abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:33:53 #201
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70394291
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:15 schreef Lakai het volgende:
Ik uit even mijn verbazing en frustratie over dit forum....
Mede door zulke reacties als die van jou: dat je het een extreem trieste actie vindt.

Een beetje begrip mag er best zijn.
Ik heb net zo min 'begrip' voor iemand die op die manier zichzelf van kant maakt als iemand die zichzelf voor een trein gooit. Ik vind het ronduit triest en asociaal dat andere mensen daar slachtoffer van moeten worden. Als je het leven niet meer ziet zitten en je voor een trein springt en daarmee mensen traumatiseert een volkomen waardeloos persoon.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:45:08 #202
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_70396947
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:19 schreef katerwater het volgende:
Fok.forum is overigens een trendsetter!

http://forum.viva.nl/forum/list_messages/50320
wat doe jij op het Viva forum ?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_70402215
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Doe normaal.

Ik vind een gebruinde vrouw mooier. Blond haar en natuurlijk gebruinde huid. Mooi hoor. Of sowieso van zichzelf een donker meisje.

Rood met sproeten is niet echt mijn ding.
Niet iedereen die blank is en sproeten heeft, heeft rood haar.

Ik denk dat het voornamelijk met uitstraling te maken heeft. Ik zie zo vaak meiden lopen waarvan ik gewoon weet dat de meeste mannen ze helemaal geweldig knap vinden, maar die hebben vaak totaal geen uitstraling. Leeg, nutteloos. Verder zie ik ook wel eens vrouwen/meiden die iets minder knap zijn, maar die zo spontaan en vrolijk over komen, dat ik ze gelijk mag. Uitstraling doet heel veel voor een mens. Als je uitstraling goed is, zie je er vaak een stuk knapper uit omdat je straalt.

En ook met mensen die wat zwaarder zijn dan de rest: niet iedere man wil een scharminkel waarbij hij bang moet zijn om niet te hard te knuffelen.
pi_70402752
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 17:32 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Niet iedereen die blank is en sproeten heeft, heeft rood haar.
Dat heb ik toch ook nergens gezegd?
quote:
Ik denk dat het voornamelijk met uitstraling te maken heeft. Ik zie zo vaak meiden lopen waarvan ik gewoon weet dat de meeste mannen ze helemaal geweldig knap vinden, maar die hebben vaak totaal geen uitstraling. Leeg, nutteloos. Verder zie ik ook wel eens vrouwen/meiden die iets minder knap zijn, maar die zo spontaan en vrolijk over komen, dat ik ze gelijk mag. Uitstraling doet heel veel voor een mens. Als je uitstraling goed is, zie je er vaak een stuk knapper uit omdat je straalt.
Helemaal waar. Er zijn maar verdomd weinig vrouwen interessant, maar veel mannen kijken alleen naar een soort van oppervlakkig uiterlijk. Uiterlijk doet er zeker toe voor mij, maar interesse is het belangrijkste. En dat bereik je alleen door uitstraling (combi uiterlijk + eerste indruk innerlijk).
quote:
En ook met mensen die wat zwaarder zijn dan de rest: niet iedere man wil een scharminkel waarbij hij bang moet zijn om niet te hard te knuffelen.
Ik val op iets molliger. Jij hebt een prima figuurtje.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_70405248
Sommigen zeggen ook dat ik lelijk ben, maar ik kan wel genoeg wijven scoren als ik wil. (dus zijn jaloers)
Een uiterlijk kan door iedere anders bestempeld worden. De een vind jou lelijk, de ander vind jou wel aardig en weer een ander vind jou super knap. Het uiterlijk is niet alles wat telt.
pi_70418810
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 14:45 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

wat doe jij op het Viva forum ?
Heb ik ontdekt tijdens de fok!downtime
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:15:06 #207
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_70419214
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 19:30 schreef LinkseVriend het volgende:
Sommigen zeggen ook dat ik lelijk ben, maar ik kan wel genoeg wijven scoren als ik wil. (dus zijn jaloers)
Een uiterlijk kan door iedere anders bestempeld worden. De een vind jou lelijk, de ander vind jou wel aardig en weer een ander vind jou super knap. Het uiterlijk is niet alles wat telt.
je bent dierenvoorzorger en hippie, dat zal voor een bepaald type vrouw helpen, en de foto's in je fotoboek zijn zo hmm najah lastig te beoordelen door vreemde kledingkeuze .
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:54:12 #208
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70419904
Niemand kan mij vertellen dat die gast lelijk is
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 27 juni 2009 @ 11:59:37 #209
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70420017
quote:
Van de week zat ik op een ander forum te lezen en daar was een topic over hoe lelijke mensen een partner krijgen.
De meesten vonden innerlijk wel belangrijk maar keken toch eerst naar het uiterlijk.
De algemene conclusie was zo'n beetje dat lelijke mensen uiteindelijk maar een partner nemen die ze zelf eigenlijk niet zo geweldig vinden maar blij zijn dat ze eindelijk ook eens iemand hebben en alleen zijn ook niet alles is.

Ik ben iemand die je wel onder de categorie lelijk mag scharen en als ik dus naar mezelf kijk dan klopt het wel.
Ik ben het type waar een man niet snel een tweede keer naar om kijkt en de 2 mannen die ik gehad had waren niet echt mannen waar ik nu echt zo gek op was.
Ik was blij dat er eindelijk eens iemand mij wilde en ik dus eindelijk ook eens iemand had..

Wat vinden jullie,is innerlijk echt het belangrijkst of is uiterlijk toch belangrijker?
Door dit stukje op het Viva-forum krijg ik het vermoeden dat ditzelfde onderwerp eerst ook weer op een ander forum dan fok is besproken
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70420868
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:15 schreef Angst het volgende:

[..]

je bent dierenvoorzorger en hippie, dat zal voor een bepaald type vrouw helpen, en de foto's in je fotoboek zijn zo hmm najah lastig te beoordelen door vreemde kledingkeuze .
Ik vind dat wel leuke foto's.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:18:00 #211
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70423160
Ja hij lijkt op die cultleider uit 'The 4400' en op david de rothschild (genetisch gemanipuleerde ubermensch dat ook nogeens niks tekort kwam door zijn super rijke familie). Die type dus. In een pak of als hippie zien zij er goed uit. Hij is echt niet lellijk.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 14:20:15 #212
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_70423209
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_72822905
Ik schets een situatie.

jongen, Vind zichzelf vrij saai/ is niet echt happy met zijn leven / vind zichzelf ook niet bepaald knap. / heeft geen overgewicht maar wel een buikje, mist wat spieren etc. genetisch niet de beste lichaamsbouw dus, rookt niet, drinkt niet, etc. heeft wat last van acne, heeft nooit een vriendin gehad, en helemaal geen ervaringen hiermee. heeft wel vrienden en ook vriendinnen maar niet zo bijzonder gek veel. dus mega sociaal is die ook niet. hij is wat saai, best voorspelbaar maar kan soms toch wel grappig zijn. en dat weet die zelf ook wel, ondanks dat die een behoorlijk negatief zelfbeeld heeft.

Nu heeft hij een meisje ontmoet, dat meisje vind hem aardig, en geeft wel veel om hem, hij is smoorverliefd en vind haar het mooiste meisje ter wereld. hij liep wat te hard van stapel en de relatie werd wat minder. zei geeft wel veel om hem maar is niet verliefd. hij is echter na een half jaar nog net zo smoor als de eerste minuut.

zei is ook vrij knap, maar ze heeft een soort van syndroom waardoor ze iets wat sneller moe is, iets meer moeite met concentratie heeft etc. maar dat maakt hem niet zoveel uit. hij is immers smoor verliefd.

probleem: het meisje woont in noorwegen, hij in nederland.

Wat kan hij nou doen om ervoor te zorgen dat:
1. het meisje toch ook hardstikke verliefd op hem word?
2. dat hij zich op een of andere wijze toch aantrekkelijk maakt voor het meisje?

het meisje vind hem niet zo bijzonder lelijk ofzo, gewoon het type normaal eigenlijk, ze vind dat de acne bij de leeftijd hoort en verder kan het haar zover ik weet niet zoveel schelen, hij zit er echter meer mee en vind zichzelf zover ik op afstand kan bepalen niet goed genoeg voor haar.

enige adviesen?
pi_72823306
Spieren missen en een buikje hebbben is relatief makkelijk te veranderen door te sporten en je voeding wat aan te passen. Maar je kan iemand niet verliefd laten worden op je, dat is gewoon niet hoe het werkt. Succes
  woensdag 16 september 2009 @ 22:49:52 #215
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72824016
Forget it. Je heb aangegeven haar leuk te vinden, zij ziet je gewoon als goeie penpal.

Wat advieZen betreft: zorg in de eerste plaats dat je blijer met jezelf bent. Als je buikje een issue is: ga meer sporten.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  Moderator woensdag 16 september 2009 @ 23:27:35 #216
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_72825576
Een meisje dat ik vroeger heel erg leuk vond had toen ook een vriend... nou echt, een mongool NIET TE GELEUVEN!

Zij was echt een mooie chick om te zien (vind ik dan) mooi koppie, mooi lichaam... gewoon echt een lekkere chick. Bovendien is ze ook niet dom... dus daar kon het ook niet aan liggen ofzo.
Maar die vriend van dr, had echt een kop als een aardappel, dun, slungelig... slechte huid, acne enzo. En hij was fucking tuinman, dus voor de centen zal ze 't ook niet gedaan hebben.
Dan denk ik bij mezelf, holy crap... hoe kan dat?????

Ik bedoel, ik ben heus geen Brad Pitt ofzo, maar ik zag er echt wel beter uit dan die knakker
Toch.... mocht hij met haar mee naar huis, en ik niet

oh well.... that's life
pi_72826443
zal wel aan je instelling liggen
  Moderator donderdag 17 september 2009 @ 00:39:21 #218
Dick Laurent Is Dead
pi_72827825
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:48 schreef Fredmeister het volgende:
zal wel aan je instelling liggen
tja... wie weet
pi_72827914
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:39 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

tja... wie weet
Dick Laurent is dead.

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator donderdag 17 september 2009 @ 00:45:55 #220
Dick Laurent Is Dead
pi_72827958
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dick Laurent is dead.

muhahahahaha
  donderdag 17 september 2009 @ 00:53:07 #221
270419 -HERA-
Yeah,But,No,But,Yeah,But
pi_72828108
Ik heb toch soms hele knappe mensen gezien met een vreselijk lelijke partner dus dat zegt niets.
Iemand kan toch een bepaalde charme hebben=
En uiterlijk is niet alles, iedereen takelt af
I love..LittleBritain
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 17 september 2009 @ 04:47:56 #222
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72829068
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door Schenkstroop op 17-09-2009 10:50:38 ]
pi_72832038
Stop eens met dat focussen op uiterlijk schenkstroop. Dat is namelijk niet hetgeen wat jou zo ontiegelijk onaantrekkelijk en lelijk maakt.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 17 september 2009 @ 10:53:01 #224
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72833043

Je mag als individu ook niks zeggen waar anderen, die denken binnen een sociaal geindoctrineerd stramien/beeld, geen goedkeuring aan geven omdat het niet politiek correct klinkt. Een persoon kan dus alleen "leuk" zijn als hij voldoet aan de voorgedefinieerde imago van wat leuk is binnen een maatschappij... Hoe bekrompen. Moet nu gaan slijmen bij vrouwen als een halve wijf ofzo

[ Bericht 9% gewijzigd door Schenkstroop op 17-09-2009 11:03:33 ]
  donderdag 17 september 2009 @ 10:59:24 #225
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72833214
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:53 schreef Schenkstroop het volgende:

Je mag als individu ook niks zeggen waar anderen, die denken binnen een sociaal geindoctrineerd stramien/beeld, geen goedkeuring aan geven omdat het niet politiek correct klinkt. Een pesoon kan dus alleen "leuk" zijn als hij voldoet aan de voorgedefinieerde imago van wat leuk is binnen een maatschappij... Hoe bekrompen. Moet nu gaan slijmen bij vrouwen als een halve vrouw ofzo
Gezien je fotoboek zit je al enorm te slijmen bij vrouwen, dus wat wil je nou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')