Dan wordt het misschien meer uitstraling. Toch zal ook dan uiterlijk nog wel wat doen. Maar ik heb dan ook allemaal familie van 40 die er allemaal uitzien als 20quote:Op donderdag 17 september 2009 11:49 schreef Some-Lady het volgende:
wat een gezeik joh
als je boven de 30 bent is het volgens mij sowieso dat een uiterlijk niet echt meer belangrijk is, dat je dan nog wel knappe mensen ziet lopen waarvan je denkt *lekker* ofzo
maar het vallen op alleen of vooral uiterlijk is iets dat ik me herinner van de middelbare school
innerlijk is veel belangrijker
maar bij eerste ontmoetingen is uitstraling voor mij t belangrijkste, ook vriendschappelijke contacten... sommige mensen kunnen niet zo heel erg knap zijn maar toch een geweldig sexy uitstraling hebben, gewoon een super sex appeal
wat ik echt lelijk vind zijn mensen die arrogant over komen, al is het alleen al in hun lichaams houding. Laatst zag ik een knappe barman, kwa uiterlijk helemaal iets waar ik op zou vallen. Maar zijn lichaamstaal en arrogante houding maakte hem voor mij echt om te
Den aanhouder wint!quote:Op zondag 20 september 2009 12:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Nu wilde ik eigenlijk al een jaar of zeventien de bloemetjes buiten zetten en het ervan nemen.
ik twijfelde een seconde of hij dit topic niet geopend hadquote:Op zondag 20 september 2009 17:44 schreef Sander het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe dit topic ineens over Schenkstroop gaat
Aan zijn posts te zien had hij dit topic inderdaad moeten openenquote:Op zondag 20 september 2009 18:54 schreef Elfy het volgende:
[..]
ik twijfelde een seconde of hij dit topic niet geopend had
Zou je topics ook mogen overnemen of overkopen ?quote:Op zondag 20 september 2009 19:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aan zijn posts te zien had hij dit topic inderdaad moeten openen.
Ik vind het best triest hoe 'ie ze kaapt eigenlijk.quote:Op zondag 20 september 2009 17:44 schreef Sander het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe dit topic ineens over Schenkstroop gaat
Net als Schenkstroops opblaaspop, wil je zeggen?quote:
I SO did NOT need that imagequote:Op maandag 21 september 2009 00:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net als Schenkstroops opblaaspop, wil je zeggen?
Ik heb geen opblaas popquote:Op maandag 21 september 2009 00:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net als Schenkstroops opblaaspop, wil je zeggen?
Op een oude gare fiets moet je het leren. En als je eenmaal hebt leren fietsen kan je voor een full carbon cannondale racefiets gaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Elfy het volgende:
[..]
Mijn vriend had een paar exen van de lelijkste species die ik ooit heb gezien, terwijl hij er zelf heel goed uitziet. Ik ken ze niet, maar lelijk als Ali Babba waren ze wel. Een antwoord op de TT kan ik daarmee nog niet geven, want volgens mij:
Tuurlijk is innerlijk ook belangrijk, maar dat komt wel pas in 2e instantie. Er moet wat van zowel uiterlijk als innerlijk zijn.
misschien was ie op zn hoofd gevallen![]()
Aardig is na uiterlijk en uitstraling het belangrijkste wat vrouwen in een partner zoeken dus dat is niet waar wat je hier schrijft. Vrouwen willen een man die zelfverzekerd in het leven staat, die niet als een kwijlend hondje aan de voeten van een vrouw ligt en die zichzelf de moeite waard vindt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 05:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Aardig zijn is een eigenschap dat heel laag op de prioriteiten lijst staat bij vrouwen, als het gaat om anatrekkingskracht. De status 'aardig' ben je daarnaast ook zo weer kwijt als jongen. En wat hou je dan over tov. dat ene meisje dat jouw altijd 'aardig' vond? NIETS! Een mooie klootzak zou haar iig al wel hebben geneukt, haar hebben vastgehouden, geknuffeld, leuke dingen mee hebben gedaan, mee hebben geslapen, gelachen. gevoeld, gebeft, getongt. Al duurt het maar een weekend. Deze ervaringen pak je iemand nooit meer af. En omgekeerd ook trouwens, en even uitgaande van extremen en mooie mensen die alleen zakken en hoeren kunnen zijn. Je hebt natuurlijk ook mooie mensen met een persoonlijkheid dat beter in balans staat tegenover anderen. Ik beodel uiterlijk telt altijd zwaarder, en dat geldt vor jong en oud. Man en vrouw. Uiterlijk is belangrijk.
Ach ik vind mezelf ook niet echt knap maar het interesseert me gewoon niet, ik zorg ervoor dat ik er een beetje verzorgd bij loop en that's it. Ik stap in een disco ofzo ook niet zo snel op vrouwen af (vooral omdat ik nooit in discotheken komquote:Op zondag 20 september 2009 11:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ontken die grijze gebied ook niet. Ik zeg alleen dat uiterlijk erg belangrijk is 9/10 keer zo niet 10/10 keer. Ik ben liever het potje waar veel dekseltjes op passen (zelf knap) dan te moeten vissen naar de jackpot. Ik ben absoluut niet tevreden met wie ik ben, mijn lichaam en hoe het eruit ziet. Ik ben robuust en erg sterk gebouwd, het heeft alleen de aantrekkingskracht '0'
Van de week in Amsterdam liep er haaks een stel voorbij beiden goth. Hij: 1.90 en DIK! rond hoofd, onverzorgd baardje nog net geen elastiekjes erin, bril ala kevin mitnick, lelijke sloop boots waar je U tegen zegt, vies uitziende zwarte flabberbroek waar drie mensen in passen. En daar liep een (eveneens gothic) meisje naast maar zeker niet.. slecht... En ja ze liepen hand in hand.
ik zie de uitzonderingen wel alleen ik weet.. heel zeker.. dat uiterlijk..hoe dan ook.. op het eind heel veel uitmaakt. En bepaalt.
quote:Op maandag 21 september 2009 16:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bij jou ontbreekt het nogal aan zelfvertrouwen en je vindt dat allemaal de schuld van vrouwen, dat is natuurlijk onzin, vrouwen heb je niet nodig om je leven compleet te maken, als je dat onthoudt dan straal je al veel meer zelfvertrouwen uit en wordt je vanzelf aantrekkelijker gevonden.![]()
Ach ik vind mezelf ook niet echt knap maar het interesseert me gewoon niet, ik zorg ervoor dat ik er een beetje verzorgd bij loop en that's it.
Uiterlijk is echt maar 1 van de hele lange lijst dingen waar een vrouw op kán vallen. en zeker niet het belangrijkste.
Daar geef je nou zelf eigenlijk gewoon een perfect voorbeeld van hoe uiterlijk al snel niet meer zo belangrijk is. Daar vallen ze idd in eerste instantie op, omdat ze dat zogezegd "spannend" vinden. Weet je hoe lang gemiddeld dat soort relaties duren? 3 weken...quote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
"vrouwen zijn niet belangrijk"
"ze vallen op zelfvertrouwen"
Ik heb eigenlijk geen idee wat mensen nou precies bedoelen met "zelfvertrouwen". Beschrijf eens een jongen of man die volgens de meisjes blaakt van de zelfvertrouwen. Het is zo ontzetend leeg, loos en nietszeggend dat "zelfvertrouwen", het kan volgens mij alle kanten op. Wat bedoelen mensen daar precies mee? Vrouwen, en dat zie ik en hoor ik ook van meiden zelf, vallen bijvoorbeeld op negers om dat dat donkere en dat arrogante iets losmaakt bij ze. Dat vinden ze spannend. Is dat ook zelfvertrouwen wat die surinamers hebben dat oneindige geschreeuw met de opzichtigheid van een aap?
Zelfvertrouwen kan je breed omschrijven, maar het komt er eigenlijk op neer dat het belangrijkste is dat je uitstraalt dat je goed in je vel zit. (dan moet je dat ook wel ziiten, anders wordt het wat lastiger). Vergeet ook niet dat een vrouw/relatie geen invulling van je leven is, maar een aanvulling...quote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Vrouwen vergissen veelal mannelijke arrogantie en lompheid met "zelfvertrouwen". Bij een grote lompe man met een grote bek krijgen vrouwen het gevoel van veiligheid of niet?. Ik ken ook dikkerds die veel zelfvertrouwen hebben. Als zij iets proberen zijn ze of te dik of "te eng" voor de meisjes. Dus eigenlijk weet ik nog niet goed wat dat "zelfvertrouwen" nou precies nou moet inhoudten
Is het niet meer dat Meiden vallen op imago en types?
Zeker, maar minstens zo belangrijk is het brutale gedeelte: je moet durven afstappen op mensen: je moet proberen. 'Niet geschoten is altijd mis' is een vreselijke dooddoener maar heeft een onbetaalbare les in zich: voor vrijwel iedereen geldt dat je moet 'schieten' (=proberen) om iets te krijgen.quote:Op maandag 21 september 2009 17:09 schreef Fbabe het volgende:
Zelfvertrouwen is echt de key to heaven zeg maar!
Je hoeft nieteens brutaal te zijn. Je gewoon een beetje sociaal opstellen en contact maken met mensen is genoeg.quote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef waht het volgende:
Zeker, maar minstens zo belangrijk is het brutale gedeelte: je moet durven afstappen op mensen: je moet proberen.
Ik heb je nog nooit gezien, dus geen idee of je lelijk bent, maar bovenstaande visie, hoe knap je ook zou zijn, zou mij zo hard doen afknappen dat het niet leuk meer is..........getverdemme.quote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee wat mensen nou precies bedoelen met "zelfvertrouwen". Beschrijf eens een jongen of man die volgens de meisjes blaakt van de zelfvertrouwen. Het is zo ontzetend leeg, loos en nietszeggend dat "zelfvertrouwen", het kan volgens mij alle kanten op. Wat bedoelen mensen daar precies mee? Vrouwen, en dat zie ik en hoor ik ook van meiden zelf, vallen bijvoorbeeld op negers om dat dat donkere en dat arrogante iets losmaakt bij ze. Dat vinden ze spannend. Is dat ook zelfvertrouwen wat die surinamers hebben dat oneindige geschreeuw met de opzichtigheid van een aap?
Vrouwen vergissen veelal mannelijke arrogantie en lompheid met "zelfvertrouwen". Bij een grote lompe man met een grote bek krijgen vrouwen het gevoel van veiligheid of niet?. Ik ken ook dikkerds die veel zelfvertrouwen hebben. Als zij iets proberen zijn ze of te dik of "te eng" voor de meisjes. Dus eigenlijk weet ik nog niet goed wat dat "zelfvertrouwen" nou precies nou moet inhoudten
Het lijkt wel alsof je in een achterstandswijk woont incl. omheining, zodat dat je enige bron van ervaring is. Het is niet zo zwart-wit als jij het stelt. De bevolking bestaat voor 80% uit 'gemiddelde' mensen met een 'gemiddelde' partner waar zulke zaken absoluut niet spelen. MBO/HBO, 'gemiddeld' aantrekkelijk, leuke baan, huisje boompje beestje, etc. Jij wilt alleen de niet-representatieve extremen zien, en dat is je eigen keuze hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zei geen "negeraap" dat maak jij ervan. ik zei "schreeuwlelijkerds met de opzichtigheid van een aap" En voor de rest, tsja, kijk om je heen en vertel mij dan maar of ik gelijk heb of niet. Antillianen bijvoorbeeld, kunnen veelal niet accentloos Nederlands praten. Hun woning stinkt meastal zo erg daar zijn de achterbuurten van China niks bij. Toch hebben zij een strepje voor bij de dames. Als het die dames niet te doen is om de voorgekauwde imago of een stukje cultuur, dan weet ik het ook niet meer. Om de intellect zal het wel niet zijn, tenzij ze van simpel houden. Op sjonnie-hollanders heb ik ook wel kritiek. Maar ik ben verschrikkelijk moe van de eenzaamheid. Ik ga slapen.
NEe meiden vallen niet op imago en types, vrouwen vallen op mensen die zichzelf de moeite waard vinden ongeacht hoe ze eruit zien, ongeacht de minpuntjes. Mensen die weten waarin ze wél goed zijn (bv een hobby, een sport, filosofie , een interesse), mensen die ziichzelf kunnen vermaken, mensen die een leven hebben en daar een vrouw een welkome aanvulling op vinden. En dat is wat anders dan invulling.quote:Op maandag 21 september 2009 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |