Ik heb net zo min 'begrip' voor iemand die op die manier zichzelf van kant maakt als iemand die zichzelf voor een trein gooit. Ik vind het ronduit triest en asociaal dat andere mensen daar slachtoffer van moeten worden. Als je het leven niet meer ziet zitten en je voor een trein springt en daarmee mensen traumatiseert een volkomen waardeloos persoon.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:15 schreef Lakai het volgende:
Ik uit even mijn verbazing en frustratie over dit forum....
Mede door zulke reacties als die van jou: dat je het een extreem trieste actie vindt.
Een beetje begrip mag er best zijn.
wat doe jij op het Viva forumquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:19 schreef katerwater het volgende:
Fok.forum is overigens een trendsetter!
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/50320
Niet iedereen die blank is en sproeten heeft, heeft rood haar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe normaal.
Ik vind een gebruinde vrouw mooier. Blond haar en natuurlijk gebruinde huid. Mooi hoor. Of sowieso van zichzelf een donker meisje.![]()
Rood met sproeten is niet echt mijn ding.
Dat heb ik toch ook nergens gezegd?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet iedereen die blank is en sproeten heeft, heeft rood haar.
Helemaal waar. Er zijn maar verdomd weinig vrouwen interessant, maar veel mannen kijken alleen naar een soort van oppervlakkig uiterlijk. Uiterlijk doet er zeker toe voor mij, maar interesse is het belangrijkste. En dat bereik je alleen door uitstraling (combi uiterlijk + eerste indruk innerlijk).quote:Ik denk dat het voornamelijk met uitstraling te maken heeft. Ik zie zo vaak meiden lopen waarvan ik gewoon weet dat de meeste mannen ze helemaal geweldig knap vinden, maar die hebben vaak totaal geen uitstraling. Leeg, nutteloos. Verder zie ik ook wel eens vrouwen/meiden die iets minder knap zijn, maar die zo spontaan en vrolijk over komen, dat ik ze gelijk mag. Uitstraling doet heel veel voor een mens. Als je uitstraling goed is, zie je er vaak een stuk knapper uit omdat je straalt.
Ik val op iets molliger. Jij hebt een prima figuurtje.quote:En ook met mensen die wat zwaarder zijn dan de rest: niet iedere man wil een scharminkel waarbij hij bang moet zijn om niet te hard te knuffelen.
je bent dierenvoorzorger en hippie, dat zal voor een bepaald type vrouw helpen, en de foto's in je fotoboek zijn zo hmm najah lastig te beoordelen door vreemde kledingkeuzequote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:30 schreef LinkseVriend het volgende:
Sommigen zeggen ook dat ik lelijk ben, maar ik kan wel genoeg wijven scoren als ik wil. (dus zijn jaloers)
Een uiterlijk kan door iedere anders bestempeld worden. De een vind jou lelijk, de ander vind jou wel aardig en weer een ander vind jou super knap. Het uiterlijk is niet alles wat telt.
Door dit stukje op het Viva-forum krijg ik het vermoeden dat ditzelfde onderwerp eerst ook weer op een ander forum dan fok is besprokenquote:Van de week zat ik op een ander forum te lezen en daar was een topic over hoe lelijke mensen een partner krijgen.
De meesten vonden innerlijk wel belangrijk maar keken toch eerst naar het uiterlijk.
De algemene conclusie was zo'n beetje dat lelijke mensen uiteindelijk maar een partner nemen die ze zelf eigenlijk niet zo geweldig vinden maar blij zijn dat ze eindelijk ook eens iemand hebben en alleen zijn ook niet alles is.
Ik ben iemand die je wel onder de categorie lelijk mag scharen en als ik dus naar mezelf kijk dan klopt het wel.
Ik ben het type waar een man niet snel een tweede keer naar om kijkt en de 2 mannen die ik gehad had waren niet echt mannen waar ik nu echt zo gek op was.
Ik was blij dat er eindelijk eens iemand mij wilde en ik dus eindelijk ook eens iemand had..
Wat vinden jullie,is innerlijk echt het belangrijkst of is uiterlijk toch belangrijker?
Ik vind dat wel leuke foto's.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:15 schreef Angst het volgende:
[..]
je bent dierenvoorzorger en hippie, dat zal voor een bepaald type vrouw helpen, en de foto's in je fotoboek zijn zo hmm najah lastig te beoordelen door vreemde kledingkeuze.
tja... wie weetquote:Op woensdag 16 september 2009 23:48 schreef Fredmeister het volgende:
zal wel aan je instelling liggen
Dick Laurent is dead.quote:
Gezien je fotoboek zit je al enorm te slijmen bij vrouwen, dus wat wil je nou?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Je mag als individu ook niks zeggen waar anderen, die denken binnen een sociaal geindoctrineerd stramien/beeld, geen goedkeuring aan geven omdat het niet politiek correct klinkt. Een pesoon kan dus alleen "leuk" zijn als hij voldoet aan de voorgedefinieerde imago van wat leuk is binnen een maatschappij... Hoe bekrompen. Moet nu gaan slijmen bij vrouwen als een halve vrouw ofzo
Ik ben absoluut niet ontzettend knap maar geen last van een tekort in wat dan ook. je instelling is net zo belangrijk. Jij vindt die mensen misschien arrogant maar hoe mensen zich naar jou opstellen heeft vooral een hoop met jezelf te maken. Jouw houding roept gewoon weerzin op.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie zat knappe mooie mannen (en vrouwen) die een ontzettende arrogant tering-houdig hebben, van slechte grappen tot opzichtigheid. Toch komen zij nooit wta tekort op partner/sex gebied. Uiterlijk is echt wle belangrijk.
zou jij dan een oppervlakkige relatie willen waarin het alleen om uiterlijk draait? ik denk het niet...quote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie zat knappe mooie mannen (en vrouwen) die een ontzettende arrogant tering-houdig hebben, van slechte grappen tot opzichtigheid. Toch komen zij nooit wat tekort op partner/sex gebied. Uiterlijk is echt wel belangrijk.
Mijn vriend had een paar exen van de lelijkste species die ik ooit heb gezien, terwijl hij er zelf heel goed uitziet. Ik ken ze niet, maar lelijk als Ali Babba waren ze wel. Een antwoord op de TT kan ik daarmee nog niet geven, want volgens mij:quote:
Hij had het licht nog niet gezien, totdat hij jou ontmoette.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Elfy het volgende:
[..]
Mijn vriend had een paar exen van de lelijkste species die ik ooit heb gezien, terwijl hij er zelf heel goed uitziet. Ik ken ze niet, maar lelijk als Ali Babba waren ze wel. Een antwoord op de TT kan ik daarmee nog niet geven, want volgens mij:
Tuurlijk is innerlijk ook belangrijk, maar dat komt wel pas in 2e instantie. Er moet wat van zowel uiterlijk als innerlijk zijn.
misschien was ie op zn hoofd gevallen![]()
Goeie verklaringquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:14 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Hij had het licht nog niet gezien, totdat hij jou ontmoette.
Zoals eerder gezegd, soort zoekt soort. En dat geld dus niet alleen voor lelijke mensen, maar ook voor oppervlakkige, arrogante types.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie zat knappe mooie mannen (en vrouwen) die een ontzettende arrogant tering-houdig hebben, van slechte grappen tot opzichtigheid. Toch komen zij nooit wat tekort op partner/sex gebied. Uiterlijk is echt wel belangrijk.
ik ben zelf ook niet zo knap.quote:
Het heeft waarschijnlijk met dat ding in z'n kruis te makenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:27 schreef dick_laurent het volgende:
Een meisje dat ik vroeger heel erg leuk vond had toen ook een vriend... nou echt, een mongool NIET TE GELEUVEN!![]()
Zij was echt een mooie chick om te zien (vind ik dan) mooi koppie, mooi lichaam... gewoon echt een lekkere chick. Bovendien is ze ook niet dom... dus daar kon het ook niet aan liggen ofzo.
Maar die vriend van dr, had echt een kop als een aardappel, dun, slungelig... slechte huid, acne enzo. En hij was fucking tuinman, dus voor de centen zal ze 't ook niet gedaan hebben.
Dan denk ik bij mezelf, holy crap... hoe kan dat?????
Ik bedoel, ik ben heus geen Brad Pitt ofzo, maar ik zag er echt wel beter uit dan die knakker![]()
Toch.... mocht hij met haar mee naar huis, en ik niet![]()
oh well.... that's life
Uiterlijk / uitstraling is in eerste instantie belangrijk omdat dat het enige is waar je bij een eerste ontmoeting op af gaat. Nu is het niet zo dat je persé knap moet zijn, maar je moet er op z'n minst verzorgd uit zien.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Cant blame him, ik geloof niet dat veel op fok rondhangen echt helpt bij het ontdekken van dat grote grijze gebiedquote:Op zaterdag 19 september 2009 08:41 schreef servus_universitas het volgende:
Schenkstroop, je leidt aan tunnelvisie. Dat bedoel ik niet verkeerd, maar dat blijkt uit je woorden. Mogelijk is die tunnelvisie ontstaan door nare ervaringen in je leven. Voor jou is jouw wereldbeeld heel reëel geworden. Het uiterlijk speelt zeker een rol in de wereld van mensen, maar jouw beeld is zwart/wit terwijl in werkelijkheid er een groot grijs vlak bestaat.
True that. Er zijn hier wel relativerende personages (waartoe ik mij in alle bescheidenheid ook reken), maar het merendeel presenteert een tamelijk eenzijdige wereld. Voor de nuchtere lieden onder ons een weinig betekenisvolle aangelegenheid van kijken, grinniken en weer doorlopen, maar voor degenen die geestelijk niet geheel in balans zijn spijtig genoeg een aanmoediging van hun zorgen.quote:Op zondag 20 september 2009 10:02 schreef Elfy het volgende:
[..]
Cant blame him, ik geloof niet dat veel op fok rondhangen echt helpt bij het ontdekken van dat grote grijze gebied
De boventoon van fok gaat over grote tieten en sixpacks. Iedereen wil een triootje. Waar vriendjes en vriendinnetjes nooit jaloers zijn, waar er nooit smsjes van de partner worden bekeken en waar de lucht altijd blauw is.
Gast, mijn post was goed bedoeld. Ik beticht je nergens van, ik draag iets aan wat mogelijk het probleem kan zijn. Beetje jammer weer dit...quote:Op zondag 20 september 2009 10:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Degenen met tunnelvisie betichten anderen van het hebben van tunnelvisie..
Ik zou onaantrekkelijke persoonlijkheid vervangen door onaantrekkelijke instelling.quote:Op zondag 20 september 2009 10:31 schreef Waaghals het volgende:
Natuurlijk is uiterlijk belangrijk, maar het overdreven belang dat Schenkstroop er aan hecht is typerend voor iemand die de oorzaak van zijn persoonlijke situatie liever daar zoekt dan bij zijn eigen onaantrekkelijke persoonlijkheid.
Nee Schenkstroop, niet uiterlijk maar uitstraling bepaalt veel. En dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 20 september 2009 11:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ontken die grijze gebied ook niet. Ik zeg alleen dat uiterlijk erg belangrijk is 9/10 keer zo niet 10/10 keer. Ik ben liever het potje waar veel dekseltjes op passen (zelf knap) dan te moeten vissen naar de jackpot. Ik ben absoluut niet tevreden met wie ik ben, mijn lichaam en hoe het eruit ziet. Ik ben robuust en erg sterk gebouwd, het heeft alleen de aantrekkingskracht '0'
Van de week in Amsterdam liep er haaks een stel voorbij beiden goth. Hij: 1.90 en DIK! rond hoofd, onverzorgd baardje nog net geen elastiekjes erin, bril ala kevin mitnick, lelijke sloop boots waar je U tegen zegt, vies uitziende zwarte flabberbroek waar drie mensen in passen. En daar liep een (eveneens gothic) meisje naast maar zeker niet.. slecht... En ja ze liepen hand in hand.
ik zie de uitzonderingen wel alleen ik weet.. heel zeker.. dat uiterlijk..hoe dan ook.. op het eind heel veel uitmaakt. En bepaalt.
Als je heel lelijk bent kijken ze ook om hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 11:57 schreef Schenkstroop het volgende:
. Als ik elke dag positieve feedback krijg van mensen doordat ze me nakijken, dan leef ik vanzelf ook wel op hoor.
Echt gast, wat de rest al zegt: je houding deugt niet. Maar jij probeert het allemaal af te schuiven op je uiterlijk omdat jij het wel lekker vindt om in de slachtofferrol te zitten.quote:Nu moet ik een geweldig persoon worden terwijl ik niets heb. Er is weinig om mee te beginnen.
En met deze hollandse humor moet ik blijer worden zekerquote:Op zondag 20 september 2009 12:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je heel lelijk bent kijken ze ook om hoor.![]()
Als lelijkerd lach je naar de meisjes en ze lachen terug. Je zal alleen nooit sexueel aantrekkelijk worden bevonden, toch? Daarnaast zullen ze minder lang oogcontact houden en eerder hun hoofd wegdraaien dan bij en mooie jongen.. Wat koop ik ermee om te blijven lachen naar ze?quote:Echt gast, wat de rest al zegt: je houding deugt niet. Maar jij probeert het allemaal af te schuiven op je uiterlijk omdat jij het wel lekker vindt om in de slachtofferrol te zitten.
Laat ook maar.quote:Op zondag 20 september 2009 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En met deze hollandse humor moet ik blijer worden zeker![]()
[..]
Als lelijkerd lach je naar de meisjes en ze lachen terug. Je zal alleen nooit sexueel aantrekkelijk worden bevonden, toch? Daarnaast zullen ze minder lang oogcontact houden en eerder hun hoofd wegdraaien dan bij en mooie jongen.. Wat koop ik ermee om te blijven lachen naar ze?
Lelijkerd + lachen is kansloze dweeb
Mooie jongen + lachen is SUPER
Zo lang je je blijft focussen op dat je lelijk bent ga je hoe dan ook nooit een vriendin krijgen. Als je niet zo knap bent zul je niet heel snel een fotomodel aan de haak slaan, maar er zijn genoeg meiden die zelf ook niet super knap zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 12:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Als lelijkerd lach je naar de meisjes en ze lachen terug. Je zal alleen nooit sexueel aantrekkelijk worden bevonden, toch?
Huiltopics openen en zinnige opmerkingen negeren.quote:Op zondag 20 september 2009 12:16 schreef servus_universitas het volgende:
Maar wat heb jij concreet al gedaan om te krijgen wat je wilt hebben?
Ten eerste zie ik persoonlijk niks in een langdurige relatie, simpelweg omdat ik geen enkele ervaring heb. Jezelf storten in zoiets zwaars en moeilijks waar de doorgewinterde latter nog voor naar therapie moet gaan omdat hij/zij het allemaal niet snapt. is vast en zeker te hoog gegrepen voor mij. En ik wil het ook niet. En eigenlijk is het een sadistische val om mij daar geforceerd in te praten enkelt omdat het allemaal moreel juister klinkt. Daar heb ik niets aan. Ik vind niet dat je dat van mij kan vragen. En ik heb geen zin in moeilijke verplichitngen met geforceerd praten over gevoelens en naar schoonouders gaan en huillie moeten aanhoren etcetera. Die meisjes gaven die negers in hun verleden ws. ook geen huillie-shit toen ze hen onbezonnen pijpten en zich lieten gangbangen door 5 man achter mekaar?quote:Op zondag 20 september 2009 12:08 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Volgens mij verwacht dat je van het voorbijlopen van om het even welke vrouw de vuurwerk er vanaf moet spatten. De meeste mensen ontmoeten een partner in hun nabije omgeving, waar ze veel met elkaar in contact komen (werk, sport, hobbymatig). In zo'n context biedt een goed uitelijk geen voordeel meer.
Volgens is de enige die een issue heeft met het uiterlijk van Schenkstroop hij zelf.quote:Op zondag 20 september 2009 14:32 schreef Re het volgende:
uhmmm beetje user bashen op zijn uiterlijk daarentegen is natuurlijk uberstoer
Jouw enige optie in dit leven zal zijn is dat je voor eeuwig alleen blijft. Tering he, wat lul je toch hoop bullshit met je sociaal-maatschappelijke idealen.quote:Op zondag 20 september 2009 12:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ten eerste
En ik heb geen zin in moeilijke verplichitngen met geforceerd praten over gevoelens en naar schoonouders gaan en huillie moeten aanhoren etcetera. Die meisjes gaven die negers in hun verleden ws. ook geen huillie-shit toen ze hen onbezonnen pijpten en zich lieten gangbangen door 5 man achter mekaar?
Ten tweede zou ik met veel moeite een partner kunnen krijgen, maar dat wordt dan eentje met ondergemiddelde looks. Ik hou niet van halfbakken werk. Ik wil ook graag mooie meisjes neuken terwijl ze nog jong zijn en strak. Als we allemaal 35+ zijn dan kijken we wel naar langdurige relaties. Nu wilde ik eigenlijk al een jaar of zeventien de bloemetjes buiten zetten en het ervan nemen. Ik heb echter nop nada niets. Ik zou niet blij worden als ik geforceerd met minder dan mijn idealen genoegen moest nemen, en wel de goedkeuring krijgen van buitenstaanders, maar wat heb ik daar aan? Wat heb ik aan de goedkeuring van anderen als ik zelf niet achter die mooie sociaal-maatschappelijke idealen sta?
Om bovenstaande te halen moet je zelf dan ook knap/mooi zijn.
Uiterlijk (maar meer nog de uitstraling) is alleen in eerste instantie van belang. Daarna (dus op het eind) telt echt het karakter van iemand. (uitzonderingen daargelaten)quote:Op zondag 20 september 2009 11:11 schreef Schenkstroop het volgende:
ik zie de uitzonderingen wel alleen ik weet.. heel zeker.. dat uiterlijk..hoe dan ook.. op het eind heel veel uitmaakt. En bepaalt.
Je kan altijd nog voor een Noorse gaan. In Noorwegen wonen 3 keer zo veel vrouwen als mannen, dus daar heb je ze nog voor het uitkiezen ook.quote:Op zondag 20 september 2009 12:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ten tweede zou ik met veel moeite een partner kunnen krijgen, maar dat wordt dan eentje met ondergemiddelde looks. Noem me maar wat je wilt, dat het fout is om naar uiterlijk te kijken bla bla, ik zou persoonlijk niet blijer worden. Ik hou niet van halfbakken werk. Ik wil ook graag mooie meisjes neuken terwijl ze nog jong zijn en strak. Als we allemaal 35+ zijn dan kijken we wel naar langdurige relaties. Nu wilde ik eigenlijk al een jaar of zeventien de bloemetjes buiten zetten en het ervan nemen. Ik heb echter nop nada niets. Ik zou niet blij worden als ik geforceerd met minder dan mijn idealen genoegen moest nemen, en wel de goedkeuring krijgen van buitenstaanders, maar wat heb ik daar aan? Wat heb ik aan de goedkeuring van anderen als ik zelf niet achter die mooie sociaal-maatschappelijke idealen sta?
Het probleem is dat hij dat vooral zelf doetquote:Op zondag 20 september 2009 14:32 schreef Re het volgende:
uhmmm beetje user bashen op zijn uiterlijk daarentegen is natuurlijk uberstoer
bron?quote:Op zondag 20 september 2009 15:58 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Je kan altijd nog voor een Noorse gaan. In Noorwegen wonen 3 keer zo veel vrouwen als mannen, dus daar heb je ze nog voor het uitkiezen ook.
Klopt niet.quote:
Dan wordt het misschien meer uitstraling. Toch zal ook dan uiterlijk nog wel wat doen. Maar ik heb dan ook allemaal familie van 40 die er allemaal uitzien als 20quote:Op donderdag 17 september 2009 11:49 schreef Some-Lady het volgende:
wat een gezeik joh
als je boven de 30 bent is het volgens mij sowieso dat een uiterlijk niet echt meer belangrijk is, dat je dan nog wel knappe mensen ziet lopen waarvan je denkt *lekker* ofzo
maar het vallen op alleen of vooral uiterlijk is iets dat ik me herinner van de middelbare school
innerlijk is veel belangrijker
maar bij eerste ontmoetingen is uitstraling voor mij t belangrijkste, ook vriendschappelijke contacten... sommige mensen kunnen niet zo heel erg knap zijn maar toch een geweldig sexy uitstraling hebben, gewoon een super sex appeal
wat ik echt lelijk vind zijn mensen die arrogant over komen, al is het alleen al in hun lichaams houding. Laatst zag ik een knappe barman, kwa uiterlijk helemaal iets waar ik op zou vallen. Maar zijn lichaamstaal en arrogante houding maakte hem voor mij echt om te
Den aanhouder wint!quote:Op zondag 20 september 2009 12:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Nu wilde ik eigenlijk al een jaar of zeventien de bloemetjes buiten zetten en het ervan nemen.
ik twijfelde een seconde of hij dit topic niet geopend hadquote:Op zondag 20 september 2009 17:44 schreef Sander het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe dit topic ineens over Schenkstroop gaat
Aan zijn posts te zien had hij dit topic inderdaad moeten openenquote:Op zondag 20 september 2009 18:54 schreef Elfy het volgende:
[..]
ik twijfelde een seconde of hij dit topic niet geopend had
Zou je topics ook mogen overnemen of overkopen ?quote:Op zondag 20 september 2009 19:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aan zijn posts te zien had hij dit topic inderdaad moeten openen.
Ik vind het best triest hoe 'ie ze kaapt eigenlijk.quote:Op zondag 20 september 2009 17:44 schreef Sander het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe dit topic ineens over Schenkstroop gaat
Net als Schenkstroops opblaaspop, wil je zeggen?quote:
I SO did NOT need that imagequote:Op maandag 21 september 2009 00:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net als Schenkstroops opblaaspop, wil je zeggen?
Ik heb geen opblaas popquote:Op maandag 21 september 2009 00:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net als Schenkstroops opblaaspop, wil je zeggen?
Op een oude gare fiets moet je het leren. En als je eenmaal hebt leren fietsen kan je voor een full carbon cannondale racefiets gaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Elfy het volgende:
[..]
Mijn vriend had een paar exen van de lelijkste species die ik ooit heb gezien, terwijl hij er zelf heel goed uitziet. Ik ken ze niet, maar lelijk als Ali Babba waren ze wel. Een antwoord op de TT kan ik daarmee nog niet geven, want volgens mij:
Tuurlijk is innerlijk ook belangrijk, maar dat komt wel pas in 2e instantie. Er moet wat van zowel uiterlijk als innerlijk zijn.
misschien was ie op zn hoofd gevallen![]()
Aardig is na uiterlijk en uitstraling het belangrijkste wat vrouwen in een partner zoeken dus dat is niet waar wat je hier schrijft. Vrouwen willen een man die zelfverzekerd in het leven staat, die niet als een kwijlend hondje aan de voeten van een vrouw ligt en die zichzelf de moeite waard vindt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 05:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Aardig zijn is een eigenschap dat heel laag op de prioriteiten lijst staat bij vrouwen, als het gaat om anatrekkingskracht. De status 'aardig' ben je daarnaast ook zo weer kwijt als jongen. En wat hou je dan over tov. dat ene meisje dat jouw altijd 'aardig' vond? NIETS! Een mooie klootzak zou haar iig al wel hebben geneukt, haar hebben vastgehouden, geknuffeld, leuke dingen mee hebben gedaan, mee hebben geslapen, gelachen. gevoeld, gebeft, getongt. Al duurt het maar een weekend. Deze ervaringen pak je iemand nooit meer af. En omgekeerd ook trouwens, en even uitgaande van extremen en mooie mensen die alleen zakken en hoeren kunnen zijn. Je hebt natuurlijk ook mooie mensen met een persoonlijkheid dat beter in balans staat tegenover anderen. Ik beodel uiterlijk telt altijd zwaarder, en dat geldt vor jong en oud. Man en vrouw. Uiterlijk is belangrijk.
Ach ik vind mezelf ook niet echt knap maar het interesseert me gewoon niet, ik zorg ervoor dat ik er een beetje verzorgd bij loop en that's it. Ik stap in een disco ofzo ook niet zo snel op vrouwen af (vooral omdat ik nooit in discotheken komquote:Op zondag 20 september 2009 11:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ontken die grijze gebied ook niet. Ik zeg alleen dat uiterlijk erg belangrijk is 9/10 keer zo niet 10/10 keer. Ik ben liever het potje waar veel dekseltjes op passen (zelf knap) dan te moeten vissen naar de jackpot. Ik ben absoluut niet tevreden met wie ik ben, mijn lichaam en hoe het eruit ziet. Ik ben robuust en erg sterk gebouwd, het heeft alleen de aantrekkingskracht '0'
Van de week in Amsterdam liep er haaks een stel voorbij beiden goth. Hij: 1.90 en DIK! rond hoofd, onverzorgd baardje nog net geen elastiekjes erin, bril ala kevin mitnick, lelijke sloop boots waar je U tegen zegt, vies uitziende zwarte flabberbroek waar drie mensen in passen. En daar liep een (eveneens gothic) meisje naast maar zeker niet.. slecht... En ja ze liepen hand in hand.
quote:Op maandag 21 september 2009 16:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bij jou ontbreekt het nogal aan zelfvertrouwen en je vindt dat allemaal de schuld van vrouwen, dat is natuurlijk onzin, vrouwen heb je niet nodig om je leven compleet te maken, als je dat onthoudt dan straal je al veel meer zelfvertrouwen uit en wordt je vanzelf aantrekkelijker gevonden.![]()
Ach ik vind mezelf ook niet echt knap maar het interesseert me gewoon niet, ik zorg ervoor dat ik er een beetje verzorgd bij loop en that's it.
Uiterlijk is echt maar 1 van de hele lange lijst dingen waar een vrouw op kán vallen. en zeker niet het belangrijkste.
Daar geef je nou zelf eigenlijk gewoon een perfect voorbeeld van hoe uiterlijk al snel niet meer zo belangrijk is. Daar vallen ze idd in eerste instantie op, omdat ze dat zogezegd "spannend" vinden. Weet je hoe lang gemiddeld dat soort relaties duren? 3 weken...quote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
"vrouwen zijn niet belangrijk"
"ze vallen op zelfvertrouwen"
Ik heb eigenlijk geen idee wat mensen nou precies bedoelen met "zelfvertrouwen". Beschrijf eens een jongen of man die volgens de meisjes blaakt van de zelfvertrouwen. Het is zo ontzetend leeg, loos en nietszeggend dat "zelfvertrouwen", het kan volgens mij alle kanten op. Wat bedoelen mensen daar precies mee? Vrouwen, en dat zie ik en hoor ik ook van meiden zelf, vallen bijvoorbeeld op negers om dat dat donkere en dat arrogante iets losmaakt bij ze. Dat vinden ze spannend. Is dat ook zelfvertrouwen wat die surinamers hebben dat oneindige geschreeuw met de opzichtigheid van een aap?
Zelfvertrouwen kan je breed omschrijven, maar het komt er eigenlijk op neer dat het belangrijkste is dat je uitstraalt dat je goed in je vel zit. (dan moet je dat ook wel ziiten, anders wordt het wat lastiger). Vergeet ook niet dat een vrouw/relatie geen invulling van je leven is, maar een aanvulling...quote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Vrouwen vergissen veelal mannelijke arrogantie en lompheid met "zelfvertrouwen". Bij een grote lompe man met een grote bek krijgen vrouwen het gevoel van veiligheid of niet?. Ik ken ook dikkerds die veel zelfvertrouwen hebben. Als zij iets proberen zijn ze of te dik of "te eng" voor de meisjes. Dus eigenlijk weet ik nog niet goed wat dat "zelfvertrouwen" nou precies nou moet inhoudten
Is het niet meer dat Meiden vallen op imago en types?
Zeker, maar minstens zo belangrijk is het brutale gedeelte: je moet durven afstappen op mensen: je moet proberen. 'Niet geschoten is altijd mis' is een vreselijke dooddoener maar heeft een onbetaalbare les in zich: voor vrijwel iedereen geldt dat je moet 'schieten' (=proberen) om iets te krijgen.quote:Op maandag 21 september 2009 17:09 schreef Fbabe het volgende:
Zelfvertrouwen is echt de key to heaven zeg maar!
Je hoeft nieteens brutaal te zijn. Je gewoon een beetje sociaal opstellen en contact maken met mensen is genoeg.quote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef waht het volgende:
Zeker, maar minstens zo belangrijk is het brutale gedeelte: je moet durven afstappen op mensen: je moet proberen.
Ik heb je nog nooit gezien, dus geen idee of je lelijk bent, maar bovenstaande visie, hoe knap je ook zou zijn, zou mij zo hard doen afknappen dat het niet leuk meer is..........getverdemme.quote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat mensen nou precies bedoelen met "zelfvertrouwen". Beschrijf eens een jongen of man die volgens de meisjes blaakt van de zelfvertrouwen. Het is zo ontzetend leeg, loos en nietszeggend dat "zelfvertrouwen", het kan volgens mij alle kanten op. Wat bedoelen mensen daar precies mee? Vrouwen, en dat zie ik en hoor ik ook van meiden zelf, vallen bijvoorbeeld op negers om dat dat donkere en dat arrogante iets losmaakt bij ze. Dat vinden ze spannend. Is dat ook zelfvertrouwen wat die surinamers hebben dat oneindige geschreeuw met de opzichtigheid van een aap?
Vrouwen vergissen veelal mannelijke arrogantie en lompheid met "zelfvertrouwen". Bij een grote lompe man met een grote bek krijgen vrouwen het gevoel van veiligheid of niet?. Ik ken ook dikkerds die veel zelfvertrouwen hebben. Als zij iets proberen zijn ze of te dik of "te eng" voor de meisjes. Dus eigenlijk weet ik nog niet goed wat dat "zelfvertrouwen" nou precies nou moet inhoudten
Het lijkt wel alsof je in een achterstandswijk woont incl. omheining, zodat dat je enige bron van ervaring is. Het is niet zo zwart-wit als jij het stelt. De bevolking bestaat voor 80% uit 'gemiddelde' mensen met een 'gemiddelde' partner waar zulke zaken absoluut niet spelen. MBO/HBO, 'gemiddeld' aantrekkelijk, leuke baan, huisje boompje beestje, etc. Jij wilt alleen de niet-representatieve extremen zien, en dat is je eigen keuze hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zei geen "negeraap" dat maak jij ervan. ik zei "schreeuwlelijkerds met de opzichtigheid van een aap" En voor de rest, tsja, kijk om je heen en vertel mij dan maar of ik gelijk heb of niet. Antillianen bijvoorbeeld, kunnen veelal niet accentloos Nederlands praten. Hun woning stinkt meastal zo erg daar zijn de achterbuurten van China niks bij. Toch hebben zij een strepje voor bij de dames. Als het die dames niet te doen is om de voorgekauwde imago of een stukje cultuur, dan weet ik het ook niet meer. Om de intellect zal het wel niet zijn, tenzij ze van simpel houden. Op sjonnie-hollanders heb ik ook wel kritiek. Maar ik ben verschrikkelijk moe van de eenzaamheid. Ik ga slapen.
NEe meiden vallen niet op imago en types, vrouwen vallen op mensen die zichzelf de moeite waard vinden ongeacht hoe ze eruit zien, ongeacht de minpuntjes. Mensen die weten waarin ze wél goed zijn (bv een hobby, een sport, filosofie , een interesse), mensen die ziichzelf kunnen vermaken, mensen die een leven hebben en daar een vrouw een welkome aanvulling op vinden. En dat is wat anders dan invulling.quote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |