abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 september 2009 @ 17:30:45 #276
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_72939418
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:49 schreef Some-Lady het volgende:
wat een gezeik joh
als je boven de 30 bent is het volgens mij sowieso dat een uiterlijk niet echt meer belangrijk is, dat je dan nog wel knappe mensen ziet lopen waarvan je denkt *lekker* ofzo
maar het vallen op alleen of vooral uiterlijk is iets dat ik me herinner van de middelbare school
innerlijk is veel belangrijker

maar bij eerste ontmoetingen is uitstraling voor mij t belangrijkste, ook vriendschappelijke contacten... sommige mensen kunnen niet zo heel erg knap zijn maar toch een geweldig sexy uitstraling hebben, gewoon een super sex appeal
wat ik echt lelijk vind zijn mensen die arrogant over komen, al is het alleen al in hun lichaams houding. Laatst zag ik een knappe barman, kwa uiterlijk helemaal iets waar ik op zou vallen. Maar zijn lichaamstaal en arrogante houding maakte hem voor mij echt om te
Dan wordt het misschien meer uitstraling. Toch zal ook dan uiterlijk nog wel wat doen. Maar ik heb dan ook allemaal familie van 40 die er allemaal uitzien als 20
~I tried to be diplomatic, but mostly I just lied a lot.~
pi_72939521
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Nu wilde ik eigenlijk al een jaar of zeventien de bloemetjes buiten zetten en het ervan nemen.
Den aanhouder wint!

Maar misschien moet je je tactieken of zelfs je gehele strategie heroverwegen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 20 september 2009 @ 17:44:58 #278
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_72939908
Ik vind het wel grappig hoe dit topic ineens over Schenkstroop gaat
  zondag 20 september 2009 @ 18:54:59 #279
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_72942066
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:44 schreef Sander het volgende:
ik twijfelde een seconde of hij dit topic niet geopend had
pi_72942298
quote:
Op zondag 20 september 2009 18:54 schreef Elfy het volgende:

[..]

ik twijfelde een seconde of hij dit topic niet geopend had
Aan zijn posts te zien had hij dit topic inderdaad moeten openen .
Cool story, Hansel.
  zondag 20 september 2009 @ 19:53:12 #281
203229 Elfy
Care for a cup of cloud?
pi_72944025
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:01 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Aan zijn posts te zien had hij dit topic inderdaad moeten openen .
Zou je topics ook mogen overnemen of overkopen ?
  zondag 20 september 2009 @ 23:40:11 #282
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72954743
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:44 schreef Sander het volgende:
Ik vind het best triest hoe 'ie ze kaapt eigenlijk.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72954793
Topic is toch bijna vol
pi_72955359
quote:
Op zondag 20 september 2009 23:41 schreef Wazeggie het volgende:
Topic is toch bijna vol
Net als Schenkstroops opblaaspop, wil je zeggen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_72955605
Kan tegenwoordig geen topic meer openen zonder hem tegen te komen met zijn problemen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_72957063
quote:
Op maandag 21 september 2009 00:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

I SO did NOT need that image
  maandag 21 september 2009 @ 03:07:04 #287
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72957071
quote:
Op maandag 21 september 2009 00:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb geen opblaas pop
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_72957081
Geloof mij als ik zeg dat het allemaal om uitstraling draait.
Natuurlijk kijk ik om naar de knappe jongens, maar ik weet daarbij ook gelijk, dat de knappe jongens ook heeeel erg goed van zichzelf weten dat ze knap zijn.. En daarbij in de meeste gevallen ook een tikkie arrogant, waar ik dus weer op afknap.
Dus de minder knappe man maar met een zelfverzekerde uitstraling en die ook wel enigzins zijn best doet om er leuk(er) uit te zien (denk aan verzorgd eruit zien, leuk gekleed, enz), vind ik dan vaak nog aantrekkelijker dan de knappere man!
Als ik een minder knappe man zie, die zich daar ook naar gedraagt (onzeker overkomen e.d.), dan knap ik daar idd sneller op af.
Probeer een beetje zelfvertrouwen op te bouwen en zorg dat je dit ook uit ga stralen! Dat zal wonderen doen!
Succes!
  maandag 21 september 2009 @ 16:39:40 #289
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_72970875
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Elfy het volgende:

[..]

Mijn vriend had een paar exen van de lelijkste species die ik ooit heb gezien, terwijl hij er zelf heel goed uitziet. Ik ken ze niet, maar lelijk als Ali Babba waren ze wel. Een antwoord op de TT kan ik daarmee nog niet geven, want volgens mij:

Tuurlijk is innerlijk ook belangrijk, maar dat komt wel pas in 2e instantie. Er moet wat van zowel uiterlijk als innerlijk zijn.

misschien was ie op zn hoofd gevallen
Op een oude gare fiets moet je het leren. En als je eenmaal hebt leren fietsen kan je voor een full carbon cannondale racefiets gaan

En ach, mensen vallen soms op de raarste dingen bij mensen, een accent, een bepaalde oogopslag, rood haar etc etc. De partner heeft alleen daar oog voor (icm een goed innerlijk) terwijl de rest het hele plaatje bekijkt en denkt tjezus, die is lelijk.

Ik heb ook hele knappe en ook wat minder knappe vrouwen gehad maar ze hadden allemaal wel iets over zich waar ik op viel. En dat maakt het dan voor jou weer aantrekkelijk zeg maar (jezus wat kan ik raar lullen )
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 05:10 schreef Schenkstroop het volgende:

Aardig zijn is een eigenschap dat heel laag op de prioriteiten lijst staat bij vrouwen, als het gaat om anatrekkingskracht. De status 'aardig' ben je daarnaast ook zo weer kwijt als jongen. En wat hou je dan over tov. dat ene meisje dat jouw altijd 'aardig' vond? NIETS! Een mooie klootzak zou haar iig al wel hebben geneukt, haar hebben vastgehouden, geknuffeld, leuke dingen mee hebben gedaan, mee hebben geslapen, gelachen. gevoeld, gebeft, getongt. Al duurt het maar een weekend. Deze ervaringen pak je iemand nooit meer af. En omgekeerd ook trouwens, en even uitgaande van extremen en mooie mensen die alleen zakken en hoeren kunnen zijn. Je hebt natuurlijk ook mooie mensen met een persoonlijkheid dat beter in balans staat tegenover anderen. Ik beodel uiterlijk telt altijd zwaarder, en dat geldt vor jong en oud. Man en vrouw. Uiterlijk is belangrijk.
Aardig is na uiterlijk en uitstraling het belangrijkste wat vrouwen in een partner zoeken dus dat is niet waar wat je hier schrijft. Vrouwen willen een man die zelfverzekerd in het leven staat, die niet als een kwijlend hondje aan de voeten van een vrouw ligt en die zichzelf de moeite waard vindt.

Bij jou ontbreekt het nogal aan zelfvertrouwen en je vindt dat allemaal de schuld van vrouwen, dat is natuurlijk onzin, vrouwen heb je niet nodig om je leven compleet te maken, als je dat onthoudt dan straal je al veel meer zelfvertrouwen uit en wordt je vanzelf aantrekkelijker gevonden.
quote:
Op zondag 20 september 2009 11:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ontken die grijze gebied ook niet. Ik zeg alleen dat uiterlijk erg belangrijk is 9/10 keer zo niet 10/10 keer. Ik ben liever het potje waar veel dekseltjes op passen (zelf knap) dan te moeten vissen naar de jackpot. Ik ben absoluut niet tevreden met wie ik ben, mijn lichaam en hoe het eruit ziet. Ik ben robuust en erg sterk gebouwd, het heeft alleen de aantrekkingskracht '0'

Van de week in Amsterdam liep er haaks een stel voorbij beiden goth. Hij: 1.90 en DIK! rond hoofd, onverzorgd baardje nog net geen elastiekjes erin, bril ala kevin mitnick, lelijke sloop boots waar je U tegen zegt, vies uitziende zwarte flabberbroek waar drie mensen in passen. En daar liep een (eveneens gothic) meisje naast maar zeker niet.. slecht... En ja ze liepen hand in hand.

ik zie de uitzonderingen wel alleen ik weet.. heel zeker.. dat uiterlijk..hoe dan ook.. op het eind heel veel uitmaakt. En bepaalt.
Ach ik vind mezelf ook niet echt knap maar het interesseert me gewoon niet, ik zorg ervoor dat ik er een beetje verzorgd bij loop en that's it. Ik stap in een disco ofzo ook niet zo snel op vrouwen af (vooral omdat ik nooit in discotheken kom ) maar via internet en via hobby's heb ik toch best veel vrouwen leren kennen en heb best een hoop relaties en neukertjes gehad zo in de loop van de tijd.

Uiterlijk is echt maar 1 van de hele lange lijst dingen waar een vrouw op kán vallen. en zeker niet het belangrijkste.

[ Bericht 25% gewijzigd door Metro2005 op 21-09-2009 16:48:59 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_72971820
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:39 schreef Metro2005 het volgende:

[..]
Bij jou ontbreekt het nogal aan zelfvertrouwen en je vindt dat allemaal de schuld van vrouwen, dat is natuurlijk onzin, vrouwen heb je niet nodig om je leven compleet te maken, als je dat onthoudt dan straal je al veel meer zelfvertrouwen uit en wordt je vanzelf aantrekkelijker gevonden.

Ach ik vind mezelf ook niet echt knap maar het interesseert me gewoon niet, ik zorg ervoor dat ik er een beetje verzorgd bij loop en that's it.

Uiterlijk is echt maar 1 van de hele lange lijst dingen waar een vrouw op kán vallen. en zeker niet het belangrijkste.

Roerend mee eens!! Zie ook reactie hier aan voorafgaand! Zelfvertrouwen is echt de key to heaven zeg maar!
Daarbij zou ik zeggen, als je niet tevreden bent met je lichaam (te grof gebouwd oid), zoek dan een conditiesport ipv bv fitness waarmee je alleen nog maar breder wordt! Dan wordt je uiterlijk misschien meer naar je zin, waarmee je zelfvertrouwen weer wat omhoog gaat!
  maandag 21 september 2009 @ 19:23:30 #291
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72976449
"vrouwen zijn niet belangrijk"

"ze vallen op zelfvertrouwen"

Ik heb eigenlijk geen idee wat mensen nou precies bedoelen met "zelfvertrouwen". Beschrijf eens een jongen of man die volgens de meisjes blaakt van de zelfvertrouwen. Het is zo ontzetend leeg, loos en nietszeggend dat "zelfvertrouwen", het kan volgens mij alle kanten op. Wat bedoelen mensen daar precies mee? Vrouwen, en dat zie ik en hoor ik ook van meiden zelf, vallen bijvoorbeeld op negers om dat dat donkere en dat arrogante iets losmaakt bij ze. Dat vinden ze spannend. Is dat ook zelfvertrouwen wat die surinamers hebben dat oneindige geschreeuw met de opzichtigheid van een aap?
Vrouwen vergissen veelal mannelijke arrogantie en lompheid met "zelfvertrouwen". Bij een grote lompe man met een grote bek krijgen vrouwen het gevoel van veiligheid of niet?. Ik ken ook dikkerds die veel zelfvertrouwen hebben. Als zij iets proberen zijn ze of te dik of "te eng" voor de meisjes. Dus eigenlijk weet ik nog niet goed wat dat "zelfvertrouwen" nou precies nou moet inhoudten

Is het niet meer dat Meiden vallen op imago en types?

[ Bericht 4% gewijzigd door Schenkstroop op 21-09-2009 19:50:12 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_72980171
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:

Ik heb eigenlijk geen idee wat mensen nou precies bedoelen met "zelfvertrouwen". Beschrijf eens een jongen of man die volgens de meisjes blaakt van de zelfvertrouwen. Het is zo ontzetend leeg, loos en nietszeggend dat "zelfvertrouwen", het kan volgens mij alle kanten op. Wat bedoelen mensen daar precies mee? Vrouwen, en dat zie ik en hoor ik ook van meiden zelf, vallen bijvoorbeeld op negers om dat dat donkere en dat arrogante iets losmaakt bij ze. Dat vinden ze spannend. Is dat ook zelfvertrouwen wat die surinamers hebben dat oneindige geschreeuw met de opzichtigheid van een aap?

Daar geef je nou zelf eigenlijk gewoon een perfect voorbeeld van hoe uiterlijk al snel niet meer zo belangrijk is. Daar vallen ze idd in eerste instantie op, omdat ze dat zogezegd "spannend" vinden. Weet je hoe lang gemiddeld dat soort relaties duren? 3 weken...
quote:

Vrouwen vergissen veelal mannelijke arrogantie en lompheid met "zelfvertrouwen". Bij een grote lompe man met een grote bek krijgen vrouwen het gevoel van veiligheid of niet?. Ik ken ook dikkerds die veel zelfvertrouwen hebben. Als zij iets proberen zijn ze of te dik of "te eng" voor de meisjes. Dus eigenlijk weet ik nog niet goed wat dat "zelfvertrouwen" nou precies nou moet inhoudten

Zelfvertrouwen kan je breed omschrijven, maar het komt er eigenlijk op neer dat het belangrijkste is dat je uitstraalt dat je goed in je vel zit. (dan moet je dat ook wel ziiten, anders wordt het wat lastiger). Vergeet ook niet dat een vrouw/relatie geen invulling van je leven is, maar een aanvulling...
pi_72980472
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:09 schreef Fbabe het volgende:
Zelfvertrouwen is echt de key to heaven zeg maar!
Zeker, maar minstens zo belangrijk is het brutale gedeelte: je moet durven afstappen op mensen: je moet proberen. 'Niet geschoten is altijd mis' is een vreselijke dooddoener maar heeft een onbetaalbare les in zich: voor vrijwel iedereen geldt dat je moet 'schieten' (=proberen) om iets te krijgen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 22 september 2009 @ 00:52:04 #294
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72989100
Schenkstroop: als je nou eens kapt met dat gezeik over negers dit en negers dat zouden je posts al een stuk minder sneu zijn. En alsjeblieft, ga ook eens ophouden met dat gemiep over de types kerels waar vrouwen op zouden vallen. Ten eerste druipt de wanhopigheid er zoals gewoonlijk van. Ten tweede is het duidelijk dat je 0 ervaring hebt, want je zit er ook nog eens mijlenver naast.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 22 september 2009 @ 00:52:52 #295
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72989112
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef waht het volgende:
Zeker, maar minstens zo belangrijk is het brutale gedeelte: je moet durven afstappen op mensen: je moet proberen.
Je hoeft nieteens brutaal te zijn. Je gewoon een beetje sociaal opstellen en contact maken met mensen is genoeg.
pi_72989353
quote:

Ik heb je nog nooit gezien, dus geen idee of je lelijk bent, maar bovenstaande visie, hoe knap je ook zou zijn, zou mij zo hard doen afknappen dat het niet leuk meer is..........getverdemme.

Alleen maar omdat jij geen zelfvertrouwen hebt en zelfs geen idee lijkt te hebben wat het inhoudt, durf je te beweren dat wij op leegheid, loosheid, arrogantie, lompheid, imago en hypes vallen, afgetopt met een donkere schreeuwende negeraap??

En waar die laatste nu weer vandaan komt........

*ril*
  dinsdag 22 september 2009 @ 01:41:30 #297
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72989563
Ik zei geen "negeraap" dat maak jij ervan. ik zei "schreeuwlelijkerds met de opzichtigheid van een aap" En voor de rest, tsja, kijk om je heen en vertel mij dan maar of ik gelijk heb of niet. Antillianen bijvoorbeeld, kunnen veelal niet accentloos Nederlands praten. Hun woning stinkt meastal zo erg daar zijn de achterbuurten van China niks bij. Toch hebben zij een strepje voor bij de dames. Als het die dames niet te doen is om de voorgekauwde imago of een stukje cultuur, dan weet ik het ook niet meer. Om de intellect zal het wel niet zijn, tenzij ze van simpel houden. Op sjonnie-hollanders heb ik ook wel kritiek. Maar ik ben verschrikkelijk moe van de eenzaamheid. Ik ga slapen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 02:30:05 #298
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_72989797
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 01:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zei geen "negeraap" dat maak jij ervan. ik zei "schreeuwlelijkerds met de opzichtigheid van een aap" En voor de rest, tsja, kijk om je heen en vertel mij dan maar of ik gelijk heb of niet. Antillianen bijvoorbeeld, kunnen veelal niet accentloos Nederlands praten. Hun woning stinkt meastal zo erg daar zijn de achterbuurten van China niks bij. Toch hebben zij een strepje voor bij de dames. Als het die dames niet te doen is om de voorgekauwde imago of een stukje cultuur, dan weet ik het ook niet meer. Om de intellect zal het wel niet zijn, tenzij ze van simpel houden. Op sjonnie-hollanders heb ik ook wel kritiek. Maar ik ben verschrikkelijk moe van de eenzaamheid. Ik ga slapen.
Het lijkt wel alsof je in een achterstandswijk woont incl. omheining, zodat dat je enige bron van ervaring is. Het is niet zo zwart-wit als jij het stelt. De bevolking bestaat voor 80% uit 'gemiddelde' mensen met een 'gemiddelde' partner waar zulke zaken absoluut niet spelen. MBO/HBO, 'gemiddeld' aantrekkelijk, leuke baan, huisje boompje beestje, etc. Jij wilt alleen de niet-representatieve extremen zien, en dat is je eigen keuze hoor.

Het zelfvertrouwen bij mannen waar het eerder over ging is iets heel banaals: 'in control' zijn over je eigen leven. Dat wil zeggen gepast trots zijn op wat je doet en wie je bent, een mening hebben over het een en ander en die laten horen, je leven inrichten zoals jij het graag wilt. Van jezelf uitgaan, wat jij wel en niet kunt en wilt als basis van je handelingen gebruiken (zonder door te slaan naar asociale Einzelgaenger uiteraard).

Tegenovergesteld daaraan is (voor de duidelijkheid) is jezelf continu beschrijven en definieren door je te vergelijken met - en af te zetten tegen - anderen. Wat jij dus veel lijkt te doen. Dan ben je geen betrouwbaar rotsje in de branding. Da's alles.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_72989955
Vergeet alle woorden zoals 'zelfverzekerd', 'trots', 'spijt' en meer van dat soort rukwoorden die allemaal gefrabiceerd zijn door het ego.

Het enige wat je moet doen, is je ego loslaten. Die stem in je hoofd, die jou blijkbaar continu vertelt jij niet mooi / goed genoeg bent voor vrouwen. Of die stem die continu vrouwen verandert in domme wezens.

Iedereen heeft een ego, maar ook iedereen kan hem loslaten. Het is een smet op je leven die je valse wensen geeft, maar ook valse eigenbeelden geeft. Aan beiden heb je niks.

Het mooie is, dat wanneer je zo ver bent dat je de wereld met liefde omarmt en niet te raken bent door meningen van anderen, je niet alleen een stuk gelukkiger bent maar ook nog eens een keer 100 keer aantrekkelijker bent voor vrouwen!

Sla die dubbele vlieg en download / koop even het boek 'De kracht van het nu' van Eckhart Tolle.

(ik was een paar jaar terug precies hetzelfde als jij en heb ook net zo hard onzin uit lopen kramen over mezelf en vrouwen... Totdat ik op een gegeven moment begon met 'kappen met zeiken' en aan mezelf ging werken. Toen kreeg ik langzaam maar zeker meer sjans. Toen ik uiteindelijk ook nog op 21 jarige leeftijd mijn eerste vriendin tegenkwam werd ik alleen maar nog populairder onder de vrouwen... Moraal? Als het van binnen goed zit komt het buiten vanzelf ook wel goed
  dinsdag 22 september 2009 @ 08:34:58 #300
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_72991171
quote:

NEe meiden vallen niet op imago en types, vrouwen vallen op mensen die zichzelf de moeite waard vinden ongeacht hoe ze eruit zien, ongeacht de minpuntjes. Mensen die weten waarin ze wél goed zijn (bv een hobby, een sport, filosofie , een interesse), mensen die ziichzelf kunnen vermaken, mensen die een leven hebben en daar een vrouw een welkome aanvulling op vinden. En dat is wat anders dan invulling.

Bovendien scheer je zo ongeveer alle vrouwen over 1 kam door ze uit te maken voor hersenloos, dom , kortzichtig ed. Als ik een vrouw was zou dat echt al direct dé grote afknapper zijn ongeacht of je enorm knap was of niet. Niet alle vrouwen zijn dom, (sommige wel maar die zijn te herkennen aan de neger met BMW als vriendje) en een hoop vrouwen vinden uiterlijk niet het belangrijkste. Mannen schijnen altijd te denken van wel omdat mannen veel visueler zijn ingesteld (een vrouw moet knap zijn) terwijl vrouwen hele andere kwaliteiten zoeken in mannen zoals zorgzaam, zelfverzekerd, een eigen leven hebben etc. Dat iemand daarnaast een leuk bekkie heeft is mooi meegenomen en misschien handig om de aandacht op die manier te krijgen maar een gesprek met een vrouw aangaan is ook een manier om aandacht te krijgen.

Inhoud is voor 80% bepalend of je wel of niet een relatie krijgt, uiterlijk misschien 20%

[ Bericht 19% gewijzigd door Metro2005 op 22-09-2009 08:40:52 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')