daarna (dus op het eind) telt echt het karakter van iemand. (uitzonderingen daargelaten)quote:Op zondag 20 september 2009 11:11 schreef Schenkstroop het volgende:
ik zie de uitzonderingen wel alleen ik weet.. heel zeker.. dat uiterlijk..hoe dan ook.. op het eind heel veel uitmaakt. En bepaalt.
Je kan altijd nog voor een Noorse gaan. In Noorwegen wonen 3 keer zo veel vrouwen als mannen, dus daar heb je ze nog voor het uitkiezen ook.quote:Op zondag 20 september 2009 12:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ten tweede zou ik met veel moeite een partner kunnen krijgen, maar dat wordt dan eentje met ondergemiddelde looks. Noem me maar wat je wilt, dat het fout is om naar uiterlijk te kijken bla bla, ik zou persoonlijk niet blijer worden. Ik hou niet van halfbakken werk. Ik wil ook graag mooie meisjes neuken terwijl ze nog jong zijn en strak. Als we allemaal 35+ zijn dan kijken we wel naar langdurige relaties. Nu wilde ik eigenlijk al een jaar of zeventien de bloemetjes buiten zetten en het ervan nemen. Ik heb echter nop nada niets. Ik zou niet blij worden als ik geforceerd met minder dan mijn idealen genoegen moest nemen, en wel de goedkeuring krijgen van buitenstaanders, maar wat heb ik daar aan? Wat heb ik aan de goedkeuring van anderen als ik zelf niet achter die mooie sociaal-maatschappelijke idealen sta?
Het probleem is dat hij dat vooral zelf doetquote:Op zondag 20 september 2009 14:32 schreef Re het volgende:
uhmmm beetje user bashen op zijn uiterlijk daarentegen is natuurlijk uberstoer
bron?quote:Op zondag 20 september 2009 15:58 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Je kan altijd nog voor een Noorse gaan. In Noorwegen wonen 3 keer zo veel vrouwen als mannen, dus daar heb je ze nog voor het uitkiezen ook.
Klopt niet.quote:
Dan wordt het misschien meer uitstraling. Toch zal ook dan uiterlijk nog wel wat doen. Maar ik heb dan ook allemaal familie van 40 die er allemaal uitzien als 20quote:Op donderdag 17 september 2009 11:49 schreef Some-Lady het volgende:
wat een gezeik joh
als je boven de 30 bent is het volgens mij sowieso dat een uiterlijk niet echt meer belangrijk is, dat je dan nog wel knappe mensen ziet lopen waarvan je denkt *lekker* ofzo
maar het vallen op alleen of vooral uiterlijk is iets dat ik me herinner van de middelbare school
innerlijk is veel belangrijker
maar bij eerste ontmoetingen is uitstraling voor mij t belangrijkste, ook vriendschappelijke contacten... sommige mensen kunnen niet zo heel erg knap zijn maar toch een geweldig sexy uitstraling hebben, gewoon een super sex appeal
wat ik echt lelijk vind zijn mensen die arrogant over komen, al is het alleen al in hun lichaams houding. Laatst zag ik een knappe barman, kwa uiterlijk helemaal iets waar ik op zou vallen. Maar zijn lichaamstaal en arrogante houding maakte hem voor mij echt om te
Den aanhouder wint!quote:Op zondag 20 september 2009 12:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Nu wilde ik eigenlijk al een jaar of zeventien de bloemetjes buiten zetten en het ervan nemen.
ik twijfelde een seconde of hij dit topic niet geopend hadquote:Op zondag 20 september 2009 17:44 schreef Sander het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe dit topic ineens over Schenkstroop gaat
Aan zijn posts te zien had hij dit topic inderdaad moeten openenquote:Op zondag 20 september 2009 18:54 schreef Elfy het volgende:
[..]
ik twijfelde een seconde of hij dit topic niet geopend had
Zou je topics ook mogen overnemen of overkopen ?quote:Op zondag 20 september 2009 19:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aan zijn posts te zien had hij dit topic inderdaad moeten openen.
Ik vind het best triest hoe 'ie ze kaapt eigenlijk.quote:Op zondag 20 september 2009 17:44 schreef Sander het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe dit topic ineens over Schenkstroop gaat
Net als Schenkstroops opblaaspop, wil je zeggen?quote:
I SO did NOT need that imagequote:Op maandag 21 september 2009 00:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net als Schenkstroops opblaaspop, wil je zeggen?
Ik heb geen opblaas popquote:Op maandag 21 september 2009 00:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net als Schenkstroops opblaaspop, wil je zeggen?
Op een oude gare fiets moet je het leren. En als je eenmaal hebt leren fietsen kan je voor een full carbon cannondale racefiets gaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Elfy het volgende:
[..]
Mijn vriend had een paar exen van de lelijkste species die ik ooit heb gezien, terwijl hij er zelf heel goed uitziet. Ik ken ze niet, maar lelijk als Ali Babba waren ze wel. Een antwoord op de TT kan ik daarmee nog niet geven, want volgens mij:
Tuurlijk is innerlijk ook belangrijk, maar dat komt wel pas in 2e instantie. Er moet wat van zowel uiterlijk als innerlijk zijn.
misschien was ie op zn hoofd gevallen![]()
Aardig is na uiterlijk en uitstraling het belangrijkste wat vrouwen in een partner zoeken dus dat is niet waar wat je hier schrijft. Vrouwen willen een man die zelfverzekerd in het leven staat, die niet als een kwijlend hondje aan de voeten van een vrouw ligt en die zichzelf de moeite waard vindt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 05:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Aardig zijn is een eigenschap dat heel laag op de prioriteiten lijst staat bij vrouwen, als het gaat om anatrekkingskracht. De status 'aardig' ben je daarnaast ook zo weer kwijt als jongen. En wat hou je dan over tov. dat ene meisje dat jouw altijd 'aardig' vond? NIETS! Een mooie klootzak zou haar iig al wel hebben geneukt, haar hebben vastgehouden, geknuffeld, leuke dingen mee hebben gedaan, mee hebben geslapen, gelachen. gevoeld, gebeft, getongt. Al duurt het maar een weekend. Deze ervaringen pak je iemand nooit meer af. En omgekeerd ook trouwens, en even uitgaande van extremen en mooie mensen die alleen zakken en hoeren kunnen zijn. Je hebt natuurlijk ook mooie mensen met een persoonlijkheid dat beter in balans staat tegenover anderen. Ik beodel uiterlijk telt altijd zwaarder, en dat geldt vor jong en oud. Man en vrouw. Uiterlijk is belangrijk.
Ach ik vind mezelf ook niet echt knap maar het interesseert me gewoon niet, ik zorg ervoor dat ik er een beetje verzorgd bij loop en that's it. Ik stap in een disco ofzo ook niet zo snel op vrouwen af (vooral omdat ik nooit in discotheken komquote:Op zondag 20 september 2009 11:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ontken die grijze gebied ook niet. Ik zeg alleen dat uiterlijk erg belangrijk is 9/10 keer zo niet 10/10 keer. Ik ben liever het potje waar veel dekseltjes op passen (zelf knap) dan te moeten vissen naar de jackpot. Ik ben absoluut niet tevreden met wie ik ben, mijn lichaam en hoe het eruit ziet. Ik ben robuust en erg sterk gebouwd, het heeft alleen de aantrekkingskracht '0'
Van de week in Amsterdam liep er haaks een stel voorbij beiden goth. Hij: 1.90 en DIK! rond hoofd, onverzorgd baardje nog net geen elastiekjes erin, bril ala kevin mitnick, lelijke sloop boots waar je U tegen zegt, vies uitziende zwarte flabberbroek waar drie mensen in passen. En daar liep een (eveneens gothic) meisje naast maar zeker niet.. slecht... En ja ze liepen hand in hand.
quote:Op maandag 21 september 2009 16:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bij jou ontbreekt het nogal aan zelfvertrouwen en je vindt dat allemaal de schuld van vrouwen, dat is natuurlijk onzin, vrouwen heb je niet nodig om je leven compleet te maken, als je dat onthoudt dan straal je al veel meer zelfvertrouwen uit en wordt je vanzelf aantrekkelijker gevonden.![]()
Ach ik vind mezelf ook niet echt knap maar het interesseert me gewoon niet, ik zorg ervoor dat ik er een beetje verzorgd bij loop en that's it.
Uiterlijk is echt maar 1 van de hele lange lijst dingen waar een vrouw op kán vallen. en zeker niet het belangrijkste.
Daar geef je nou zelf eigenlijk gewoon een perfect voorbeeld van hoe uiterlijk al snel niet meer zo belangrijk is. Daar vallen ze idd in eerste instantie op, omdat ze dat zogezegd "spannend" vinden. Weet je hoe lang gemiddeld dat soort relaties duren? 3 weken...quote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
"vrouwen zijn niet belangrijk"
"ze vallen op zelfvertrouwen"
Ik heb eigenlijk geen idee wat mensen nou precies bedoelen met "zelfvertrouwen". Beschrijf eens een jongen of man die volgens de meisjes blaakt van de zelfvertrouwen. Het is zo ontzetend leeg, loos en nietszeggend dat "zelfvertrouwen", het kan volgens mij alle kanten op. Wat bedoelen mensen daar precies mee? Vrouwen, en dat zie ik en hoor ik ook van meiden zelf, vallen bijvoorbeeld op negers om dat dat donkere en dat arrogante iets losmaakt bij ze. Dat vinden ze spannend. Is dat ook zelfvertrouwen wat die surinamers hebben dat oneindige geschreeuw met de opzichtigheid van een aap?
Zelfvertrouwen kan je breed omschrijven, maar het komt er eigenlijk op neer dat het belangrijkste is dat je uitstraalt dat je goed in je vel zit. (dan moet je dat ook wel ziiten, anders wordt het wat lastiger). Vergeet ook niet dat een vrouw/relatie geen invulling van je leven is, maar een aanvulling...quote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Vrouwen vergissen veelal mannelijke arrogantie en lompheid met "zelfvertrouwen". Bij een grote lompe man met een grote bek krijgen vrouwen het gevoel van veiligheid of niet?. Ik ken ook dikkerds die veel zelfvertrouwen hebben. Als zij iets proberen zijn ze of te dik of "te eng" voor de meisjes. Dus eigenlijk weet ik nog niet goed wat dat "zelfvertrouwen" nou precies nou moet inhoudten
Is het niet meer dat Meiden vallen op imago en types?
Zeker, maar minstens zo belangrijk is het brutale gedeelte: je moet durven afstappen op mensen: je moet proberen. 'Niet geschoten is altijd mis' is een vreselijke dooddoener maar heeft een onbetaalbare les in zich: voor vrijwel iedereen geldt dat je moet 'schieten' (=proberen) om iets te krijgen.quote:Op maandag 21 september 2009 17:09 schreef Fbabe het volgende:
Zelfvertrouwen is echt de key to heaven zeg maar!
Je hoeft nieteens brutaal te zijn. Je gewoon een beetje sociaal opstellen en contact maken met mensen is genoeg.quote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef waht het volgende:
Zeker, maar minstens zo belangrijk is het brutale gedeelte: je moet durven afstappen op mensen: je moet proberen.
Ik heb je nog nooit gezien, dus geen idee of je lelijk bent, maar bovenstaande visie, hoe knap je ook zou zijn, zou mij zo hard doen afknappen dat het niet leuk meer is..........getverdemme.quote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat mensen nou precies bedoelen met "zelfvertrouwen". Beschrijf eens een jongen of man die volgens de meisjes blaakt van de zelfvertrouwen. Het is zo ontzetend leeg, loos en nietszeggend dat "zelfvertrouwen", het kan volgens mij alle kanten op. Wat bedoelen mensen daar precies mee? Vrouwen, en dat zie ik en hoor ik ook van meiden zelf, vallen bijvoorbeeld op negers om dat dat donkere en dat arrogante iets losmaakt bij ze. Dat vinden ze spannend. Is dat ook zelfvertrouwen wat die surinamers hebben dat oneindige geschreeuw met de opzichtigheid van een aap?
Vrouwen vergissen veelal mannelijke arrogantie en lompheid met "zelfvertrouwen". Bij een grote lompe man met een grote bek krijgen vrouwen het gevoel van veiligheid of niet?. Ik ken ook dikkerds die veel zelfvertrouwen hebben. Als zij iets proberen zijn ze of te dik of "te eng" voor de meisjes. Dus eigenlijk weet ik nog niet goed wat dat "zelfvertrouwen" nou precies nou moet inhoudten
Het lijkt wel alsof je in een achterstandswijk woont incl. omheining, zodat dat je enige bron van ervaring is. Het is niet zo zwart-wit als jij het stelt. De bevolking bestaat voor 80% uit 'gemiddelde' mensen met een 'gemiddelde' partner waar zulke zaken absoluut niet spelen. MBO/HBO, 'gemiddeld' aantrekkelijk, leuke baan, huisje boompje beestje, etc. Jij wilt alleen de niet-representatieve extremen zien, en dat is je eigen keuze hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zei geen "negeraap" dat maak jij ervan. ik zei "schreeuwlelijkerds met de opzichtigheid van een aap" En voor de rest, tsja, kijk om je heen en vertel mij dan maar of ik gelijk heb of niet. Antillianen bijvoorbeeld, kunnen veelal niet accentloos Nederlands praten. Hun woning stinkt meastal zo erg daar zijn de achterbuurten van China niks bij. Toch hebben zij een strepje voor bij de dames. Als het die dames niet te doen is om de voorgekauwde imago of een stukje cultuur, dan weet ik het ook niet meer. Om de intellect zal het wel niet zijn, tenzij ze van simpel houden. Op sjonnie-hollanders heb ik ook wel kritiek. Maar ik ben verschrikkelijk moe van de eenzaamheid. Ik ga slapen.
NEe meiden vallen niet op imago en types, vrouwen vallen op mensen die zichzelf de moeite waard vinden ongeacht hoe ze eruit zien, ongeacht de minpuntjes. Mensen die weten waarin ze wél goed zijn (bv een hobby, een sport, filosofie , een interesse), mensen die ziichzelf kunnen vermaken, mensen die een leven hebben en daar een vrouw een welkome aanvulling op vinden. En dat is wat anders dan invulling.quote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |