Ik heb net zo min 'begrip' voor iemand die op die manier zichzelf van kant maakt als iemand die zichzelf voor een trein gooit. Ik vind het ronduit triest en asociaal dat andere mensen daar slachtoffer van moeten worden. Als je het leven niet meer ziet zitten en je voor een trein springt en daarmee mensen traumatiseert een volkomen waardeloos persoon.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:15 schreef Lakai het volgende:
Ik uit even mijn verbazing en frustratie over dit forum....
Mede door zulke reacties als die van jou: dat je het een extreem trieste actie vindt.
Een beetje begrip mag er best zijn.
wat doe jij op het Viva forumquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:19 schreef katerwater het volgende:
Fok.forum is overigens een trendsetter!
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/50320
Niet iedereen die blank is en sproeten heeft, heeft rood haar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe normaal.
Ik vind een gebruinde vrouw mooier. Blond haar en natuurlijk gebruinde huid. Mooi hoor. Of sowieso van zichzelf een donker meisje.![]()
Rood met sproeten is niet echt mijn ding.
Dat heb ik toch ook nergens gezegd?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet iedereen die blank is en sproeten heeft, heeft rood haar.
Helemaal waar. Er zijn maar verdomd weinig vrouwen interessant, maar veel mannen kijken alleen naar een soort van oppervlakkig uiterlijk. Uiterlijk doet er zeker toe voor mij, maar interesse is het belangrijkste. En dat bereik je alleen door uitstraling (combi uiterlijk + eerste indruk innerlijk).quote:Ik denk dat het voornamelijk met uitstraling te maken heeft. Ik zie zo vaak meiden lopen waarvan ik gewoon weet dat de meeste mannen ze helemaal geweldig knap vinden, maar die hebben vaak totaal geen uitstraling. Leeg, nutteloos. Verder zie ik ook wel eens vrouwen/meiden die iets minder knap zijn, maar die zo spontaan en vrolijk over komen, dat ik ze gelijk mag. Uitstraling doet heel veel voor een mens. Als je uitstraling goed is, zie je er vaak een stuk knapper uit omdat je straalt.
Ik val op iets molliger. Jij hebt een prima figuurtje.quote:En ook met mensen die wat zwaarder zijn dan de rest: niet iedere man wil een scharminkel waarbij hij bang moet zijn om niet te hard te knuffelen.
je bent dierenvoorzorger en hippie, dat zal voor een bepaald type vrouw helpen, en de foto's in je fotoboek zijn zo hmm najah lastig te beoordelen door vreemde kledingkeuzequote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:30 schreef LinkseVriend het volgende:
Sommigen zeggen ook dat ik lelijk ben, maar ik kan wel genoeg wijven scoren als ik wil. (dus zijn jaloers)
Een uiterlijk kan door iedere anders bestempeld worden. De een vind jou lelijk, de ander vind jou wel aardig en weer een ander vind jou super knap. Het uiterlijk is niet alles wat telt.
Door dit stukje op het Viva-forum krijg ik het vermoeden dat ditzelfde onderwerp eerst ook weer op een ander forum dan fok is besprokenquote:Van de week zat ik op een ander forum te lezen en daar was een topic over hoe lelijke mensen een partner krijgen.
De meesten vonden innerlijk wel belangrijk maar keken toch eerst naar het uiterlijk.
De algemene conclusie was zo'n beetje dat lelijke mensen uiteindelijk maar een partner nemen die ze zelf eigenlijk niet zo geweldig vinden maar blij zijn dat ze eindelijk ook eens iemand hebben en alleen zijn ook niet alles is.
Ik ben iemand die je wel onder de categorie lelijk mag scharen en als ik dus naar mezelf kijk dan klopt het wel.
Ik ben het type waar een man niet snel een tweede keer naar om kijkt en de 2 mannen die ik gehad had waren niet echt mannen waar ik nu echt zo gek op was.
Ik was blij dat er eindelijk eens iemand mij wilde en ik dus eindelijk ook eens iemand had..
Wat vinden jullie,is innerlijk echt het belangrijkst of is uiterlijk toch belangrijker?
Ik vind dat wel leuke foto's.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:15 schreef Angst het volgende:
[..]
je bent dierenvoorzorger en hippie, dat zal voor een bepaald type vrouw helpen, en de foto's in je fotoboek zijn zo hmm najah lastig te beoordelen door vreemde kledingkeuze.
tja... wie weetquote:Op woensdag 16 september 2009 23:48 schreef Fredmeister het volgende:
zal wel aan je instelling liggen
Dick Laurent is dead.quote:
Gezien je fotoboek zit je al enorm te slijmen bij vrouwen, dus wat wil je nou?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Je mag als individu ook niks zeggen waar anderen, die denken binnen een sociaal geindoctrineerd stramien/beeld, geen goedkeuring aan geven omdat het niet politiek correct klinkt. Een pesoon kan dus alleen "leuk" zijn als hij voldoet aan de voorgedefinieerde imago van wat leuk is binnen een maatschappij... Hoe bekrompen. Moet nu gaan slijmen bij vrouwen als een halve vrouw ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |